Zonde. Hopelijk heb je wel een bedankje gekregen of gehoord wat er achteraf mee gebeurd is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Die twee waren hier zo weg. Alleen de spullen opgehaald verder niets.
Eentje stuurde een DM dat de monitor het niet deed terwijl ik die een half uur daarvoor nog getest had... verder niets meer gehoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zonde. Hopelijk heb je wel een bedankje gekregen of gehoord wat er achteraf mee gebeurd is?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eentje stuurde een DM dat de monitor het niet deed terwijl ik die een half uur daarvoor nog getest had... verder niets meer gehoord.
Oh vandaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben een kwaliteitsuser. kwaliteitsusers maken goede OPs
nee het is slechts 1 van de vele kenmerken die wij hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaarGoeie OP is kwaliteitsuser dus, ik zal het onthouden, wie weet word ik ook ooit kwaliteitsuser.
Kom nou daar baal je dan toch van?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik geniet altijd van de ondankbare ontvangers. cliche is zo saai
Yep, en niet lang daarna een reeks durende vete over een kastje waar een kras en een vlek op zat en wat de ontvanger weg had gegooid. Gelijk 2 kampen en een strijd die nu nog sluimertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Oh dat topic heb ik volgens mij gezien toen met de foto's erbij.
Dat is leuk als je daarna nog iets hoort en ziet hoe dankbaar mensen kunnen zijn met simpele dingen.
Ah je bent een ramptoeristjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet als ik het in een topic lees, in tegenstelling zelfs
Ik moet toch eens wat vaker lezen daar geloof ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, en niet lang daarna een reeks durende vete over een kastje waar een kras en een vlek op zat en wat de ontvanger weg had gegooid. Gelijk 2 kampen en een strijd die nu nog sluimert![]()
Prachtig sub-forum waar je wel een handleiding voor nodig hebt
die was smullenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, en niet lang daarna een reeks durende vete over een kastje waar een kras en een vlek op zat en wat de ontvanger weg had gegooid. Gelijk 2 kampen en een strijd die nu nog sluimert![]()
Oh ging daar dat relletje over die SC over?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, yep. De bowling meets waren nog lang onrustig daarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh ging daar dat relletje over die SC over?
Dat is het enige dat ik een beetje half mee kreeg.
Moeten we eerst bowling-meets organiseren.quote:
Klopt. Met spullen weggeven of met ruilen is er altijd wel iemand ontevreden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
In dat forum kan dat makkelijker vanwege de vorm.
Wacht maar bij DWDDquote:
Die gooien de ballen naar elkaars hoofd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moeten we eerst bowling-meets organiseren.
Team De_Guidance vs team Die_Hofstadgruppe.
Kan ook leuk worden
Ik ben team D_H want volgens mij is D_G een Turk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Moeten we eerst bowling-meets organiseren.
Team De_Guidance vs team Die_Hofstadgruppe.
Kan ook leuk worden
Dat word D_G. Betyar, Xa1pt, Moussie, Krekker en Clapclapyourhands in het ene team.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben team D_H want volgens mij is D_G een Turk.
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Of topic vraagje: Wanneer gaan die 2 sticky topics weg? Ze beginnen te irriteren. Iets met Pasen mag ervoor in de plaats.
Dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Geen idee. Misschien even vragen in de FB?
Dan vraag je het alleen voor de verkiezingen om te beginnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Straks heersen er onverwerkte emoties omtrent Loedertje en ben ik degene die daar de toorn van gaat voelen
dare to live the wild lifequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Straks heersen er onverwerkte emoties omtrent Loedertje en ben ik degene die daar de toorn van gaat voelen
Als ik ge-outcast word is het jouw en Karina's schuld.quote:
zeker de mijnesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ik ge-outcast word is het jouw en Karina's schuld.
Tijd voor whiskey en een boek
YOLOquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ik ge-outcast word is het jouw en Karina's schuld.
Tijd voor whiskey en een boek
Ik zag je post in de FB.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
troost je als het goed voor je afloopt helpt dat met je zelfvertrouwenissues
Oom Galjoen, wat een hekel had ik aan die snorkel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:51 schreef Specularium het volgende:
Kapitein Ortega dacht dat dit best eens waar zou kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Volgens mij zat Kapitein Ortega aan de lsd, wat een eindbaas.
Ja, dat was echt een spreekwoordelijke kankersnorkel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Oom Galjoen, wat een hekel had ik aan die snorkel.
Jij kent De Snorkels niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:54 schreef Karina het volgende:
Ken ik niet, zal wel een jongensstrip zijn.
De Snorkels weg maar kapitein Ortega? Nooit van gehoord. Zat die ook in de snorkels?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kent De Snorkels niet?
Wat is deze?
Begin van iedere aflevering.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
De Snorkels weg maar kapitein Ortega? Nooit van gehoord. Zat die ook in de snorkels?
De Snorkels werden beschreven in het logboek van Kapitein Ortega, zoals ze bij het intro vertellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
De Snorkels weg maar kapitein Ortega? Nooit van gehoord. Zat die ook in de snorkels?
1984 zie ik net. Toen was ik inderdaad een beetje te oud om er echt naar te kijken. Ik deed andere dingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:57 schreef Tem het volgende:
Wanneer was dat allemaal half jaren 80 ofzo?
In '82 gemaakt naar het schijnt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:57 schreef Tem het volgende:
Wanneer was dat allemaal half jaren 80 ofzo?
Zoals? breien?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
1984 zie ik net. Toen was ik inderdaad een beetje te oud om er echt naar te kijken. Ik deed andere dingen.
Beetje afsnorkelen kan best ruig zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:01 schreef Karina het volgende:
Je wil niet weten hoe ruig ik deed man. Dat was nog eens iets anders dan snorkelen.
Ik was meer van de discoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:01 schreef Tem het volgende:
Was jij een punker Karina? met veiligheidsspelden en alles.
En principiele buttons op je spijkerjasje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:01 schreef Tem het volgende:
Was jij een punker Karina? met veiligheidsspelden en alles.
Buttons had ik dan weer wel ondanks het discoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
En principiele buttons op je spijkerjasje.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hier kan ik gewoon geen zinnige reply op geven.
Wat stond erop?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Buttons had ik dan weer wel ondanks het disco
Je moet ook eerst blowen en dan zuipen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:19 schreef Karina het volgende:
Zuipen EN blowen dat valt meestal niet zo goed.
Dat is waar maar het hoeft niet tegelijk. Eerst zuipen dan blowen en appelsap.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:19 schreef Karina het volgende:
Zuipen EN blowen dat valt meestal niet zo goed.
Na het blowen vind ik bier naar kots smaken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook eerst blowen en dan zuipen.
Andersom kun je soms gaan draaien.
Ja want je gaat vooral kotsen door het blowen, het is niet de alcohol.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
Ik moest altijd kotsen als ik blowde en zoop. Sowieso ben ik nooit zo een blower geweest, meer een drinker.
Ik vond blowen niet zo geweldig. Doe mij maar drank, is lekkerder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja want je gaat vooral kotsen door het blowen, het is niet de alcohol.
Op wie zitten ze te soppen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:47 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het ook maar een kuttekop, maar in die DWDD topicje zitten al die dozen erop te soppen.
Zo moet je jezelf nooit verdedigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach misschien ben ik wel gewoon triest. Heb jij verder toch geen last van?
Zo ben ik niet en eerlijk gezegd heb ik er ook meestal geen zin in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo moet je jezelf nooit verdedigen.
Gewoon aanvallen.
Ja daar spreek ik jou nog wel over.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo ben ik niet en eerlijk gezegd heb ik er ook meestal geen zin in.
Prima, ga ik meteen in de verdedigingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja daar spreek ik jou nog wel over.
Zoiets inderdaad. Geen energie in steken verder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
Gewoon gelijk geven, is de lol er snel vanaf.
Maar niet jezelf gaan downgraden om dat te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Geen energie in steken verder.
Heb je wel gelijk in, ik kies de easy way out. Eigenlijk zou ik gewoon helemaal niet moeten reageren natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar niet jezelf gaan downgraden om dat te doen.
Tot ik jou een razende bejaarde noem.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
Maar aan de andere kant doe ik het soms ook wel om een beetje te provoceren: kijken of ze happen en roepen: ja je bent inderdaad zielig. Net als het een beetje kokketeren met hoe oud ik ben.
dat vinden wij ook best zielugquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
Maar aan de andere kant doe ik het soms ook wel om een beetje te provoceren: kijken of ze happen en roepen: ja je bent inderdaad zielig. Net als het een beetje kokketeren met hoe oud ik ben.
Bijvoorbeeld jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot ik jou een razende bejaarde noem.
Niks zieligs aan, zie maar zo oud te worden.quote:
dat wil ik helemaal niet manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld jaDaar kan ik dan wel om lachen.
[..]
Niks zieligs aan, zie maar zo oud te worden.
da's een mooie leeftijd om dood te gaan tochquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent gek. Wil je op je 40e al dood dan?
Dan begint het pas! Je zit dan op de helft als het goed is en je een beetje mazzel hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's een mooie leeftijd om dood te gaan toch
en dan word je 50 en dan gaat het hard omlaag en moet je nog 30 jaar werken voor je met pensioen mag - als je geluk hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan begint het pas! Je zit dan op de helft als het goed is en je een beetje mazzel hebt.
Ik ben 50 en nog reuze fit. En ik denk niet dat ik nog 30 jaar moet werken hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en dan word je 50 en dan gaat het hard omlaag en moet je nog 30 jaar werken voor je met pensioen mag - als je geluk hebt.
Dat zeg je als je 20 bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da's een mooie leeftijd om dood te gaan toch
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
Helaas zitten die rijke kerels echt niet op mij te wachten
Rijke kerels zoeken knappe jonge dames.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wat is deze allemaal, ik word er zelf bijna verdrietig van.
Tweede deel heeft meer waarheidsgehalte dan het eerste.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwens, ik ben helemaal niet op zoek naar een vent. En al zeker niet alleen voor het geld.
Eerste ook, als je zoekt dan "lukt" het niet. Je bent dan te wanhopig en dat werkt niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tweede deel heeft meer waarheidsgehalte dan het eerste.
Dat is een smoes om maar geen intitiatief te nemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste ook, als je zoekt dan "lukt" het niet. Je bent dan te wanhopig en dat werkt niet.
Graham Norton met Danny deVito.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben tv aan het kijken, docu over Sophia Loren.
Dat is iets anders. Met zoeken bedoel ik wanhopig in de kroeg gaan zitten en mannen checken. Of op een datingsite.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een smoes om maar geen intitiatief te nemen.
Ken wel een aantal stellen die zeer gelukkig zijn en elkaar hebben gevonden via een datingsite.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is iets anders. Met zoeken bedoel ik wanhopig in de kroeg gaan zitten en mannen checken. Of op een datingsite.
Ik heb het ooit geprobeerd via zo een datingsitequote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ken wel een aantal stellen die zeer gelukkig zijn en elkaar hebben gevonden via een datingsite.
Kan gewoon werken.
En een barslet is iets anders dan af en toe de stad in gaan.
Zeker gedate met Elfletterig?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geprobeerd via zo een datingsite, maar dat is echt niets voor mij. Ik las over datingsites in een topic hier op FOK! en dacht, OK laat ik eens kijken wat dat is. Geen succes dus.
Haha nee dat niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker gedate met Elfletterig?
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee dat niet.
En hoe iemand hier is zegt niet altijd iets over hoe iemand "in het echt" is.
Soms zou ik in het echt dezequote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Vind het altijd vervelend dat ik nooit in het echt een plaatje bij mijn oneliner kan doen.
niet kunnen kijken als datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms zou ik in het echt dezewillen doen.
Nee, ik koop nooit 12 kilo kaas.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:46 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je ALTIJD teveel broodbeleg koopt?
Laten struikelen, breken ze hun heup, is het snel afgelopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:47 schreef Tem het volgende:
Ik moet boodschappen doen met dit kutweer. Leuk voor de bejaarden in de AH.
Nee dan krijg je een nieuwe, heeft mijn moeder ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laten struikelen, breken ze hun heup, is het snel afgelopen.
Suggestieve post.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Toen ik vanmorgen ging regende het ook, kutzooi helemaal nat thuisgekomen.
Dan zou er hooguit een pic van mijn natte jas gepost worden. En daar heb ik nu even geen zin an.quote:
Voor de beeldvorming, om te zien waar je beter niet uit kan komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
WaaromValt niks bijzonders te zien daar.
Haha ik kom daar zelden want ik kan niet koken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming, om te zien waar je beter niet uit kan komen.
Toevallig post ik vanmiddag deze foto, zo ziet ze er nu uit, na al het trainen voor Splash!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef Tem het volgende:
Ze doet mee aan de Amerikaanse "sterren springen van een plank" of zoiets.
Ondanks worstenvingertjes gaat de deur open indien ze aan staat te bellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig post ik vanmiddag deze foto, zo ziet ze er nu uit, na al het trainen voor Splash!
[ afbeelding ]
Mijn eerste kantoorbaan - overigens nog in de 'roken we lossen het samen wel op' tijd waardoor de helft van het kantoor gewoon nog binnen zat te roken - had een dispenser. Het zorgde ervoor dat ik een klein jaar lang een enorme hoeveelheid van dat spul naar binnen heb zitten lepelen, meestal in de smaak tomaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Cup-a-soup ook zoiets, niet te zuipen zo zout.
Juist niet, sinds het 'ik kies bewust' logo erop zit moet ik er zelf altijd een emmer zout in gooien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Cup-a-soup ook zoiets, niet te zuipen zo zout.
Oh de laatste keer dat ik het heb gedronken is al jaren geleden en toen was het hardstikke zout. Maar ik vind het sowieso niet lekker. Zit een raar smaakje aan en het ruikt ook raar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist niet, sinds het 'ik kies bewust' logo erop zit moet ik er zelf altijd een emmer zout in gooien.
In het weekend ga ik ook wel even rond die tijd even liggen of iets vroegerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik kom vaak rond vieren mijn bed uit en daarna ga ik er weer in.
Omdat het een dikke infantiele debiel is?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Specularium het volgende:
Waarom heb ik zo'n teringhekel gekregen aan alles wat Paul de Leeuw doet?
Nou nou nou wat een taal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat het een dikke infantiele debiel is?
En het is nog waar ook. Mijn beeld van hem van de afgelopen tien jaar is dat ik hem volslagen idiote geluiden hoor maken en achterlijke bekken zie trekken tussen het gesprek door.quote:
Vond Mooi weer de leeuw een leuke show met die wensen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat het een dikke infantiele debiel is?
Tuurlijk kijk je man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
Zul je zien dat ik straks gewoon dat bejaardenkoor zit te kijken.
Ik sla je met mijn paasei helemaal verrotquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat zullen we nog wel zien.
Met je paasei.
Concept zal best aardig zijn maar als ik die twee samen zo voorbij zie komen denk ik direct 'waarom?'.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is best een aardig programma. De vragen zijn nog best lastig
Het leuke vind ik is dat het tenminste niet met BN'ers is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Concept zal best aardig zijn maar als ik die twee samen zo voorbij zie komen denk ik direct 'waarom?'.
Dat is idd wel een pre zo tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leuke vind ik is dat het tenminste niet met BN'ers is.
Omdat Ron een keer geil was bij een waarschijnlijk iets te lelijk wijf.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Concept zal best aardig zijn maar als ik die twee samen zo voorbij zie komen denk ik direct 'waarom?'.
Ik zapte er langs.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel, kom op, dat ga je niet eens kijken om te checken.
Kom nou volgens mij vind je het best wel leuk maar durf je het niet toe te geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die bejaarden echt kut op Ned 1.
Als je maar weet wat ik bedoel, sjaggerijn. En je vond het best leuk. Dat programma dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
Karina heeft mij nu al 10x uitgemaakt voor sjaggerijn terwijl je dat woord helemaal niet zo schrijft.
Voor die paar matige wedstrijden van vandaag?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
De lama's die vond ik echt vreselijk. Zometeen kijk ik voetballe.
PSV dat verliest is altijd leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor die paar matige wedstrijden van vandaag?
Hoopte ik de vorige keer al op, maar hij was er niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:44 schreef Specularium het volgende:
Misschien moeten we de lapo bewaren voor Elfletterig, zodat hij de nieuwe TT kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |