Jij was die lange?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef Fendy het volgende:
Ik heb nog wel met Greys voor het cafe gestaan en we hebben heel duidelijk naar wat mensen gewezen, zo met onze vingers.
Ik las dat er 450 mensen van FOK! waren plus wat semi-BN-ers. Er was plek voor 500 geloof ik, dus toch 50 afhakers ofzo? Denk ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waren trouwens nog best wel wat lege stoelen vooraan, was dat zo bedacht of toch mensen die niet zijn gekomen?
Donroyco toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:51 schreef Bredemug het volgende:
Ik moest wel hard lachenom de twitter die verscheen over wie die autist op de podium was. Kan me alleen niet herinneren van wie het afkomstig was.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het was geweldig georganiseerd dus zeker de moeite van de reis waard! Chapeau voor de organisatie!
Nu bezig aan de review, morgenochtend hier op FOK!
Zou best kunnen, weet het echt niet meer.quote:
Nee, want ik weet wie Breuls isquote:
het was echt keitof!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
Jullie allemaal ontzettend bedankt voor het zeer grote aantal aanwezigen en de supersfeer
Twee trossen ballonnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat! Bedankt voor een ontzettend leuke avond, nieuwe dvd's en een tros ballonnen.
Voorste stoelen in IMAX blijven volgens mij altijd leeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waren trouwens nog best wel wat lege stoelen vooraan, was dat zo bedacht of toch mensen die niet zijn gekomen?
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
daar had ik met plezier mijn zak popcorn aan geofferd. Kwal.
Echt, zonder echt aanwijsbare reden eigenlijk, maar ik heb zo'n bloedhekel aan dat ventjequote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:15 schreef Stefan het volgende:
Wat heeft Ferry Doedens nou getweet en later verwijderd?
Kwam er op neer dat hij vond dat alle FOK!kers marktkleren aanhadden. Kwam nogal arrogant en denigrerend over.quote:
wat een lulquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Kwam er op neer dat hij vond dat alle FOK!kers marktkleren aanhadden. Kwam nogal arrogant en denigrerend over.
uit betrouwbare anonieme bron:quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:15 schreef Stefan het volgende:
Wat heeft Ferry Doedens nou getweet en later verwijderd?
wat een knurftquote:Zo'n pauper gtst persoon had grtweet dat fokkers maar marktkleding aan hadden en daarna de tweet verwijderd kansloze BNers
Wat een onzin, ik koop het bij de Kringloopwinkelquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Kwam er op neer dat hij vond dat alle FOK!kers marktkleren aanhadden. Kwam nogal arrogant en denigrerend over.
Niet geprobeerd, ik had overal supergoed mobiel internet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:21 schreef Lemans24 het volgende:
Werkte het gratis Wi-Fi in de Pathé eigenlijk?
Ik zie nu dat je daar een account voor moet hebben.
ja werkt primaquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:21 schreef Lemans24 het volgende:
Werkte het gratis Wi-Fi in de Pathé eigenlijk?
Ik zie nu dat je daar een account voor moet hebben.
Ik ben even wezen spieken in je fotoboek. Leuk filmpje van El camino del rey, deze kende ik nog niet!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:20 schreef Rebbedebje het volgende:
Leuke film wel, niet zo goed als het originele verhaal, maar mooi gemaakt.
Vond vooral het land heel mooi met die prachtige natuur en landschappen en bloemen enzo.
Verder eigenlijk geen fokkers ontmoet, was met vriendin en waren er pas rond 10 voor 7.
Wel kanovinnie gezien die ons op de foto heeft gezet
En had oogcontact met 2 fokkers, geen idee wie
En Breuls, ik weet nu ook wie jij bent (als je m'n post van een paar topics terug nog herinnert)
Ik heb geen mobiel internet meer, omdat ik wel met Wi-Fi af kan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef Fendy het volgende:
[..]
Niet geprobeerd, ik had overal supergoed mobiel internet.
ik dacht ook eerst dat het een FOK!ker was die aan het trollen was, weet ik veel wie Ferrie Doedens is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:28 schreef xminator het volgende:
Ik zag wel iemand dat tweetten, maar dat het zo een kwal is van gtst die zoiets plaatst..
Dat mag hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:26 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ben even wezen spieken in je fotoboek. Leuk filmpje van El camino del rey, deze kende ik nog niet!
Ik heb er maar één mee naar huis he, haha. Nu ruikt mijn kamer naar ballonnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Twee trossen ballonnen
Met de rets hebben we de kroeg versierd
wacht ik whatsapp je picquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er maar één mee naar huis he, haha. Nu ruikt mijn kamer naar ballonnen.![]()
Oh, ook een goede optie!
Aanstekermeisje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er maar één mee naar huis he, haha. Nu ruikt mijn kamer naar ballonnen.![]()
Oh, ook een goede optie!
Mono? Wie is een neger? Huhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb Bart een hand gegeven. Was dat Mono naast jou die dacht dat ik een neger was?
haha! Was wel vermakelijk om te horenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
En natuurlijk zat ik Gert over vanalles bij te praten en genante dingen te delen in de trein en ik had al zo'n gevoel dat de mensen die tegenover ons zaten misschien wel eens Fokkers konden zijn. En dat bleek.
Hoi jongen met krullen en meisje met maaltijdsalade die ergens rond Leiden instapten, dat was ik.
Was jij dat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef xminator het volgende:
[..]
haha! Was wel vermakelijk om te horen
quote:
Whaaaaaaaaaaa, BN-erquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef Bart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-and-Powerful.dhtml
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa, BN-er
Oh,is die Guido een BN-er? ik dacht een FOK!ker
"Hoi, ik ben yvonne en wie ben jij?
Nee, dat was een opmerking.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
Stefan, je vergeet te melden dat jij Ferry wel een heel rare vraag stelde voordat ie de zaal in ging
Hoe keek hij nadat je dat zei?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat was een opmerking.
Mijn opmerking was dat ik had gelezen dat ie niet de nieuwe Richard Gere wilde zijn
EN dat bevestiigde hij
Waarop ik opmerkte dat ie dan ook geen hamster in zn kont hoefde te stoppen
[ afbeelding ]
Yvonne weet alles.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef twi het volgende:
Helemaal top georganiseerd weer, net als vorig jaar. Leuk dat we allemaal nog twee films mee kregen. En yvonne wist na 10 jaar nog wie ik was
De toon van FOK! was iig gezetquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat was een opmerking.
Mijn opmerking was dat ik had gelezen dat ie niet de nieuwe Richard Gere wilde zijn
EN dat bevestiigde hij
Waarop ik opmerkte dat ie dan ook geen hamster in zn kont hoefde te stoppen
[ afbeelding ]
Hij kende t verhaal nietquote:
Hoi Twi! Ik vond het erg leuk je weer te zien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef twi het volgende:
Helemaal top georganiseerd weer, net als vorig jaar. Leuk dat we allemaal nog twee films mee kregen. En yvonne wist na 10 jaar nog wie ik was
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd. Omdat het kan.
Met je nep lv petje en gucci nektasjequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd. Omdat het kan.
Ja ik wel. Door het raamquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb yvonne niet eens gezien, fml
Mijn petje is niet nep. Heeft achmed zelf gezegd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met je nep lv petje en gucci nektasje
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa, BN-er
Oh,is die Guido een BN-er? ik dacht een FOK!ker
"Hoi, ik ben yvonne en wie ben jij?
Kortquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:43 schreef Stefan het volgende:
Hoe was de speech van Breuls. Toen was ik nog op de rode lopert
Superleuk om je ontmoet te hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:43 schreef Fendy het volgende:
Ik moet echt gaan slapen nu eigenlijk, morgen weer vroeg dag.
Dus nogmaals dank voor de gezelligheid, de leuke film, de goodies. Was gewoon een erg leuk avondje uit!
Dat, beide meets waren tof, hoop nieuwe users ontmoet, en een heleboel waarvan ik dacht: 'zal ik nou een handje gaan geven of niet' En een hoop lui die naar me gluurden, JA KOM DAN EVEN NAAR NME TOE grrrrrquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Kleine maar leuke premeet, leuke film, gezellige aftermeet. Goed geregeld allemaal.
Leuk om weer een aantal bekenden te zien iig.
Twee stoelen naast mij zat een meisje die vroeg "wat is dat voor geluid?", toen er een hoop beugels tegelijk opengingen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:42 schreef yvonne het volgende:
Hoi Nielsch! En ja, dat 'plop'van de Grolsch beugels was top!
Oh nee'toppie'
Ja sjezus, waarom kwam je niet even binnen?quote:
Gewoon keihard hun nickname door de tent heen brullen, dan komen ze je wel even drie zoenen geven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, beide meets waren tof, hoop nieuwe users ontmoet, en een heleboel waarvan ik dacht: 'zal ik nou een handje gaan geven of niet' En een hoop lui die naar me gluurden, JA KOM DAN EVEN NAAR NME TOE grrrrr
Ik bijt niet.
Nou he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond wel dat het leek alsof er een dubbele bodem in da popcornzakje zat, ze hadden er veel in gestampt
Rekening was goed gekomen, heb het bedienmeisje nog 2 DVD's gegevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, beide meets waren tof, hoop nieuwe users ontmoet, en een heleboel waarvan ik dacht: 'zal ik nou een handje gaan geven of niet' En een hoop lui die naar me gluurden, JA KOM DAN EVEN NAAR NME TOE grrrrr
Ik bijt niet.
2 x John Carter zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rekening was goed gekomen, heb het bedienmeisje nog 2 DVD's gegeven.
Ik heb jou gezien! Je bent een lieffie.quote:
En toen kreeg ik de beschuldiging over me heen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
En natuurlijk zat ik Gert over vanalles bij te praten en genante dingen te delen in de trein en ik had al zo'n gevoel dat de mensen die tegenover ons zaten misschien wel eens Fokkers konden zijn. En dat bleek.
Hoi jongen met krullen en meisje met maaltijdsalade die ergens rond Leiden instapten, dat was ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |