Ik schrok gewoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat viswijf begint weer te schreeuwen
Die moet ook bij Poch in het vliegtuig gestopt worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat viswijf begint weer te schreeuwen
dat is gedrag wat tokkies doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef trovey het volgende:
Oh oh, hij begint te glippen...nagemaakte handtekening.
hij krijgt urgentie naar wat ik begreepquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
Ik wil nog steeds weten naar welke woning hij dan gaat. Maar daar hebben ze het niet over.
24/7 Birds van Hitchcock.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:42 schreef trovey het volgende:
Bij zijn vader waren wat problemen...laat me raden...vogels?
Niets mis met vogels als hobby....maar je moet ze wel in kooien/volieres doen en de boel schoonhouden.quote:
Ik heb sowieso niets met vogels.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Niets mis met vogels als hobby....maar je moet ze wel in kooien/volieres doen en de boel schoonhouden.
Verstond ik het toch goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wordt wel even uitgemaakt voor gestoorde.
Mijn handtekening lijkt ook nergens opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Een handtekening van hoog niveau? Wtf.
Mijne ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mijn handtekening lijkt ook nergens op
Ik denk dat het gunstig is toch? voor die jongen dan...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef 2cv het volgende:
Is dit nou lullig voor die jongen of juist niet ?
Miljoenenbusiness.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
het handschriften ontcijferen gaat natuurlijk gewoon door, dag en nacht
Als je ook vogels los in de woonkamer hebt ga ik me zorgen maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Haha, ik beging ook te twijfelen. Verzonnen toen ik twaalf was, nu zit ik er aan vast.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Maar hij wou zo graag normaal zijn, en nu wordt zelfs zijn handtekening weggezet als krabbel van een retardquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat het gunstig is toch? voor die jongen dan...
Die neemt de telefoon nooit op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Waar is de begeleidster, moet zij er niet bij zitten.
Misschien is zijn eigen paraaf gewoon zo'n kruisje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Maar hij wou zo graag normaal zijn, en nu wordt zelfs zijn handtekening weggezet als krabbel van een retard.
ja dat is wel sneuquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Maar hij wou zo graag normaal zijn, en nu wordt zelfs zijn handtekening weggezet als krabbel van een retard.
Ik heb hem wel 10 keer veranderd sindsdienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ik beging ook te twijfelen. Verzonnen toen ik twaalf was, nu zit ik er aan vast.
Gunstig, niet aardig. Over dat niveau en gestoord zijn enzo ...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat het gunstig is toch? voor die jongen dan...
De mijne is een meesterwerk.quote:
Als het eenmaal op paspoorten e.d. staat is dat best lastig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb hem wel 10 keer veranderd sindsdien.
Denken dat je handtekening gecontroleerd wordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als het eenmaal op paspoorten e.d. staat is dat best lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |