Wat een avond voor jou, zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kaneel ontmoet, ik kan fijn dromen
ik heb een nickchange voor je aangevraagd om dat 'je' weg te halen.quote:
Ik zag mezelfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef Bart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-and-Powerful.dhtml
Ik ookquote:
Klein... Hihiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een avond voor jou, zeg!
Je was kleiner dan ik me had voorgesteld. Was het fijn, naast muhahaha?
Hehehehe. Dit gaat in mijn fobo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik heb een nickchange voor je aangevraagd om dat 'je' weg te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
De hele rij achter mij was BN'er, maar ik heb geen idee wie het waren. Allemaal GTST'ers?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Barbaaf het volgende:
Leuke film, goed geregeld alles, bedankt Fok!-PR crew en anderen die dit mogelijk gemaakt hebben![]()
Ik kon het BN'ers-spiekbriefje van een fotograaf inzien, ik herkende er één
ik ken echt 0 van die mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef Bart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-and-Powerful.dhtml
niet allemaal maar een aantal welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De hele rij achter mij was BN'er, maar ik heb geen idee wie het waren. Allemaal GTST'ers?
Ze klapten na de film, dat wel.
Idem, alleen die met dat langere haar komt me bekend voor.quote:
Ik zat in de Grolschbar ja, links in de hoek aan een grote drukke tafel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef Lemans24 het volgende:
Breuls, je toespraak was prima hoor, ondanks de matige reacties
En de goodies zal ik koesteren, ook al zaten ze niet in een goody-bag.!
Waar was de aftermeet en met wie? Want dat heb ik helemaal gemist. Wel naar de WC geweest in de Grolsch bar en daar was het aardig druk, dus ik vermoed dat het daar was...
En een Twitter-wall is niet nuttig zonder internet, hoe kan ik de wi-fi daar gebruiken?
Oh, het was best een aardige film, tikje zoetzappig, maar dat hoort erbij.
Ja. Maar dit keer zat ik niet naast hem.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klein... Hihi
Naast muhahaha is het altijd fijn, dat zou jij toch moeten weten.
Dan heb ik je vast gezien. Ik was die lange die naar de WC ging en toen weer naar het stationquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zat in de Grolschbar ja, links in de hoek aan een grote drukke tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |