quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
Verstandig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Username mocht er niet bij van mij.
Jij wel hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Oh ja daar had ik effe een fapkopietje van gemaakt, mocht toch?
ff aan de FA's vragen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:17 schreef Fendy het volgende:
Ja kan iemand met html rechten die OP fiksen?
quote:
Wat keek jij trouwens verliefd naar Mono....quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik zag je alleen langslopen, maar toen was de film al zo goed als begonnen. Moest om 05:30 weer op, dus ben ook niet gebleven achteraf
Altijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat keek jij trouwens verliefd naar Mono....
Ik zag het (verder staan en komen er geen foto's op deze site)quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zag het (verder staan en komen er geen foto's op deze site)
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, hoe kan iemand die mooie man nou weerstaan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:17 schreef Fendy het volgende:
Ja kan iemand met html rechten die OP fiksen?
*vind ik leuk*quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja had me hodfr even geroepen dan!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 knappe mannen en een mooie dame. Hadden 2 mooie dames kunnen zijn als je erbij kwam staan
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja had me hodfr even geroepen dan!
We zijn niet eens samen op de foto geweest![]()
Maandag op onze ultra-uberhippen sjoelclub dan maar weer?
Gelukkig hebben wij nog wel zoentjes van Greys gehad, dat kan ook niet iedereen zeggen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja had me hodfr even geroepen dan!
We zijn niet eens samen op de foto geweest![]()
Maandag op onze ultra-uberhippen sjoelclub dan maar weer?
Ik wel hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij nog wel zoentjes van Greys gehad, dat kan ook niet iedereen zeggen.
Jij behoort ook niet tot de groep iedereen, jij bent speciaal (op de goede manier dan he!)quote:
Hear hear! Puike tentquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Lompe is ook al geweest, die weet al hoe tof het is.
Ik ook. Sfeer is goed, eten is lekker, en het barpersoneel is uitmuntend. Oja, en Greys is erquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Oh ja voor degenen die elkaar niet zo lang kunnen missen na gister, we hebben een FOK! kroegsjoelclub op maandagavond (dat breekt zo lekker de week...) in een kroeg in Rotterdam. Elke veertien dagen aanwezig o.a. Mono, Bart, sp3c, yvonne, iteejer, BrandX, ondergetekende en afgelopen keer waren we met zijn 22-en. A.s. maandag is het weer. Niet piepen, gewoon komen, gratis parkeren, 2 minuten lopen vanaf metrostation.
Sjoelen is koel. Hop. Kom ook.
Ja voor jou kan die kroeg echt NOOIT meer stukquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ben 1 keer in die kroeg geweest en voordat ik het wist won ik een bowlingbal, ging Bart daarmee naar huis en ik met een dame mee. De rest is geschiedenis.
Als we genoeg vaste FOK!sjoelerts hebben gaan yvonne en ik zorgen voor een eigen FOK!sjoelbak met logoquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef SiIk het volgende:
Sjoelen
Heeft Bart eigenlijk ook een sjoeltafel?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ben 1 keer in die kroeg geweest en voordat ik het wist won ik een bowlingbal, ging Bart daarmee naar huis en ik met een dame mee. De rest is geschiedenis.
Maandag in Rotterdam wordt moeilijk. Zou wel tof zijn echter.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we genoeg vaste FOK!sjoelerts hebben gaan yvonne en ik zorgen voor een eigen FOK!sjoelbak met logo
Vorige keer waren er zelfs Limburgerts. Als je wilt kan hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maandag in Rotterdam wordt moeilijk. Zou wel tof zijn echter.
Hij is moeilijk goed met het vullen van de gleuven op deze avond vol bejaarde damesquote:
Nee en hij past niet in m'n autoquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef SiIk het volgende:
Sjoelen
Haal jij Patje over om te rijden dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keer waren er zelfs Limburgerts. Als je wilt kan het
Vraag MPG, die had de reis er graag voor over een keertje.
(Je legt je niet vast voor elke veertien dagen he, keertje gastsjoelen is al tof!)
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is moeilijk goed met het vullen van de gleuven op deze avond vol bejaarde dames
Patje, rijden op voor Silk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haal jij Patje over om te rijden dan?
Met de trein is echt niet te doen
[..]Ik had gaarne willen sjoelen zaterdag.
Ja nog even sparen enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Patje, rijden op voor Silk.
En silk? Rijbewijs halen!
Waar moet je vandaan komen ook alweer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haal jij Patje over om te rijden dan?
Met de trein is echt niet te doen
[..]Ik had gaarne willen sjoelen zaterdag.
Omgeving Den Bosch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen ook alweer?
Want ik denk dat er binnenkort nog wel wat mensen uit die regio weer mee willen doen.quote:
3 daarvan van mij, die laatste was ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vond vanmorgen 4 telefoon nummers in mijn kontzak. Ik weet niet van wie ze zijn.
niet van mijn filmkijkster en mij.... en ik miste ook de monoknuffelquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vond vanmorgen 4 telefoon nummers in mijn kontzak. Ik weet niet van wie ze zijn.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
3 daarvan van mij, die laatste was ik niet
bel zequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
1 is van Heloef.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ja, je moest zo nodig piesenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet van mijn filmkijkster en mij.... en ik miste ook de monoknuffel
Waar was die neger eigenlijk gisteren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 is van Heloef.
Ik stop zijn nummer altijd in zakken van mensen in de hoop dat iemand hem belt.
Onze tv's jatten terwijl wij in Amsterdam waren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar was die neger eigenlijk gisteren?
Ik heb een chanante foto van jouquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een chanante foto van jou
Ben ze nu aan het bewerken, misschien vanavond en anders morgen op FBquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Waar vind je eigenlijk de filmpremierefoto's enzo????
a okequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ze nu aan het bewerken, misschien vanavond en anders morgen op FB
Eeuwig chantagemateriaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
omfg en nu 1 van greys
Die zijn voor de privecollectie
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eeuwig chantagemateriaal
Ik denk dat je wel meer dan 1 chanantuh foto van mij hebt
Ik adoreer je voor eeuwig omdat je ze weg laat!
Yvonne was dat gisteren al behoorlijk aan het promoten jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
Oh ja voor degenen die elkaar niet zo lang kunnen missen na gister, we hebben een FOK! kroegsjoelclub op maandagavond (dat breekt zo lekker de week...) in een kroeg in Rotterdam. Elke veertien dagen aanwezig o.a. Mono, Bart, sp3c, yvonne, iteejer, BrandX, ondergetekende en afgelopen keer waren we met zijn 22-en. A.s. maandag is het weer. Niet piepen, gewoon komen, gratis parkeren, 2 minuten lopen vanaf metrostation.
Sjoelen is koel. Hop. Kom ook.
Oh tofquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yvonne was dat gisteren al behoorlijk aan het promoten ja
Thanks bro!quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik kom ook wel een keer kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh tof
Het is ook zoveel leuker dan je nu zou denken, sjoelen
Maar in een toffe kroeg en met FOK!kers en SJOELIGANS is het geweldig.
die van mij had ik in je boxer gestopt...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik vermoed dat hij wel meteen wist van wie dát nummer was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die van mij had ik in je boxer gestopt...
Dan is ie niet meer leesbaar ben ik bangquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die van mij had ik in je boxer gestopt...
Whahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is ie niet meer leesbaar ben ik bang
Daar ben je toch niet serieus verbaasd over he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
m'n hand kwam wel verdacht plakkerig uit zijn broek ja...
Is die linker monoquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, hoe kan iemand die mooie man nou weerstaan?
Ja, dat is Monoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Is die linker monoonweerstaanbaar inderdaad.
Johquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is Monoonweerstaanbare kerel
, die anderen kun je nu ook wel raden
Alleen op FOK!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef Fendy het volgende:
In een paar topics tijd van "ik heb er zin in " naar "wat was het gezellig en een leuke film" naar "mijn hand kwam plakkerig uit zijn broek"
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keer waren er zelfs Limburgerts. Als je wilt kan het
Vraag MPG, die had de reis er graag voor over een keertje.
(Je legt je niet vast voor elke veertien dagen he, keertje gastsjoelen is al tof!)
Alsof ik al jullie mutsen uit elkaar kan houdenquote:
Je wist heel wel dat zij geen FOK!ster was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alsof ik al jullie mutsen uit elkaar kan houden
We hebben wel heel lang gekletst.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Stefan het volgende:
Bij wie heeft Juicyhil nu gescoord gister?
Ja en daar moet snel verandering in komen. Lekker ding hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je wist heel wel dat zij geen FOK!ster was.
Eckte FOK!kers doen dat achteraf, veilig vanaf de zolderkamer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Je had er toen ook wat van kunnen zeggen he
Nee niet dronken, nee doe ik niet altijd, nee was niet mijn witbier en dat fluiten ging in overlegquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:23 schreef Stefan het volgende:
Trouwens Huppelmuts, was je nou zo dronken gister of schreeuw je altijd naar serveersters WAAR IS MIJN WITBIER
Dat was nadat je door de zaak op je vingers floot om een serveerster te roepen
Heb ik ook gedaan, ik zei tegen huppelmuts waar de serveerster bij was: Hey, doe is wat aardiger tegen dat meisje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Je had er toen ook wat van kunnen zeggen he
Je herkende me niet. Biatch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet dronken, nee doe ik niet altijd, nee was niet mijn witbier en dat fluiten ging in overleg![]()
Nog meer afzeikdingen? Kom maar hoor
Ik zit nu ook op de bovenste verdieping. Veilig enzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Eckte FOK!kers doen dat achteraf, veilig vanaf de zolderkamer.
Die fluit was. Naar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet dronken, nee doe ik niet altijd, nee was niet mijn witbier en dat fluiten ging in overleg![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ik zei tegen huppelmuts waar de serveerster bij was: Hey, doe is wat aardiger tegen dat meisje.
Nog een hoop te leren Steefquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Eckte FOK!kers doen dat achteraf, veilig vanaf de zolderkamer.
Neuh, de lapdans voor Monopoly was wel weer lievquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft doe ik t gewoon direct en open. Nouja, dan maar een nepfokkertquote:
Ik had je nog nooit gezien tochquote:
Eensquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neuh, de lapdans voor Monopoly was wel weer liev
Ja he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja en daar moet snel verandering in komen. Lekker ding hoor
Dat jullie zo lief hand in hand stonden komt zeker in de deleted scenes versiequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Maar ik denk niet dat ik haar op FOK! ga krijgen... En zelfs als, dan wordt ze nog geen nagelmeisje.
Lekker, bier. Maar niet als ik aan het fotograferen ben. Worden de foto's wazig van.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had je nog nooit gezien toch![]()
Volgende keer herken ik je wel!!Dan krijg je bier van me
[..]
Eens
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat jullie zo lief hand in hand stonden komt zeker in de deleted scenes versie
Waarom moest je lachen toen je wist wie ik wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je zeker altijd dronken als je die foto's maakt voor de maandwedstrijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker, bier. Maar niet als ik aan het fotograferen ben. Worden de foto's wazig van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Of ze moest om mij lachenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom moest je lachen toen je wist wie ik was
Je moet het ook opdrinken, niet op je lens smeren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker, bier. Maar niet als ik aan het fotograferen ben. Worden de foto's wazig van.
dat kan ook nog.quote:
Scherp +1quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je moet het ook opdrinken, niet op je lens smeren.
Wie nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteldquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Meest opmerkelijk was dat RenRen naar haar vriendje riep die niet reageerde op zn echte naam maar pas toen ze zijn username door de zaak schreeuwde
Zo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteld
Meest opmerkelijk was dat RenRen naar haar vriendje riep die niet reageerde op zn echte naam maar pas toen ze zijn username door de zaak schreeuwde
Ja, dat was wel een beetje chanant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Dat kan ik helaas van jullie niet zeggen, de rode loper gewoon skippen omdat er media stondquote:
wat dacht je te verwachten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteld
wat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Een fiets, natuurlijk. Gekkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat dacht je te verwachten?
Meer uhm stoerheid ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat dacht je te verwachten?
Op het eind, toen Ren wilde weten of je naar huis wildequote:
galaxy-broekquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Stefan het volgende:
Vrijdag in FOK!tv
Nagelmeisje en een ander meisje doen liev
[ afbeelding ]
quote:
En matchende nagels! Maar die staan hier ook niet op.quote:
Stoerheid is voor mensen die iets te compenseren hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer uhm stoerheid ofzo![]()
Ik vond je er lievvig uitzien.
Dus op FOK! heb je iets te compenseren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stoerheid is voor mensen die iets te compenseren hebben.
Hij was niet roodquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas van jullie niet zeggen, de rode loper gewoon skippen omdat er media stond
Fiets is dus eigenlijk het tegenovergestelde van jou dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dan moet je hem eens bruut met sjoelstenen tekeer zien gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van welk gebied wil je wat weten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil meer weten van Rebubbled. Ze fascineert mij.
Wie houdt er nou van Justin Bieberquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Van welk gebied wil je wat weten?
Favoriete kleur?
Of ze van Justin Bieber houdt
Of ze seks met je wil?
FB / 500 FOK!kers (en wat semi-bn'ers) bij de première van Ozquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die was me geeneens opgevallen.
Ralf Mackenbachquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie houdt er nou van Justin Bieber_!
Dat heb ik nog heul niet gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je hem eens bruut met sjoelstenen tekeer zien gaan.
Dan piep je wel anders.
Hij leek me ook wel oké. Hij zit dan ook niet in GTST.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:54 schreef Stefan het volgende:
Ralf Machenbach met een k en niet h is trouwens erg aardig, erg down to earth. En hij is 17 dus niet begonnen over hamsters
Komt goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je hem eens bruut met sjoelstenen tekeer zien gaan.
Dan piep je wel anders.
Is gewoon een leuke knul, zit op school, doet dit erbij, gewoon niet verwaandquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij leek me ook wel oké. Hij zit dan ook niet in GTST.
Maakt het uit?quote:
Wie, Ralf ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakt het uit?
Ik vond het een lief sympathiek joch.
Tis wel de enige die sinds eeuwen een songfestival voor Nederland heeft gewonnen toevallig
Ik ben een softiequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie, Ralf ?
Nee gay maakt niet uit, ik probeerde gewoon goedkoop een lach te scoren.
Ik ken heel die gozer niet, ik dacht dat ook hij zo'n verwaande kwal was als die andere gastquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een softie
Vond hem echt heel tof en aardig en totaal niet 'kijk mij eens...' enzo.
Tegen Stefan deed ie ook heel leuk. Dus ik vind het een beetje lullig als we die nou ook al massaal gaan lopen afzeiken
Waar issie dan van?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij leek me ook wel oké. Hij zit dan ook niet in GTST.
Inderdaad, gewoon doorgaan met Fairy Doedens afzeiken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een softie
Vond hem echt heel tof en aardig en totaal niet 'kijk mij eens...' enzo.
Tegen Stefan deed ie ook heel leuk. Dus ik vind het een beetje lullig als we die nou ook al massaal gaan lopen afzeiken
okee... doesn't ring a bell maar ik geloof je direct.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Junior songfestival, en hij heeft volgens mij gejureerd bij een talentenjacht vorig jaar
Die Gaby???? Ik ben verliefd op haarquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik vertelde de dochter van een vriendin dat ik de hand had geschud van dat meisje van Spangas. Ze ging helemaal los, zo lief
Ja, volgens mij wel! Zij was de enige die ons spontaan de hand schudde toen ze voor de zaal stond. Dat vond ik al heel bijzonder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die Gaby???? Ik ben verliefd op haar
Met een liedje wat niet door hem geschreven was. En zijn mama is zijn manager meen ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ralf? Heeft het Junior Songfestival een aantal jaar geleden gewonnen:
[..]
Ik denk dat bijna geen enkel kind op dat festival zijn of haar eigen nummers heeft geschrevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:27 schreef Fendy het volgende:
oor hem geschreven was. En zijn mama is zijn manager meen ik.
Ik heb gewoon iets tegen dat soort lui, net als die
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna geen enkel kind op dat festival zijn of haar eigen nummers heeft geschreven
Karina is gewoon hip.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik volg SpangasAls oudere jongere
Ik heb maling aan verouderde woordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En hip is dan wel weer een ouderwets woordUit mijn tijd zeg maar.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maling aan verouderde woorden
Hip
Melancholiek
Polygoon
EtablissementPrachtige woorden.
Jonge vent met een oude geest dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maling aan verouderde woorden
Hip
Melancholiek
Polygoon
EtablissementPrachtige woorden.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Jonge vent met een oude geest dus![]()
Charmant.
Het was een KIND toen ie wonquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Met een liedje wat niet door hem geschreven was.
Ook niet heel vreemd in zo'n geval.quote:En zijn mama is zijn manager meen ik.
Ik had hem minder leuk verwacht, zeg ik eerlijk, was een vooroordeel, want het was een heel sympathiek ventje gister iigquote:Ik heb gewoon iets tegen dat soort lui, net als die zanger van Rigby, ook zo'n kwal.
Ik begrijp het helemaal, ik heb namelijk precies het omgekeerde. Oude vrouw met een jonge geest (tenminste, dat maak ik mezelf wijsquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij snapt het
Al kan ik me heel soms nog wel eens kinderachtig gedragen. Dat vind ik ook wel eens fijn.
Nee we sjoelen serieus elke 14 dagen met een kluit FOK!kers in een kroegquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook best ouderwetsOf heb je een app.
Ja wist ik wel hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee we sjoelen serieus elke 14 dagen met een kluit FOK!kers in een kroeg
Met als vereiste dat het liedje door de deelnemer zelf geschreven moest zijn toch? Niet door de buurman in ieder geval, of ben ik abuis?quote:
Nee, mee eens.quote:Ook niet heel vreemd in zo'n geval.
Nou ja, voordeel van de twijfel dan.quote:Ik had hem minder leuk verwacht, zeg ik eerlijk, was een vooroordeel, want het was een heel sympathiek ventje gister iig
zo die chick waar zij mee zoent in Spangas is wel geil ja...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef Stefan het volgende:
Spangasmeisje is zo tof, in de deleed scenes en gesprek over lesbische zoenscenes.
En Ralf is tof. En 17 dus heb t gesprek netjes gehouden
Hmm, misschien toch maar weer eens gaan volgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zo die chick waar zij mee zoent in Spangas is wel geil ja...
Als het echt niet zonder hulp mocht hadden ze zijn 'titel' wel afgenomen, is nooit gebeurdquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Fendy het volgende:
[..]
Met als vereiste dat het liedje door de deelnemer zelf geschreven moest zijn toch? Niet door de buurman in ieder geval, of ben ik abuis?
quote:Op 3 oktober 2009 won de 13-jarige Mackenbach het Junior Songfestival 2009 met het liedje Click Clack.[2] Mackenbach kreeg van de kinderjury, de vakjury en het publiek twaalf punten en eindigde daarmee bovenaan. Zijn lied ging over tapdansen. Mackenbach liet in de live uitgezonden eindstrijd vier kandidaten achter zich. Allemaal hadden ze hun liedje zelf geschreven. Overigens is het vanaf Junior Songfestival 2010 niet meer verboden om hulp te krijgen bij het schrijven van een liedje, omdat het merendeel van de deelnemers al geholpen werd voordat dit toegestaan was.
Whehe, ik zag het toevallig...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch maar weer eens gaan volgen.
Uitgeken op miley cyrus?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die Gaby???? Ik ben verliefd op haar
Nee, dat is zo. Maargoed, misschien moet ik hem een mogelijke volgende keer zelf eens een vraag stellen. Kan ik mijn eigen oordeel vellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het echt niet zonder hulp mocht hadden ze zijn 'titel' wel afgenomen, is nooit gebeurd
[..]
Oh, dat had ik ook moeten zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Stefan het volgende:
Greys toch voor de camera getrokken, neeeee ik wil niet, neem breuls
Ik heb je er toch uitgelatenquote:
Die zag er retechique uit!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Stefan het volgende:
Greys toch voor de camera getrokken, neeeee ik wil niet, neem breuls
Holloww ik ben Kreejs van fok. Classic.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zag er retechique uit!
En ik teer nog steeds op mijn minute of fame van vorig jaar![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Holloww ik ben Kreejs van fok. Classic.
Niks mis met jouw accentquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik gister Fendy voor het eerst ontmoette was een van de eerste dingen die hij zei (in de Burger King, terwijl er mayo in mijn haar zat...) "Ik had niet verwacht dat je zó'n accent zou hebben". Zelf vind ik het altijd reuze meevallen...
()
Hahahaha, gvd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik gister Fendy voor het eerst ontmoette was een van de eerste dingen die hij zei (in de Burger King, terwijl er mayo in mijn haar zat...) "Ik had niet verwacht dat je zó'n accent zou hebben". Zelf vind ik het altijd reuze meevallen...
()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
En hoe vaker ik met een servet over mijn haar ging, des te meer mayo leek er in te gaan zitten.
WTF. Normaal ben ik heel beschaafd. En ladylike. Enzo.
ECHT!
Het woord 'scannert' vergat ik de hele avond niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
()
WAT HARA was jij er ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Je accent staat je goed hoor, Greysie.
Nee mang, Greys en ik voeren diertjes ipv fokkertjes.quote:
Wrapsaus dan.quote:
Laf oh lafquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Je accent staat je goed hoor, Greysie.
ook nietquote:
ladylike like a giraffequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
En hoe vaker ik met een servet over mijn haar ging, des te meer mayo leek er in te gaan zitten.
ECHT!
ohwquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee mang, Greys en ik voeren diertjes ipv fokkertjes.
Ik heb toevallig deze week stiekem in een SC geloerd waar jij komt om te kijken of je nog leeftquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohw![]()
Ik mis je een beetje hara, true story.
Er zat niks in je haar behalve haarquote:
Ik voelde het toch jonguhquote:
Wauw.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb toevallig deze week stiekem in een SC geloerd waar jij komt om te kijken of je nog leeft
Had dan wat meer zakken popcorn genomen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde het toch jonguh
En ik zag het daarna, aan mijn vingers en servet
Hadden jullie ook zo'n honger na de film trouwens?
Ik had echt meer moeten eten bij de BK!
Dan smeerde ik het er juist in toen ik voelde denk ik, want uiteindelijk zat het er echtquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zat niks in je haar behalve haarDat maakte het ook zo mooi toen.... Cosmo? Of iemand anders? De BK inliep en gelijk zei dat je mayo in je haar had
Misschien zat er wel saus in je servet en heb je het er uiteindelijk zo ingesmeerd huehueheuquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Met mijn handen denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien zat er wel saus in je servet en heb je het er uiteindelijk zo ingesmeerd huehueheu
en ik nog zeggen dat je niet veel hoefde te eten want er was popcorn voor bij de filmquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben al gefeesboekt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:26 schreef Stefan het volgende:
Greys wist maar mooi een emailadres te scoren van een pathe hunk, die15 jaar jonger is, you go girl
Ik geloofd je ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zei het toch! Je geloofd me niet!
Das bijna neukenquote:
stam + t dus kofschip dus jack in de box. Stift.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zei het toch! Je geloofd me niet!
Zo echt wel!quote:
Ik zit nu te fappen op het tellertje van het aantal vrienden dat ik heb.quote:
Terechtquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo echt wel!
Ik heb hem nogmaals held genoemd dat hij zorgde voor de bierploppen.
Is Dennis van Tellingen je vriend?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit nu te fappen op het tellertje van het aantal vrienden dat ik heb.
Ik heb zijn verzoek vriendelijk geweigerd.quote:
De mayo zat stiekem aan het servetquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
ECHT!
Wat ga je doen om hem persoonlijk te bedanken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo echt wel!
Hem op een voetstuk plaatsen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ga je doen om hem persoonlijk te bedanken?
Ja, Ik kan me misselijk vreten bij de BK, na een uur ehb ik standaard weer honger.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je er anders niet bij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hem op een voetstuk plaatsen!
Waar hij hoort!
Ja want jij bent zo lang, anders kun je hem niet eens zoenenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hem op een voetstuk plaatsen!
Waar hij hoort!
Gmtaquote:
BIERquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo echt wel!
Geeft niet, mijn insteek was wat vunziger.quote:
Ja ik durfde t woord pijpen en greys niet in 1 zin te gebruikenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn insteek was wat vunziger.
Greys, heb jij laatst je broeks pijpen opgetrokken ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja ik durfde t woord pijpen en greys niet in 1 zin te gebruiken
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Greys, heb jij laatst je broeks pijpen opgetrokken ?
Fb topic met t filmpje gezien, mensen vragen naar de nagellakmeisjesquote:
Haha, dat komt door die foto he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Fb topic met t filmpje gezien, mensen vragen naar de nagellakmeisjes
Foktv komt graag een keer langsquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Stefan, kom je ook een keer op maandag sjoelen?
Dan kan je mijn giraffepose zien
Ja, komt je toyboy ook sjoelen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie mij subtiel het onderwerp veranderen...![]()
Die van de Pathé dusquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef Stefan het volgende:
Greys deed er een kwartier over om 3 jassen op te bergen, nu weten we waarom er later bier was
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar waren o.a. Cosmo en de Disney meneer ook bij.
Of maak ik het nu alleen maar erger?
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokjequote:
Ik denk t niet, mijn gaydar ging alleen af bij juicyhilquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokje![]()
Gelukkig leidt Mono's wilde pose hem dan afquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokje![]()
Ja die sjoelt ook sekseh!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig leidt Mono's wilde pose hem dan af
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk t niet, mijn gaydar ging alleen af bij juicyhil
Sta ik al twee keerquote:
Oh dat is niet alleen copyright info ...quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeelemaal naar beneden scrollen hier
Nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef SiIk het volgende:
Sjoelen
stifdquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stam + t dus kofschip dus jack in de box. Stift.
Voor de goede orde, het was absoluut niet negatief bedoeld he. Maatje van mij komt uit Rotterdam en hij doet soms van die tiepetjes, dat is dan zeg maar jouw accent maar dan vertienvoudigd, daar moest ik aan denken en van binnen een beetje grinnikenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |