SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerstvolgende meet:
SPT / Fietsmeet Vreeswijk zondag 17 maart: La PrimaveraMaar ik kan 't mis hebben...
Hier ook, Sierdsteigerpijp even vergeten. Hij was trouwens afgelopen zaterdag wel in Leeuwarden, denk verdwaaldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Tommeke het volgende:
Nu rijden bij ons ook alleen maar elites en goede amateurs voorin. De rest volgt maar wat, of schoot af en toe eens een pijl af. In de loop van het voorjaar is het makkelijker koersen.
Gister was Tijmen Eising er. Die rijdt ook makkelijk.
geef ze eens ongelijk... dan wordt het pikkie ineens 2 cm...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:47 schreef CyclingGirl het volgende: [...]. Hoewel sommigen het niet kunnen hebben als ik ze voorbij rij.
Mijn fout, haal wat users door elkaar wss.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:01 schreef Maxbet het volgende:
@buzz ik fiets toch echt op een 10speed Tiagra nu. Ik vond het verschil in prijs tussen een tiagra cassette en een 105 zo weinig dat ik liever de 105 pak.
Maar misschien is er nog een betere optie?
Ik ook blijkbaar, waarom noem ik jou buzzquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef No-P het volgende:
[..]
Mijn fout, haal wat users door elkaar wss.
Ik maakte maar een grapje hoor, want ik dacht ook gelezen te hebben dat je een zesbak had. En met een 105 kopen is niets mis mee. maar Shimano kennende.... als het prijsverschil niet al te groot is dan zal er wel geen kwaliteitsverschil zijn ook. Maar koop dan wel een cassette combi waar de meeste tandwielen slechts met eentje oplopen. Dat rijdt veel lekkerder dan b.v. steeds tussen een 19 en een 17 te zitten schakelen. Dan kom je dus een 18 te kort.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:01 schreef Maxbet het volgende:
@buzz ik fiets toch echt op een 10speed Tiagra nu. Ik vond het verschil in prijs tussen een tiagra cassette en een 105 zo weinig dat ik liever de 105 pak.
Maar misschien is er nog een betere optie?
Steigerpijp is gewoon nog elite hoor. Wat een klasbak.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hier ook, Sierdsteigerpijp even vergeten. Hij was trouwens afgelopen zaterdag wel in Leeuwarden, denk verdwaald
Lach maar, Steigenga is een kanon. Zo hard als een Steigerpijp.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
Tjongejonge, zo kan je ook alleen heten als je uit Fryslan komt.
Dan moet je voor morgen ook nog spikes monteren denk ik. Want als ik zo naar de weerberichten kijk, denk ik niet dat die goddelijke BMC hier van stal komt morgen. Hooguit een rondje MTB'en op de weg. Bah, ik ben echt helemaal klaar met dit tiefus weer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb net een dicht achterwiel gefixt van een paar wielplaten. Ziet er wel spang uit al zeg ik het zelf.
Heb wel zin in een tijdritje.
Ik lach niet, heb enkel meelij. Je zal in een Frans of Engels hotel arriveren:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lach maar, Steigenga is een kanon. Zo hard als een Steigerpijp.
Insert Frysk accent voor een beter effect!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik lach niet, heb enkel meelij. Je zal in een Frans of Engels hotel arriveren:
"Your name sir?"
"Sierd Steigenga"
"What??"
In België geven ze niet veel neerslag af voor de zondag hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef Tommeke het volgende:
Moet morgen toch werken. Ga zondag wel op de crosser of naar de gym om 2 uurtjes te spinnen.
Schoenen kleren en eten. Schoenen weet ik nog niet of ik die kan laten staan, er zouden wel lockers moeten zijn maar die mag je eigenlijk niet voor lange tijd gebruiken en moet nog zien of er beschikbaar zijn. Dat zie ik wel als het een beetje knap weer is. En vanaf fietsenstalling/omkleedruimte moet ik buitenom naar de ingang van het kantoor dus om ze dan op kantoor neer te zetten en op mijn sokken te gaan lopen..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wag neem je mee dan? Schoenen enzo laat ik op mij. Werk liggen en eten koop ik bij mijn werk in de uurt
Heb geen vervoer /indekker/quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In België geven ze niet veel neerslag af voor de zondag hoor.
Die is z'n fiets aan het tweaken voor de Ronde van Vlaanderen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
Waar zit Fred eigenlijk? Die was toch zo druk aan het Tacxen? En hardlopen.
Halen ze niet. Zonder ons als kopmannen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
De twee jongens uit Aken (van de buitenband) hebben zich net aangemeld voor de 200.
Mooi, dan hoef ik dus niet zelf voor een reserve buitenbandje te zorgen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
De twee jongens uit Aken (van de buitenband) hebben zich net aangemeld voor de 200.
Als er 1 genoeg spekkies aan boord heeft om warm te blijven dan ben jij het.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Halen ze niet. Zonder ons als kopmannen.
Oh, wacht. Ik ben de enige die niet komt.
Die 300, alleen bij > 10 graden & droog.
My words exactly.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:26 schreef Gripper het volgende:
En als zo'n 200 km voor iemand effect heeft dan is het voor jou oksel! Nu eens niet 3 uur volledig in het rood over de holterberg jagen, maar gewoon in een gelijkmatig tempo vetverbranden. Heel veel vet verbranden!
Ze geven 2 graden af morgen, als je dan in mijn wiel gaat laat ik af en toe een dikke warme scheet dan is het gevoelsmatig ook 10 graden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Halen ze niet. Zonder ons als kopmannen.
Oh, wacht. Ik ben de enige die niet komt.
Die 300, alleen bij > 10 graden & droog.
Zegt die weegschaal dat? 1,5kg spier in paar weken met fietsen is niet echt realistisch. Dat gebeurd eerder met bodybuilding zonder cardio, maar dan moet je echt hard pompen in de gym en veel eten. Bovendien, spieren groeien erg langzaam/ nagenoeg niet als je tegelijk ook afvalt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:26 schreef Oksel het volgende:
Nou, ook dat wordt minder!
Ben al 2,5kg lichter, dus +/- 4kg spek weg, en 1,5kg spier erbij.
Een impedantie meting is nooit echt nauwkeurig, het geeft alleen maar een trend weer. De afwijkingen kunnen groot zijn door allerlei factoren; veel/weinig slaap, moment van meten, wat je de dag er voor hebt gegeten en gedronken, wanneer en hoeveel kracht/cardio training je hebt gedaan, toiletbezoek, etc etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zegt die weegschaal dat? 1,5kg spier in paar weken met fietsen is niet echt realistisch. Dat gebeurd eerder met bodybuilding zonder cardio, maar dan moet je echt hard pompen in de gym en veel eten. Bovendien, spieren groeien erg langzaam/ nagenoeg niet als je tegelijk ook afvalt.
Sports-livez.comquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:55 schreef Patroon het volgende:
Weet iemand waar vanmiddag parijs-Nice live op internet wordt uitgezonden?
Is er nog een blok van een uur vrij in de middag?quote:
Ik heb scheonen bij mijn werkplek, slippers in de doucheruimte. Ik loop op slippers naar kantoor. Ik heb beleg op kantoor en koop af en toe bij de appie een heel brood die ik in 3 dagen opeet. En soms krentenbollen voor als ik langer ga fietsen. Kleding neem ik op maandag mee (1 of 2 spijkerbroeken, 3 shirts en 5 onderbroeken+sokken). Past makkelijk in een tas. Heb op kantoor nog een vest en jas liggen en een paar schoenen dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:05 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Schoenen kleren en eten. Schoenen weet ik nog niet of ik die kan laten staan, er zouden wel lockers moeten zijn maar die mag je eigenlijk niet voor lange tijd gebruiken en moet nog zien of er beschikbaar zijn. Dat zie ik wel als het een beetje knap weer is. En vanaf fietsenstalling/omkleedruimte moet ik buitenom naar de ingang van het kantoor dus om ze dan op kantoor neer te zetten en op mijn sokken te gaan lopen..
Er is wel gewoon een grote kantine waar vanalles is te krijgen maar student hè ik moet ook op de kleintjes letten.
Zonder rugtas zou kunnen maar dan zou ik op een dag dat ik niet met de fiets ga mijn kleren mee moeten slepen, en als het mooi weer is ga ik misschien wel 5 dagen op de fiets en dan is het ook wel handig om wat verse kleren te hebben, voor de collega's tenminste
Ik blief in Grunn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:40 schreef kaasplankje het volgende:
En dan kan Tommeke met je meerijden.
Wat zul je eruitzien na een dag in de spray van onze wielen... Neem wel ff een handdoek en droge kleren mee voor terug in de autoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:07 schreef No-P het volgende:
Net nog even 18km gelopen, nu zo fiets nakijken en spullen vast pakken. Morgen lekker de dag in het wiel van kaas en gripper.
Maar wel met tubes hé!!!!!quote:
Ja, komende week maar ff wat lichter krachttraining doen dan afgelopen week. Moet ook wel wennen aan dagelijks werken. Kost toch meer energie dan beetje student zijnquote:
Ik doe mijn Concorde ook in de wagen morgen, als de weg dan erg nat is ga ´k daar wel op fietsen. Dan kan je droog in ´t wiel rijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat zul je eruitzien na een dag in de spray van onze wielen... Neem wel ff een handdoek en droge kleren mee voor terug in de auto
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:11 schreef MarcoD het volgende:
Doen de 200 rijders eigenlijk ook allemaal de 300?
De Concorde zal bij een aantal deelnemers in de smaak vallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik doe mijn Concorde ook in de wagen morgen, als de weg dan erg nat is ga ´k daar wel op fietsen. Dan kan je droog in ´t wiel rijden.
Ah, die in Haren? Mijn vriendin heeft daar ook aan meegedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef SuperWeber het volgende:
Vandaag niet gefietst, kloteweer... Daarom maar een halve marathon gelopen
Yeps ik had vanmorgen niet zoveel zin, maar na zo'n 10 km kreeg ik de sjoege er wel in...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:13 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ah, die in Haren? Mijn vriendin heeft daar ook aan meegedaan
Toch is ze wel veel trager. Op de Lorini rijd ik zo´n afstand een stuk sneller dus makkelijker.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De Concorde zal bij een aantal deelnemers in de smaak vallen.
Ja, maar dat mag mijn vader eigenlijk niet weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oa Lars Boom, en halve peloton tijdens Omloop nieuwsblad. (of was het een toerder.. dan is het gewoon dikke failquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:43 schreef Patroon het volgende:
Zag laatst iemand die de voorste luchtgaten had afgeplakt.
Wat denk je hiervan voor 4,95.............. En nog net een spoiler ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Toch is ze wel veel trager. Op de Lorini rijd ik zo´n afstand een stuk sneller dus makkelijker.
Maar die heeft geen spatborden dus natte kont.![]()
Kutdingen, degene achter je zit vol in je baggerspray.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat denk je hiervan voor 4,95.............. En nog net een spoiler ook.
[ afbeelding ]
Dus ideaal voor tegen ongewenste wieltjeszuigers. Feit blijft dat het er bijna soignee uitziet en het water niet in je bilnaad loopt.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kutdingen, degene achter je zit vol in je baggerspray.
lol, druk maken om soignee als je er uitziet als een verzopenkat.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus ideaal voor tegen ongewenste wieltjeszuigers. Feit blijft dat het er bijna soignee uitziet en het water niet in je bilnaad loopt.
dat niet doenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
lol, druk maken om soignee als je er uitziet als een verzopenkat.
Ik fiets vaak met een groepje en vervloek de mensen die dan geen spatbordje op de fiets hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus ideaal voor tegen ongewenste wieltjeszuigers. Feit blijft dat het er bijna soignee uitziet en het water niet in je bilnaad loopt.
Hier in Zuilen blijft het niet echt liggen... Van die vervelende harde miezer sneeuw die hard steekt in je ogen.quote:Op zondag 10 maart 2013 07:33 schreef the_critic het volgende:
bikkels.. hier in utrecht toch wel wit[...]
Dat niet, maar als al weg rij terwijl de weg nog nat, is zo'n ding wel handig. Maar ik zal jullie tips ter harte nemen en achteraan de groep aansluiten. Goede morgen trouwens vanuit een waterkoud midden NL. Helden in het zuiden zullen het zwaar hebben gezien de buienradar.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
lol, druk maken om soignee als je er uitziet als een verzopenkat.
zelfs om 1 uur ,s nachts heb je mijn trollpoging nog niet door. Betje jammerquote:Op zondag 10 maart 2013 00:57 schreef Patroon het volgende:
Zwaar egoïstisch als je in een groepje rijdt met zo'n ding. Een ander heeft er niets aan. Maar buzz zal wel geen vriendjes hebben waarmee hij in een groepje kan rijden
edit: kano, probeer je nu weer vriendjes met buzz te worden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |