nooitquote:Op maandag 11 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Zo eens met deze man![]()
Behalve dat schrijven dan, een boek moet je netjes houden.
Een roman misschien wel, maar het is soms echt handig zelf voetnoten en aantekeningen te plaatsen of terug te lezen. Daarbij heeft een veel gelezen boek soms ook wel charme....quote:Op maandag 11 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Ja. Zou fijn zijn als hij vaker aan wil schuiven.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef Pietepietje het volgende:
100 keer liever Kees van Kooten als minister president dan Johan Fretz
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Elke maand zijn ergernissen top 5 of zo. Twee voordelen: Wel kees, geen Jan.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Zou fijn zijn als hij vaker aan wil schuiven.
Een beetje, maar er in schrijvenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef wdn het volgende:
Karina niet mee eens. Je moet aan een boek kunnen zien dat het is gelezen.
Ik kreeg ooit een 8 voor lezen bij Nederlands.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Samen lezen is niks voor mij, ik lees veel te snel.
Het verschil is dat Kees vaak wel slimme kritiek levert met een sausje van humor....quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Elke maand zijn ergernissen top 5 of zo. Twee voordelen: Wel kees, geen Jan.
VOORlezen ben ik dan weer niet zo goed in, geen geduld voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een 8 voor lezen bij Nederlands.
Was een achtervolging ... had echt moeite op de juiste momenten te ademen zo snel ging het
Maar krijg een 8 met complimenten van de lerares <3
Eens. Zelfs tijdschriften houd ik netjes.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een beetje, maar er in schrijvennooit en het moet gewoon netjes blijven.
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens. Zelfs tijdschriften houd ik netjes.
Samen lezen in de klas. En dan 2 pagina's vooruitlopen en als je aan de beurt was niet weten waar te beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een 8 voor lezen bij Nederlands.
Was een achtervolging ... had echt moeite op de juiste momenten te ademen zo snel ging het
Maar krijg een 8 met complimenten van de lerares <3
Ze deden natuurlijk altijd 'nieuwe' typetjes na en weinig echte personen. Hoewel Simek geniaal was. Daarom is het ook zo tijdloos nog steeds.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef tong80 het volgende:
Vraag me af wat Koot en Bie met Rutte, Fortuijn of Wilders hadden gedaan.
Als je hem zo ziet zie je er toch geen vieze man in ?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze deden natuurlijk altijd 'nieuwe' typetjes na en weinig echte personen. Hoewel Simek geniaal was. Daarom is het ook zo tijdloos nog steeds.
Een van de weinige helaas.quote:
Nee. En je komt hun typetjes nog regelmatig in het dagelijks leven tegen. Dat blijft echt zo uniek.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je hem zo ziet zie je er toch geen vieze man in ?
Ken je de bescheurkalender nog ?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:20 schreef Maloney het volgende:
[..]
Ja, er is een Simplisties Verbond navi-CD.
Flauw.quote:
Was wel aardig, toch?quote:
Beste sinds 1983.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef Jivis het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken ergeren vandaag, topshow?
En niks nu. Ik vond het flauw.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en nu? Ik vond het wel goed verzonnen, want veel meer stelt dat hele gezeur ook niet voor.
Kees van Kooten.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef Jivis het volgende:
Heb er nog veel. ook het legendarische grote bescheurboek.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef Maloney het volgende:
[..]
Van vroeger thuis ja.
CD het trouwens 'De typeplanner'.
Wij hebben ze helaas 'opgebruikt'.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er nog veel. ook het legendarische grote bescheurboek.
geef het eerder een 5.5.. niet heel slecht maar ook niet goedquote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was wel aardig, toch?
Geen maagkramp of klutsknieën, maar zeker een 6-je.
Kees van Kooten was geweldig, Lucky was leuk, maar de rest was ergerenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef Jivis het volgende:
Wat was er te ergeren aan het stuk over die website tegen de tabaksindustrie? Behalve Matthijs die eens kritisch was, voor de verandering.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Kees van Kooten was geweldig, Lucky was leuk, maar de rest was ergeren
Helemaal vergeten, dat was best okequote:Op maandag 11 maart 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat was er te ergeren aan het stuk over die website tegen de tabaksindustrie? Behalve Matthijs die eens kritisch was, voor de verandering.
Hij zat niet in het publiek vanavond, hè? Viel mij ook op.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat er weinig lekkere wijven in het publiek zitten vandaag.
En ik mis Specularium.
Over ruim 2 weken zit hij er weer in ieder gevalquote:Op maandag 11 maart 2013 21:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij zat niet in het publiek vanavond, hè? Viel mij ook op.
Baasquote:Herman Brusselmans heeft zijn 63e (!) boek geschreven: ‘Mogelijke Memoires’. Verwacht geen droge opsomming van herinneringen, het boek is een ‘woeste trip’ waarin feit en fictie hand in hand gaan. Een mooi moment om bij Brusselmans' leven stil te staan, alhoewel hij al onderweg is naar boek nummer 64: ‘De Qualastofont’.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:45 schreef OProg het volgende:
Naast Fidan en Nico morgen Herman.
[..]
Baas![]()
Praten over beffen!!
Eindelijk eens een leuke gast die er niet zo vaak zit. Die moet gewoon komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 05:36 schreef Specularium het volgende:
Herman 'niet zo'n schermman' Brusselmans mag wel wegblijven.
quote:Robert M. wil stoppen met hoger beroep
Tijdens het hoger beroep in de Amsterdamse zedenzaak heeft Robert M. aan het hof gevraagd of er een juridische mogelijkheid is om met het hoger beroep te stoppen. M. kwam met het verzoek tijdens het horen van een van de deskundigen in de zaak. “Is het mogelijk om hier nu mee te stoppen?”, zei hij. De opmerking van M. kwam onverwachts. Hij heeft nog niet aangegeven waarom hij het hoger beroep wil intrekken.
Richard Korver, advocaat van de ouders van slachtoffertjes in de Amsterdamse zedenzaak, deed vorig jaar mei al nadrukkelijk beroep op Robert M. om zijn hoger beroep in te trekken. Aan tafel.
Er zin in hebben op een feestje en dan een pakje roken kun je misschien ook zien als een vorm van verslaafd zijn. Je weet hoe het voelt en daarom heb je er zin in en behoefte aan, het lukt op een gegeven moment niet om dat te onderdrukken en je steekt er 1 op. Kassa voor Philip Morris.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gezeik altijd over dat roken. En hoezo is elke roker verslaafd? Ik kan goed op een feestje een heel pakje leegpaffen en dan drie weken niets. Dat noem ik niet verslaafd.
Werkt niet bij mij, bij jullie wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:25 schreef Nober het volgende:
Kees van Kooten was op 6 maart ook bij Reyers Laat (Canvas) vanaf 13 minuten.
http://www.canvas.be/prog(...)da%3A-2c26#panel-epi
Bij mij welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij, bij jullie wel?
Oh nu doet hij het wel.quote:
Das war einmalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mannen met snor hebben automatisch een soort autoriteit.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
Fidan direct over een Turk en een snor.
Je verwacht het niet.
Preciesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hitler, Stalin & Johan Derksen.
Hij maakt een statement met betrekking tot het stoppen van de gay-krant.quote:
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij maakt een statement met betrekking tot het stoppen van de gay-krant.
Sjalom! DAS toch schitterend!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die sjaal moet in het prijzenpakket voor het beste fragment in DTDD
Ik hoor Jakhals Erik al: "Maak kans op deze kekke sjaal! Shalom!"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die sjaal moet in het prijzenpakket voor het beste fragment in DTDD
quote:
Verdommequote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik hoor Jakhals Erik al: "Maak kans op deze kekke sjaal! Shalom!"
gmta enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik hoor Jakhals Erik al: "Maak kans op deze kekke sjaal! Shalom!"
kak mevrouw met de sjaal/kraag?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vrouw rechts van Korver is een beetje irritant
Het meisje links nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vrouw rechts van Korver is een beetje irritant
Nu doe je keukenkleedjes wel te kort.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:38 schreef Wire het volgende:
waarom heeft hij een keukenkleedje om zijn nek
om fidan schoon te poetsen nadat matthijs klaar met haar isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:38 schreef Wire het volgende:
waarom heeft hij een keukenkleedje om zijn nek
Nieuwe vriendin van Herman misschienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Er zit wel een soort snolletje daar achter, die met afgezakt hemdje.
Dáár is wel touw van te vlechtenquote:
Dat is niet verschillig genoeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:39 schreef borisz het volgende:
Matthijs moet normaal dingen quoten ipv die opblazen.
Denk dat je dan Matthijs in stukjes terug zal vinden. Vindt haar Turkse familie vast niet leuk !quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
om fidan schoon te poetsen nadat matthijs klaar met haar is
quote:
Nee Paul, gewoon nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Paul het volgende:
OH WACHT EN DAN GAATIE STRAKS ZEGGEN... BEFFEN AHAHAHAHAH DAT IS ZO GRAPPIG DAT ZEGT HIJ BIJNA NOOIT HAHAHAHA
Matthijs.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Latert het volgende:
Wie heeft het mooiste haar aan die tafel?
Fidan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Latert het volgende:
Wie heeft het mooiste haar aan die tafel?
Paul Paul Paul waarom altijd die overacting?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef Paul het volgende:
OH WACHT EN DAN GAATIE STRAKS ZEGGEN... BEFFEN AHAHAHAHAH DAT IS ZO GRAPPIG DAT ZEGT HIJ BIJNA NOOIT HAHAHAHA
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Matthijs moet er altijd maar weer op aansturen
Vlak Kees en z'n spiegel niet uitquote:
Ik kom op als de acteur, die het ijs wel even breken zal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paul Paul Paul waarom altijd die overacting?
Maar hij heeft een moeilijke bril op, dan mag dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
ik vind hem maar een vieze kerelop meerdere levels
Maar we hebben Kees er nooit over gehoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja volgens hemzelf, ik zou er niet aan moeten denken met hem eigenlijk
Dumpertquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is echt dumpert maar dan op tv
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is echt dumpert maar dan op tv
Ik ook.quote:
Nog eerder op Dumpertquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:54 schreef Paul het volgende:
DIE HAMSTER DIT WAS DAGEN GELEDEN AL TE ZIEN OP FOK WEBLOG
FOK WEBLOG
Ben Woldringquote:
Mensen die Ben niet kennen OMG onder welke steen heb jij gezeten hee OMGGGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |