zijn moeder en de goth moeten kleding tips uitwisselenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
De moeder camoufleert haar homp wel goed.
beneden ANPquote:
Paarden zijn hip en actueel tegenwoordig, dus ponies ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Die pony, tot op je kruin, bij Stees, is dat hip en happening?
Nee, dat is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nou liever niet...behalve als moeders de Goth gaat aankledenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn moeder en de goth moeten kleding tips uitwisselen
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Prinsesje Ariane heeft een trend gezet!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nee het haar van Stees, niet het hoofd van Glennisquote:
Als iemand met Down eruit zien?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Prinsesje Ariane heeft een trend gezet!
Whehe, lekker knippenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Prinsesje Ariane heeft een trend gezet!
Ik zat ook alquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die rollades bij al die vrouwen, en allemaal stretch dragen ook
quote:
Ze moet gaan hockeyen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oke ik wil raden hoe deze heet, ik heb de naam niet gehoord
rebecca denk ik
Ramen barstenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
Breekbare nummers, ze gaat met gitaren slaan?
Datquote:
What has been seen.....quote:
Dat is ook beter ook. Dit is een paardenrollade met extra ballen van de IKEAquote:
Dat doet ie alleen als het extreem koud is of iets engs ziet. En het is niet koud hier binnen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom zie ik dan actie bij je piempie regio?
En ze sprak de titel verkeerd uitquote:
leren stringen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zij zou best kunnen leren zingen denk ik.
quote:
Een toontje lager wel jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
Leren zingen? Lijkt me een planquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
je hebt niets gemist aan haar zingenquote:
Je noemt het nog een bh.quote:
GMTAquote:
Dus straks gaat er een zak MacDonalds eroverheen en dan maar weer hompen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Die BH is wel goed gevuld, vandaar die vriendjes zeker.
Ze gaat zo ook over straatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
Die BH is wel goed gevuld, vandaar die vriendjes zeker.
Nou die gozers waren ook niet echt knapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus straks gaat er een zak MacDonalds eroverheen en dan maar weer hompen?
Ze is 19 en die moeder is zo'n push-moederquote:
Deed de mijne ook. Toen ik 1 was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:38 schreef Kally het volgende:
Whahahaha
Nee echt whahahahaha
mama doet mijn kleertjes goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zingt wel een beetje alsof dat klemmetje er al op zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef D. het volgende:
Ik mis nog dat neusklemmetje, daarna mag ze het zwembad in
tutu eronder en het zwanenmeer laten dansenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef D. het volgende:
Ik mis nog dat neusklemmetje, daarna mag ze het zwembad in
erop en erin.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zingt wel een beetje alsof dat klemmetje er al op zit.
nuchter sbs kijken? daar is veel moed voor nodigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, theetje gepakt. Kan altijd tijdens dit programma, is wel prettig.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nuchter sbs kijken? daar is veel moed voor nodig
Is een keuze.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nuchter sbs kijken? daar is veel moed voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |