bruin vermoedenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is je afkomst, Aloulou? Ik heb al een bruin vermoeden, maar spreek het niet uit vanwege je eigen privacy. Iedereen moet zelf weten of hij dat wil delen.
Je vermoeden kloptquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Jellereppe het volgende:
Wat is je afkomst, Aloulou? Ik heb al een bruin vermoeden, maar spreek het niet uit vanwege je eigen privacy. Iedereen moet zelf weten of hij dat wil delen.
Letterlijk ja, maar niet figuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Niet als je ze op vijanden laat lijken en midden in die woonwijk gooit,
hup bom erop en probleem opgelost
Haha, ik wist het. Heb veel posts uit je eigen hand gelezen en stond er al veel eerder bij stil. Het valt een keer op.quote:
Of we bouwen gewoon kampen waar we ze in dumpen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Letterlijk ja, maar niet figuurlijk
Maar natuurlijk joh. Mad Max nog wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Of we bouwen gewoon kampen waar we ze in dumpen.
OT: probleem zal nooit op te lossen zijn, met deze huidige maatschappij zal het alleen maar erger en erger worden.
Ik voorzie Mad Max achtige toekomst taferelen
En dat is mede jouw schuld. Waar ben je in godsnaam moderator voor?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef sp3c het volgende:
betyar was je voor, zoek ff een andere er zijn er genoeg
Ik heb in jou altijd al een Mohammed Rabbae gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef remlof het volgende:
Is dit het oproeptopic voor een Kristalnacht tegen Marokkanen?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
mijn schuld?
ik had het over voetbalmanager zijn dillema
Kanp, want je kent me niet en ik heb van jou zelfs nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb in jou altijd al een Mohammed Rabbae gezien.
http://www.elsevier.nl/Al(...)cht-ELSEVIER211314W/
Dankzij mijn klachten heb je je walgelijke discriminerende onderschriften 2x moeten veranderen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Kanp, want je kent me niet en ik heb van jou zelfs nog nooit gehoord.
Oh wacht, sp3c mompelde net iets over je geloof ik
Oh het zal, dan ben je vast zo'n fortuinist met een onderbuikhandicapquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dankzij mijn klachten heb je je walgelijke discriminerende onderschriften 2x moeten veranderen.
Misschien heb je die PM's van mij nog wel ergens.
Zegt ie bij 298 postsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef sp3c het volgende:
speelkwartier voorbij of brabbelen we hem vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |