Was jij dat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef xminator het volgende:
[..]
haha! Was wel vermakelijk om te horen
quote:
Whaaaaaaaaaaa, BN-erquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef Bart het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-and-Powerful.dhtml
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa, BN-er
Oh,is die Guido een BN-er? ik dacht een FOK!ker
"Hoi, ik ben yvonne en wie ben jij?
Nee, dat was een opmerking.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
Stefan, je vergeet te melden dat jij Ferry wel een heel rare vraag stelde voordat ie de zaal in ging
Hoe keek hij nadat je dat zei?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat was een opmerking.
Mijn opmerking was dat ik had gelezen dat ie niet de nieuwe Richard Gere wilde zijn
EN dat bevestiigde hij
Waarop ik opmerkte dat ie dan ook geen hamster in zn kont hoefde te stoppen
[ afbeelding ]
Yvonne weet alles.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef twi het volgende:
Helemaal top georganiseerd weer, net als vorig jaar. Leuk dat we allemaal nog twee films mee kregen. En yvonne wist na 10 jaar nog wie ik was
De toon van FOK! was iig gezetquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat was een opmerking.
Mijn opmerking was dat ik had gelezen dat ie niet de nieuwe Richard Gere wilde zijn
EN dat bevestiigde hij
Waarop ik opmerkte dat ie dan ook geen hamster in zn kont hoefde te stoppen
[ afbeelding ]
Hij kende t verhaal nietquote:
Hoi Twi! Ik vond het erg leuk je weer te zien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef twi het volgende:
Helemaal top georganiseerd weer, net als vorig jaar. Leuk dat we allemaal nog twee films mee kregen. En yvonne wist na 10 jaar nog wie ik was
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd. Omdat het kan.
Met je nep lv petje en gucci nektasjequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd. Omdat het kan.
Ja ik wel. Door het raamquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb yvonne niet eens gezien, fml
Mijn petje is niet nep. Heeft achmed zelf gezegd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met je nep lv petje en gucci nektasje
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa, BN-er
Kortquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:43 schreef Stefan het volgende:
Hoe was de speech van Breuls. Toen was ik nog op de rode lopert
Superleuk om je ontmoet te hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:43 schreef Fendy het volgende:
Ik moet echt gaan slapen nu eigenlijk, morgen weer vroeg dag.
Dus nogmaals dank voor de gezelligheid, de leuke film, de goodies. Was gewoon een erg leuk avondje uit!
Dat, beide meets waren tof, hoop nieuwe users ontmoet, en een heleboel waarvan ik dacht: 'zal ik nou een handje gaan geven of niet' En een hoop lui die naar me gluurden, JA KOM DAN EVEN NAAR NME TOE grrrrrquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Kleine maar leuke premeet, leuke film, gezellige aftermeet. Goed geregeld allemaal.
Leuk om weer een aantal bekenden te zien iig.
Twee stoelen naast mij zat een meisje die vroeg "wat is dat voor geluid?", toen er een hoop beugels tegelijk opengingen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:42 schreef yvonne het volgende:
Hoi Nielsch! En ja, dat 'plop'van de Grolsch beugels was top!
Oh nee'toppie'
Ja sjezus, waarom kwam je niet even binnen?quote:
Gewoon keihard hun nickname door de tent heen brullen, dan komen ze je wel even drie zoenen geven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, beide meets waren tof, hoop nieuwe users ontmoet, en een heleboel waarvan ik dacht: 'zal ik nou een handje gaan geven of niet' En een hoop lui die naar me gluurden, JA KOM DAN EVEN NAAR NME TOE grrrrr
Ik bijt niet.
Nou he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond wel dat het leek alsof er een dubbele bodem in da popcornzakje zat, ze hadden er veel in gestampt
Rekening was goed gekomen, heb het bedienmeisje nog 2 DVD's gegevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, beide meets waren tof, hoop nieuwe users ontmoet, en een heleboel waarvan ik dacht: 'zal ik nou een handje gaan geven of niet' En een hoop lui die naar me gluurden, JA KOM DAN EVEN NAAR NME TOE grrrrr
Ik bijt niet.
2 x John Carter zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rekening was goed gekomen, heb het bedienmeisje nog 2 DVD's gegeven.
Ik heb jou gezien! Je bent een lieffie.quote:
En toen kreeg ik de beschuldiging over me heen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
En natuurlijk zat ik Gert over vanalles bij te praten en genante dingen te delen in de trein en ik had al zo'n gevoel dat de mensen die tegenover ons zaten misschien wel eens Fokkers konden zijn. En dat bleek.
Hoi jongen met krullen en meisje met maaltijdsalade die ergens rond Leiden instapten, dat was ik.
Jaaaaaaaquote:
Ik ging alleen effe snel paffen met Greys en weer naar binnen. heb je verder ook niet meer gesignaleerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, waarom kwam je niet even binnen?
Die Guido kwam toen ook bij mij om op de VIP rij te zitten, ik wist ff niet of hij wel doormocht omdat ik hem niet kendequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaa, BN-er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |