Ja en daar moet snel verandering in komen. Lekker ding hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je wist heel wel dat zij geen FOK!ster was.
Eckte FOK!kers doen dat achteraf, veilig vanaf de zolderkamer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Je had er toen ook wat van kunnen zeggen he
Nee niet dronken, nee doe ik niet altijd, nee was niet mijn witbier en dat fluiten ging in overlegquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:23 schreef Stefan het volgende:
Trouwens Huppelmuts, was je nou zo dronken gister of schreeuw je altijd naar serveersters WAAR IS MIJN WITBIER
Dat was nadat je door de zaak op je vingers floot om een serveerster te roepen
Heb ik ook gedaan, ik zei tegen huppelmuts waar de serveerster bij was: Hey, doe is wat aardiger tegen dat meisje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Je had er toen ook wat van kunnen zeggen he
Je herkende me niet. Biatch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet dronken, nee doe ik niet altijd, nee was niet mijn witbier en dat fluiten ging in overleg![]()
Nog meer afzeikdingen? Kom maar hoor
Ik zit nu ook op de bovenste verdieping. Veilig enzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Eckte FOK!kers doen dat achteraf, veilig vanaf de zolderkamer.
Die fluit was. Naar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niet dronken, nee doe ik niet altijd, nee was niet mijn witbier en dat fluiten ging in overleg![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ik zei tegen huppelmuts waar de serveerster bij was: Hey, doe is wat aardiger tegen dat meisje.
Nog een hoop te leren Steefquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Eckte FOK!kers doen dat achteraf, veilig vanaf de zolderkamer.
Neuh, de lapdans voor Monopoly was wel weer lievquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft doe ik t gewoon direct en open. Nouja, dan maar een nepfokkertquote:
Ik had je nog nooit gezien tochquote:
Eensquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neuh, de lapdans voor Monopoly was wel weer liev
Ja he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja en daar moet snel verandering in komen. Lekker ding hoor
Dat jullie zo lief hand in hand stonden komt zeker in de deleted scenes versiequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Maar ik denk niet dat ik haar op FOK! ga krijgen... En zelfs als, dan wordt ze nog geen nagelmeisje.
Lekker, bier. Maar niet als ik aan het fotograferen ben. Worden de foto's wazig van.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had je nog nooit gezien toch![]()
Volgende keer herken ik je wel!!Dan krijg je bier van me
[..]
Eens
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat jullie zo lief hand in hand stonden komt zeker in de deleted scenes versie
Waarom moest je lachen toen je wist wie ik wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben je zeker altijd dronken als je die foto's maakt voor de maandwedstrijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker, bier. Maar niet als ik aan het fotograferen ben. Worden de foto's wazig van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Of ze moest om mij lachenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom moest je lachen toen je wist wie ik was
Je moet het ook opdrinken, niet op je lens smeren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker, bier. Maar niet als ik aan het fotograferen ben. Worden de foto's wazig van.
dat kan ook nog.quote:
Scherp +1quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je moet het ook opdrinken, niet op je lens smeren.
Wie nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteldquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Meest opmerkelijk was dat RenRen naar haar vriendje riep die niet reageerde op zn echte naam maar pas toen ze zijn username door de zaak schreeuwde
Zo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteld
Meest opmerkelijk was dat RenRen naar haar vriendje riep die niet reageerde op zn echte naam maar pas toen ze zijn username door de zaak schreeuwde
Ja, dat was wel een beetje chanant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Dat kan ik helaas van jullie niet zeggen, de rode loper gewoon skippen omdat er media stondquote:
wat dacht je te verwachten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteld
wat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Een fiets, natuurlijk. Gekkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat dacht je te verwachten?
Meer uhm stoerheid ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat dacht je te verwachten?
Op het eind, toen Ren wilde weten of je naar huis wildequote:
galaxy-broekquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Stefan het volgende:
Vrijdag in FOK!tv
Nagelmeisje en een ander meisje doen liev
[ afbeelding ]
quote:
En matchende nagels! Maar die staan hier ook niet op.quote:
Stoerheid is voor mensen die iets te compenseren hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer uhm stoerheid ofzo![]()
Ik vond je er lievvig uitzien.
Dus op FOK! heb je iets te compenseren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stoerheid is voor mensen die iets te compenseren hebben.
Hij was niet roodquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas van jullie niet zeggen, de rode loper gewoon skippen omdat er media stond
Fiets is dus eigenlijk het tegenovergestelde van jou dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer uhm stoerheid ofzo![]()
Ik vond je er lievvig uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |