nee dat is het snoer van je luidspreker dat stuk isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
hee, ineens het volume van webcamstream lager
nee, want gamegeluid blijft wel even luid...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee dat is het snoer van je luidspreker dat stuk is
al bijna 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wauw wauw bijna topic 4000
Wie geeft er een neuck?!
waarom game en radio door elkaar dat is tog verwarendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want gamegeluid blijft wel even luid...
och, ik speel Civ5, dat heeft niet zoveel geluidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom game en radio door elkaar dat is tog verwarend
die is er al? okquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik twijfel of ik Les.Miserables.2012.720p.BluRay.x264-SPARKS zal downloaden
kak, dan moet ik ff wat ruimte gaan makenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes en Lincoln ook. Das een moetje, uiteraard.
Ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wauw wauw bijna topic 4000
Wie geeft er een neuck?!
Life of Pi en The Hobbit hoef ik je niet te vertellen denk ik... Zero Dark Thirtyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, dan moet ik ff wat ruimte gaan maken
laatste 2 heb ik al staan, over die 1e twijfel ik nog.....komt ooit nog welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Life of Pi en The Hobbit hoef ik je niet te vertellen denk ik... Zero Dark Thirty
Die toeters wil ik ook op m'n tettenquote:
probneer ze eerst maar met toeter en al in een bustiere te proppen!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Die toeters wil ik ook op m'n tetten![]()
Geeft vast een verbaasde blik bij het uitpakken
Pino! ouwe vergadervogel!quote:
Ik heb voor hetere vuren gestaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probneer ze eerst maar met toeter en al in een bustiere te proppen!
tot straks!quote:
Ik ga weerquote:
ik las heel even "Kane".....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn muziekbibliotheek maar even uitgebreid, moet toch even oefenen voor PinkPop, Green Day, Killers, KoL, Miles Kane....
Wederom weer blijheid! Bij Domien van de week ook al (al dan niet terug te vinden in de playlist).quote:
meid toch. denk maar veel aan Rolfje en SC, dan lukt het welquote:
Als ik aan hen denk, dan moet ik prompt poepenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid toch. denk maar veel aan Rolfje en SC, dan lukt het wel
das dan weer handig bij obstipatie!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik aan hen denk, dan moet ik prompt poepen
quote:
Die zou ik regelrecht van het podium pissen!quote:
met je supersoakerschwanz?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die zou ik regelrecht van het podium pissen!
Daar wil ik bij zijn! Ik gooi al m'n anti-meet-gesodemieter als de wiedeweerga overboord als je dat gaat doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Die zou ik regelrecht van het podium pissen!
Jawohl!quote:
Bvast wel! Komt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. trusten!
oh, en morgen tijdens TOR ben ik er waarschijnlijk niet, maar jullie kunnen het bvast wel zonder mij af
slaap lekker
Zeker wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. trusten!
oh, en morgen tijdens TOR ben ik er waarschijnlijk niet, maar jullie kunnen het bvast wel zonder mij af
slaap lekker
ow? welke dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Boh, ik heb dus ook mijn eigen naamplaatje
without me van Eminem? daar zit jouw voornaam in? of Pino?quote:
twitter:oosterpoort twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 09:55:03Let op: de online kaartverkoop voor het concert van Ed Kowalczyk op 19 sept, gaat over 5 minuten van start: http://t.co/lY0GKmVpDo reageer retweet
Voornaam ja. Ergens derde couplet ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
without me van Eminem? daar zit jouw voornaam in? of Pino?
doet hij alleen eigen werk of ook nog nummers van Livequote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:56 schreef 3rdRock het volgende:
voor de Noord-NL fans:twitter:oosterpoort twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 09:55:03Let op: de online kaartverkoop voor het concert van Ed Kowalczyk op 19 sept, gaat over 5 minuten van start: http://t.co/lY0GKmVpDo reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:11 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me een vet festival!
Rock is er niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
Timur Open Radio en het topic is stil????????
wat is dan het juiste woord?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
Een beeldschone NEGERIN
Komop zeg dat zeg je toch niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |