Viezerik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik er steeds om moet lachen.
Broek uit enzo.
Ben benieuwd wat Carlo van jouw paasei vindt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Ik kan er echt niet naar kijken. Carlo vind ik zo een lul.
Kan me niks schelen, hij krijgt een klap met mijn paasei.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Carlo van jouw paasei vindt.
ja joggingbroek, geen wijn meer en chocola eet ik zelden, ik had M&M's die nieuwe. Ja OK dat is wel een soort van chocolaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
Ja? Lekker in je joggingbroek op de bank met een fles wijn en 8 kilo chocola?
Mijn oma zei dat ook altijd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was sich liebt, das neckt sich. Zeggen onze oosterburen.
Die zeggen ook Sieg Heil.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was sich liebt, das neckt sich. Zeggen onze oosterburen.
Stukken beter dan die vrouw van hem in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, dat zag er ook allemaal wel prima uit.
quote:
Dan ben je vijf minuten verder en is de rest van de dag nog beschikbaarquote:Op zondag 10 maart 2013 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ja ik schaam me rot. Maar vandaag word ik actief en ga ik mijn belasting invullen, zometeen.
Ik wek graag de illusie dat het heeel veel werk isquote:Op zondag 10 maart 2013 10:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan ben je vijf minuten verder en is de rest van de dag nog beschikbaar.
Ja, ging echt helemaal nergens meer overquote:Op zondag 10 maart 2013 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wek graag de illusie dat het heeel veel werk isIk zie net in de brief dat je banksaldo ook al is ingevuld tegenwoordig, ja dan ben je inderdaad zo klaar.
Je vraagt je af waarom je het überhaupt nog in moet vullen eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, ging echt helemaal nergens meer over.
Waarmee?quote:
Ik zit ook al klaarquote:Op zondag 10 maart 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
Sjek zit nu al te rukken onder de Studio Ajax tafel.
Ik zie hem net bij SBS Waterloo zingenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
Sjek zit nu al te rukken onder de Studio Ajax tafel.
Nee bij de Plus.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef Tem het volgende:
Voor voetbalplaatjes moet je bij de Appie zijn.
Wie vind ik interessant?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:11 schreef Tem het volgende:
Lastige. Specularium schijnt hem nogal razend interessant te vinden, ik ken hem niet. Die reclame ook niet trouwens.
Nee hij is leuk man. En hij ziet er goed uit zo. Niks hipster, hooguit de bril.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een hommer met zijn hipster 2.0 outfit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De spelers van PSV lijken weinig te hebben geleerd van het catacomben-incident rond Jeremain Lens. Na de verloren wedstrijd tegen sc Heerenveen ontstond er rumoer rondom Mark van Bommel, die de kleedkamer van sc Heerenveen opzocht.
Van Bommel ging uit zijn dak tegen Joey van den Berg. De twee hadden het op het veld al met elkaar aan de stok en dat wilde de PSV'er na afloop een vervolg geven. De aanvoerder moest worden weggetrokken bij de kleedkamers, hij had het geluk dat de televisiecamera's niets registreerden.
"Ik hoorde van de trainer dat hij daar iets stond te schreeuwen over homo, maar heb verder niets meegekregen, omdat ik stond te douchen", vertelde Van den Berg naderhand. De Telegraaf schrijft op basis van diverse getuigenverklaringen dat Van Bommel de Heerenveen-speler 'vuile kankerhomo' toebeet.
"Tijdens de wedstrijd hadden we al wat akkefietjes en noemde hij me meerdere keren homo. Ik dacht alleen: die gozer spoort niet. Van Bommel was boos dat ik hem in de eerste helft raakte. De tweede keer zette hij een tackle in en moest ik opspringen. Als hij me had geraakt, had ik mijn enkelbanden gescheurd. Maar hij dacht dat ik probeerde hem een kaart aan te naaien", aldus Van den Berg in de ochtendkrant.
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:29 schreef Tem het volgende:
Wat is godverdomme deze?
Klaas Drupsteen presentator Hello GoodbyeZelfs na het zien van de foto gaat er geen belletje rinkelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Was het dat maar, dit is boooring. People soft maar dan alleen met powerpoint sheets. Dus ze vertellen een verhaaltje en wij luisterenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:45 schreef Tem het volgende:
Incontinentie training van ene gepensioneerde die graag een balletje slaat op de golfbaan.
Altijd hij.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
Wie deed het ook alweer eerst? Maartjen Spanjer?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat vonden jullie van mijn gedicht voor sp3c?
NWS / Enguete sp3c
Dat meisje in dat witte shirtje is dan wel weer leuk.quote:
Ik ken hem van de nachtradio. Rustgevende man met fijne stem. Kan je nog best verrassen denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken die hele gozer niet en ik denk dat Tem gelijk heeft, zonder Joris is het afgelopen...
Misschien dat ik eventjes kijk of het wat is. Maar ik kijk eigenlijk sowieso zelden series op tv.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand hier naar die serie over Van Gogh kijken?
Ik geef hem wel een kans. Het is altijd lastig als je aan iemand gewend bent en er komt opeens een andere presentator.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken hem van de nachtradio. Rustgevende man met fijne stem. Kan je nog best verrassen denk ik.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat word D_G. Betyar, Xa1pt, Moussie, Krekker en Clapclapyourhands in het ene team.
Nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
Spangas kijk je toch elke dag?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Nee, Nederlandse series zijn niks voor mij.
Misschien omdat dat rond 1900 was.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Nooit gekeken. Ik kan me de laatste Nederlandse serie die ik gevolgd heb niet meer herinneren.
Zeg begin je weerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien omdat dat rond 1900 was.
People Soft, boekhoud/procurement etc. programma. Per 1 april gaan we daar op over.quote:
Onzin.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef Tem het volgende:
Zo krijg je nooit een man, Karina. Een vrouw moet wel kunnen koken.
En die is met je pannenset vandoor ? of hoe moet ik dit lezen ?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Dan maar geen man OF een man die kan koken. Mijn ex kookte ook altijd
Ik ging er vandoor, nieuwe pannen gekocht.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En die is met je pannenset vandoor ? of hoe moet ik dit lezen ?
Gewoon ergens recepten downloaden... en improviseren onder het genot van een wijntje.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging er vandoor, nieuwe pannen gekocht.
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen. Als ik het leuk vond dan zou ik het wel kunnen denk ik. Ik kan een paar dingen maken en daar houdt het mee op.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon ergens recepten downloaden... en improviseren onder het genot van een wijntje.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen. Als ik het leuk vond dan zou ik het wel kunnen denk ik. Ik kan een paar dingen maken en daar houdt het mee op.
Hmmz, is bij mij niet veel beter..soms wel. Maar dan heb ik te veel vrije tijd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen. Als ik het leuk vond dan zou ik het wel kunnen denk ik. Ik kan een paar dingen maken en daar houdt het mee op.
Zelfs dan heb ik er geen zin in. Of geen fut voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmmz, is bij mij niet veel beter..soms wel. Maar dan heb ik te veel vrije tijd.
Heel soms maar meestal gewoon iets makkelijks. Vanavond had ik kapucijners gemaakt met wat prei, spekjes en uitjes erdoor. Morgen chili con carne.quote:
niks mis meequote:Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel soms maar meestal gewoon iets makkelijks. Vanavond had ik kapucijners gemaakt met wat prei, spekjes en uitjes erdoor. Morgen chili con carne.
Dus je kan wel koken?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel soms maar meestal gewoon iets makkelijks. Vanavond had ik kapucijners gemaakt met wat prei, spekjes en uitjes erdoor. Morgen chili con carne.
Gewoon over een jaartje of twee met Obese meedoen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je dat elke dag gaat eten dan heb je een leuke rolfactor.
Dit is echt wat noodzakelijk is en we nodig hebben.quote:HILVERSUM - De Nederlandse Publieke Omroep hernoemt zijn radio- en tv-zenders: zo wordt Nederland 1 straks NPO 1 en verandert bijvoorbeeld Radio 2 in NPO Radio 2.
Welke film?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Stil hier. Iedereen zit zeker in Pathe Arena voor die film.
Dan is hij wel laat want die film is al lang bezig.quote:
Kan me niet voorstellen dat je dat gemist hebt, maar vooruit: GC / VANAVOND Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL #7quote:
Dit is zelfs voor het eerst dat ik het bestaan van die film mee krijg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je dat gemist hebt, maar vooruit: GC / VANAVOND Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL #7
Beetje verder kijken dan TV en NWS misschien hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor het eerst dat ik het bestaan van die film mee krijg.
Ik doe ook veel SPT, VBL en MUZ.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje verder kijken dan TV en NWS misschien he
Ik kijk meestal in de AT dus ik zie gewoon alles.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doe ook veel SPT, VBL en MUZ.
Maar dit zal ik niet aangeklikt hebben doordat ik 'Disney' zag.
Maar dan kan je ook niet alles aanklikken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk meestal in de AT dus ik zie gewoon alles.
Alleen wat me aanspreekt. Anders blijf je aan de gang.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook niet alles aanklikken.
Bedielen zijn voor niemand leuk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:54 schreef OProg het volgende:
Het sneeuwt hier een beetje dus sommige mensen gingen als bedielen rijden op de snelweg.
Oh. Lekkere typo weer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedielen zijn voor niemand leuk.
Nee, Benno Mentveld was ook voor niemand leuk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:05 schreef Karina het volgende:
En ik maar denken dat het met opzet was.
Is dat je nieuwe "stopwoordje": dat is voor niemand leuk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Benno Mentveld was ook voor niemand leuk.
Zeker voor Benno niet.
Nee, gaat om de toetsvolgorde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:08 schreef OProg het volgende:
Toen ik gister een typo maakte kreeg ik te horen dat je alleen typo's kan maken met letters die naast elkaar zitten.
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor. Lekker makkeiijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Ik heb nog inspiratie nodig.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor. Lekker makkeiijk.
Lekker, maar niet inspirerend voor mij voor nu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor.
Macaroni uit de vriezer, het is net een pittig kapsel.quote:Lekker makkeiijk.
Uh de saus heb ik zelf gemaakt he? De macaroni ga ik nu koken en dan de saus erdoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Lekker, maar niet inspirerend voor mij voor nu.
[..]
Macaroni uit de vriezer, het is net een pittig kapsel.
Met cock.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het ingevroren is geweest is het meestal wel lekkerder, meneer de kok.
Razende hete waterballen met rijst.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef Kentoet het volgende:
eet smakelijk.
Ik ga (indonesische) spruitjes maken met spek en rijst.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef Tem het volgende:
Maar ik maak ook om de week verse pastasaus die de vriezer in gaat hoor Corrie. Daar hebben we dan twee maaltijden van.
Dit is nog best grappig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef isogram het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijke foto-onderschriften:
1: Waarom kijkt iedereen naar mij?
2: Ik schijt op het Vaticaan
3: Als je goed kijkt, kun je zien dat het Guus Meeuw is...
4: PVV vraagt op subtiele wijze aandacht voor bezuinigingen in Nederland
quote:In 2010 voerde hij actief campagne in Argentinië tegen het homohuwelijk. De kardinaal riep de gelovigen op om de 'oorlog van God' tegen 'dit project van de duivel' te steunen
Nee, het gaat even wat minder, dan ben ik hier ook minder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:30 schreef Tem het volgende:
Komt Specularium nu alleen 's nachts uit z'n kist met aarde.
Sterkte.quote:Op donderdag 14 maart 2013 05:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het gaat even wat minder, dan ben ik hier ook minder.
Sterkte manquote:Op donderdag 14 maart 2013 05:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op donderdag 14 maart 2013 05:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op donderdag 14 maart 2013 05:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Niet zo cynisch he?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:55 schreef Tem het volgende:
Is allemaal voor de vorm natuurlijk. Niemand interesseert het een anus.
Ik zeker niet neequote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen met z'n allen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:10 schreef Specularium het volgende:
Elfletterig is online, snel topic volmaken, jongens.
Ik ben weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |