Dan moet je hem eens bruut met sjoelstenen tekeer zien gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer uhm stoerheid ofzo![]()
Ik vond je er lievvig uitzien.
Van welk gebied wil je wat weten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil meer weten van Rebubbled. Ze fascineert mij.
Wie houdt er nou van Justin Bieberquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Van welk gebied wil je wat weten?
Favoriete kleur?
Of ze van Justin Bieber houdt
Of ze seks met je wil?
FB / 500 FOK!kers (en wat semi-bn'ers) bij de première van Ozquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die was me geeneens opgevallen.
Ralf Mackenbachquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie houdt er nou van Justin Bieber_!
Dat heb ik nog heul niet gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je hem eens bruut met sjoelstenen tekeer zien gaan.
Dan piep je wel anders.
Hij leek me ook wel oké. Hij zit dan ook niet in GTST.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:54 schreef Stefan het volgende:
Ralf Machenbach met een k en niet h is trouwens erg aardig, erg down to earth. En hij is 17 dus niet begonnen over hamsters
Komt goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je hem eens bruut met sjoelstenen tekeer zien gaan.
Dan piep je wel anders.
Is gewoon een leuke knul, zit op school, doet dit erbij, gewoon niet verwaandquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij leek me ook wel oké. Hij zit dan ook niet in GTST.
Maakt het uit?quote:
Wie, Ralf ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakt het uit?
Ik vond het een lief sympathiek joch.
Tis wel de enige die sinds eeuwen een songfestival voor Nederland heeft gewonnen toevallig
Ik ben een softiequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wie, Ralf ?
Nee gay maakt niet uit, ik probeerde gewoon goedkoop een lach te scoren.
Ik ken heel die gozer niet, ik dacht dat ook hij zo'n verwaande kwal was als die andere gastquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een softie
Vond hem echt heel tof en aardig en totaal niet 'kijk mij eens...' enzo.
Tegen Stefan deed ie ook heel leuk. Dus ik vind het een beetje lullig als we die nou ook al massaal gaan lopen afzeiken
Waar issie dan van?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij leek me ook wel oké. Hij zit dan ook niet in GTST.
Inderdaad, gewoon doorgaan met Fairy Doedens afzeiken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een softie
Vond hem echt heel tof en aardig en totaal niet 'kijk mij eens...' enzo.
Tegen Stefan deed ie ook heel leuk. Dus ik vind het een beetje lullig als we die nou ook al massaal gaan lopen afzeiken
okee... doesn't ring a bell maar ik geloof je direct.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Junior songfestival, en hij heeft volgens mij gejureerd bij een talentenjacht vorig jaar
Die Gaby???? Ik ben verliefd op haarquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik vertelde de dochter van een vriendin dat ik de hand had geschud van dat meisje van Spangas. Ze ging helemaal los, zo lief
Ja, volgens mij wel! Zij was de enige die ons spontaan de hand schudde toen ze voor de zaal stond. Dat vond ik al heel bijzonder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die Gaby???? Ik ben verliefd op haar
Met een liedje wat niet door hem geschreven was. En zijn mama is zijn manager meen ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ralf? Heeft het Junior Songfestival een aantal jaar geleden gewonnen:
[..]
Ik denk dat bijna geen enkel kind op dat festival zijn of haar eigen nummers heeft geschrevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:27 schreef Fendy het volgende:
oor hem geschreven was. En zijn mama is zijn manager meen ik.
Ik heb gewoon iets tegen dat soort lui, net als die
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna geen enkel kind op dat festival zijn of haar eigen nummers heeft geschreven
Karina is gewoon hip.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik volg SpangasAls oudere jongere
Ik heb maling aan verouderde woordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En hip is dan wel weer een ouderwets woordUit mijn tijd zeg maar.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maling aan verouderde woorden
Hip
Melancholiek
Polygoon
EtablissementPrachtige woorden.
Jonge vent met een oude geest dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maling aan verouderde woorden
Hip
Melancholiek
Polygoon
EtablissementPrachtige woorden.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Jonge vent met een oude geest dus![]()
Charmant.
Het was een KIND toen ie wonquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Met een liedje wat niet door hem geschreven was.
Ook niet heel vreemd in zo'n geval.quote:En zijn mama is zijn manager meen ik.
Ik had hem minder leuk verwacht, zeg ik eerlijk, was een vooroordeel, want het was een heel sympathiek ventje gister iigquote:Ik heb gewoon iets tegen dat soort lui, net als die zanger van Rigby, ook zo'n kwal.
Ik begrijp het helemaal, ik heb namelijk precies het omgekeerde. Oude vrouw met een jonge geest (tenminste, dat maak ik mezelf wijsquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij snapt het
Al kan ik me heel soms nog wel eens kinderachtig gedragen. Dat vind ik ook wel eens fijn.
Nee we sjoelen serieus elke 14 dagen met een kluit FOK!kers in een kroegquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook best ouderwetsOf heb je een app.
Ja wist ik wel hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee we sjoelen serieus elke 14 dagen met een kluit FOK!kers in een kroeg
Met als vereiste dat het liedje door de deelnemer zelf geschreven moest zijn toch? Niet door de buurman in ieder geval, of ben ik abuis?quote:
Nee, mee eens.quote:Ook niet heel vreemd in zo'n geval.
Nou ja, voordeel van de twijfel dan.quote:Ik had hem minder leuk verwacht, zeg ik eerlijk, was een vooroordeel, want het was een heel sympathiek ventje gister iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |