quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
quote:
quote:
Ja, ik mis Pheno dus ik praat voor 2quote:
Hij is ook wel goed, maar bah bah bah wat een glibberquote:
Ja hallo, ik kon een hele dag simcitieënquote:
quote:
quote:
Ja, ik denk eerder spray tanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
En élke keer weer denk ik 'nee, die tv staat te sterk afgesteld', maar nee. De dode hoek is echt te lang gaan braden.
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
En élke keer weer denk ik 'nee, die tv staat te sterk afgesteld', maar nee. De dode hoek is echt te lang gaan braden.
quote:
Whahahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranje
HIj kan ook Alvin spelen, hoeft ie geen hamsterpak voor aan te trekkenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranje
ROFLquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh verhipt, ja datquote:
Alleen die smoel blinkt al uit, hoeft ze verder geen moeite voor te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verhipt, ja datOf ze wilde uitblinken. Nou dat doet ze zeker
Ik neem aan dat ze het wel voor ons opnemen.quote:
waar kwam ie vandaanquote:
Vals zingen doet hij ook goedquote:
Dat schuifla heeft ze idd gratis gekregenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen die smoel blinkt al uit, hoeft ze verder geen moeite voor te doen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat schuifla heeft ze idd gratis gekregen![]()
[ afbeelding ]
Beetje Reiziger van Ajax van vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |