nee dat is het snoer van je luidspreker dat stuk isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
hee, ineens het volume van webcamstream lager
nee, want gamegeluid blijft wel even luid...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee dat is het snoer van je luidspreker dat stuk is
al bijna 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wauw wauw bijna topic 4000
Wie geeft er een neuck?!
waarom game en radio door elkaar dat is tog verwarendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want gamegeluid blijft wel even luid...
och, ik speel Civ5, dat heeft niet zoveel geluidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom game en radio door elkaar dat is tog verwarend
die is er al? okquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik twijfel of ik Les.Miserables.2012.720p.BluRay.x264-SPARKS zal downloaden
kak, dan moet ik ff wat ruimte gaan makenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes en Lincoln ook. Das een moetje, uiteraard.
Ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wauw wauw bijna topic 4000
Wie geeft er een neuck?!
Life of Pi en The Hobbit hoef ik je niet te vertellen denk ik... Zero Dark Thirtyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, dan moet ik ff wat ruimte gaan maken
laatste 2 heb ik al staan, over die 1e twijfel ik nog.....komt ooit nog welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Life of Pi en The Hobbit hoef ik je niet te vertellen denk ik... Zero Dark Thirty
Die toeters wil ik ook op m'n tettenquote:
probneer ze eerst maar met toeter en al in een bustiere te proppen!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Die toeters wil ik ook op m'n tetten![]()
Geeft vast een verbaasde blik bij het uitpakken
Pino! ouwe vergadervogel!quote:
Ik heb voor hetere vuren gestaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probneer ze eerst maar met toeter en al in een bustiere te proppen!
tot straks!quote:
Ik ga weerquote:
ik las heel even "Kane".....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn muziekbibliotheek maar even uitgebreid, moet toch even oefenen voor PinkPop, Green Day, Killers, KoL, Miles Kane....
Wederom weer blijheid! Bij Domien van de week ook al (al dan niet terug te vinden in de playlist).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |