Halina is opzich ook enorm klachtwaardig, Yo is iniedergeval nog mooi en lijkt mij best een grappig meisje en dat kan ik van Halina niet zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Joh! heb je het door. Moet je eens naar deze link kijken en dan zie je andermaal hoe de BNers zichzelf belangrijk vinden en over het minste geringste de trompet ( in negatieve zin) laten schallen.
was altijd al zo, heeft nog nooit iets zinnigs gemeldquote:Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb vanochtend eens naar dat interview in Shownieuws zitten kijken. Ze zegt heel erg veel en tegelijkertijd zegt ze helemaal niks. Ook een kunst.
Daarom werd Willem de Zwijger zo genoemd.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb vanochtend eens naar dat interview in Shownieuws zitten kijken. Ze zegt heel erg veel en tegelijkertijd zegt ze helemaal niks. Ook een kunst.
Ach niet veel aan gedaan dan wat meer actuele plaatjes aan toegevoegd. Bedankt i.i.g.quote:
Plakken en meten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Als het aan Yolanthe Sneijder-Cabau ligt is ze snel terug te zien op de Turkse televisie. Nu Yolanthe met haar man Wesley Sneijder naar Istanboel is verhuisd, lonkt het acteren in een tv-serie.
Er ligt nog niks echt vast wat ik kan vertellen, maar ik ben wel van plan iets te gaan doen op Turkse televisie. Er zijn mogelijkheden nu, maar het kost allemaal een beetje tijd om mijn draai te vinden want er is nog heel veel werk wat loopt en wat ik nog moet afronden.
Morgen vliegt ze terug naar Istanboel om mee te lopen in de Istanboel Fashion Week. 'Dat is heel intensief, met campagnes enzo', bekent ze. Bovendien is er nog de zorg voor Jessey Sneijder, de zoon van Wesley. 'Ik ga hem straks uit school halen en hij vliegt mee naar Istanboel', legt ze uit. 'Het is plakken en meten, maar uiteindelijk zijn we gezond en gelukkig.'
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evisiecarriere.dhtml
Vast dat ze Hollywood laat schieten omdat ze zo gelukkig is met Wes in Turkijequote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat zegt ze in dat Turkse artikel over Hollywood? Dat ze het helemaal gemaakt heeft daar?
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef alors het volgende:
![]()
Ik keek de Boekenquiz, nu op Ned 2 en Özcan Akyol zit daar, en hij schrijft voor Hard Gras een artikel over Yo en Wes en zijn reactie op de vraag hoe het in Istanbul was: 'Iedereen in Istanbul vindt Wesley echt kut.'
! Omdat hij niet presteert en Yolanthe is nog meer in de media en die was ook niet heel geliefd volgens hem.
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau is niet alleen maar glamour
Yolanthe Sneijder-Cabau is blij dat ze in de film Valentino een heel andere kant van zichzelf kan laten zien.
"De regisseur wilde alle acteurs totaal het tegenovergestelde van hun karakter laten spelen. Dus ik ben te zien met slordige haren, zonder make-up, in een overalletje met verfspetters", vertelt de brunette in Grazia.
"Maar ik voelde me helemaal in m’n hummie. Het was leuk om ook deze kant van mezelf te laten zien, wat ik ben natuurlijk niet alleen maar glamour. Laat mij maar lekker normaal blijven. Het kunstzinnige aspect van mijn personage trekt me ook heel erg, omdat ik dat zelf ook ben. In mijn vrije tijd ben ik altijd bezig met schilderen en tekenen", aldus de vrouw van voetballer Wesley Sneijder.
Volgens de actrice en presentatrice had de regisseur van de Nederlandse film dit niet achter haar gezocht. "Maar ik ben niet iemand die heel erg met zijn privéleven naar buiten komt. Door de roddelbladen lijkt dat misschien zo, maar mensen weten bijna niets van mij."
Billen en heupen
Afgelopen week liep Yolanthe ook mee in een modeshow tijdens Istanbul Fashion Week. Ze blijft in vorm door zo’n vier tot vijf keer per week te sporten. De drukte rondom de verhuizing naar Turkije maakt dat soms lastig. "Dan moet ik echt een innerlijke strijd voeren om mezelf ertoe te zetten… Maar het voordeel is dat ik dan wel kan eten wat ik wil."
"Ik krijg weleens opmerkingen dat ik zo dun ben geworden, maar dat is niet waar", vervolgt ze. "Ik ben slank, maar tijdens de fitting voor Fashion Week moesten er toch echt kleine aanpassingen gemaakt worden. Want ik heb nog steeds billen en heupen, en daar ben ik blij mee."
Door: NU.nl
Ja precies; haar bruiloft was dan ook erg intiem en speelde zich grotendeels achter de schermen af.quote:
Ja het bekkie wordt een beetje smal, steeds meer kaaklijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja precies; haar bruiloft was dan ook erg intiem en speelde zich grotendeels achter de schermen af.
Zonde dat ze nu nog dunner wordt, haar hoofd wordt er minder en groter van. Ze was zo mooi in de Jan-tijd..Ik geloof dat iedereen een soort basisgewicht heeft wat het beste past en ik denk dat zij van nature gewoon goed gevuld is en dit is verre van dat.
Het is ook niet voor niets dat ik vollere vrouwen vaak een mooier gezicht vind hebben; zij hebben vaak ook een mooi gevuld gezicht met gezonde appelwangen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het bekkie wordt een beetje smal, steeds meer kaaklijn.
Jammer dat je gezicht soms ook nadelig afvalt als je met de rest bezig bent.
Oh dat heb ik dan weer niet, ik heb niks met appelwangen, maar iemand die van nature niet een slank koppie heeft ziet er (meestal) niet uit na een flinke afvalpoging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:11 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets dat ik vollere vrouwen vaak een mooier gezicht vind hebben; zij hebben vaak ook een mooi gevuld gezicht met gezonde appelwangen.
quote:Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe.
Foto: BLAUW, AB
Er ontstonden geruchten dat Wesley Sneijder dwars zou liggen, maar daar is volgens de makers niets van waar.
De zoenscène is volgens de producent Lemming Film niet om een bijzondere reden geschrapt, meldt RTL Boulevard.
De makers waren genoodzaakt een aantal scènes, waaronder de pikante scène van Yo en Johnny, te schrappen voor de hoofdverhaallijn van Najib Amhali en Elise Schaap.
De Mol grapte eerder nog dat hij de rol in Valentino slechts accepteerde omdat hij mocht zoenen met Yolanthe. "We hebben die scène, ik schat, zo'n 10 keer overgedaan. Het probleem was dat het licht steeds weer niet helemaal goed was,” liet hij eerder gekscherend weten. "Nee hoor, het was een one taker."
In de film speelt Najib de rol van Valentino is een succesvolle Italiaanse Maserati-verkoper en heeft een relatie met Monique (Elise Schaap), de dochter van zijn baas (Derek de Lint).
Hij staat op het punt promotie te maken en met zijn grote liefde te trouwen. Maar Valentino heeft een probleem; hij is namelijk geen Italiaan...
Het maakt haar ook meteen oud. Jammer.quote:
Nouja ik denk dat zij net afvalt op de plekken waar ze niet wilt afvallen, ze valt grotendeels in haar gezicht af terwijl haar heupen toch wel blijven,quote:
Nou ja, los van wat je wil, op een gegeven moment is het 'op' qua afvallen en kom je op het punt 'interen'. Yo zit helaas aardig op dat puntquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat zij net afvalt op de plekken waar ze niet wilt afvallen, ze valt grotendeels in haar gezicht af terwijl haar heupen toch wel blijven,
?? bedoel je mij?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:05 schreef Vivi het volgende:
Jezus mensen, het is "Zij WIL". Zonder T dus. Srsly.
Jaja, maarja op een gegeven moment moet je ook accepteren dat je lijf nu eenmaal zo is gebouwd..je kunt slechts aan iedere kant 5 cm eraf laten zagen.....anders krijg je dit dus..dat je gezicht gaat interenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, los van wat je wil, op een gegeven moment is het 'op' qua afvallen en kom je op het punt 'interen'. Yo zit helaas aardig op dat punt
Dat zeg ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:12 schreef sherezade het volgende:
Jaja, maarja op een gegeven moment moet je ook accepteren dat je lijf nu eenmaal zo is gebouwd..je kunt slechts aan iedere kant 5 cm eraf laten zagen.....anders krijg je dit dus..dat je gezicht gaat interen
En alweer dat 'speedbekkie'quote:
Nu je het zegt, niet alleen het ingevallen gezicht, die mimiek is ook een flink speedmondje ja, maar ik gok dat het hier ook de zenuwen zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En alweer dat 'speedbekkie'lippenstift accentueert dat rare bekkie juist meer vind ik.
Nee dat bedoel ik, heupen en billen heeft ze nog...echt niet mager of wat dan ook...alleen haar gezicht begint aardig in te vallen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, niet alleen het ingevallen gezicht, die mimiek is ook een flink speedmondje ja, maar ik gok dat het hier ook de zenuwen zijn
Qua lijf is ze niet eng mager, alleen het gezicht eigenlijk.
Er was laatst een foto van haar lopend in een strakke sportbroek, ze heeft nog gewoon ronde billen, dat was geen bot.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef female81 het volgende:
Volgens mij zijn dat voornamelijk haar grove botten, die jij als 'heupen en billen' ziet.
Brede heupbotten blijven breed, hoe erg je ook afvalt.
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik, heupen en billen heeft ze nog...echt niet mager of wat dan ook...alleen haar gezicht begint aardig in te vallen...
nou als jij dat als botten ziet? het is gewoon een maat 36 met billen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef female81 het volgende:
Volgens mij zijn dat voornamelijk haar grove botten, die jij als 'heupen en billen' ziet.
Brede heupbotten blijven breed, hoe erg je ook afvalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ole op 22-03-2013 04:38:24 ]
Anorexia hoeft niet altijd te betekenen dat je eruit ziet als vel over been hoor. Tig anorexia'tjes die nog een redelijk gewicht hebben maar evengoed eetproblemen. Ik kende iemand die was zelfs behoorlijk flink maar evengoed een eetstoornis (boulimia).quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou als jij dat als botten ziet? het is gewoon een maat 36 met billen...
dit is anorexia
[ afbeelding ]
Ja en niet iedere eetstoornis is hetzelfde, je zegt het zelf al Boulimia is iets heel anders als Anorexia...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Anorexia hoeft niet altijd te betekenen dat je eruit ziet als vel over been hoor. Tig anorexia'tjes die nog een redelijk gewicht hebben maar evengoed eetproblemen. Ik kende iemand die was zelfs behoorlijk flink maar evengoed een eetstoornis (boulimia).
dit kan toch nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit is anorexia
[ afbeelding ]
Kan die afbeelding niet in een spoiler?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit is anorexia
[ afbeelding ]
Dat kan toch alsnog?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef sherezade het volgende:
sorry, ik zal eraan denken de volgende keer
Is het misschien mogelijk dat je de foto in een spoiler zet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
dit is anorexia
Ja, zeker in deze tijden waarin niemand een mobieltje met internet heeft en je dus niet je telefoon tevoorschijn kunt toveren en 'ei' in kunt tikken in je mobiele google... één doffe ellende, tok tokquote:
Je weet niet wat die nieuwe website is, als het een .xxx domein is is het misschien wel heel passendquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/310690
mooi is anders, sorry..
Wat een raar bekkie. Het lijktwel of ze eenslecht passend kunstgebit in heeft ofzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Elske6 het volgende:
mooi is anders, sorry..
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit is anorexiaHeb je zo'n topfiguurtje, vergeet je het labeltje uit je slipje te knippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja want ze wist maanden van te voren dat ze naar Turkije zouden gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
En ze kon niet even van te voren een paar basiswoorden in het Turks leren (supermarkt, bv)?
Ach guttegut, die arme meid. D'r chauffeur snapt haar niet. Dan zou ik ook ten éinde raad zijn hoor
quote:
"om de eieren maar zelf te kopen", zeh dramaquote:
Nouuuuuuu... in november werd er sowieso al over een overstap naar Turkije gespeculeerd, mede door de manager van Wesley naar het schijnt (het ging dan wel over Fenerbahce). Genoeg tijd om een paar boekjes in te vliegen, als je te dom bent om mobiel internet te gebruikenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja want ze wist maanden van te voren dat ze naar Turkije zouden gaan.
Al weet je het een dag van te voren, dan koop je ff zo'n Wat en Hoe in het Turks boekje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Want je doet er maanden over om te leren hoe je in Turkije boodschappen doetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens het bericht kan ze wel degelijk boodschappen doen. Heel veel zelfs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Want je doet er maanden over om te leren hoe je in Turkije boodschappen doetEn toevallig wel ja. Het was niet bepaald een verrassing.
Het probleem was dus vooral dat het haar niet lukte de chauffeur om een boodschap te sturen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"om de eieren maar zelf te kopen", zeh drama
Niemand anders die hieraan moest denken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Elske6 het volgende:
mooi is anders, sorry..
Yo moet ook een Sabiaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:
Het probleem was dus vooral dat het haar niet lukte de chauffeur om een boodschap te sturen.Wat natuurlijk de taak van de chauffeur ook niet is, ze had hem moeten vragen haar naar de supermarkt te brengen ipv hem eieren te laten halen.
Dat is de cover van haar album. en See You On The Ice is dus de albumtitel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
WTF doet Carice nou weer op het ijs?
Maar ja, daar heeft het wel erg veel van weg ja...
Ohquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is de cover van haar album. en See You On The Ice is dus de albumtitel.
quote:Weer geen Yolanthe in nieuwste trailer Pain and Gain
BEWAAR
Door: redactie
28-3-13 - 15:57 bron: The Hollywood Reporter
In de gisteren uitgebrachte trailer van de film Pain and Gain is weer geen spoor van Yolanthe Sneijder-Cabau te bekennen. De Nederlandse actrice is in april vorig jaar meerdere malen op de set gezien en zou, tot grote trots van velen, een rol spelen in de grote Hollywood-productie. In december vroeg menigeen zich al af of haar scènes er niet allemaal uitgeknipt zijn. Deze trailer lijkt die geruchten opnieuw te bevestigen.
Yolanthe © Bruno.
De vrouw van Wesley Sneijder zou volgens eerdere berichten Barbera, de vriendin van hoofdrolspeler Mark Wahlberg, spelen. In zowel de trailer van december 2012 als de gisteren verschenen trailer is Yo echter niet te zien.
Geen reactie
In december werd de brunette gevraagd te reageren op de geruchten dat ze uit de film gesneden zou zijn. Ze heeft daar geen expliciet antwoord op gegeven, maar vertelde over haar op hand zijnde emigratie en het feit dat ze graag een gezin wilde beginnen.
Op diverse filmsites staat Yolanthe nog altijd als cast-member genoteerd. Te lezen is ook dat ze niet de rol van Barbara, maar van Analee Calvera zou spelen. Verdere uitleg is er niet.
Première
Het kan dat er bewust voor gekozen is om Yolanthe niet in de trailer op te nemen. In Amerika gaat de film op 26 april in première en dan zal definitief blijken of ze schittert op het witte doek.
En zo niet, voelt de actrice zich misschien getroost met de gedachte dat ze zich in goed gezelschap bevindt: het overkwam ook Carice van Houten, die een bijrol had in een film met Leonardo DiCaprio, en ook Antonie Kamerling is weleens weggeknipt.
Waargebeurd
Pain and Gain gaat over het waargebeurde verhaal van een groep bodybuilders die verwikkeld raakt in de onderwereld in Florida. Naast Wahlberg, The Rock en Yolanthe zijn er rollen voor Tony Shaloub, Anthony Mackie en Ed Harris. De film wordt geregisseerd door Michael Bay.
Kan het niet ook zo zijn, dat de rol niet groot genoeg is voor de trailer...als ze elke bijrol in de trailer stoppen, is het de hele film.quote:
Tuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan het niet ook zo zijn, dat de rol niet groot genoeg is voor de trailer...als ze elke bijrol in de trailer stoppen, is het de hele film.
Dat is waarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Maar de showbizzpagina van het AD moet ook vol![]()
We wachten af!
Dit dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan het niet ook zo zijn, dat de rol niet groot genoeg is voor de trailer...als ze elke bijrol in de trailer stoppen, is het de hele film.
Teveel tanden in dat kleine bekkie.quote:
En misschien een paar kiezen laten trekken, ik vind Yolanthe haar bekkie zo smal .quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Teveel tanden in dat kleine bekkie.
Bovenste foto vind ik eng doods.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog een paar boeiende twitpics,.
Wat is er toch met die mond?
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.ilovefashionnews.nl/ilovefashionnewsonline/wp-content/uploads/2013/03/So-happy-to-be-back-home-in-istanbul-with-my-fun-crazy-love-sweet-
dreams.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze outfit/foto's vind ik dan nog wel leuk,.
[ afbeelding ]
Het zou humor zijn als ze brillen in die YC jewels lijn zou gaan voeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Today I'm working on my YC jewels !!! It's gonna be amazing!!![]()
love you! ❤ X
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze zichzelf al model noemt ('actrice, model, presentatrice'). Het modellenvak is allang niet meer 'heilig',quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Bovenste foto vind ik eng doods.
Onderste is mooi, zo ook haar outfit.
Zijn dit gewoon lookbook shots of wil ze echt een model worden. Ze doet steeds meer modellenwerk lijkt het wel?
omg die hondquote:Op zondag 31 maart 2013 14:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vriendin -P.A heeft het toppie bij Yolanthe.
[ afbeelding ]
Viezer dan met je make up op je smoel in bed liggen?quote:
Allebei viesquote:Op zondag 31 maart 2013 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Viezer dan met je make up op je smoel in bed liggen?
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo die janksmiley? Ik heb geen wimpers tot aan het plafond.. zal wel aan mijn natuurlijke wimpers liggen. Maar leen hier of daar een bril, zie je wat make -up .quote:
Oh,, ik dacht dat het Yolanthe was.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Leandra het volgende:
Maar hoe gaat dat nou?
Ligt Yolanthe te slapen en maakt die PA stiekem een foto, of beslissen ze samen dat ze een in bed shoot gaan doen?
Edit: Oh, wacht.... het is de vriendin/PA die in bed ligt.
Zie d'r ogen, zie je toch duidelijk make-up zitten?quote:
Ja, dat zou ook kunnen, maar dan zou het bovenschrift van de foto niet kloppen.... daarbij denk ik dat Yolanthe met haar huidige gewicht dunnere vingers heeft.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh,, ik dacht dat het Yolanthe was.
Make-up op je smoel, ja? En dan zo in bed liggen?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Zie d'r ogen, zie je toch duidelijk make-up zitten?
Niet dat het mij wat uitmaakt verder, ik doe dat ook wel eens
Het is die donkere vriendin van haarquote:Op zondag 31 maart 2013 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen, maar dan zou het bovenschrift van de foto niet kloppen.... daarbij denk ik dat Yolanthe met haar huidige gewicht dunnere vingers heeft.
Mijn smoel is dan nog veel viezerquote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Make-up op je smoel, ja? En dan zo in bed liggen?
Vies wijf! Met je smoel.
Hoelang gaat het nog duren voor wij horen dat Wes het bed deelt met die PA?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef Leandra het volgende:
Maar hoe gaat dat nou?
Ligt Yolanthe te slapen en maakt die PA stiekem een foto, of beslissen ze samen dat ze een in bed shoot gaan doen?
Edit: Oh, wacht.... het is de vriendin/PA die in bed ligt.
Nieuwjaarsdag, als hun huwelijk eindigt met een knal.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoelang gaat het nog duren voor wij horen dat Wes het bed deelt met die PA?
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gezeur, ik lig ook soms met make-up in bed. En met de kat. En met mijn man, dat is pas vies...
drie katten zelfsquote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een gezeur, ik lig ook soms met make-up in bed. En met de kat. En met mijn man, dat is pas vies...
Eh ja. Ik heb zelf ook een schat van en hondje, klein formaat, luf him toe ded. Maar geen haar op mijn hoofd om hem in bed te laten liggen. Er zit toch altijd pies in zijn buikhaar, dat gebeurt gewoon. Dan liever een sloop vol mascara. (als maak ik zelf altijd mijn gezicht schoonquote:Op zondag 31 maart 2013 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar was toch ook iets sappigs mee, toentertijd?quote:
Eh....het enige dat ik weet is dat ze in de tijd van de breuk met Jan een interview met de Privé heeft gegeven om Yo's kant van het verhaal te vertellen. Omdat Yo dat zelf niet mocht, denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar was toch ook iets sappigs mee, toentertijd?
Mmm, in mijn herinnering was het pikanter. Maar dat heb ik wel vakerquote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Vivi het volgende:
Eh....het enige dat ik weet is dat ze in de tijd van de breuk met Jan een interview met de Privé heeft gegeven om Yo's kant van het verhaal te vertellen. Omdat Yo dat zelf niet mocht, denk ik.
In mijn herinnering gaf Jennifer dit interview aan RTL Boulevard.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh....het enige dat ik weet is dat ze in de tijd van de breuk met Jan een interview met de Privé heeft gegeven om Yo's kant van het verhaal te vertellen. Omdat Yo dat zelf niet mocht, denk ik.
Jennifer neemt het bij RTL Boulevard op voor haar vriendin en stelt dat Jan Smitquote:
quote:Over Wesley Sneijder, die onlangs te zien was in een filmpje waarop hij in een parkeergarage innig zoende met Yolanthe, zegt Cooke dat haar beste vriendin en de voetballer 'alleen maar vrienden zijn'. "Ze heeft niets met Wesley, ze hebben geen relatie, maar het is wel een hele goede jongen en ik ben blij dat hij haar steunt."
quote:Op maandag 1 april 2013 16:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Och, en hoe waar het allemaal is, want dit zei ze over Wesley:
[..]
Is het van een photoshoot?quote:
Wat een vreselijke tekst op d'r hyves. Ik heb echt nog nooit van d'r gehoord, als ik d'r hyves lees vraag ik mij af of ik de afgelopen jaren onder een steen gewoond heb en de nieuwe michael jackson gemist heb.quote:Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jennifer neemt het bij RTL Boulevard op voor haar vriendin en stelt dat Jan Smit
haar beste vriendin met Liza bedrogen heeft. "Ik weet bijna zeker dat Jan verliefd op haar is .
http://www.telegraaf.nl/p(...)olanthe_praat__.html
http://www.nieuws.nl/558600
http://jennifercooke.hyves.nl/
Ze is nogal eh..overmoedig. Toen MJ overleed, zei ze dat het voelde alsof ze een broer was verloren. Come on zeg..quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:56 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke tekst op d'r hyves. Ik heb echt nog nooit van d'r gehoord, als ik d'r hyves lees vraag ik mij af of ik de afgelopen jaren onder een steen gewoond heb en de nieuwe michael jackson gemist heb.
Euh... oke....quote:
Zolang er debielen zijn die hier dat soort foto's postenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Euh... oke....Wie maakt al die foto's van haar? Als ik tegen mijn vriend zeg maak ff een foto van mij en mijn wulpse lichaam in het zonnetje voor al mijn volgers dan verklaard ie me voor gek
![]()
Oh dat is best een eer, dat ze het speciaal voor ons doet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang er debielen zijn die hier dat soort foto's posten
Die van mij ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Euh... oke....Wie maakt al die foto's van haar? Als ik tegen mijn vriend zeg maak ff een foto van mij en mijn wulpse lichaam in het zonnetje voor al mijn volgers dan verklaard ie me voor gek
![]()
'hier' posten.. lijkt me geen 'ze'..quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat is best een eer, dat ze het speciaal voor ons doet.
Jaaaaaaa,.. allemaal verkrijgbaar zonder bonuskaart!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die van mij ook
Ik zie ook op FB foto's voorbij komen van meiden die denken dat ze een soort model zijn, diverse poses aannemen bij een boom ofzodoe gewoon normaal..
Jonge meiden? Doen het voor de aandacht. Vroegah, toen ik een jaar of 20 was, vond ik het ook leuk uitdagende foto's te plaatsen en aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die van mij ook
Ik zie ook op FB foto's voorbij komen van meiden die denken dat ze een soort model zijn, diverse poses aannemen bij een boom ofzodoe gewoon normaal..
Ook wel meiden van een jaar 25 of ouder.. of die met zo'n duckface staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jonge meiden? Doen het voor de aandacht. Vroegah, toen ik een jaar of 20 was, vond ik het ook leuk uitdagende foto's te plaatsen en aandacht te krijgen.
Ach, je groeit er vanzelf overheen.
Dat zijn geen meiden maar winkeldochters.. Soort Yolanthes.. Oh wacht..quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook wel meiden van een jaar 25 of ouder.. of die met zo'n duckface staan![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zijn geen meiden maar winkeldochters.. Soort Yolanthes.. Oh wacht..
Staat ze ook op deze foto?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Het is toch Fitrah Umarella die zo' n beetje haar PA en BFF wordt genoemd? Die vergezelt Yolanthe nogal vaak in het buitenland.
Tweede van rechts..
Ja links. tweede van links is zus Rebecca en rechts jennifer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Staat ze ook op deze foto?
[ afbeelding ]
Ja, ik neem aan dat CVK dan ook staat voor Cabau van Kasbergenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze laat alleen maar foto-shoots doen door vriendinnen en zusjes. Die Xelly is toch gaar zus?
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau is toch te zien in de film Pain & Gain die 26 april in premiere gaat in Amerika. Dit heeft een woordvoerder van Universal Pictures, de distributeur van de film, bevestigd.
Dit meldt Shownieuws.
Er was lange tijd twijfel of Yolanthe wel te zien zou zijn in de film. Dit omdat ze mogelijk tijdens de nabewerking uit de film geknipt zou zijn. Ook in de trailers van de film die tot nu toe zijn uitgekomen is geen spoor te bekennen van de Nederlandse.
Nu dan toch bevestigd is dat ze in de uiteindelijke versie van de film zit, zal Yolanthe te zien zijn naast Hollywood-sterren Mark Wahlberg, Dwayne 'The Rock' Johnson en Ed Harris.
Pain & Gain is het waargebeurde verhaal van een groep bodybuilders die verwikkeld raakt in de onderwereld in Florida. De film is geregisseerd door Michael Bay.
Menig BN-er zal er jaloers op zijn en je moet ergens beginnen!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze heeft een piepklein rolletje waarschijnlijk, waarin ze drie zinnetjes zegt.
En zo is het maar net!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:08 schreef Starlie het volgende:
Menig BN-er zal er jaloers op zijn en je moet ergens beginnen!
quote:Waarom is Yolanthe zo afgevallen, wil Weekend weten. De voetbalvrouw was onlangs in Amsterdam voor een première. Ze droeg een strakke zwarte jurk en iedereen kon zien hoe mager ze was. 'In verhouding met haar slanke lijf leek haar hoofd bijna te groot' conludeerde het blad verbaasd.
Ze doken in het archief en haalden een foto van 9 jaar geleden tevoorschijn. Daarop heeft Yo nog puppyvet - en haar eigen gebit. Nu lijkt ze nog het meest op een plastic-fantastic Hollywoodvrouw, met een afgetraind lijf, enorme bos haar, te witte tanden en te donker geverfde wenkbrauwen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:29 schreef Ole het volgende:
Ros is laatst gespot zonder make up!!!!
Zit nu mobiel maar zal het even voor je opzoeken
http://www.nu.nl/achterkl(...)akhuis-yolanthe.html
Kan er een openingspost komen met Wie is Wie? Kom er niet meer uit!quote:Op donderdag 4 april 2013 00:19 schreef Vivi het volgende:
Verder heeft Yo een BFF"groepje" wat ze de "Heiniez" noemen dat bestaat uit Fitrah, Jennifer, die ene griet met die krullen uit OMN, en Frankee, een homo (schatje hoor) die (tegenwoordig) columns schrijft voor CosmoGirl.
Weten jullie wat ik mis btw? Dirt over Ros en Pat! /offtopic
Hahah dit stukje moet in de OPquote:Op donderdag 4 april 2013 00:19 schreef Vivi het volgende:
Xelly is visagist, die werkt (o.a.) ook voor Carlo en Irene. De foto's van Yo zijn gemaakt door Fitrah, en die "werkt" idd als P.A. voor Yo (lees: wordt door Wes onderhouden). Verder studeert ze allerlei vage online studies (volgens Yo). Dat kan ze makkelijk vanuit huis doen (lees: Yo als een horige over de aardbol volgen, terwijl ze tussendoor nog tijd vindt om teksten uit de Koran te twitteren) Ze doet de deur open en dicht en zulks, als er iemand komt om Yo te interviewen. Yo zelf wacht dan in de "Buddhakamer" die is ingericht met Buddhabeelden uit de Xenos. Verder heeft Yo een BFF"groepje" wat ze de "Heiniez" noemen dat bestaat uit Fitrah, Jennifer, die ene griet met die krullen uit OMN, en Frankee, een homo (schatje hoor) die (tegenwoordig) columns schrijft voor CosmoGirl.
Weten jullie wat ik mis btw? Dirt over Ros en Pat! /offtopic
Ik denk dat je in de war bent met Lorettaquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:13 schreef Vivi het volgende:
Oh, die met die krullen is Lauretta Schrijver, was ik even kwijt.
Laurette Schrijver,quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:13 schreef Vivi het volgende:
Oh, die met die krullen is Lauretta Schrijver, was ik even kwijt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang er debielen zijn die hier dat soort foto's posten
Oh ja! Wat erg van mequote:Op vrijdag 5 april 2013 09:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Loretta
Zij heet Lauretta Gerards
Ligt aan de persoon, denk ik. Ik ben 19 en ik voel de behoefte dan weer niet zo om uitdagende foto's te maken en te openbaren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jonge meiden? Doen het voor de aandacht. Vroegah, toen ik een jaar of 20 was, vond ik het ook leuk uitdagende foto's te plaatsen en aandacht te krijgen.
Ach, je groeit er vanzelf overheen.
Zolang er miljoenen op de bankrekening staat blijft ze welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Montelly het volgende:
Dit gaat ook niet lang meer duren...Als Wesley blijft prutsen met voetbal zal Yo snel haar biezen pakken.
quote:do 11 apr 2013, 12:54
Yolanthe smeert Turken ijsthee aan
AMSTERDAM - Nu Wesley Sneijder langzamerhand zijn vorm terug krijgt bij de Turkse voetbalclub Galatasaray, lijkt de carrière van zijn echtgenote Yolanthe Sneijder-Cabau ook op gang te komen in Istanboel.
Yo heeft namelijk haar eerste Turkse tv-klus binnen. “Vandaag een nieuwe Turkse commercial voor LiptonIce aan het opnemen in Istanboel. Ik wens jullie allemaal een prachtige dag,” schrijft Yolanthe donderdag op Twitter.
In februari was Yo al in een Turkse talkshow te bewonderen. De maand daarop mocht de 28-jarige voetbalvrouw de Turkse catwalk uitproberen voor ontwerper ADL.
Daarnaast onthulde de beeldschone brunette vorige maand al met een Turkse televisiezender in gesprek te zijn over verschillende klussen.
Ook buiten Turkije kunnen we niet om haar heen. Zo is Yolanthe te zien in Valentino en heeft ze een bescheiden rol in Pain and Gain, naast hoofdrolspeler Mark Wahlberg.
Dat gebeurt echt nog wel een keerquote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef Vivi het volgende:
Stiekem hoop ik dat ze gaan scheiden omdat ze een veel boeiender leven gaat leiden voor ons om over te roddelen. How sad.
Serieus buiten turkije kunnen we niet om haar heenquote:
Ik niet!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Serieus buiten turkije kunnen we niet om haar heen![]()
![]()
![]()
Voor dat figurantenrolletje in Valentino????? Het is toch echt Najib die de film maakt...
Welke mongool heeft dat stuk geschreven??
Nee slaat ook echt nergens op, dit is gewoon weer iets schrijven om te willen schrijven....quote:Op donderdag 11 april 2013 15:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik niet!
Maar sommige "journalisten" lijken wel in de kont van BN-ers te willen kruipen ofzo. Slaat ook nergens op dit verhaal; eerst was de toonzetting dat ze loog over Hollywoord, eruit werd geknipt etceteraaa..Sowieso, dit soort 'sterren' is altijd "in gesprek" met allerlei partijen
hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Vivi het volgende:
Het is nogal lastig om iets niet minder aardigs over Yoprah te schrijven want ze laat iedere journalist een wurgcontract tekenen waarin staat dat ze ALLES (ja, ook de quotes van anderen) mag veranderen alvorens er ook maar iets gepubliceerd mag worden. Dat doet ze vervolgens in krom Nederlands. #GodBless. Oh, en rumour has it dat Wes vreemd gaat, maar daar weet ik het fijne (nog) niet van.
Ja het woord trouw zit in het woord trouwen maar dat lijken veel BN'ers niet te begrijpenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt nog wel een keer
nu.nlquote:Yolanthe Sneijder-Cabau wil graag een baby, maar ze vindt het moment er nog niet goed voor.
Het moet daarvoor 'wat rustiger zijn dan nu', zegt de actrice en presentatrice zaterdag in het AD.
"Ik heb mijn sieradenlijn, mijn acteerprojecten, fotoshoots, de Turkse televisie en het huis is nog niet op orde", aldus Sneijder-Cabau.
"En ik wil een kind alle tijd, aandacht en liefde kunnen geven. Niet laten opvoeden door tien au pairs, terwijl ik aan het werk ben. Ik denk dat het moment vanzelf komt."
Door de transfer van haar echtgenoot Wesley Sneijder naar Galatasaray verhuisden hij en Sneijder-Cabau onlangs van Italië naar Turkije. Over die beslissing had zij geen inspraak, vertelt ze in het interview.
"Nee, dat laat ik aan Wes. Hij moet kijken naar de aanbiedingen, zijn kansen. Het belangrijkste is dat hij de club en het land uitzoekt die het beste voor hem zijn. Ik vind mijn weg wel, pas me aan."
Ik heb altijd zo'n 'het lukt niet'-gevoel bij haar gehad...quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
nu.nl
Het wisselt per week wat ze zegt.
Ik denk: of het lukt niet, of het huwelijk gaat niet zo geweldig en er zal een scheiding aan gaan komen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n 'het lukt niet'-gevoel bij haar gehad...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:00 schreef alors het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze het niet met Wes wil. Ze had toch al die aanbiedingen kunnen afslaan?
Wat staat ze nou toch weer achterlijk op die foto's. Stompzinnig gedoe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:14 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yol(...)sref=fb&code=zVm5zt7
en weer met "getuitte lipjes " ....
Meestal zijn het de voetbalvrouwen die de scheiding aanvragen, toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik zou het echt lachwekkend vinden als zij wordt gedumpt uiteindelijk door Wesley... maar dat zal wel nooit gebeuren
Ja dat klopt, daarom juist, misschien lachend als het nu eens andersom zou zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Meestal zijn het de voetbalvrouwen die de scheiding aanvragen, toch?
In ieder geval vragen vrouwen meestal de scheiding aan, en niet mannen.
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau is niet bang dat een andere vrouw haar man Wesley van haar afpakt. "Natuurlijk zullen er altijd vrouwen zijn die wat proberen en een move maken", vertelt ze in het AD. "Ik heb met ze te doen."
"Hoewel ik geen vrouw ben die zegt: mijn man gaat nooit vreemd. Soms zijn er momenten dat een man in de verleiding komt, zeker een man die veel in de belangstelling staat", weet de brunette, die sinds kort in Istanbul woont. "Maar ik geloof dat ons huwelijk sterk genoeg is om daartegen bestand te zijn."
omdat ze achterlijk is, mijn nichtjes van 15 doen dat ook continue zulke foto's maken en op facebook zettenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:04 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wat staat ze nou toch weer achterlijk op die foto's. Stompzinnig gedoe.
Ach en van wie zou ze dat afgekeken hebben? Juist ja, Tom Cruise die erom bekend staat dat hij journalisten die hem willen interviewen een wurgcontract laat tekenen waarin staat wat zij wel en niet mogen vragen en wat er gepubliceerd wordt.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Vivi het volgende:
Het is nogal lastig om iets niet minder aardigs over Yoprah te schrijven want ze laat iedere journalist een wurgcontract tekenen waarin staat dat ze ALLES (ja, ook de quotes van anderen) mag veranderen alvorens er ook maar iets gepubliceerd mag worden.
quote:Foto's mega-opdracht Yolanthe Sneijder Cabau
van onze redactie
AMSTERDAM -
SLIDESHOW - Yolanthe Sneijder-Cabau heeft haar draai in Turkije al gevonden. Terwijl haar man Wesley op het voetbalveld bij Galatasaray zijn beste beentje voorzet, werkt de actrice in Istanbul ook hard aan haar eigen carrière.
Na haar eerste optreden op de Turkse televisie werd zij gevraagd voor een grote Liptonice-commercial.
,,Ik ben echt heel blij met deze opdracht”, zegt de trotse Nederlandse, die straalt op de foto’s die in bezit zijn van Privé.
Hij heeft zijn shirt binnenstebuiten aanquote:Op zondag 14 april 2013 09:21 schreef Leandra het volgende:
Maar wat is dat toch met dat rugnummer van die "Oranje-speler"?
Ik dacht 19, maar dat is het rugnummer van Luciano Narsingh en dit is niet Luciano Narsingh.quote:
volgens mij is de foto in spiegelbeeldquote:Op zondag 14 april 2013 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn shirt binnenstebuiten aan
quote:Yolanthe staat deze maand op de cover van de Beau Monde! Het zal je niet verbazen, het zijn weer prachtfoto's! http://ow.ly/b2ww3
Het is vast een hele slechte Wes stand-inquote:Op zondag 14 april 2013 09:21 schreef Leandra het volgende:
Maar wat is dat toch met dat rugnummer van die "Oranje-speler"?
Nee, want het jurkje valt net zo als op de volgende foto, die gebaseerd op de tekst, niet in spiegelbeeld is.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Vivi het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Yo d'r eigen interviews niet alleen wil wijzigen als iets haar niet aanstaat, maar ook taalkundige correcties aanbrengt. Zo maakte ze van "mijn vader" "me vader"..![]()
![]()
Oh my goodnessquote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Vivi het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Yo d'r eigen interviews niet alleen wil wijzigen als iets haar niet aanstaat, maar ook taalkundige correcties aanbrengt. Zo maakte ze van "mijn vader" "me vader"..![]()
![]()
Knap dat het net lijkt of Wes langer is dan Yo. Zou daar ook over nagedacht zijn?quote:
Mijn hemel. En ik geloof het helemaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Vivi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar lijkt het amper een levend wezen meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag die cover van Beau Monde in de winkel, is het dan zo dat ze daar dan ook inspraak heeft hoeveel fotosoep er op losgelaten wordt?![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 06:35 schreef female81 het volgende:
Die foto's in de nieuwe Beau Monde, en met name die voorop, vind ik tamelijk om te kotsen.
Ik weet best dat Beau Monde doorgaans weinig heel laat van de mensen die ze fotograferen, maar er ís een grens qua Photoshop (tien kilo eraf shoppen heb ik ook weleens gezien; mollig/dik in het echie, en op hetzelfde moment met een 'normale' maat in het blad staan).
Maar Danie Bles vindt het natuurlijk weer geweldig:
[..]
Danie bles moet gewoon haar klantjes tevreden houden dus die moet wel kontje kruipen....
En verder die foto's van Yoaltijd dat rare bekkie.... ze kan haar mond beter gesloten houden tijdens de shoots
En wat is dan zo bijzonder aan deze styliste en bijbehorende hype verhalen?quote:Op maandag 15 april 2013 06:35 schreef female81 het volgende:
Maar Danie Bles vindt het natuurlijk weer geweldig:
Wat goedkoop,quote:Op maandag 22 april 2013 13:25 schreef SupremeEvil het volgende:
Dit ism dan, de commercial...? Of niet?
Wat zegtie eigenlijk...?
"ja hè?"quote:Op maandag 22 april 2013 13:25 schreef SupremeEvil het volgende:
Dit ism dan, de commercial...? Of niet?
Wat zegtie eigenlijk...?
Wat gaat onze Yo zo ver van huus doen, nieuwe film?quote:Op maandag 22 april 2013 19:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Touch down #LosAngeles #LA! The sun is shining#LongTrip #NoSleep But I made it
![]()
Send you lots of love from #California! ❤x
Yo liet het puntje van haar tong nog even zien en weg was ze.quote:Op maandag 22 april 2013 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat gaat onze Yo zo ver van huus doen, nieuwe film?
Dit ziet er dus echt niet uit. Echt zonde.quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Yo liet het puntje van haar tong nog even zien en weg was ze.![]()
[ afbeelding ]
Wie was dat ook al weer? Die zich bij het bekend worden van de transfer naar Turkije afvroeg hoe snel Yo voor blond zou gaan?quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Vivi het volgende:
Wat jammer dat ze ook al zo blond wordt..vond haar veel aparter met donker haar.
Dat. Té magere kop.quote:Op maandag 22 april 2013 22:07 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Dit ziet er dus echt niet uit. Echt zonde.
even offtopic om antwoord te geven. Dat puntige vind ik vies. vb hieronder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ffs, het is een tong. Wat verwacht je eigenlijk van een tong?!
quote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie was dat ook al weer? Die zich bij het bekend worden van de transfer naar Turkije afvroeg hoe snel Yo voor blond zou gaan?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zie het nog eerder gebeuren dat zij het dan ook gaat doen...
Mijn hemel.... op die foto met tong ziet haar haar er nog wel gaaf uit, maar deze kleurovergang is wel heel onnatuurlijk... Zonde!quote:
Ja, maar het is niet mooi gedaan. Het begint veel te hoog, zeg maar.quote:
Ze heeft het op de groei "gekocht"quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet mooi gedaan. Het begint veel te hoog, zeg maar.
Ik hou van blond, maar zij is imo op haar mooist met zwart haar, dit vind ik niks.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef Novem het volgende:
Ze lijkt wel een echte Turkse nu, met die strakke wenkbrauwen, rechte kaaklijn en dat blondige haar
Ze neemt inderdaad de tijd, zeg!quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:34 schreef beequeen het volgende:
Yo neemt haar tijd op de loper van Pain and Gain.
Filmpje.
Da's geen ombre, dit is een ombre:quote:
quote:
quote:Maar wat is de ombre hair look eigenlijk? Ombre is de benoeming voor een donker begin dat leidt naar een lichter einde.
Het kan gezien worden als uitgroei, maar dan wel de meest stijlvolle! De kleuren zijn op elkaar afgestemd waardoor het geheel chique oogt.
Een variant ervan is ook vaak gespot bij celebs en dat is de dip dye look. Daarbij is er geen geleidelijk overgang, maar een stoere edge aan de onderkant van een tint blond of een andere leuke kleur.
Hier ook een blond-liefhebster, maar als je een mediterraan type bent moet je het inderdaad gewoon lekker uit je hoofd laten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou van blond, maar zij is imo op haar mooist met zwart haar, dit vind ik niks.
Dat is sowieso een goede omschrijving voor Yolanthe....quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:27 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar ogen zo dood. Ze lacht op elke foto, maar haar ogen hebben geen uitdrukking.
Het licht staan aan, maar er is niemand thuis.
Ze lijkt ook ietwat geirriteerd te kijken als er een dame tussen haar en de camera doorlooptquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:34 schreef beequeen het volgende:
Yo neemt haar tijd op de loper van Pain and Gain.
Filmpje.
Mij valt dat gebit weer zo op als ze lacht:quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lijkt ook ietwat geirriteerd te kijken als er een dame tussen haar en de camera doorloopt![]()
Ik vind haar wel magertjes hoor.
Ik vind het ook niet mooi, het lijkt wel alsof ze 20 cm uitgroei heeft....het zwarte haar stond haar heel mooi....quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou van blond, maar zij is imo op haar mooist met zwart haar, dit vind ik niks.
Is haar haargrens eigenlijk weer een beetje aan het bijtrekken bovenin?
Nou nou. Ik weet dat vrouwen dat echt heel erg vinden, maar mij doet zoiets nou net niks. Een jaar geleden...quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:32 schreef Elske6 het volgende:
Yolanthe Sneijder Cabau zag er weliswaar schitterend uit bij de première van Pain and Gain, maar de jurk die de mooie brunette droeg, zagen we een jaar geleden al bij een andere ster...
Leuk 13 in een dozijn modelletje.quote:
Er zijn vrouwen die het feit dat die jurk een jaar geleden al te koop was erger vinden dan dat een ander hem al naar een premiere gedragen heeftquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou nou. Ik weet dat vrouwen dat echt heel erg vinden, maar mij doet zoiets nou net niks. Een jaar geleden...
ik denk dat Yo het juist stoer vindt. Penelope Cruz droeg 'm ook!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou nou. Ik weet dat vrouwen dat echt heel erg vinden, maar mij doet zoiets nou net niks. Een jaar geleden...
Maar het is een mooi vod hoor. Ik zou het ook dragen, met liefde.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:39 schreef Copycat het volgende:
Vaak worden dat soort jurken voor deze gelegenheden toch geleend?
Deze jurk zou ik zelf zelfs 2 x dragenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |