quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
quote:
quote:
Ja, ik mis Pheno dus ik praat voor 2quote:
Hij is ook wel goed, maar bah bah bah wat een glibberquote:
Ja hallo, ik kon een hele dag simcitieënquote:
quote:
quote:
Ja, ik denk eerder spray tanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
En élke keer weer denk ik 'nee, die tv staat te sterk afgesteld', maar nee. De dode hoek is echt te lang gaan braden.
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
En élke keer weer denk ik 'nee, die tv staat te sterk afgesteld', maar nee. De dode hoek is echt te lang gaan braden.
quote:
Whahahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranje
HIj kan ook Alvin spelen, hoeft ie geen hamsterpak voor aan te trekkenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranje
ROFLquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh verhipt, ja datquote:
Alleen die smoel blinkt al uit, hoeft ze verder geen moeite voor te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verhipt, ja datOf ze wilde uitblinken. Nou dat doet ze zeker
Ik neem aan dat ze het wel voor ons opnemen.quote:
waar kwam ie vandaanquote:
Vals zingen doet hij ook goedquote:
Dat schuifla heeft ze idd gratis gekregenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen die smoel blinkt al uit, hoeft ze verder geen moeite voor te doen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat schuifla heeft ze idd gratis gekregen![]()
[ afbeelding ]
Beetje Reiziger van Ajax van vroegah
Al moeten we haar zelf omtrappenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pheno het volgende:
Glennis blijft ook niet overeind in een kanobootcamp, wat is haar punt
Ze is wel al 40 jaar de beste zangeres in de Jordaan, dat is ook vast wat waard.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pheno het volgende:
Glennis blijft ook niet overeind in een kanobootcamp, wat is haar punt
Ik wist niet dat ik het ooit ging zeggen, maar: Stees is zowaar het meest deskundige van de juryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg telkens jeuk van het amateurisme, Stees doet het wel oke, maar Xander met handgebaartjes, het is gewoon niet streng genoeg
Ja, ik zing ook het beste op de pot.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel al 40 jaar de beste zangeres in de Jordaan, dat is ook vast wat waard.
Hij moet toch wat doen om mensen af te leiden van zijn halfbakken meningquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg telkens jeuk van het amateurisme, Stees doet het wel oke, maar Xander met handgebaartjes, het is gewoon niet streng genoeg
Ja, fijn als je dat van jezelf kunt zeggen toch? De Jordaan verder weet van niksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel al 40 jaar de beste zangeres in de Jordaan, dat is ook vast wat waard.
Dat komt omdat de rest wel genoeg geld heeft verdient om in het Gooi te gaan wonenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan alleen niet zinken nu met haar nieuwe bollen, wel praktisch gedacht van van haar.quote:
ammehoelaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik prik ze lekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan alleen niet zinken nu met haar nieuwe bollen, wel praktisch gedacht van van haar.
Ja, en een tot een uur daarna durft niemand meer.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, fijn als je dat van jezelf kunt zeggen toch? De Jordaan verder weet van niks
Tactiekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en een tot een uur daarna durft niemand meer.
Misschien kan ze samen lunchen met Stees, eten ze allebei niks, sisters in crimequote:
Ho, dit las ik andersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:13 schreef Pheno het volgende:
Nou Xander tikt de hendel aan zonder zijn handen.
Eet Glennis geen wortelen en hooi?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan ze samen lunchen met Stees, eten ze allebei niks, sisters in crime
Wel lekker goedkope datesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan ze samen lunchen met Stees, eten ze allebei niks, sisters in crime
Wortelen overduidelijk welquote:
Wel een vlag erover danquote:
Hooi is vast teveel calorieënquote:
Een zak, een zak!quote:
Of kriebelt in de huig.quote:
quote:
Zijn er kerels die daar overheen willen dan??quote:
quote:
Tuurlijk, zolang Carlo en Irene roepen hoe móóóóoi ze is, haar ego blijftquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn er kerels die daar overheen willen dan??
Waarom denk je dat ze lesbo is? Dat is niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar haar nieuwe vriend, die oude was ook een ehhhh lekker hapjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze lesbo is? Dat is niet vrijwillig.
Misschien moet Hans Anders dat programma eens gaan sponsoren danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang Carlo en Irene roepen hoe móóóóoi ze is, haar ego blijft
hun zijn de reden waarom ze nu zo 'populair 'isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang Carlo en Irene roepen hoe móóóóoi ze is, haar ego blijft
Of zijn piempie leidt afquote:
Ja daar toveren ze enkel talentjes tevoorschijn, Geer en Dries mogen ook blijven komenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hun zijn de reden waarom ze nu zo 'populair 'is
Die blijft spontaan aan alle muren plakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Pheno het volgende:
Ik gok dat ze straks wit het podium afkomt, Xander gaat helemaal los op haar.
Extensionsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe kan ze dan zulk lang haar hebben na 1,5 jaar?
Ik gok extensionsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe kan ze dan zulk lang haar hebben na 1,5 jaar?
geen 'ik ben gepest 'verhaal.. maar waarschijnlijk komt er nog eentje in die categoriequote:
Meer dansgevoel dan Lieke van Lexmond, nu al.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Moeke swingt ook lekker mee, hoofdwiegend.
nasaalquote:
Mijn sollicitatie gaat morgen met de postquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Glennis moet echt zoooooo opzouten
Lieke is overal een beetje van. Net als dat wij dat ook zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer dansgevoel dan Lieke van Lexmond, nu al.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
En gewoon zo maar, gooi ik deze er nog even in, omdat het kan
[ afbeelding ]
Stacey straalt ondervoeding uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:22 schreef Kally het volgende:
Stees die zegt straal uit dat je het leuk vindt.
Wat slecht
Ze zegt nog net niet, neem een voorbeeld aan mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:22 schreef Kally het volgende:
Stees die zegt straal uit dat je het leuk vindt.
Wat slecht
Neeeeeee, dit is niet mijn dode hoekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, als ie zo begint dan is ie wss maar 5 cm in de lengte.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
xander zegt dat ze dr mond verder open moet doen
Rambo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik kon me niet inhoudenquote:
Het lijkt idd of Glennis heeft lopen meppenquote:
Nee, blind.quote:
Eind deze maand weerquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Pheno het volgende:
Bedankt, mijn hamster loopt nu met stro in zijn oren rond. Kutcompilatie.
Nu mis ik Ceequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Pheno het volgende:
Bedankt, mijn hamster loopt nu met stro in zijn oren rond. Kutcompilatie.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Maar deze filmpjes duiden dus op voorselectie??
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Maar deze filmpjes duiden dus op voorselectie??
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef Pheno het volgende:
Ze is anders dan anders . Er is een reden dat die anderen zich niet zo kleden malle meid.
maakt niet uit, maar doe dan kleding aan die bij je figuur pastquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef Pheno het volgende:
Ze is anders dan anders . Er is een reden dat die anderen zich niet zo kleden malle meid.
Kan dit jou ook nog bekoren Duschk? Of liever toch dat bloemetje in het haar en frisheid?quote:
Gordijnenwinkel was dicht denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar doe dan kleding aan die bij je figuur past
Teveel homp toch wel dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan dit jou ook nog bekoren Duschk? Of liever toch dat bloemetje in het haar en frisheid?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Teveel homp toch wel dit.
Liever type bloemetje in het haar ja!
Paardenvlees of rund?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Teveel homp toch wel dit.
Liever type bloemetje in het haar ja!
Wie pak je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Er komt geen reclame, dan pak ik hem maar zelf
Strikvraag...als je rund kiest krijg je toch paardquote:
Ik zet in op Frysland Boppe of Limburg de gekste.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Kally het volgende:
Oh my goodness, waar halen ze dit toch vandaan?
Jaquote:
En vooral van een nummer dat al 100 jaar verkracht wordt.quote:
Kak. Heb ik weer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Strikvraag...als je rund kiest krijg je toch paard
ja niveau SBSquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Handgebaartjes van Glennis en Xander, jongens doe niet zo flauw
zijn moeder en de goth moeten kleding tips uitwisselenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
De moeder camoufleert haar homp wel goed.
beneden ANPquote:
Paarden zijn hip en actueel tegenwoordig, dus ponies ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die pony, tot op je kruin, bij Stees, is dat hip en happening?
Nee, dat is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nou liever niet...behalve als moeders de Goth gaat aankledenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn moeder en de goth moeten kleding tips uitwisselen
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Prinsesje Ariane heeft een trend gezet!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nee het haar van Stees, niet het hoofd van Glennisquote:
Als iemand met Down eruit zien?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Prinsesje Ariane heeft een trend gezet!
Whehe, lekker knippenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Prinsesje Ariane heeft een trend gezet!
Ik zat ook alquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die rollades bij al die vrouwen, en allemaal stretch dragen ook
quote:
Ze moet gaan hockeyen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oke ik wil raden hoe deze heet, ik heb de naam niet gehoord
rebecca denk ik
Ramen barstenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
Breekbare nummers, ze gaat met gitaren slaan?
Datquote:
What has been seen.....quote:
Dat is ook beter ook. Dit is een paardenrollade met extra ballen van de IKEAquote:
Dat doet ie alleen als het extreem koud is of iets engs ziet. En het is niet koud hier binnen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom zie ik dan actie bij je piempie regio?
En ze sprak de titel verkeerd uitquote:
leren stringen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zij zou best kunnen leren zingen denk ik.
quote:
Een toontje lager wel jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
Leren zingen? Lijkt me een planquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
je hebt niets gemist aan haar zingenquote:
Je noemt het nog een bh.quote:
GMTAquote:
Dus straks gaat er een zak MacDonalds eroverheen en dan maar weer hompen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Die BH is wel goed gevuld, vandaar die vriendjes zeker.
Ze gaat zo ook over straatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Die BH is wel goed gevuld, vandaar die vriendjes zeker.
Nou die gozers waren ook niet echt knapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus straks gaat er een zak MacDonalds eroverheen en dan maar weer hompen?
Ze is 19 en die moeder is zo'n push-moederquote:
Deed de mijne ook. Toen ik 1 was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:38 schreef Kally het volgende:
Whahahaha
Nee echt whahahahaha
mama doet mijn kleertjes goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zingt wel een beetje alsof dat klemmetje er al op zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef D. het volgende:
Ik mis nog dat neusklemmetje, daarna mag ze het zwembad in
tutu eronder en het zwanenmeer laten dansenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef D. het volgende:
Ik mis nog dat neusklemmetje, daarna mag ze het zwembad in
erop en erin.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zingt wel een beetje alsof dat klemmetje er al op zit.
nuchter sbs kijken? daar is veel moed voor nodigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, theetje gepakt. Kan altijd tijdens dit programma, is wel prettig.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nuchter sbs kijken? daar is veel moed voor nodig
Is een keuze.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nuchter sbs kijken? daar is veel moed voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |