Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef dennis3d het volgende:
Dat Dice en EA haten hoor.
Zoek op youtube beelden ervan zonder download maar dat gaat al niet meer![]()
Is allemaal geblokkeerd
Toen vond ik deze :
Je krijgt dus nu punten als je een voertuig raakt zonder dat hij kapot gaat dus als ik een jet raakt voor 11 procent krijg ik de punten al ondanks hij blijft leven![]()
Zo wordt ik nog sneller lvl max![]()
Weet al wat leuks
Heel de lift vol plakken met c4 en dan als er iemand instapt en weer naar beneden komt en je ziet dat hij erin staat af laten gaan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!
Toen zij ik voor de gein: Hoeveel "Shit in the middle of the toilet ribbons" heb je al gehad?
Moest ie alleen maar lachen
Jij hebt humorquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!
Toen zij ik voor de gein: Hoeveel "Shit in the middle of the toilet ribbons" heb je al gehad?
Moest ie alleen maar lachen
fffffffffffuuuuuuuuuuu...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:56 schreef dennis3d het volgende:
Nieuwe game mode's in BF 4
http://bf4central.com/2013/06/new-battlefield-4-game-modes/
Inderdaad...quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
fffffffffffuuuuuuuuuuu...
Het is nu al steeds lastiger om gewoon conquest te vinden zonder gezeik
geen ctf meer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:56 schreef dennis3d het volgende:
Nieuwe game mode's in BF 4
http://bf4central.com/2013/06/new-battlefield-4-game-modes/
quote:
er staat such as, dus niet zeker of ctf er bij zit.. de enige gamemode die ik na conquest interessant vind, hoop dat ie terug komt!quote:That’s in addition to the regular game modes such as Conquest and Rush.
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
[..]
er staat such as, dus niet zeker of ctf er bij zit.. de enige gamemode die ik na conquest interessant vind, hoop dat ie terug komt!
Dat vind jij. Als je nu terug gaat naar BF2 zijn er zoveel dingen aan te merken die nu veel beter zijn. BF2 had ook belachelijk veel bugs en de normale wapens schoten zo belachelijk slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Maar je houdt wel in het achterhoofd dat sedert BF2 er geen echte goede BF meer is uitgebracht daar er altijd wel iets was wat tegenviel of waar men wat op te mekkeren had?
Ik zou dus voorzichtig zijn met het enthousiasme alleen maar vanwege de trailers.
Op BF2 viel ook genoeg aan te merken hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Maar je houdt wel in het achterhoofd dat sedert BF2 er geen echte goede BF meer is uitgebracht daar er altijd wel iets was wat tegenviel of waar men wat op te mekkeren had?
Ik zou dus voorzichtig zijn met het enthousiasme alleen maar vanwege de trailers.
Wat een onzin.. Ground combat is waardeloos in BF2. Wapens voelen nep aan en de hitboxes van spelers idem. In BF3 is field combat goed opgelost vind ik. Dan kun je gewoon niet meer terug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Omdat jij een andere voorkeur hebt? Dan moet jij mij uitleggen hoe het dan komt als BF2 echt zoveel minder is dan de daaropvolgende games (BF3/COD/MWA? e.d.) dat zoveel jaar na dato het nog steeds druk bezocht wordt op de servers en een grote populariteit onder gamers nog geniet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Op BF2 viel ook genoeg aan te merken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |