Nope, geen Arena of Drozd. Enkel 2e of 3e generatie ERA.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn deze types T-72 ook uitgerust met een soort TUSK systeem? Een aantal zijn wel uitgerust met ERA.
08:55 is zo te zien een SAM launch tegen die overvliegende jager. Misschien een manpad. En idd best wel strakke colonne met die BMP's op 13:50. Leip ook dat die gasten gewoon redelijke moderen russische AT hebben. Ding op 26:00 is volgens mij een RPG29, Tandem charge dus. Wat je hier ziet is naw een ammo cookoff, gevolgd door een flameout.
Dat is correct. De T-72 wordt horizontaal automatisch geladen. En de munitie zit naar ik weet achter de toren. Het was een goed gemikt schot. Enkel kruipt er niemand uit het motorcompartiment.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben geen expert hierin, maar ik zie iemand uit het motorcompartiment kruipen. Diegene moet de bestuurder zijn. Wat mij te denken geeft dat de loop zich boven het motorcompartiment bevind en de RPG direct in de munitieopslagruimte ging.
Dank voor je uitlegquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is correct. De T-72 wordt horizontaal automatisch geladen. En de munitie zit naar ik weet achter de toren. Het was een goed gemikt schot. Enkel kruipt er niemand uit het motorcompartiment.
Ik denk dat de bestuurder simpelweg zijn luik openschoof, en via de tank naar achteren rende en er daar vanaf sprong. Het zal te maken hebben met de dreiging die vanuit zijn 12 uur kwam, en zich zo snel mogelijk via een veilige weg uit het vechtgebied wilde banen.
Is dat niet een feature van de laatste jaren? Sinds tank meer in urban environment gebruikt worden?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:38 schreef Nibb-it het volgende:
Heeft zo'n ding geen noodluik aan de onderkant?
Neen, de leo2 heeft het ook. Volgens mij de Leo1 ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat niet een feature van de laatste jaren? Sinds tank meer in urban environment gebruikt worden?
Ah oke, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat de Russen er wat minder noodzaak in zagen toen ze de T-72 bedachtenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:28 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Neen, de leo2 heeft het ook. Volgens mij de Leo1 ook.
Ik denk dat de Russen dit ook hebben hoor. Ik weet bijna zeker van wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah oke, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat de Russen er wat minder noodzaak in zagen toen ze de T-72 bedachten![]()
Om het maar even netjes uit te drukken; aan manschappen en materiaal geen gebrek, zeg maar.
Zal het even voor je uitspellen:quote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jezus, gooi alle termen maar bij elkaar
Je zal nu wel moe zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 20:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zo goed? Kost wel wat extra typwerk he.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zal het even voor je uitspellen:
Iedereen die conflict en strijd interessant vind zou dit filmpje eens moeten kijken.
Zijn deze types T-72 ook uitgerust met een soort Tank Urban Survival Kit systeem? Een aantal zijn wel uitgerust met Explosive Reactive Armor.
08:55 is zo te zien een Surface-to-Air-Missile launch tegen die overvliegende jager. Misschien een Man-portable air-defense system. En idd best wel strakke colonne met die Boyevaya Mashina Pekhoty's (infanterie gevechtsvoertuig) op 13:50. Leip ook dat die gasten gewoon redelijke moderen russische Anti Tank hebben. Ding op 26:00 is volgens mij een Ruchnoy Protivotankovy Granatomyot type 29 (raketwerper), Tandem charge (dubbele holle lading) dus. Wat je hier ziet is naw een munitie oververhitting, gevolgd door een uitbranding.
Vast een rus.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..], ja ik snap wat je zegt. Nu nog de termen leren.
Ruchnoy Protivotankovy Granatomyot type 29 < wie verzint dit
Hoe was het waggelen met m.k trouwens?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zal het even voor je uitspellen:
Iedereen die conflict en strijd interessant vind zou dit filmpje eens moeten kijken.
Zijn deze types T-72 ook uitgerust met een soort Tank Urban Survival Kit systeem? Een aantal zijn wel uitgerust met Explosive Reactive Armor.
08:55 is zo te zien een Surface-to-Air-Missile launch tegen die overvliegende jager. Misschien een Man-portable air-defense system. En idd best wel strakke colonne met die Boyevaya Mashina Pekhoty's (infanterie gevechtsvoertuig) op 13:50. Leip ook dat die gasten gewoon redelijke moderen russische Anti Tank hebben. Ding op 26:00 is volgens mij een Ruchnoy Protivotankovy Granatomyot type 29 (raketwerper), Tandem charge (dubbele holle lading) dus. Wat je hier ziet is naw een munitie oververhitting, gevolgd door een uitbranding.
Een Rus, wat dacht je danquote:Op zondag 10 maart 2013 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..], ja ik snap wat je zegt. Nu nog de termen leren.
Ruchnoy Protivotankovy Granatomyot type 29 < wie verzint dit
Prima. Vrijdag was t nog prima weer, na tijdje mn vest uitgedaan en lekker in mn tshirtje buiten gelopen. KM of 12 gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe was het waggelen met m.k trouwens?
Ah mooi! Al weer zin in een nieuwe ronde of niet? Tot eind maart heb ik nog tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 21:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Prima. Vrijdag was t nog prima weer, na tijdje mn vest uitgedaan en lekker in mn tshirtje buiten gelopen. KM of 12 gedaan.
Komende twee weken niet. Laatste week van Maart kan ik pas weer.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ah mooi! Al weer zin in een nieuwe ronde of niet? Tot eind maart heb ik nog tijdDaarna laatste tentamens en voorbereiden op examens, dus niet veel tijd.
Ah jammer, naja 't komt er vast nog wel een keer van.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Komende twee weken niet. Laatste week van Maart kan ik pas weer.
Of jij wel gezamelijk onder de douche bent geweest.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of jij wel gezamelijk onder de douche bent geweest.
of z'n thermoskan is opgetopt.quote:
Ik heb je gewaarschuwd. Straks niet komen klagen.quote:
Grappigquote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd. Straks niet komen klagen.
Mazzel.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:17 schreef Pumatje het volgende:
Nja, trusten dan maar Cobra.
Ik ga maar eens pitten. 00i
Mogguh!quote:
Jij moet Man of War eens proberen.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:09 schreef Pumatje het volgende:
speelt of speelde ooit iemand de Close combat serie op de computer?
[ afbeelding ]
Lauw waterquote:Op maandag 11 maart 2013 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
Leuk man, als alle deuren van je auto vastgevroren zitten
Gaat lekker daaroquote:Op maandag 11 maart 2013 09:42 schreef Thaboel het volgende:
Bam... En dan heb je ineens volgende week weer een crematie.
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:42 schreef Thaboel het volgende:
Bam... En dan heb je ineens volgende week weer een crematie.
Ken je deze filmpjes al? http://www.youtube.com/user/newsanna?feature=watchquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat is correct. De T-72 wordt horizontaal automatisch geladen. En de munitie zit naar ik weet achter de toren. Het was een goed gemikt schot. Enkel kruipt er niemand uit het motorcompartiment.
Ik denk dat de bestuurder simpelweg zijn luik openschoof, en via de tank naar achteren rende en er daar vanaf sprong. Het zal te maken hebben met de dreiging die vanuit zijn 12 uur kwam, en zich zo snel mogelijk via een veilige weg uit het vechtgebied wilde banen.
ha, kijkquote:
Neen, vertel.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ha, kijk
Ken jij het boek "De Hele Hap, jungle oorlog van de Mariniers op Oost-Java" van Wim Hornman?
Kwam het tegen in een van de vele boekenkasten van mijn pa, meegenomen (langdurige bruikleen), en ben het momenteel aan het lezen.quote:
Ahh, duidelijk. Studieboeken toevallig?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:34 schreef Rave_NL het volgende:
Check, ik kom echter zo'n beetje om in het leesvoer op dit moment, maar staat genoteerd.
Weet jij toevallig welk bataljon en cie die sgt zat?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Vrijdag een tijd zitten lullen met een Sgt. van de Lumbl. Hij had een embleem met een jaguar op zn DT zitten, dat ik nog nooit gezien had. Bleek dus dat hij een van de jongens was die de jungletraining bij het Legion Etrangere heeft doorlopen. Aantal gasten dat dat ding in NL heeft is volgens mij op een hand te tellen.
Zie dm.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet jij toevallig welk bataljon en cie die sgt zat?
Ik wist niet dat het legioen ook een vlindertuin hadquote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Vrijdag een tijd zitten lullen met een Sgt. van de Lumbl. Hij had een embleem met een jaguar op zn DT zitten, dat ik nog nooit gezien had. Bleek dus dat hij een van de jongens was die de jungletraining bij het Legion Etrangere heeft doorlopen. Aantal gasten dat dat ding in NL heeft is volgens mij op een hand te tellen.
Dit is correct, 3 weken in de rimboe waarvan een week effectief om het geleerde in de praktijk te brengen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:52 schreef Rave_NL het volgende:
En qua inhoud:
Als ik me niet vergis waren het 2-3 weken waarvan slechts 1 in het veld.
De rest bestaat uit waterhindernisbanen in mangrovebossen en famasschieten.
Leuk voor de heb, een no-go om te dragen.
zonde.. Was wel super tof als je dat hebt natuurlijk. En ik denk ook dat overige aspirant-commando's wat aan de know how van de marns hebben in de opleidingquote:Op maandag 11 maart 2013 16:03 schreef Rave_NL het volgende:
De laatste marinier-commando's zijn nu ongeveer sergeant. Het is niet eens zo lang geleden afgeschaft.
Het is nu alleen nog mogelijk via de Royal Marines, voor adelborsten.
Maar tegenwoordig doen ze vaak het laatste gedeelte van de opleiding niet meer, waardoor ze wel de commandodolk op hun Barathea mogen dragen maar de baret nooit halen.
Ik zou die baret nog wel een keer willen halen, ook al draag je hem zo goed als nooit.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zonde.. Was wel super tof als je dat hebt natuurlijk. En ik denk ook dat overige aspirant-commando's wat aan de know how van de marns hebben in de opleiding
Ach kun je wel weer stoer aan de bar vertellen natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zou die baret nog wel een keer willen halen, ook al draag je hem zo goed als nooit.
Maar goed, dat is hun beslissing geweest, c'est ca.
Ik heb het nooit over werk aan de bar.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ach kun je wel weer stoer aan de bar vertellen natuurlijk
hahaha.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over werk aan de bar.
Tenzij ik met collega's aan de bar hang, maar dan staat er binnen gehoorsafstand geen burger.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:16 schreef gerco94 het volgende:
@brede http://werkenbijdefensie.(...)html#training-schema
Roxanne!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Elke bar. Als er maar bier is, de bar slecht verlicht is en er harde 70's en 80's aan staat
Ik wil wel eens weten hoevaak jij pinda gaat roepen, mooie novice...quote:
Goed gekeurd voor VeVaquote:Op maandag 11 maart 2013 22:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten hoevaak jij pinda gaat roepen, mooie novice...
Als je überhaupt goed gekeurd wordt voor iets...
Ga dan maar vast oefenen in "Pinda!" roepen als Rave al schreef.quote:
U riep?quote:
Meh, bij de online registratie in ons Cargo systeem voor pakketten vergeten het ordernummer erbij te zetten.quote:
nothing on the hand dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meh, bij de online registratie in ons Cargo systeem voor pakketten vergeten het ordernummer erbij te zetten.
Dat systeem zorgt ervoor dat je bij een postagentschap niet in de rij hoeft te staan omdat het al is "voorgemeld" bij PostNL.
Kom je toevallig hier nog langs?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, pakketten nu inpakken en aanbieden. laters
Ik niet, maar wat moet je hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom je toevallig hier nog langs?
quote:
Net alsof het zo ver weg isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, net gebeld door een Kol. bd. Of ik nog kom op de veteranendag in Breda![]()
Woon daar al 2 jaar niet meer.
Op diezelfde datum gaat dat nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof het zo ver weg is![]()
Ringdingdingding
Voor Vrede Gele Geile Jongens ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op diezelfde datum gaat dat niet
Loop weer mee met de VVGGJ op 29 juni
Groepsdouchuuuhh!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:06 schreef Rave_NL het volgende:
Vrede & Veiligheid Geil Geschoren Jochies.
Eigenlijk niet. Maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Rave_NL het volgende:
Ik vind het aanhalen van dat douchen een beetje klaar nu, jij was ook onzeker over de douche toen jouw balletjes nog niet waren ingezakt..
Dit moet ik even verwerken hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden.
quote:
Rave als mentor moet je verdienenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef EllaN het volgende:
Slim.
BB, let je goed op? Ik zou Rave strikken als mentor, dan zit je goed![]()
.
quote:
Naast de geile reiger staat een gebouw met kleedkamers. Daar heb je ook een bankje (zonder kussens, teh horror!) met een stang erboven, die los ligt op twee staanders. Als je er dan onder ligt (gezicht naar boven) kun je deze stang omhoog duwen en gecontroleerd net boven je borst brengen. Als je dit vaak genoeg herhaalt, eventueel met schijven (dat zijn die grote ronde dingen met een gat in het midden), zul je zien dat die lieflijke manboobs van jou verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:
Ja, dat drukken ken ik ook, maar die kan ik niet op 80KGquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Naast de geile reiger staat een gebouw met kleedkamers. Daar heb je ook een bankje (zonder kussens, teh horror!) met een stang erboven, die los ligt op twee staanders. Als je er dan onder ligt (gezicht naar boven) kun je deze stang omhoog duwen en gecontroleerd net boven je borst brengen. Als je dit vaak genoeg herhaalt, eventueel met schijven (dat zijn die grote ronde dingen met een gat in het midden), zul je zien dat die lieflijke manboobs van jou verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Succes.
Ontroerendquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.veteranendag.n(...)r-dan-mensen-denken/
Dikkertjequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef Rave_NL het volgende:
Hoezo je buikspieren aanspannen?
Raken die anders eerder de grond dan je kin, dikkertje?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef Rave_NL het volgende:
Hoezo je buikspieren aanspannen?
Raken die anders eerder de grond dan je kin, dikkertje?
Je bent gewoon een klein papzakjequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..], dat gebeurt automatisch, als je in de voorligsteun ligt span je ze al aan. Met je dikkertje
Niet zo aankomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, zet het gas maar aan onder de frituur
Volgens mij wil hij 2 meter lang worden en 1 meter breed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf, wat wil je nou?
Nou, dan heb ik nieuws voor hemquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij 2 meter lang worden en 1 meter breed.
Gezond aankomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf, wat wil je nou?
Geef mij 1000 euro en ik zal zien wat ik kan doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kost wat maar dan heb je ook wat?
Ik vertrouw jou geen 1000 euro toequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geef mij 1000 euro en ik zal zien wat ik kan doen.
Dan ga je dus ook nooit twee bij twee worden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou geen 1000 euro toe
Begint al goed, vertrouwen in een ander hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou geen 1000 euro toe
Ik houd het op 1.5 bij 2quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ga je dus ook nooit twee bij twee worden.
waar is jou 1000 euro dan, ik zie wel wat ik er mee doequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Begint al goed, vertrouwen in een ander hebben
Wat wel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga je ook niet worden zonder mij 1000 euro te geven.
Ik zit niet meer in dienst.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
waar is jou 1000 euro dan, ik zie wel wat ik er mee doe
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan mensen pas 100% vertrouwen als ik gezamelijk met ze heb gedouched
Je kan beter solliciteren bij een reclame bureauquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, 1 betalen en wellicht iets ervoor terugkrijgen
Waarom? Ik heb een prima baan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je kan beter solliciteren bij een reclame bureau
Geef maar???quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geef maar, ik mag nog niet halen
Misschien doe ik dat al, misschien ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Misschien moet je bij W&S gaan werken
Oehh, dan ben ik jou misschien al wel tegen gekomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat al, misschien ook niet
Wie zegt dat jij mijn maat bent?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gratis biertje voor je maat toch
wie weet, wie weetquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oehh, dan ben ik jou misschien al wel tegen gekomen![]()
Broeders voor het leven toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mijn maat bent?
Nee, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je leest het volgende week in Jitzzzze's Secrets
Zeg vetklep, jij zit nog helemaal niet in dienst, dus waag het me niet om me broeder te noemen.quote:
Maar jij zit ook niet in dienstquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg vetklep, jij zit nog helemaal niet in dienst, dus waag het me niet om me broeder te noemen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar jij zat ook niet in dienst![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Technisch gesproken heeft ie gelijk
Burger vs burger dus, nukubu's.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Technisch gesproken heeft ie gelijk
Dan moet je wel een Teen Dad zijn geweest lijkt me. Tevens kan iedereen mijn broeder zijn, jong of oudquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Burger vs burger dus, nukubu's.
Met 1 groot verschil, ik zou zijn vader kunnen zijn, zeker geen broeder
Hoe oud schat je me in?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan moet je wel een Teen Dad zijn geweest lijkt me. Tevens kan iedereen mijn broeder zijn, jong of oud![]()
Volgens mij hoef je alleen maar een aanwezigheidsdienst te draaienquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik moet zo werken, spierbundel
Ohhh ja, die OP had jij verneuktquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent oud-commandant Dutchbat Karremans?
Onderschat vakken vullen nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen maar een aanwezigheidsdienst te draaien
Dat was AchJaquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja, die OP had jij verneukt
Het is hem vergeven, hij is al een oude pik.quote:
Ja en ik een jonge pik, vergeef mij ook eens ietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is hem vergeven, hij is al een oude pik.
Je hebt helemaal geen pikquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja en ik een jonge pik, vergeef mij ook eens iets
ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mijn maat bent?
Okay, maar gij zijt ene pinda, net als ik.quote:
Yepquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe lang mag je eigenlijk niet sporten na het trekken van twee verstandskiezen? Na een week kan je toch wel weer aan de gang?
Nee, en ik haat rupsen ook trouwens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Of je moet een drukker willen zijn
Prima toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:15 schreef Vortix het volgende:
Update: mijn eerste sollicitatiegesprek is binnen. Deze jongen gaat misschien Mac's en iPads verkopen aan mensen met teveel geld
Na een dag of 3 zelfs wel weer. Daarna hangt het vooral van je pijnklachten af. (kan soms verrekte zeer doen. Trust me)quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe lang mag je eigenlijk niet sporten na het trekken van twee verstandskiezen? Na een week kan je toch wel weer aan de gang?
I know, maar pijn kan je onderdrukken (al dan niet met medicatie). Maar ik wil niet dat het weer open gaat, dan ben je veel verder van huis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Na een dag of 3 zelfs wel weer. Daarna hangt het vooral van je pijnklachten af. (kan soms verrekte zeer doen. Trust me)
Oh, dat herinnert mij eraan dat ik Utrecht nog moet bellen voor een afspraak bij de kaakchirurg van 18 jaar geleden... Zal eens kijken of ik de brief nog heb...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, dat herinnert mij eraan dat ik Utrecht nog moet bellen voor een afspraak bij de kaakchirurg van 18 jaar geleden... Zal eens kijken of ik de brief nog heb...
Kwam laatst boven water bij de tandartscontrole, weer gezanik over mijn verstandskiezen... Jaja, zal wel, zitten goed, geen last van.quote:
Het is een stukje risico wegnemen wat ze doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kwam laatst boven water bij de tandartscontrole, weer gezanik over mijn verstandskiezen... Jaja, zal wel, zitten goed, geen last van.
Ja maar, ja maar, binnenkort last van etc...
Lui in mijn geschiedenis kijken, uuuuh, u bent in 1995 al doorverwezen naar de kaakchirurg...
Oh, dat is dus wat jullie bedoelen met "binnenkort last van"...
Tandartsen vertrouw ik maar tot voorzover ik ze kan gooien, te vaak meegemaakt dat er bij een andere tandarts plotseling niets aan de hand bleek te zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is een stukje risico wegnemen wat ze doen.
Ik heb er ook drie jaar over gedaan om hiertoe te komen. Pas na drie verschillende tandartsen en drie foto's + iedere keer dezelfde uitleg dacht ik van "Mwah, ze zullen wel gelijk hebbenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tandartsen vertrouw ik maar tot voorzover ik ze kan gooien, te vaak meegemaakt dat er bij een andere tandarts plotseling niets aan de hand bleek te zijn.
Pinda = Militair?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay, maar gij zijt ene pinda, net als ik.
Ach, jullie verzinnen de gekste dingenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pinda = [ afbeelding ]
Wat had je dan gedacht?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, jullie verzinnen de gekste dingen
Ja toch, of naja, jullie hebben de gekste dingen overgenomen, ik zou niet weten wie 't allemaal heeft verzonnenquote:
Hoe is het met je poeroet?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja toch, of naja, jullie hebben de gekste dingen overgenomen, ik zou niet weten wie 't allemaal heeft verzonnen
Ja hoi jitzze, krijg je 'm nog omhoog daar beneden?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou zeg, toont er iemand interesse in je, krijg je dit. Bijna letterlijk stank voor dank
Geen problemen mee, dank je welquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hoi jitzze, krijg je 'm nog omhoog daar beneden?
Functioneert nog primaquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je, zo'n gekke vraag is het helemaal niet.
Dus, hoe is het met je poeroet?
Neuh, jij wel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog iets spannends meegemaakt?
Je distributieketting?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mwoah, m'n ketting lag er net weer eens af dus ik mocht weer lopen
Pang, aan je werk vlerk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker, m'n ketting moet gespannen worden.
Hoezo? Spanrolletje ertussen en gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan niet, heeft speciale spanners nodig die de fietsenmaker alleen heeft.
Dat snap ik allemaal toch niet johquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo? Spanrolletje ertussen en gaan.
Dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal toch niet joh
Dat was ik al van plan, de fietsenmaker is alleen dicht. En ik mag morgen dus lopend naar school, hoeraquote:
Is goed voor je kadaverquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, de fietsenmaker is alleen dicht. En ik mag morgen dus lopend naar school, hoera![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
lol, Rave verkoopt die dingenSerieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, loop maar wegquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:36 schreef sp3c het volgende:
man ... dude ...![]()
just ...![]()
* sp3c walks away
Schei uit...quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan niet, heeft speciale spanners nodig die de fietsenmaker alleen heeft.
Jazeker, maar die paste er niet omheen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Rave, ken jij toevallig een zwart rubberen armbandje met een rode streep en waar in het rood "Dutch Marines" op staat, binnenkant staat "A Band of Brothers"
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jazeker, maar die paste er niet omheen.
Je hebt een NS auto?quote:
Dat verdwaalde sneeuwvlokje dat hier ligt is echt geen lol aan hoor.quote:
Hier ligt toch echt een leuk laagje. Genoeg om in te spelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat verdwaalde sneeuwvlokje dat hier ligt is echt geen lol aan hoor.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ligt toch echt een leuk laagje. Genoeg om in te spelen
Ik kan me die smiley indenken. Met gympen is het niks in de sneeuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |