hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef tiho1 het volgende:
Altijd nog tien keer beter als vanille ijs uit bever anus.
Je bent zelf 11.quote:
je bent zelf een je bent zelfquote:
Dat is nooit waar!quote:
waar zeg ik dat? Ik vraag aan jou hoe jij dat weet dat zegt verder niksquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Oh jij hebt daar dus geen probleem mee.
Dat is een soort gevoelskwestie denk ik. Dat ik minder problemen heb met het vocht uit anaalklieren van een bever in mijn ijs, dan dat ik ijs uit zijn anus moet eten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar zeg ik dat? Ik vraag aan jou hoe jij dat weet dat zegt verder niks
ja dat vat ik ook niet, ik weiger het dan ook pertinentquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef henkde_j het volgende:
Melk blijft toch even raar. Zuigen aan de tepels van een ander dier![]()
Vraag mij ook wel eens af hoe dat ooit normaal geworden is
Maakt de cirkel toch mooi weer rond: beaver is slang voor vagina.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:59 schreef Ferry_76 het volgende:
Toepasselijk als je weet hoe vanille aan de naam komt:
vanille [vrucht, specerij daarvan] {1734} < frans vanille < spaans vainilla, verkleiningsvorm van vaina [vagina, schede, koker, peulschil] < latijn vagina; de betekenisovergang van ‘vagina’ naar ‘vanille’ is ontstaan door gelijkenis, de kokervorm van de doosvrucht en de bij het drogen ontstane overlangse rimpels.
Dat is volgens mij niet zo, maar als het al zo was dan vind ik dat alsnog beter dan kontvocht uit een bever.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef o.us2.0 het volgende:
Er zitten ook koeienhersenen en ballen in je frikandel/kroket dus lekker boeiend.
Het fascineert je very very much, no?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef very het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo, maar als het al zo was dan vind ik dat alsnog beter dan kontvocht uit een bever.
Jawel, dat zijn slachtresten namelijk bij een groot deel van de fabrikanten. Maar ik zou ook geen ballen van een schaap/koe/whatever in mijn mond willen hebben, gadverdamme. Dat past prima in dezelfde categorie als kontvocht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef very het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet zo, maar als het al zo was dan vind ik dat alsnog beter dan kontvocht uit een bever.
Verklaar je nader. Ik zou juist verwachten dat deze troep het meest in goedkope aldi spullen wordt gebruikt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je alleen maar goedkope zooi vreet loop je geen risico.
't spul zal wel duur zijn in vergelijking met chemisch vervaardigde alternatieven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik zou juist verwachten dat deze troep het meest in goedkope aldi spullen wordt gebruikt.
ja want bevers jagen en vangen en anaalmelken zal vast goedkoper zijn dan ern chemisch middel bestellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Ik zou juist verwachten dat deze troep het meest in goedkope aldi spullen wordt gebruikt.
Volgens wikipedia is het duur, kweet het verder ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang het maar eetbaar is vind ik het goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |