Blijf maarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan? Geen hond die met de PVV gaat regeren.
Natuurlijk. Niemand die dat ook ontkent. Dat neemt niet weg dat het aangrijpen van deze gebeurtenissen en statistieken om per definitie mensen enkel en alleen op basis van etniciteit (of ras, of geloof, of seksuele voorkeur) te beoordelen m.i. per definitie onrechtvaardig is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen als je steeds zulke deprimerende berichten leest over statistieken van straatcriminaliteit en berichten uit de realiteit.
C'est si bon.quote:
Nou het blijven natuurlijk feiten dat bijv. Marokkanen en Antillianen over vertegenwoordigt zijn in de criminaliteit, dat is voor mij de reden om juist die achtergrond te benoemen. Ergens moet daar een probleem zijn anders doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Niemand die dat ook ontkent. Dat neemt niet weg dat het aangrijpen van deze gebeurtenissen en statistieken om per definitie mensen enkel en alleen op basis van etniciteit (of ras, of geloof, of seksuele voorkeur) te beoordelen m.i. per definitie onrechtvaardig is.
Daarbij beroep ik me overigens niet op leuke linkse hippie idealen uit 1967. Eerder op de ideeën van de Klassieke Filosofen, het Nieuwe Testament, de heiligen en de humanisten. Die waren er voor "All You Need Is Love".
Islam is de oplossing.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-inbrekers-aan.dhtml
game on!
Nature vs nurture debat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou het blijven natuurlijk feiten dat bijv. Marokkanen en Antillianen over vertegenwoordigt zijn in de criminaliteit, dat is voor mij de reden om juist die achtergrond te benoemen. Ergens moet daar een probleem zijn anders doen ze dat niet.
Typisch zo'n one-liner troll-reactiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
C'est si bon.
Moet je ondertussen niet heel hard in een camera lopen schreeuwen over illuminati die het grondwater verzieken met de uitwerpselen van Venusiaanse semi-amfibieën?
Nou, iets voor je volgende tirade bij deze.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:26 schreef AlexJones het volgende:
[..]
Typisch zo'n one-liner troll-reactie"Venusiaanse semi-amfibieën" - die had ik nog niet gehoord!
Nee dat is het niet.quote:
Voor hun wel.quote:
Om dan vervolgens toestanden als hieronder te krijgen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Voor hun wel.Leren ze de Islam? Dan leren ze ook dat alles wat zij doen verkeerd is.
Nee. Dat zijn Salafisten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om dan vervolgens toestanden als hieronder te krijgen?
http://news.google.nl/new(...)t-Sharia-1259099W%2F
Islamisering van Europa in volle gang mensen. VK, Zweden, Frankrijk, en nu ook in Nederland - Sharia zones! Meer moskees! Speciale wetgeving en voorzieningen voor moslims! Dit is pas het begin! En niemand in de politiek correcte regering die er wat aan doet!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om dan vervolgens toestanden als hieronder te krijgen?
http://news.google.nl/new(...)t-Sharia-1259099W%2F
Een misdrijf in Gouda hoeft nog niet persé door Marokkaanse jongens uit Gouda gepleegd te zijn. De opgepakte personen komen niet uit Gouda: NWS / Overvallers Juwelier gepakt in Goudaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |