Jij was die lange?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef Fendy het volgende:
Ik heb nog wel met Greys voor het cafe gestaan en we hebben heel duidelijk naar wat mensen gewezen, zo met onze vingers.
Ik las dat er 450 mensen van FOK! waren plus wat semi-BN-ers. Er was plek voor 500 geloof ik, dus toch 50 afhakers ofzo? Denk ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waren trouwens nog best wel wat lege stoelen vooraan, was dat zo bedacht of toch mensen die niet zijn gekomen?
Donroyco toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:51 schreef Bredemug het volgende:
Ik moest wel hard lachenom de twitter die verscheen over wie die autist op de podium was. Kan me alleen niet herinneren van wie het afkomstig was.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het was geweldig georganiseerd dus zeker de moeite van de reis waard! Chapeau voor de organisatie!
Nu bezig aan de review, morgenochtend hier op FOK!
Zou best kunnen, weet het echt niet meer.quote:
Nee, want ik weet wie Breuls isquote:
het was echt keitof!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
Jullie allemaal ontzettend bedankt voor het zeer grote aantal aanwezigen en de supersfeer
Twee trossen ballonnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat! Bedankt voor een ontzettend leuke avond, nieuwe dvd's en een tros ballonnen.
Voorste stoelen in IMAX blijven volgens mij altijd leeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waren trouwens nog best wel wat lege stoelen vooraan, was dat zo bedacht of toch mensen die niet zijn gekomen?
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:36 schreef Fendy het volgende:
[..]
daar had ik met plezier mijn zak popcorn aan geofferd. Kwal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |