quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
quote:
quote:
Ja, ik mis Pheno dus ik praat voor 2quote:
Hij is ook wel goed, maar bah bah bah wat een glibberquote:
Ja hallo, ik kon een hele dag simcitieënquote:
quote:
quote:
Ja, ik denk eerder spray tanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
En élke keer weer denk ik 'nee, die tv staat te sterk afgesteld', maar nee. De dode hoek is echt te lang gaan braden.
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
En élke keer weer denk ik 'nee, die tv staat te sterk afgesteld', maar nee. De dode hoek is echt te lang gaan braden.
quote:
Whahahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranje
HIj kan ook Alvin spelen, hoeft ie geen hamsterpak voor aan te trekkenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had vorige week met de instellingen zitten klooien....nou Denzel Washington later op de avond was blank, maar Glennis bleef oranje
ROFLquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh verhipt, ja datquote:
Alleen die smoel blinkt al uit, hoeft ze verder geen moeite voor te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verhipt, ja datOf ze wilde uitblinken. Nou dat doet ze zeker
Ik neem aan dat ze het wel voor ons opnemen.quote:
waar kwam ie vandaanquote:
Vals zingen doet hij ook goedquote:
Dat schuifla heeft ze idd gratis gekregenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen die smoel blinkt al uit, hoeft ze verder geen moeite voor te doen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat schuifla heeft ze idd gratis gekregen![]()
[ afbeelding ]
Beetje Reiziger van Ajax van vroegah
Al moeten we haar zelf omtrappenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pheno het volgende:
Glennis blijft ook niet overeind in een kanobootcamp, wat is haar punt
Ze is wel al 40 jaar de beste zangeres in de Jordaan, dat is ook vast wat waard.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pheno het volgende:
Glennis blijft ook niet overeind in een kanobootcamp, wat is haar punt
Ik wist niet dat ik het ooit ging zeggen, maar: Stees is zowaar het meest deskundige van de juryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg telkens jeuk van het amateurisme, Stees doet het wel oke, maar Xander met handgebaartjes, het is gewoon niet streng genoeg
Ja, ik zing ook het beste op de pot.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel al 40 jaar de beste zangeres in de Jordaan, dat is ook vast wat waard.
Hij moet toch wat doen om mensen af te leiden van zijn halfbakken meningquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg telkens jeuk van het amateurisme, Stees doet het wel oke, maar Xander met handgebaartjes, het is gewoon niet streng genoeg
Ja, fijn als je dat van jezelf kunt zeggen toch? De Jordaan verder weet van niksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel al 40 jaar de beste zangeres in de Jordaan, dat is ook vast wat waard.
Dat komt omdat de rest wel genoeg geld heeft verdient om in het Gooi te gaan wonenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan alleen niet zinken nu met haar nieuwe bollen, wel praktisch gedacht van van haar.quote:
ammehoelaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik prik ze lekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan alleen niet zinken nu met haar nieuwe bollen, wel praktisch gedacht van van haar.
Ja, en een tot een uur daarna durft niemand meer.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, fijn als je dat van jezelf kunt zeggen toch? De Jordaan verder weet van niks
Tactiekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en een tot een uur daarna durft niemand meer.
Misschien kan ze samen lunchen met Stees, eten ze allebei niks, sisters in crimequote:
Ho, dit las ik andersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:13 schreef Pheno het volgende:
Nou Xander tikt de hendel aan zonder zijn handen.
Eet Glennis geen wortelen en hooi?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan ze samen lunchen met Stees, eten ze allebei niks, sisters in crime
Wel lekker goedkope datesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan ze samen lunchen met Stees, eten ze allebei niks, sisters in crime
Wortelen overduidelijk welquote:
Wel een vlag erover danquote:
Hooi is vast teveel calorieënquote:
Een zak, een zak!quote:
Of kriebelt in de huig.quote:
quote:
Zijn er kerels die daar overheen willen dan??quote:
quote:
Tuurlijk, zolang Carlo en Irene roepen hoe móóóóoi ze is, haar ego blijftquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn er kerels die daar overheen willen dan??
Waarom denk je dat ze lesbo is? Dat is niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar haar nieuwe vriend, die oude was ook een ehhhh lekker hapjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze lesbo is? Dat is niet vrijwillig.
Misschien moet Hans Anders dat programma eens gaan sponsoren danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang Carlo en Irene roepen hoe móóóóoi ze is, haar ego blijft
hun zijn de reden waarom ze nu zo 'populair 'isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang Carlo en Irene roepen hoe móóóóoi ze is, haar ego blijft
Of zijn piempie leidt afquote:
Ja daar toveren ze enkel talentjes tevoorschijn, Geer en Dries mogen ook blijven komenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hun zijn de reden waarom ze nu zo 'populair 'is
Die blijft spontaan aan alle muren plakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Pheno het volgende:
Ik gok dat ze straks wit het podium afkomt, Xander gaat helemaal los op haar.
Extensionsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe kan ze dan zulk lang haar hebben na 1,5 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |