Je moet ook eerst blowen en dan zuipen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:19 schreef Karina het volgende:
Zuipen EN blowen dat valt meestal niet zo goed.
Dat is waar maar het hoeft niet tegelijk. Eerst zuipen dan blowen en appelsap.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:19 schreef Karina het volgende:
Zuipen EN blowen dat valt meestal niet zo goed.
Na het blowen vind ik bier naar kots smaken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook eerst blowen en dan zuipen.
Andersom kun je soms gaan draaien.
Ja want je gaat vooral kotsen door het blowen, het is niet de alcohol.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
Ik moest altijd kotsen als ik blowde en zoop. Sowieso ben ik nooit zo een blower geweest, meer een drinker.
Ik vond blowen niet zo geweldig. Doe mij maar drank, is lekkerder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja want je gaat vooral kotsen door het blowen, het is niet de alcohol.
Op wie zitten ze te soppen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:47 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het ook maar een kuttekop, maar in die DWDD topicje zitten al die dozen erop te soppen.
Zo moet je jezelf nooit verdedigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach misschien ben ik wel gewoon triest. Heb jij verder toch geen last van?
Zo ben ik niet en eerlijk gezegd heb ik er ook meestal geen zin in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo moet je jezelf nooit verdedigen.
Gewoon aanvallen.
Ja daar spreek ik jou nog wel over.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo ben ik niet en eerlijk gezegd heb ik er ook meestal geen zin in.
Prima, ga ik meteen in de verdedigingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja daar spreek ik jou nog wel over.
Zoiets inderdaad. Geen energie in steken verder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
Gewoon gelijk geven, is de lol er snel vanaf.
Maar niet jezelf gaan downgraden om dat te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Geen energie in steken verder.
Heb je wel gelijk in, ik kies de easy way out. Eigenlijk zou ik gewoon helemaal niet moeten reageren natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar niet jezelf gaan downgraden om dat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |