http://keuringsdienstvanw(...)everingen/14-03-2013quote:Jamie Oliver verspreidde het gerucht dat de anale klieren van de bever worden gebruikt als smaakmaker in vanille ijs.
...
De Nederlandse voedselproducenten wilden het er niet over hebben maar de Keuringsdienst ontdekte dat in Canada de beverjacht een heel normale zaak is. En daarmee ook de handel in z’n anale klieren.
...
Jamie Oliver blijkt geen kletskous. Bevergeil is dichterbij dan je denkt.
Als je alleen maar goedkope zooi vreet loop je geen risico.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef very het volgende:
Klacht: ik moet geen anusklieren van een bever in mijn voedsel!
Eetbaar is een bijzonder relatief begrip....quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang het maar eetbaar is vind ik het goed.
Onzin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef SaxoPower het volgende:
Ach ja.
Er zitten ook koeiehersens in je kroket enzo dus
niet meer willen eten omdat je walgt van de gedachte is niet het zelfde als niet meer lustenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
boeit me niks wat waar in zit, gaat alleen om de smaak
Weet ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef ikhouvannoodles het volgende:
En rode kleurstof komt van geplette schildluizen.
Geen goed uitgangspunt, vind ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
boeit me niks wat waar in zit, gaat alleen om de smaak
is vd smaak, mensen willen gezond eten en dus natuurlijke geur en smaakstoffen maar nu is dat ook weer niet goed, mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef very het volgende:
[..]
Weet ik.
En ik zal het er ook niet minder om eten...maar ik vind het gewoon raar. Waarom de fuck heb je anusvocht van een bever nodig voor vanille ijs? En hoe kom je erop om dat te gebruiken?
[..]
Geen goed uitgangspunt, vind ik.
We krijgen zo ontzettend veel teringzooi binnen, en dat is geen goede zaak.
Nu zal anusvocht van de bever misschien niet schadelijk zijn, maar dat was gewoon een WTF momentje voor me
meer darmslijmquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef superdrufus het volgende:
Ambergris in parfum is walvissenkots
van een koe joh, dat verwacht je niet bij melkquote:
daarom zeg ik dus, boeit me niks wat er in zit. gaat om de smaak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet meer willen eten omdat je walgt van de gedachte is niet het zelfde als niet meer lusten
prima uitgangspunt, niet druk maken. lekker genieten van het levenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef very het volgende:
Geen goed uitgangspunt, vind ik.
We krijgen zo ontzettend veel teringzooi binnen, en dat is geen goede zaak.
Nu zal anusvocht van de bever misschien niet schadelijk zijn, maar dat was gewoon een WTF momentje voor me
En lekker vroeg dood gaan en allemaal doen alsof we niet weten hoe dat komt...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
prima uitgangspunt, niet druk maken. lekker genieten van het leven
want jij eet koeienstront?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zolang er geen paardeballen in de koeievlaai zitten vind ik het best.
op alles letten wat ik eet, me overal druk om maken. en dan morgen een vrachtwagen koppen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef very het volgende:
[..]
En lekker vroeg dood gaan en allemaal doen alsof we niet weten hoe dat komt...
Wat een dooddoener zeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
op alles letten wat ik eet, me overal druk om maken. en dan morgen een vrachtwagen koppen.
Een stacaravan nog wel? Je zou zeggen dat je die wel eerder was opgevallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
dat is nog niks, ik vond laatst een stacaravan in mijn kip-satebroodje.
ligt er maar net aan hoe groot de caravan isquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef very het volgende:
[..]
Een stacaravan nog wel? Je zou zeggen dat je die wel eerder was opgevallen
precies, je kunt je mijn verbazing dus voorstellen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:53 schreef very het volgende:
[..]
Een stacaravan nog wel? Je zou zeggen dat je die wel eerder was opgevallen
Zonde...eeuwig zondequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
precies, je kunt je mijn verbazing dus voorstellen.
ergste is nog dat ik daarna dacht hem te kunnen verkopen, maar het ding is total loss omdat hij is meegebakken
Wikipedia zegt:quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:05 schreef Wotte het volgende:
Was toch uit de ballen, bevergeil ? Teminsten steeds zo'n teaser van op nederland 3 volgens mij heet dat programma keurings dienst van waren ofzo?
quote:Castoreum of bevergeil is een uitscheidingsproduct van bevers.
Bevers hebben een klier tussen de anus en geslachtsorganen waarin castoreum wordt gevormd.
Darmen, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
volgens mij gebruiken ze het ook in parfum, trouwens. Net als ambergris, dat komt uit de maag van een potvis.
spuit elfquote:
dat had je tegen mij moeten zeggen, ik had namelijk niet gezien dat dat over dat ambergris al lang gezegd was.quote:
nog een feitje, vers stinkt het rottend poepachtig, eenmaal ingedroogd wordt het zoetquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat had je tegen mij moeten zeggen, ik had namelijk niet gezien dat dat over dat ambergris al lang gezegd was.
volgens mij wordt er best veel spul gebruikt in parfum dat walgelijk zou ruiken als het niet gemengd was met ander spul.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog een feitje, vers stinkt het rottend poepachtig, eenmaal ingedroogd wordt het zoet
Ik trof laatst geen paardenvlees maar houtsplinters aan in mijn hamburger. Wat bleek, ze hadden een hobbelpaard geslacht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
dat is nog niks, ik vond laatst een stacaravan in mijn kip-satebroodje.
klopt komt door de alcahol daarvan wordt ambergris nog zoeterquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
volgens mij wordt er best veel spul gebruikt in parfum dat walgelijk zou ruiken als het niet gemengd was met ander spul.
en Chanel schijnt wel eens gezegd te hebben dat ze, als ze op een hot date ging, even haar vingers door haar vagijn haalde en het vocht vervolgens achter haar oren depte, bij wijze van parfum.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt komt door de alcahol daarvan wordt ambergris nog zoeter
Btw er wordt voor parfum.ook veel vocht uit de anusklieren van muskutratten gebruikt
weet ik, logisch ook zit vol feromonenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en Chanel schijnt wel eens gezegd te hebben dat ze, als ze op een hot date ging, even haar vingers door haar vagijn haalde en het vocht vervolgens achter haar oren depte, bij wijze van parfum.
hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef tiho1 het volgende:
Altijd nog tien keer beter als vanille ijs uit bever anus.
Je bent zelf 11.quote:
je bent zelf een je bent zelfquote:
Dat is nooit waar!quote:
waar zeg ik dat? Ik vraag aan jou hoe jij dat weet dat zegt verder niksquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Oh jij hebt daar dus geen probleem mee.
Dat is een soort gevoelskwestie denk ik. Dat ik minder problemen heb met het vocht uit anaalklieren van een bever in mijn ijs, dan dat ik ijs uit zijn anus moet eten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zeg ik dat? Ik vraag aan jou hoe jij dat weet dat zegt verder niks
ja dat vat ik ook niet, ik weiger het dan ook pertinentquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef henkde_j het volgende:
Melk blijft toch even raar. Zuigen aan de tepels van een ander dier![]()
Vraag mij ook wel eens af hoe dat ooit normaal geworden is
Maakt de cirkel toch mooi weer rond: beaver is slang voor vagina.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:59 schreef Ferry_76 het volgende:
Toepasselijk als je weet hoe vanille aan de naam komt:
vanille [vrucht, specerij daarvan] {1734} < frans vanille < spaans vainilla, verkleiningsvorm van vaina [vagina, schede, koker, peulschil] < latijn vagina; de betekenisovergang van ‘vagina’ naar ‘vanille’ is ontstaan door gelijkenis, de kokervorm van de doosvrucht en de bij het drogen ontstane overlangse rimpels.
Dat is volgens mij niet zo, maar als het al zo was dan vind ik dat alsnog beter dan kontvocht uit een bever.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Er zitten ook koeienhersenen en ballen in je frikandel/kroket dus lekker boeiend.
Het fascineert je very very much, no?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef very het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo, maar als het al zo was dan vind ik dat alsnog beter dan kontvocht uit een bever.
Jawel, dat zijn slachtresten namelijk bij een groot deel van de fabrikanten. Maar ik zou ook geen ballen van een schaap/koe/whatever in mijn mond willen hebben, gadverdamme. Dat past prima in dezelfde categorie als kontvocht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef very het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo, maar als het al zo was dan vind ik dat alsnog beter dan kontvocht uit een bever.
Verklaar je nader. Ik zou juist verwachten dat deze troep het meest in goedkope aldi spullen wordt gebruikt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je alleen maar goedkope zooi vreet loop je geen risico.
't spul zal wel duur zijn in vergelijking met chemisch vervaardigde alternatieven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik zou juist verwachten dat deze troep het meest in goedkope aldi spullen wordt gebruikt.
ja want bevers jagen en vangen en anaalmelken zal vast goedkoper zijn dan ern chemisch middel bestellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik zou juist verwachten dat deze troep het meest in goedkope aldi spullen wordt gebruikt.
Volgens wikipedia is het duur, kweet het verder ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang het maar eetbaar is vind ik het goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |