Halina is opzich ook enorm klachtwaardig, Yo is iniedergeval nog mooi en lijkt mij best een grappig meisje en dat kan ik van Halina niet zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Joh! heb je het door. Moet je eens naar deze link kijken en dan zie je andermaal hoe de BNers zichzelf belangrijk vinden en over het minste geringste de trompet ( in negatieve zin) laten schallen.
was altijd al zo, heeft nog nooit iets zinnigs gemeldquote:Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb vanochtend eens naar dat interview in Shownieuws zitten kijken. Ze zegt heel erg veel en tegelijkertijd zegt ze helemaal niks. Ook een kunst.
Daarom werd Willem de Zwijger zo genoemd.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb vanochtend eens naar dat interview in Shownieuws zitten kijken. Ze zegt heel erg veel en tegelijkertijd zegt ze helemaal niks. Ook een kunst.
Ach niet veel aan gedaan dan wat meer actuele plaatjes aan toegevoegd. Bedankt i.i.g.quote:
Plakken en meten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Als het aan Yolanthe Sneijder-Cabau ligt is ze snel terug te zien op de Turkse televisie. Nu Yolanthe met haar man Wesley Sneijder naar Istanboel is verhuisd, lonkt het acteren in een tv-serie.
Er ligt nog niks echt vast wat ik kan vertellen, maar ik ben wel van plan iets te gaan doen op Turkse televisie. Er zijn mogelijkheden nu, maar het kost allemaal een beetje tijd om mijn draai te vinden want er is nog heel veel werk wat loopt en wat ik nog moet afronden.
Morgen vliegt ze terug naar Istanboel om mee te lopen in de Istanboel Fashion Week. 'Dat is heel intensief, met campagnes enzo', bekent ze. Bovendien is er nog de zorg voor Jessey Sneijder, de zoon van Wesley. 'Ik ga hem straks uit school halen en hij vliegt mee naar Istanboel', legt ze uit. 'Het is plakken en meten, maar uiteindelijk zijn we gezond en gelukkig.'
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evisiecarriere.dhtml
Vast dat ze Hollywood laat schieten omdat ze zo gelukkig is met Wes in Turkijequote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat zegt ze in dat Turkse artikel over Hollywood? Dat ze het helemaal gemaakt heeft daar?
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef alors het volgende:
![]()
Ik keek de Boekenquiz, nu op Ned 2 en Özcan Akyol zit daar, en hij schrijft voor Hard Gras een artikel over Yo en Wes en zijn reactie op de vraag hoe het in Istanbul was: 'Iedereen in Istanbul vindt Wesley echt kut.'
! Omdat hij niet presteert en Yolanthe is nog meer in de media en die was ook niet heel geliefd volgens hem.
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau is niet alleen maar glamour
Yolanthe Sneijder-Cabau is blij dat ze in de film Valentino een heel andere kant van zichzelf kan laten zien.
"De regisseur wilde alle acteurs totaal het tegenovergestelde van hun karakter laten spelen. Dus ik ben te zien met slordige haren, zonder make-up, in een overalletje met verfspetters", vertelt de brunette in Grazia.
"Maar ik voelde me helemaal in m’n hummie. Het was leuk om ook deze kant van mezelf te laten zien, wat ik ben natuurlijk niet alleen maar glamour. Laat mij maar lekker normaal blijven. Het kunstzinnige aspect van mijn personage trekt me ook heel erg, omdat ik dat zelf ook ben. In mijn vrije tijd ben ik altijd bezig met schilderen en tekenen", aldus de vrouw van voetballer Wesley Sneijder.
Volgens de actrice en presentatrice had de regisseur van de Nederlandse film dit niet achter haar gezocht. "Maar ik ben niet iemand die heel erg met zijn privéleven naar buiten komt. Door de roddelbladen lijkt dat misschien zo, maar mensen weten bijna niets van mij."
Billen en heupen
Afgelopen week liep Yolanthe ook mee in een modeshow tijdens Istanbul Fashion Week. Ze blijft in vorm door zo’n vier tot vijf keer per week te sporten. De drukte rondom de verhuizing naar Turkije maakt dat soms lastig. "Dan moet ik echt een innerlijke strijd voeren om mezelf ertoe te zetten… Maar het voordeel is dat ik dan wel kan eten wat ik wil."
"Ik krijg weleens opmerkingen dat ik zo dun ben geworden, maar dat is niet waar", vervolgt ze. "Ik ben slank, maar tijdens de fitting voor Fashion Week moesten er toch echt kleine aanpassingen gemaakt worden. Want ik heb nog steeds billen en heupen, en daar ben ik blij mee."
Door: NU.nl
Ja precies; haar bruiloft was dan ook erg intiem en speelde zich grotendeels achter de schermen af.quote:
Ja het bekkie wordt een beetje smal, steeds meer kaaklijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja precies; haar bruiloft was dan ook erg intiem en speelde zich grotendeels achter de schermen af.
Zonde dat ze nu nog dunner wordt, haar hoofd wordt er minder en groter van. Ze was zo mooi in de Jan-tijd..Ik geloof dat iedereen een soort basisgewicht heeft wat het beste past en ik denk dat zij van nature gewoon goed gevuld is en dit is verre van dat.
Het is ook niet voor niets dat ik vollere vrouwen vaak een mooier gezicht vind hebben; zij hebben vaak ook een mooi gevuld gezicht met gezonde appelwangen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het bekkie wordt een beetje smal, steeds meer kaaklijn.
Jammer dat je gezicht soms ook nadelig afvalt als je met de rest bezig bent.
Oh dat heb ik dan weer niet, ik heb niks met appelwangen, maar iemand die van nature niet een slank koppie heeft ziet er (meestal) niet uit na een flinke afvalpoging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:11 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets dat ik vollere vrouwen vaak een mooier gezicht vind hebben; zij hebben vaak ook een mooi gevuld gezicht met gezonde appelwangen.
quote:Wesley Sneijder en zijn vrouw Yolanthe.
Foto: BLAUW, AB
Er ontstonden geruchten dat Wesley Sneijder dwars zou liggen, maar daar is volgens de makers niets van waar.
De zoenscène is volgens de producent Lemming Film niet om een bijzondere reden geschrapt, meldt RTL Boulevard.
De makers waren genoodzaakt een aantal scènes, waaronder de pikante scène van Yo en Johnny, te schrappen voor de hoofdverhaallijn van Najib Amhali en Elise Schaap.
De Mol grapte eerder nog dat hij de rol in Valentino slechts accepteerde omdat hij mocht zoenen met Yolanthe. "We hebben die scène, ik schat, zo'n 10 keer overgedaan. Het probleem was dat het licht steeds weer niet helemaal goed was,” liet hij eerder gekscherend weten. "Nee hoor, het was een one taker."
In de film speelt Najib de rol van Valentino is een succesvolle Italiaanse Maserati-verkoper en heeft een relatie met Monique (Elise Schaap), de dochter van zijn baas (Derek de Lint).
Hij staat op het punt promotie te maken en met zijn grote liefde te trouwen. Maar Valentino heeft een probleem; hij is namelijk geen Italiaan...
Het maakt haar ook meteen oud. Jammer.quote:
Nouja ik denk dat zij net afvalt op de plekken waar ze niet wilt afvallen, ze valt grotendeels in haar gezicht af terwijl haar heupen toch wel blijven,quote:
Nou ja, los van wat je wil, op een gegeven moment is het 'op' qua afvallen en kom je op het punt 'interen'. Yo zit helaas aardig op dat puntquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat zij net afvalt op de plekken waar ze niet wilt afvallen, ze valt grotendeels in haar gezicht af terwijl haar heupen toch wel blijven,
?? bedoel je mij?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:05 schreef Vivi het volgende:
Jezus mensen, het is "Zij WIL". Zonder T dus. Srsly.
Jaja, maarja op een gegeven moment moet je ook accepteren dat je lijf nu eenmaal zo is gebouwd..je kunt slechts aan iedere kant 5 cm eraf laten zagen.....anders krijg je dit dus..dat je gezicht gaat interenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, los van wat je wil, op een gegeven moment is het 'op' qua afvallen en kom je op het punt 'interen'. Yo zit helaas aardig op dat punt
Dat zeg ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:12 schreef sherezade het volgende:
Jaja, maarja op een gegeven moment moet je ook accepteren dat je lijf nu eenmaal zo is gebouwd..je kunt slechts aan iedere kant 5 cm eraf laten zagen.....anders krijg je dit dus..dat je gezicht gaat interen
En alweer dat 'speedbekkie'quote:
Nu je het zegt, niet alleen het ingevallen gezicht, die mimiek is ook een flink speedmondje ja, maar ik gok dat het hier ook de zenuwen zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En alweer dat 'speedbekkie'lippenstift accentueert dat rare bekkie juist meer vind ik.
Nee dat bedoel ik, heupen en billen heeft ze nog...echt niet mager of wat dan ook...alleen haar gezicht begint aardig in te vallen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, niet alleen het ingevallen gezicht, die mimiek is ook een flink speedmondje ja, maar ik gok dat het hier ook de zenuwen zijn
Qua lijf is ze niet eng mager, alleen het gezicht eigenlijk.
Er was laatst een foto van haar lopend in een strakke sportbroek, ze heeft nog gewoon ronde billen, dat was geen bot.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef female81 het volgende:
Volgens mij zijn dat voornamelijk haar grove botten, die jij als 'heupen en billen' ziet.
Brede heupbotten blijven breed, hoe erg je ook afvalt.
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik, heupen en billen heeft ze nog...echt niet mager of wat dan ook...alleen haar gezicht begint aardig in te vallen...
nou als jij dat als botten ziet? het is gewoon een maat 36 met billen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef female81 het volgende:
Volgens mij zijn dat voornamelijk haar grove botten, die jij als 'heupen en billen' ziet.
Brede heupbotten blijven breed, hoe erg je ook afvalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ole op 22-03-2013 04:38:24 ]
Anorexia hoeft niet altijd te betekenen dat je eruit ziet als vel over been hoor. Tig anorexia'tjes die nog een redelijk gewicht hebben maar evengoed eetproblemen. Ik kende iemand die was zelfs behoorlijk flink maar evengoed een eetstoornis (boulimia).quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou als jij dat als botten ziet? het is gewoon een maat 36 met billen...
dit is anorexia
[ afbeelding ]
Ja en niet iedere eetstoornis is hetzelfde, je zegt het zelf al Boulimia is iets heel anders als Anorexia...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Anorexia hoeft niet altijd te betekenen dat je eruit ziet als vel over been hoor. Tig anorexia'tjes die nog een redelijk gewicht hebben maar evengoed eetproblemen. Ik kende iemand die was zelfs behoorlijk flink maar evengoed een eetstoornis (boulimia).
dit kan toch nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit is anorexia
[ afbeelding ]
Kan die afbeelding niet in een spoiler?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit is anorexia
[ afbeelding ]
Dat kan toch alsnog?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef sherezade het volgende:
sorry, ik zal eraan denken de volgende keer
Is het misschien mogelijk dat je de foto in een spoiler zet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
dit is anorexia
Ja, zeker in deze tijden waarin niemand een mobieltje met internet heeft en je dus niet je telefoon tevoorschijn kunt toveren en 'ei' in kunt tikken in je mobiele google... één doffe ellende, tok tokquote:
Je weet niet wat die nieuwe website is, als het een .xxx domein is is het misschien wel heel passendquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/310690
mooi is anders, sorry..
Wat een raar bekkie. Het lijktwel of ze eenslecht passend kunstgebit in heeft ofzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Elske6 het volgende:
mooi is anders, sorry..
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit is anorexiaHeb je zo'n topfiguurtje, vergeet je het labeltje uit je slipje te knippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja want ze wist maanden van te voren dat ze naar Turkije zouden gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
En ze kon niet even van te voren een paar basiswoorden in het Turks leren (supermarkt, bv)?
Ach guttegut, die arme meid. D'r chauffeur snapt haar niet. Dan zou ik ook ten éinde raad zijn hoor
quote:
"om de eieren maar zelf te kopen", zeh dramaquote:
Nouuuuuuu... in november werd er sowieso al over een overstap naar Turkije gespeculeerd, mede door de manager van Wesley naar het schijnt (het ging dan wel over Fenerbahce). Genoeg tijd om een paar boekjes in te vliegen, als je te dom bent om mobiel internet te gebruikenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja want ze wist maanden van te voren dat ze naar Turkije zouden gaan.
Al weet je het een dag van te voren, dan koop je ff zo'n Wat en Hoe in het Turks boekje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Want je doet er maanden over om te leren hoe je in Turkije boodschappen doetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens het bericht kan ze wel degelijk boodschappen doen. Heel veel zelfs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Want je doet er maanden over om te leren hoe je in Turkije boodschappen doetEn toevallig wel ja. Het was niet bepaald een verrassing.
Het probleem was dus vooral dat het haar niet lukte de chauffeur om een boodschap te sturen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"om de eieren maar zelf te kopen", zeh drama
Niemand anders die hieraan moest denken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Elske6 het volgende:
mooi is anders, sorry..
Yo moet ook een Sabiaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:
Het probleem was dus vooral dat het haar niet lukte de chauffeur om een boodschap te sturen.Wat natuurlijk de taak van de chauffeur ook niet is, ze had hem moeten vragen haar naar de supermarkt te brengen ipv hem eieren te laten halen.
Dat is de cover van haar album. en See You On The Ice is dus de albumtitel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
WTF doet Carice nou weer op het ijs?
Maar ja, daar heeft het wel erg veel van weg ja...
Ohquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is de cover van haar album. en See You On The Ice is dus de albumtitel.
quote:Weer geen Yolanthe in nieuwste trailer Pain and Gain
BEWAAR
Door: redactie
28-3-13 - 15:57 bron: The Hollywood Reporter
In de gisteren uitgebrachte trailer van de film Pain and Gain is weer geen spoor van Yolanthe Sneijder-Cabau te bekennen. De Nederlandse actrice is in april vorig jaar meerdere malen op de set gezien en zou, tot grote trots van velen, een rol spelen in de grote Hollywood-productie. In december vroeg menigeen zich al af of haar scènes er niet allemaal uitgeknipt zijn. Deze trailer lijkt die geruchten opnieuw te bevestigen.
Yolanthe © Bruno.
De vrouw van Wesley Sneijder zou volgens eerdere berichten Barbera, de vriendin van hoofdrolspeler Mark Wahlberg, spelen. In zowel de trailer van december 2012 als de gisteren verschenen trailer is Yo echter niet te zien.
Geen reactie
In december werd de brunette gevraagd te reageren op de geruchten dat ze uit de film gesneden zou zijn. Ze heeft daar geen expliciet antwoord op gegeven, maar vertelde over haar op hand zijnde emigratie en het feit dat ze graag een gezin wilde beginnen.
Op diverse filmsites staat Yolanthe nog altijd als cast-member genoteerd. Te lezen is ook dat ze niet de rol van Barbara, maar van Analee Calvera zou spelen. Verdere uitleg is er niet.
Première
Het kan dat er bewust voor gekozen is om Yolanthe niet in de trailer op te nemen. In Amerika gaat de film op 26 april in première en dan zal definitief blijken of ze schittert op het witte doek.
En zo niet, voelt de actrice zich misschien getroost met de gedachte dat ze zich in goed gezelschap bevindt: het overkwam ook Carice van Houten, die een bijrol had in een film met Leonardo DiCaprio, en ook Antonie Kamerling is weleens weggeknipt.
Waargebeurd
Pain and Gain gaat over het waargebeurde verhaal van een groep bodybuilders die verwikkeld raakt in de onderwereld in Florida. Naast Wahlberg, The Rock en Yolanthe zijn er rollen voor Tony Shaloub, Anthony Mackie en Ed Harris. De film wordt geregisseerd door Michael Bay.
Kan het niet ook zo zijn, dat de rol niet groot genoeg is voor de trailer...als ze elke bijrol in de trailer stoppen, is het de hele film.quote:
Tuurlijk kan dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan het niet ook zo zijn, dat de rol niet groot genoeg is voor de trailer...als ze elke bijrol in de trailer stoppen, is het de hele film.
Dat is waarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat.
Maar de showbizzpagina van het AD moet ook vol![]()
We wachten af!
Dit dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan het niet ook zo zijn, dat de rol niet groot genoeg is voor de trailer...als ze elke bijrol in de trailer stoppen, is het de hele film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |