Ik stond met jou te pratenquote:
Nee, maar ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, maar ik welJIJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat zijn nieuwe modellen van fleshlights.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef KomtTijd... het volgende:
WTF zijn die ronde dingen in die doosjes die uitgedeeld werden?
Lijkt me oncomfortabel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zijn nieuwe modellen van fleshlights.
Jij mag ze hebben, ik pas ze niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Probeer het eens en schrijf een review. Wij zijn benieuwd.
Dat zijn de betere momenten!quote:
Je kan er ook mee ringwerpen in de zomer. Probeer dat eens anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij mag ze hebben, ik pas ze niet.
Volgens mij heeft mijn opa nog ergens een aparaat waar ze in kunnen, ik zal het hem eens vragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan er ook mee ringwerpen in de zomer. Probeer dat eens anders.
Bohhh lekker dingquote:
Ik heb helemaal geen bier gedronkenquote:
daar had ik met plezier mijn zak popcorn aan geofferd. Kwal.quote:
Ik heb Bart een hand gegeven. Was dat Mono naast jou die dacht dat ik een neger was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |