Zoals op die brug in Siege of Shanghai? Zag daar pas iemand tijdens de E3 stream bij een knopje staan namelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:51 schreef dennis3d het volgende:
Ik lees net dat je roadblocks kan aanzetten
Ja dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoals op die brug in Siege of Shanghai? Zag daar pas iemand tijdens de E3 stream bij een knopje staan namelijk.
In BF2142 speelde ik geregeld als commander. Was best leuk als je eventjes een rustige ronde wouquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Helaas heeft rang vrij weinig te maken met skill en meer met de hoeveelheid tijd gespeeld, daarnaast wilde in BF2 bijna niemand Commander spelen omdat het oersaai was en amper punten opleverde
Het was niet saai als je mee mocht knokken maar dat werd op de meeste servers dan weer verboden...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Helaas heeft rang vrij weinig te maken met skill en meer met de hoeveelheid tijd gespeeld, daarnaast wilde in BF2 bijna niemand Commander spelen omdat het oersaai was en amper punten opleverde
link?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef Roces18 het volgende:
Heel veel knopjes inderdaad, zag ook op de stream dat iemand de rolluiken bij een winkel dichtdeedawesome
Ik werd altijd even commander een ronde als ik wilde eten of iets dergelijks. En die squads die volgen je orders ook bijna nooit, en dan elke keer: Rebuke Squad! , follow my orders!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het was niet saai als je mee mocht knokken maar dat werd op de meeste servers dan weer verboden...
Are you fucking serious?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Indrukwekkende video's, moet bf4 ook maar gaan kopen voor de pc. Iemand idee tot welke resolutie die ondersteund?
Heb nu een wiiu, komt 'ie weer niet voor uit.. Ps4 kopen voor alleen bf4 en cod ghosts, tja.. Toch maar niet
Ja ik ben serieus.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Are you fucking serious?
Maximale resolutie van je scherm natuurlijk.
Bovendien wil je shooters gewoon op een PC spelen, hardware van de laatste jaren is stabiel en goed
Dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Duidelijk geen PC-gamer
Een PC rekent gewoon de resolutie die je instelt tot maximaal de maximale resolutie van je scherm...
Ja, nou youtube heeft toch ook een limiet bij 1080p.. Kon toch zijn dat battlefield een limiet bij de 2880p heeft oid. Maar blijkbaar werkt dat anders bij games dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Duidelijk geen PC-gamer
Een PC rekent gewoon de resolutie die je instelt tot maximaal de maximale resolutie van je scherm...
Je vergelijkt een filmpje met een real-time gerenderd spel. Je desktop stopt toch ook niet bij 1080P? Tenzij je een 1080P monitor hebt that is...quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, nou youtube heeft toch ook een limiet bij 1080p.. Kon toch zijn dat battlefield een limiet bij de 2880p heeft oid. Maar blijkbaar werkt dat anders bij games dus.
quote:We were pleasantly surprised when DICE unveiled the new Battlefield 4 commander feature. And even more surprised when it turned out that the Commander didn’t count towards the 64 players, so in effect, Battlefield 4 supports 66 players.
But a few questions arose with a system like that: how do players apply to be Commanders, and what happens when a Commander is kicked out by his team? Does he get booted off the server? Apparently, he does.
DICE answered some of the questions via Twitter regarding the Commander selection process, saying that players will have to queue in Battlelog to be Commanders on a team. In fact, it won’t be based on rank like in previous version (BF2/2142). In Battlefield 4, you simply join the Commander queue in Battlelog and wait to get picked.
If a Commander isn’t doing a good job, squad leaders will be able to initiate a vote to kick the Commander off the team and replace him with someone else.
The Commander in Battlefield 4 will be playable on tablets such as iPads, which will connect to a game server with no need for a PC or games console. The Commander feature will be supported on all platforms.
Kijk eens 2 posts boven jequote:Op maandag 17 juni 2013 09:43 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/06/battlefield-4-commander-details/
BF 4 Wordt max 66 players
Maar wel een aparte wachttijd voor commander in Battlelog
Verhalen wil ik horen.quote:iekue on Multiplay-Battlefield-4-Alpha-Europe-15
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef dennis3d het volgende:
Wat Alpha battlelog screens.
http://bf4central.com/2013/06/battlefield-4-alpha-battlelog/
Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef dennis3d het volgende:
Dat Dice en EA haten hoor.
Zoek op youtube beelden ervan zonder download maar dat gaat al niet meer![]()
Is allemaal geblokkeerd
Toen vond ik deze :
Je krijgt dus nu punten als je een voertuig raakt zonder dat hij kapot gaat dus als ik een jet raakt voor 11 procent krijg ik de punten al ondanks hij blijft leven![]()
Zo wordt ik nog sneller lvl max![]()
Weet al wat leuks
Heel de lift vol plakken met c4 en dan als er iemand instapt en weer naar beneden komt en je ziet dat hij erin staat af laten gaan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!
Toen zij ik voor de gein: Hoeveel "Shit in the middle of the toilet ribbons" heb je al gehad?
Moest ie alleen maar lachen
Jij hebt humorquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!
Toen zij ik voor de gein: Hoeveel "Shit in the middle of the toilet ribbons" heb je al gehad?
Moest ie alleen maar lachen
fffffffffffuuuuuuuuuuu...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:56 schreef dennis3d het volgende:
Nieuwe game mode's in BF 4
http://bf4central.com/2013/06/new-battlefield-4-game-modes/
Inderdaad...quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
fffffffffffuuuuuuuuuuu...
Het is nu al steeds lastiger om gewoon conquest te vinden zonder gezeik
geen ctf meer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:56 schreef dennis3d het volgende:
Nieuwe game mode's in BF 4
http://bf4central.com/2013/06/new-battlefield-4-game-modes/
quote:
er staat such as, dus niet zeker of ctf er bij zit.. de enige gamemode die ik na conquest interessant vind, hoop dat ie terug komt!quote:That’s in addition to the regular game modes such as Conquest and Rush.
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
[..]
er staat such as, dus niet zeker of ctf er bij zit.. de enige gamemode die ik na conquest interessant vind, hoop dat ie terug komt!
Dat vind jij. Als je nu terug gaat naar BF2 zijn er zoveel dingen aan te merken die nu veel beter zijn. BF2 had ook belachelijk veel bugs en de normale wapens schoten zo belachelijk slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Maar je houdt wel in het achterhoofd dat sedert BF2 er geen echte goede BF meer is uitgebracht daar er altijd wel iets was wat tegenviel of waar men wat op te mekkeren had?
Ik zou dus voorzichtig zijn met het enthousiasme alleen maar vanwege de trailers.
Op BF2 viel ook genoeg aan te merken hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Maar je houdt wel in het achterhoofd dat sedert BF2 er geen echte goede BF meer is uitgebracht daar er altijd wel iets was wat tegenviel of waar men wat op te mekkeren had?
Ik zou dus voorzichtig zijn met het enthousiasme alleen maar vanwege de trailers.
Wat een onzin.. Ground combat is waardeloos in BF2. Wapens voelen nep aan en de hitboxes van spelers idem. In BF3 is field combat goed opgelost vind ik. Dan kun je gewoon niet meer terug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Omdat jij een andere voorkeur hebt? Dan moet jij mij uitleggen hoe het dan komt als BF2 echt zoveel minder is dan de daaropvolgende games (BF3/COD/MWA? e.d.) dat zoveel jaar na dato het nog steeds druk bezocht wordt op de servers en een grote populariteit onder gamers nog geniet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Op BF2 viel ook genoeg aan te merken hoor
-Bagger netcodequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat jij een andere voorkeur hebt? Dan moet jij mij uitleggen hoe het dan komt als BF2 echt zoveel minder is dan de daaropvolgende games (BF3/COD/MWA? e.d.) dat zoveel jaar na dato het nog steeds druk bezocht wordt op de servers en een grote populariteit onder gamers nog geniet.
QFT,quote:
Ik ook niet eigenlijk, altijd reacties van hoe het eigenlijk een mod was van BF2 (maar dan is BF4 eigenlijk ook een mod van BF3, want zoveel verschil zit er nou ook niet in imo) Terwijl ik 2142 toch de beste uit de serie vond denk ik. Die Titan mode was echt geweldigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
QFT,
Ik snap niet dat mensen daar zo op hebben zitten haten.
Ohja, battlefrontquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, altijd reacties van hoe het eigenlijk een mod was van BF2 (maar dan is BF4 eigenlijk ook een mod van BF3, want zoveel verschil zit er nou ook niet in imo) Terwijl ik 2142 toch de beste uit de serie vond denk ik. Die Titan mode was echt geweldigEn dan kon je jezelf uit die APC's schieten in zo'n pod. Hoop dat ze ooit nog eens een 2143 maken. Maar ik denk dat Battlefront die taak nu over heeft genomen. Niet dat dat perse iets slechts is, want ik denk dat ze daar iets heel vets van kunnen maken
$4000 voor een AMD-PC... En die moet qua performance hetzelfde doen als een console van 500?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef dennis3d het volgende:
![]()
http://bf4central.com/2013/07/battlefield-4-amd-optimized/
Het zijn altijd wel hele dure onderdelen wat ze zeggen maar denk dat als je een pc van een jaar oud heb dat je het makkelijk op high kunt gaan spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
$4000 voor een AMD-PC... En die moet qua performance hetzelfde doen als een console van 500?
Ik zie wel, mijn huidige PC zit me nog prima en dat mag ook wel gezien de investering vorig jaar
4000... Hebben ze gouden onderdelen gebruikt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef dennis3d het volgende:
![]()
http://bf4central.com/2013/07/battlefield-4-amd-optimized/
Dice welquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
4000... Hebben ze gouden onderdelen gebruikt?
Volgens die site draaien ze 2 7970's in crossfire en kosten de kaarten $1000 per stuk. Op Newegg staan ze voor minder dan 500quote:
Ik weet dat die kaarten erin zitten de rest niet maar het zal wel het beste van het beste zijn ongeveer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens die site draaien ze 2 7970's in crossfire en kosten de kaarten $1000 per stuk. Op Newegg staan ze voor minder dan 500
i7 3700, GTX680, 4GB 16GB RAM, genoeg schijfruimte... I'm good.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het zijn altijd wel hele dure onderdelen wat ze zeggen maar denk dat als je een pc van een jaar oud heb dat je het makkelijk op high kunt gaan spelen.
Maar vond wel leuk dat ze meer richten op AMD
Ze zijn in de war met de 7990. Een 7990 heeft twee GPUs op een kaart en kost inderdaad 1000$.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens die site draaien ze 2 7970's in crossfire en kosten de kaarten $1000 per stuk. Op Newegg staan ze voor minder dan 500
Waarom nog een 3xxx serie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze zijn in de war met de 7990. Een 7990 heeft twee GPUs op een kaart en kost inderdaad 1000$.
Een 7970 is een "normale" high end kaart, die 400-500$ kost.
Ik mag hopen dat de PC die ik over twee weken in elkaar schroef, het allemaal soepeltjes draait.
i5 3570k, GTX770 en 8g ram.
BF2142 was zon beetje de meest gebalanceerde BF game ooit, naast 1943. Er waren de piloten die bleven zeuren omdat ze vonden dat de airvehicles niet krachtig genoeg warenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
QFT,
Ik snap niet dat mensen daar zo op hebben zitten haten.
Waarom zou ik een Haswell willen? Het verschil is minimaal. Zeker bij games en als je gaat overclocken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom nog een 3xxx serie?
Haal gewoon die 4xxx serie, zuiniger, beter bespaar je nog wat op cpu en koop je een dikkere videokaartHeb je veel meer aan.
Prijsverschil is ook minimaal,quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Haswell willen? Het verschil is minimaal. Zeker bij games en als je gaat overclocken.
En de eerstvolgende "dikkere" videokaart is de 780 en die kost 250¤ meer. Hoe wil jij 200¤ op een CPU besparen?
budget is 950¤ en daar past geen 500¤ videokaart in.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Die tja is ook een beetje van, hoezo geef je geen 500 euro aan een videokaart uit. Heb ik ook gedaan een poosje geleden
Lijkt me ook gaafquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef BurnaBoy het volgende:
Al zal ik nu hoofdzakelijk sparen voor de consumer versie van de oculus rift. Mooie tech is dat.
Heb ik ook altijd zo slecht der in, dood bam weer dood, iedereen is aan het rammen ik alleen maar aan het respawnen, bf2 bf1942 en bf vietnam blijven toch wel de toppers!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik herinner me de artillery van BF2 nog al te goed, erger dan dat kan het niet worden
Het is belangrijke rol met vrij krachtige mogelijkheden, als elk team een goede commander heeft is het iets wat zeker van toegevoegde waarde is. Maar zodra één team een idioot als commander heeft is het meteen flink in het nadeel en gezien de hoeveelheid klapjostis die ik in BF3 gezien heb die in een ronde van 20 minuten een totaal van 730 punten weten te scoren heb ik er niet veel vertrouwen in altijd een capabele commander te hebben.
Je moet blijkbaar bepaalde vlaggen hebben om bepaalde acties uit te kunnen voeren, C voor de AC130, D voor Tomahawk etc, sowieso denk ik niet dat ik weg ben van die AC130 maar lijkt met dit ook niet echt een goede feature, als een team het ander terugdringt tot in de deployment heeft dat team dus nog minder kans dan in BF3 om uit te breken.
[..]
Zulke regels waren in BF3 op consoles niet te forceren..
Juh, speel te weinig en naar 2 3 potjes heb ik het ook wel weer even gezien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat kan ook aan jezelf liggen he, geerd...
Heel goed luisteren naar je omgeving. En altijd silencers gebruiken al wil je PTFO-en als assault/support.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juh, speel te weinig en naar 2 3 potjes heb ik het ook wel weer even gezien.
Jij nog tips dan?Niet reloaden na elk schot, van dekking na dekking, af en toe achterom kijken(heeft me al flink wat knifes voorkomen)
Dit alleen als je solo en op stealth speelt en dus niet op de minimap wil komen, anders gewoon lekker die suppressor eraf houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Heel goed luisteren naar je omgeving. En altijd silencers gebruiken al wil je PTFO-en als assault/support.
Het is geen call of duty, in battlefield hoef je echt niet met silencer te spelen. Vaak is het al een grote chaos dat veel mensen niet eens de moeite nemen om op de minimap te kijken tenzij je dichtbij hun in de buurt bent. Maar tegen een LMG beginnen ze niet zo snel iets. Gewoon knallen en lopen dan verdwijn je vanzelf weer vanaf de minimap.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit alleen als je solo en op stealth speelt en dus niet op de minimap wil komen, anders gewoon lekker die suppressor eraf houden.
Het is maar net welke modus je speelt, op Metro 64 schiet het idd niet op, op bv HC capture the flag, gebruikt iedereen silencers en let iedereen op de minimapquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is geen call of duty, in battlefield hoef je echt niet met silencer te spelen. Vaak is het al een grote chaos dat veel mensen niet eens de moeite nemen om op de minimap te kijken tenzij je dichtbij hun in de buurt bent.
Conquest met veel vehicles, als je dan inf-assault/support gaat en je op vlaggen richt dan moet je gewoon heel erg veel hiden en stealthy zijn wil je niet opgemerkt worden door de vele tanks en airvehicles. Is ook een vak apart, je verborgen houden en C4 planten als de gelegenheid zich voordoetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het is maar net welke modus je speelt, op Metro 64 schiet het idd niet op, op bv HC capture the flag, gebruikt iedereen silencers en let iedereen op de minimap
74 jaar, holy shit!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef dennis3d het volgende:
Deze man heeft meer speeluren als mij
http://bf4central.com/201(...)ser-trailer-is-live/
Omdat het kennelijk nodig is. Ik hoop vooral dat surpression een stuk minder wordt want dat sloeg nergens op.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:59 schreef Catkiller het volgende:
Die specializations nu....![]()
ROCKETS + MINES + 40mm GRENADES + CLAYMORES + C4 EXPLOSIVES, voorheen bekend als EXPL. Was dat nu zo erg dat je het moet gaan verdelen in 5 aparte specializations?
Paar jaar geleden was iedereen moe van de WW2 setting.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Had gehoopt op een WO2 BF. Alles is modern combat tegenwoordig. Vrijwel altijd in de woestijn ook nog..
Dit is wel leuker denk ik, meer variatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 17:59 schreef Catkiller het volgende:
Die specializations nu....![]()
ROCKETS + MINES + 40mm GRENADES + CLAYMORES + C4 EXPLOSIVES, voorheen bekend als EXPL. Was dat nu zo erg dat je het moet gaan verdelen in 5 aparte specializations?
Ja klopt, maar sinds COD begon met MW is alles 'modern' geworden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was iedereen moe van de WW2 setting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |