zo die chick waar zij mee zoent in Spangas is wel geil ja...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef Stefan het volgende:
Spangasmeisje is zo tof, in de deleed scenes en gesprek over lesbische zoenscenes.
En Ralf is tof. En 17 dus heb t gesprek netjes gehouden
Hmm, misschien toch maar weer eens gaan volgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zo die chick waar zij mee zoent in Spangas is wel geil ja...
Als het echt niet zonder hulp mocht hadden ze zijn 'titel' wel afgenomen, is nooit gebeurdquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Fendy het volgende:
[..]
Met als vereiste dat het liedje door de deelnemer zelf geschreven moest zijn toch? Niet door de buurman in ieder geval, of ben ik abuis?
quote:Op 3 oktober 2009 won de 13-jarige Mackenbach het Junior Songfestival 2009 met het liedje Click Clack.[2] Mackenbach kreeg van de kinderjury, de vakjury en het publiek twaalf punten en eindigde daarmee bovenaan. Zijn lied ging over tapdansen. Mackenbach liet in de live uitgezonden eindstrijd vier kandidaten achter zich. Allemaal hadden ze hun liedje zelf geschreven. Overigens is het vanaf Junior Songfestival 2010 niet meer verboden om hulp te krijgen bij het schrijven van een liedje, omdat het merendeel van de deelnemers al geholpen werd voordat dit toegestaan was.
Whehe, ik zag het toevallig...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch maar weer eens gaan volgen.
Uitgeken op miley cyrus?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die Gaby???? Ik ben verliefd op haar
Nee, dat is zo. Maargoed, misschien moet ik hem een mogelijke volgende keer zelf eens een vraag stellen. Kan ik mijn eigen oordeel vellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het echt niet zonder hulp mocht hadden ze zijn 'titel' wel afgenomen, is nooit gebeurd
[..]
Oh, dat had ik ook moeten zeggenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Stefan het volgende:
Greys toch voor de camera getrokken, neeeee ik wil niet, neem breuls
Ik heb je er toch uitgelatenquote:
Die zag er retechique uit!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:41 schreef Stefan het volgende:
Greys toch voor de camera getrokken, neeeee ik wil niet, neem breuls
Holloww ik ben Kreejs van fok. Classic.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zag er retechique uit!
En ik teer nog steeds op mijn minute of fame van vorig jaar![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Holloww ik ben Kreejs van fok. Classic.
Niks mis met jouw accentquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik gister Fendy voor het eerst ontmoette was een van de eerste dingen die hij zei (in de Burger King, terwijl er mayo in mijn haar zat...) "Ik had niet verwacht dat je zó'n accent zou hebben". Zelf vind ik het altijd reuze meevallen...
()
Hahahaha, gvd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik gister Fendy voor het eerst ontmoette was een van de eerste dingen die hij zei (in de Burger King, terwijl er mayo in mijn haar zat...) "Ik had niet verwacht dat je zó'n accent zou hebben". Zelf vind ik het altijd reuze meevallen...
()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
En hoe vaker ik met een servet over mijn haar ging, des te meer mayo leek er in te gaan zitten.
WTF. Normaal ben ik heel beschaafd. En ladylike. Enzo.
ECHT!
Het woord 'scannert' vergat ik de hele avond niet meer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
()
WAT HARA was jij er ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Je accent staat je goed hoor, Greysie.
Nee mang, Greys en ik voeren diertjes ipv fokkertjes.quote:
Wrapsaus dan.quote:
Laf oh lafquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Je accent staat je goed hoor, Greysie.
ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |