dat lukt beter door op zijn standpunten in te gaan met argumenten enzo dan als een kip zonder kop PVV! PVV!! PVV!!! te gaan lopen roepen lijkt mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is meer efficiënt als je iemand zijn aard naar boven haalt terwijl het publiek toekijkt. Voor mij was het al bekend, dus een conversatie via PM/DM is dan niet nodig.
Daar sla je de plank mis. Ik gebruikte het woord 'PVV' een aantal keren, maar wilde hem voornamelijk uit zijn tent lokken. Nu weten meer users wat de aard van het beestje is. Kortom missie geslaagd. Oh, dat mogen ze gerust denken. Zal er niet minder om slapen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lukt beter door op zijn standpunten in te gaan met argumenten enzo dan als een kip zonder kop PVV! PVV!! PVV!!! te gaan lopen roepen lijkt me
nu denkt iedereen 'wat een rare die jellereppe'
je schiet je doel een beetje voorbij op die manier
hij reageerde er alleen niet echt opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar sla je de plank mis. Ik gebruikte het woord 'PVV' een aantal keren, maar wilde hem voornamelijk uit zijn tent lokken. Nu weten meer users wat de aard van het beestje is. Kortom missie geslaagd.
Niet iedereen. Ik denk vooral: 'wat een uithoudingsvermogen heeft zo'n Jellereppe'. Je bent in feite continu in discussie met mensen die alles en iedereen voor linksdraaiende biodikpapslurpende geitenwollensokkenfanaat uitmaken wanneer dezen weigeren mee te gaan met het puur afrekenen van personen op basis van etniciteit. Dat is kennelijk goedpraten van verkrachting, roof en moord. Of zoiets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lukt beter door op zijn standpunten in te gaan met argumenten enzo dan als een kip zonder kop PVV! PVV!! PVV!!! te gaan lopen roepen lijkt me
nu denkt iedereen 'wat een rare die jellereppe'
je schiet je doel een beetje voorbij op die manier
Als je 't over de duvel hebtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef AlexJones het volgende:
Maar wat is dit! Er is helemaal geen Marokkanenprobleem in Nederland, toch??
dat hij PVV stemt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij heeft een bevestiging gegeven, maar die post heb je al verwijderd.
Ik vind dit zo kansloos, ik wil helemaal niet bevolkingsgroepen weg hebben. Steeds datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jellereppe heeft wel gelijk. Als er iets vermoeiend is zijn het die barkruk PVV-ers die huichelachtig om de hete brij heen draaien.
Zeg dan gewoon dat je een bepaalde bevolkingsgroep weg wil hebben. Niet 99%, niet 1%, gewoon allemaal. En houd op met dat toneel.
Hij heeft er blijkbaar moeite mee om voor uit te komen. Een slecht teken aan de wand. Heb nog nooit eerder op zo'n grote schaal meegemaakt dat men zich enigszins schaamt om uit te komen voor zijn politieke voorkeur. Zelfs op een forum gaat het bij bepaalde figuren niet van harte, maar in het openbaar schijten ze honderden kleuren om ervoor uit te komen. Dat moet die PVV'ers op zijn minst aan het denken zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hij PVV stemt?
who cares, itt jou reageerde Sonnyspek vrij rustig
als je het dan over de ware aard van iemand wil hebben ...
"Kritisch op de multiculturele samenleving" is mij iets te vaak een ordinaire schaamlap voor ongenuanceerd spuien van dom gebral gebleken. Vooral hier.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik vind dit zo kansloos, ik wil helemaal niet bevolkingsgroepen weg hebben. Steeds datargument.
Je kan ook kritisch zijn op de multiculturele samenleving, kan ook. Ik vraag me af wie hier de simpele ziel is.
spoken jagenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij heeft er blijkbaar moeite mee om voor uit te komen. Een slecht teken aan de wand. Heb nog nooit eerder op zo'n grote schaal meegemaakt dat men zich enigszins schaamt om uit te komen voor zijn politieke voorkeur. Zelfs op een forum gaat het bij bepaalde figuren niet van harte, maar in het openbaar schijten ze honderden kleuren om ervoor uit te komen. Dat moet die PVV'ers op zijn minst aan het denken zetten.
Zoals het spoken jagen is om in iedere Marokkaan een crimineel te zien?quote:
vergelijkbaar iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals het spoken jagen is om in iedere Marokkaan een crimineel te zien?
Ja, en dan? Geen hond die met de PVV gaat regeren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:32 schreef AlexJones het volgende:
Nederland wordt wakker, PVV grootste partij.
Ik schaam mij daar helemaal niet voor en voer genoeg discussies erover in het openbaar en daarin respecteren wij elkaar alleen maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij heeft er blijkbaar moeite mee om voor uit te komen. Een slecht teken aan de wand. Heb nog nooit eerder op zo'n grote schaal meegemaakt dat men zich enigszins schaamt om uit te komen voor zijn politieke voorkeur. Zelfs op een forum gaat het bij bepaalde figuren niet van harte, maar in het openbaar schijten ze honderden kleuren om ervoor uit te komen. Dat moet die PVV'ers op zijn minst aan het denken zetten.
Is er al gediscussieerd over de PVV-Orania toenadering?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik schaam mij daar helemaal niet voor en voer genoeg discussies erover in het ooenbaar en daarin respecteren wij elkaar alleen maar.
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Kritisch op de multiculturele samenleving" is mij iets te vaak een ordinaire schaamlap voor ongenuanceerd spuien van dom gebral gebleken. Vooral hier.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is er al gediscussieerd over de PVV-Orania toenadering?
Wellicht; maar het is wel duidelijk dat enige noot van nuance in dit 'debat' omtrent de multiculturele samenleving door het gros van de 'critici' wordt ervaren als het op klaarlichte dag doodtrappen van pasgeboren - autochtone - eendjesquote:
Dat kan ik wel begrijpen als je steeds zulke deprimerende berichten leest over statistieken van straatcriminaliteit en berichten uit de realiteit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht; maar het is wel duidelijk dat enige noot van nuance in dit 'debat' omtrent de multiculturele samenleving door het gros van de 'critici' wordt ervaren als het op klaarlichte dag doodtrappen van pasgeboren - autochtone - eendjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |