Uh. Ik speel BF3 al sinds release en ervaar Battlefield multiplayer zoals in de trailer. Ik weet niet welke game jij speelt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij nou? Dat iedereen zo speelt in die trailer en het allemaal zo mooi op elkaar in haakt?
Heb je die eerste gameplay trailer gezien?
Hou op zeg
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat? Dat het niet 4 keer metro is?
Deze post bevat veel waarheidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat? Dat het niet 4 keer metro is?
quote:
Het is de meest agressieve vorm. De vorm die uitzaait en weer terugkomtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef Afwazig het volgende:
Metro is echt de kanker van BF3. Dat die zooi maar nooit meer terug komt.
Haha perfect omschrevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
Metro is ideaal voor mensen die niet geïnteresseerd zijn in Battlefield, maar toch Battlefield willen spelen.
Als het optioneel was zou het verkapt cheaten zijn IMO... Maar dat vind ik met al het gekut met kleurschema's en dergelijke.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef Captainp00face het volgende:
Hopelijk fixen ze wel die ellendige blue tint
Nog steeds is Metro kut, maar dit ziet er al beter uit, niet?
50 euro en 45 euro voor twee jaar speelplezier is wel peanuts...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef Curlbrah het volgende:
Leuk spel maar voelde exact hetzelfde als BF3, er zijn wel nieuwe features maar ik weet niet of ik bereid ben om hier opnieuw 50 euro + 45~? euro aan DLC voor te betalen.
true maar dan moet het voor mij wel wat vernieuwends bevatten en dat gevoel kreeg ik iig nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
50 euro en 45 euro voor twee jaar speelplezier is wel peanuts...
Het spel werkt toch niet als ik jou mag gelovenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef KoningStoma het volgende:
Vernieuwing of innovatie moet geen doel op zich zijn. Als iets werkt, dan heb ik liever verfijning en uitbreiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |