Tribes en Planetside weten die leegte deels te vervullen heb ik begrepen. Ik heb zelf nog niet de tijd/zin gehad om ze uitgebreid te spelen tho'.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik wil een nieuwe 2142 maar daar ben ik helaas ook een van de weinige in.
Die titans waren episch, en in gigantische robots rondstampen is ook erg vet.
Ziet er goed uit!quote:
Dit ja. Ook met betere maps.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou wel graag een vibe als BC2: Vietnam zien met die nieuwe engine. Dus dezelfde 'looks' maar dan mooier en een betere engine.
Vreemd genoeg heb ik na het zien van de eerste trailer ook mee gekregen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:28 schreef HyperViper het volgende:
Dit zal nog wel een groter gedrocht worden dan BF3. Pass.
Overdrijven kan je in ieder geval goed. Misschien kan je werk zoeken waarbij dat goed van pas komt en van dat geld gewoon BF4 en premium kopen wanneer het beschikbaar is, in plaats van dat je bijna 11 maanden moet gaan zitten wachten op een premium edition.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Zeker zin in, alleen deze keer wacht ik wel 2 maanden op de "premium" edition ipv te pre-orderen.
Wie zou ook verwachten dat je het spel + een premium membership zou krijgen wanneer je de premium edition zou kopen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Want gebleken is dat de premium edition uiteindelijk voor het spel niet zoveel meer op het lijf heeft en het puur en alleen op de marketing aankomt die je uiteindelijk een blikken doos met wat kleine speeltjes oplevert en een boekje i.c.m. een hogere prijs?
Nooit,quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Nog even en hij gaat de mogelijkheden onderzoeken het spel te laten samenwerken met de nog uit te komen Google Glass.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |