nee dat is het snoer van je luidspreker dat stuk isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
hee, ineens het volume van webcamstream lager
nee, want gamegeluid blijft wel even luid...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee dat is het snoer van je luidspreker dat stuk is
al bijna 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wauw wauw bijna topic 4000
Wie geeft er een neuck?!
waarom game en radio door elkaar dat is tog verwarendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want gamegeluid blijft wel even luid...
och, ik speel Civ5, dat heeft niet zoveel geluidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom game en radio door elkaar dat is tog verwarend
die is er al? okquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik twijfel of ik Les.Miserables.2012.720p.BluRay.x264-SPARKS zal downloaden
kak, dan moet ik ff wat ruimte gaan makenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes en Lincoln ook. Das een moetje, uiteraard.
Ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wauw wauw bijna topic 4000
Wie geeft er een neuck?!
Life of Pi en The Hobbit hoef ik je niet te vertellen denk ik... Zero Dark Thirtyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, dan moet ik ff wat ruimte gaan maken
laatste 2 heb ik al staan, over die 1e twijfel ik nog.....komt ooit nog welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Life of Pi en The Hobbit hoef ik je niet te vertellen denk ik... Zero Dark Thirty
Die toeters wil ik ook op m'n tettenquote:
probneer ze eerst maar met toeter en al in een bustiere te proppen!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Die toeters wil ik ook op m'n tetten![]()
Geeft vast een verbaasde blik bij het uitpakken
Pino! ouwe vergadervogel!quote:
Ik heb voor hetere vuren gestaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probneer ze eerst maar met toeter en al in een bustiere te proppen!
tot straks!quote:
Ik ga weerquote:
ik las heel even "Kane".....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn muziekbibliotheek maar even uitgebreid, moet toch even oefenen voor PinkPop, Green Day, Killers, KoL, Miles Kane....
Wederom weer blijheid! Bij Domien van de week ook al (al dan niet terug te vinden in de playlist).quote:
meid toch. denk maar veel aan Rolfje en SC, dan lukt het welquote:
Als ik aan hen denk, dan moet ik prompt poepenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid toch. denk maar veel aan Rolfje en SC, dan lukt het wel
das dan weer handig bij obstipatie!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik aan hen denk, dan moet ik prompt poepen
quote:
Die zou ik regelrecht van het podium pissen!quote:
met je supersoakerschwanz?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die zou ik regelrecht van het podium pissen!
Daar wil ik bij zijn! Ik gooi al m'n anti-meet-gesodemieter als de wiedeweerga overboord als je dat gaat doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die zou ik regelrecht van het podium pissen!
Jawohl!quote:
Bvast wel! Komt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. trusten!
oh, en morgen tijdens TOR ben ik er waarschijnlijk niet, maar jullie kunnen het bvast wel zonder mij af
slaap lekker
Zeker wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. trusten!
oh, en morgen tijdens TOR ben ik er waarschijnlijk niet, maar jullie kunnen het bvast wel zonder mij af
slaap lekker
ow? welke dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Boh, ik heb dus ook mijn eigen naamplaatje
without me van Eminem? daar zit jouw voornaam in? of Pino?quote:
twitter:oosterpoort twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 09:55:03Let op: de online kaartverkoop voor het concert van Ed Kowalczyk op 19 sept, gaat over 5 minuten van start: http://t.co/lY0GKmVpDo reageer retweet
Voornaam ja. Ergens derde couplet ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
without me van Eminem? daar zit jouw voornaam in? of Pino?
doet hij alleen eigen werk of ook nog nummers van Livequote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:56 schreef 3rdRock het volgende:
voor de Noord-NL fans:twitter:oosterpoort twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 09:55:03Let op: de online kaartverkoop voor het concert van Ed Kowalczyk op 19 sept, gaat over 5 minuten van start: http://t.co/lY0GKmVpDo reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me een vet festival!
Rock is er niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
Timur Open Radio en het topic is stil????????
wat is dan het juiste woord?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
Een beeldschone NEGERIN
Komop zeg dat zeg je toch niet zo
Oplichterij op internet van dit figuur die werd aangepakt door 3 fmquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dit nou voor verhaal met die Xbox?
Heb ik ook live gezien..quote:
Alleen Ghostbusters krijg ik inmiddels nog net geen kokhalsneigingen van. Helemaal kapotgedraaid die nummers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef Pino112 het volgende:
VH1 Classic hier op staan
The Final Countdown, Queen en Ghostbusters achter elkaar
Ik heb zelfs dat singletje!quote:
Niets dan liefde voor There she goes. Zelfs als de zanger stoned is en nauwelijks meer maat kan houden, is het live meemaken van dat liedje een belevenis die je leven kan doen veranderen. Mijn hemel, wat een pracht.quote:
Dat. Ik was dan ook blij verrast toen ik de eerste tonen van het intro hoordequote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niets dan liefde voor There she goes. Zelfs als de zanger stoned is en nauwelijks meer maat kan houden, is het live meemaken van dat liedje een belevenis die je leven kan doen veranderen. Mijn hemel, wat een pracht.
Een van de beste popliedjes ooit. Geen discussie over mogelijk.
Dit beeld gaat nooit meer uit m'n hoofd. Dank.quote:
Welk nummer?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:43 schreef minthy het volgende:
En wat een bagger maken ze ook tegenwoordig... "Potverdomme, kom je rijden op m'n brommer" oid, wat een triestheid
Volgens mij was Brommer de titel. Ik word te oud voor die crap...quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij was Brommer de titel. Ik word te oud voor die crap...
graag gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit beeld gaat nooit meer uit m'n hoofd. Dank.
Mazzelaar...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is bij mij zelden. Die verspillen al hun kracht ineens
Ik hou hem liever nog even aan.quote:
'De meester'twitter:Domien twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 23:54:32Zaal explodeert. Koning Kalkbrenners volgers zetten alle zintuigen open voor ‘Aaron’. Nog één keer de handen de lucht in voor de meester. reageer retweet
lekker clubben is toch heerlijk manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
Zaal explodeert. Koning Kalkbrenners volgers zetten alle zintuigen open voor ‘Aaron’. Nog één ke
Ow das die gast van Saai en zand.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
'De meester'twitter:Domien twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 23:54:32Zaal explodeert. Koning Kalkbrenners volgers zetten alle zintuigen open voor ‘Aaron’. Nog één keer de handen de lucht in voor de meester. reageer retweet
wat een leuk grapjequote:Op zondag 10 maart 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Blof zou er leuk mee kunnen samenwerken
Dank je, het werd wel weer eens tijd voor een complimentquote:
Prima! Avondje thuis, m'n huis is weer toolbarquote:
Ik vermaak me nu prima met Dumpert en 3FM op de achtergrondquote:Op zondag 10 maart 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima! Avondje thuis, m'n huis is weer toolbar![]()
En met jou?
Top!quote:Op zondag 10 maart 2013 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vermaak me nu prima met Dumpert en 3FM op de achtergrond
Prima muziekjensquote:Op zondag 10 maart 2013 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Top!
South Park staat hier aan, de radio heb ik vrij snel weer uitgezet, vond het saai
Dat wel, maar ik had er weinig zin in. Knop gevonden, zeg maarquote:
Goedemorgenquote:
o god, het is weer zondagquote:
Jaquote:
Het is ongetwijfeld een schatje, maar hou je poot maar goed stijfquote:Op zondag 10 maart 2013 13:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
We willen een keer met de malletband uit, het idee van M is om naar Hoogeveen te gaan omdat onze dirigent daar wegkomt__ Dat gaat dus niet gebeuren he.
Eens! Hoogeveen wil je niet dood gevonden worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is ongetwijfeld een schatje, maar hou je poot maar goed stijf![]()
Meppel is veel gezelliger
Ja dat komt wel goedquote:Op zondag 10 maart 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is ongetwijfeld een schatje, maar hou je poot maar goed stijf![]()
Meppel is veel gezelliger
Precies, al wil ik op het moment nergens dood gevonden wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Eens! Hoogeveen wil je niet dood gevonden worden.
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef k_man het volgende:
How do you embarrass an archaeologist? Give him a used tampon and ask him which period it came from.
dat dusquote:Op zondag 10 maart 2013 13:48 schreef minthy het volgende:
Ik hoor het amper, bij de aankondiging heb ik harder gelachen dan toen ik hem in het nummer hoorde
haha, al druk aan t wordfeuden met moedersquote:
Tof!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, al druk aan t wordfeuden met moedersdenk dat ik em, wanneer de nieuwigheid eraf is, vooral onderweg gebruik voor een filmpje ofzo
of 's sochtendsipv de pc om even nieuws te lezen enzo
zal wel te duur zijn ivm reiskostenvergoeding....quote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef FZN05 het volgende:
Is ze eigenlijk wel in de studio? Ik heb haar niet gezien en de cam is nu ook niet op d'r gericht.
daar ga ik voor waken. vind songpop via pc toch nog iets fijner bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb een Sim City-achtig spelletje erop staan, kan je je ook iets te goed mee vermaken
Denk het niet inderdaad. Je ziet Ramon en Timur ook telkens in het spiegelbeeld in het glas dus ze gaan telkens studio in en dan weer achter het raam staan.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef FZN05 het volgende:
Is ze eigenlijk wel in de studio? Ik heb haar niet gezien en de cam is nu ook niet op d'r gericht.
Songpop ren ik sowieso hard voor weg, ik ken mezelfquote:Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar ga ik voor waken. vind songpop via pc toch nog iets fijner bijvoorbeeld
Ze waren telkens wel in de studio, het spiegelbeeld dat je nu ziet was hetzelfde dat je zag onder de nummers.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:34 schreef FZN05 het volgende:
Ik zie Timur en Rámon nu wel steeds gebaren naar het dj-meubel. Zou raar zijn als daar niemand staat.
Hmm, zal eens kijken als het op YouTube wordt gezet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze waren telkens wel in de studio, het spiegelbeeld dat je nu ziet was hetzelfde dat je zag onder de nummers.
ik ben minder verslsaafd dan ik was. op hoogtepunt speelde ik 300potjes in 1 weekquote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Songpop ren ik sowieso hard voor weg, ik ken mezelf
Hoe weet je dat dat gebeurt dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hmm, zal eens kijken als het op YouTube wordt gezet.
'Als' kan ook wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:44 schreef k_man het volgende:
Oh wacht... je bedoelde 'of' in plaats van 'als', denk ik.
Het gebeurt namelijk ook, want Hole zet het online.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat het gebeurt wel. Niet als synoniem voor of.
Ik weet het ook zeker, want hole doet dat gewoon.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Btw, ik zal nooit "als" als synoniem gebruiken voor of.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat leuk blijftquote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben minder verslsaafd dan ik was. op hoogtepunt speelde ik 300potjes in 1 week
Hier welquote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
Is het hier een beetje gezelligggggggggggggggggggggBartje Arens
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voel je je al echt een ouwe lul nu?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben helemaal zen met HET NIEUWE Classic FM!!!11
Nee!! Classic FM heeft nu zelfs in de ochtend Classic FM Request!!!!1quote:
Gelukkig maar. Er zijn echt mensen die dat doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Btw, ik zal nooit "als" als synoniem gebruiken voor of.
Volhouden en af en toe naar een andere zender luisteren...quote:Op zondag 10 maart 2013 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee!! Classic FM heeft nu zelfs in de ochtend Classic FM Request!!!!1
Camille Saint-Saëns Pianoconcert no.2 in g kl. op.22 (2)quote:Op zondag 10 maart 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volhouden en af en toe naar een andere zender luisteren...
Voor je het weet word je wél een ouwe lulhannes
Euw, teh horrorsquote:Op zondag 10 maart 2013 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Camille Saint-Saëns Pianoconcert no.2 in g kl. op.22 (2)
nee hoor! ik speel het nu sinds augustus ofzo en bijna ieder potje hoor ik wel 1 of meerdere nieuwe nummersquote:Op zondag 10 maart 2013 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat leuk blijft
Na een week ken je alle liedjes wel
Momenteel niet zo veel.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef minthy het volgende:
Leuk onderwerp bij PS Radio; hoeveel geluid maak je tijdens seks
Radio dus wat zachter zettenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef minthy het volgende:
Ik ook niet, maar dat zal vast liggen aan het feit dat ik alleen op de bank hang en geen seks hebquote:
Heeft Paul zelf niet zo'n last van met zijn geluidsafwerende bril.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef minthy het volgende:
Je bent nog jong dat komt nog wel weerquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Heeft Paul zelf niet zo'n last van met zijn geluidsafwerende bril.
Precies. Zelfs ik heb nog hoop op m'n 36e, houd moed!!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bent nog jong dat komt nog wel weer.
Ik hoop het wel jaquote:Op zondag 10 maart 2013 19:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bent nog jong dat komt nog wel weer.
Kop op vogel.quote:
Zekers, gelukkig wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kop op vogel.
Het voorjaar komt er aan
Ik ookquote:
Alloquote:
Ik hoorde hem laatst uit één of ander café brullen in Zwolle, ik deed een dansje op straatquote:
Pics van je dansje.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde hem laatst uit één of ander café brullen in Zwolle, ik deed een dansje op straat![]()
Ik doe niet aan pics, baalde er al van dat er een stuk been te zien was op een foto die ik op FB knalde vanmiddagquote:
Jouw bankquote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pics, baalde er al van dat er een stuk been te zien was op een foto die ik op FB knalde vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |