Dat dusquote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Gewoon een Sil en Rikki herhaling.
Ja, maar dat komt door het trauma dat hij/zij oploopt na het zien van zijn/haar moederquote:Nina's kind word gewoon een laatbloeiertje. Begint op z'n 7de ineens te praten ofzo.
Noud had het donderdag of vrijdag ook ineens over Sil. Dat doen ze meestal niet zomaar. Misschien komt hij binnenkort wel terug.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sill moet terug komen toffe gast was dat. Bovendien zit zijn straf er niet al op?
Net als toen Jef het onlangs ineens had over Karin, Sylvia, etc etc?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Noud had het donderdag of vrijdag ook ineens over Sil. Dat doen ze meestal niet zomaar. Misschien komt hij binnenkort wel terug.
Mwah Sylvia wordt lastig haha. Maar Noud was bij Sil op bezoek geweest in de gevangenis. Hoeft niks te betekenen natuurlijk. Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als toen Jef het onlangs ineens had over Karin, Sylvia, etc etc?
Ja dan wel graag gespeeld door een andere acteurquote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sill moet terug komen toffe gast was dat. Bovendien zit zijn straf er niet al op?
En dan weet Rikki straks natuurlijk weer niet wat ze wil.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Noud had het donderdag of vrijdag ook ineens over Sil. Dat doen ze meestal niet zomaar. Misschien komt hij binnenkort wel terug.
Kan ze weer d'r zure gezicht opzettenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En dan weet Rikki straks natuurlijk weer niet wat ze wil.
denk dat er wel betere acteurs te vinden zijn dan hem,, ik mis de types zoals '' Peter Kelder''quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom ? Die kerel met zijn grote neusgaten was helemaal niet zo slecht.
''HOU OP!''quote:Op maandag 11 maart 2013 09:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan ze weer d'r zure gezicht opzetten
... Oh wacht, dat doet ze de hele tijd al
Ze weten wel het perfecte shot uit te kiezenquote:
Dat was voor mij eerst de Aysen-smileyquote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze weten wel het perfecte shot uit te kiezen
Ze kijkt net zo:Maar da's eigenlijk een belediging voor die smiley
Zelfs Aysen kijkt nog minder zuur als ze d'r zin niet krijgtquote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat was voor mij eerst de Aysen-smiley
Is zo. Op deze foto zie je gewoon het vagevuur in d'r ogen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs Aysen kijkt nog minder zuur als ze d'r zin niet krijgt
Maar die eerste vond ik als kind heel lelijk. Nu ziet ze er idd beter uit.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
Het verschil tussen Rikki #1 en #2:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Conclusie: Amber Brantjes moet terug als Rikki
Heel lelijk vond ik 'r niet, maar ze is inderdaad wel goed opgedroogdquote:Op maandag 11 maart 2013 17:24 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Maar die eerste vond ik als kind heel lelijk. Nu ziet ze er idd beter uit.
Dat vind ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:50 schreef Kyubey het volgende:
Niets mis met de actrice van Rikki, meer met haar script.
Denk het niet, in ieder geval niet op dit momentquote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vind ik ook eigenlijk.
Als Amber Brantjes de rol was blijven spelen.
Hadden we hier waarschijnlijk ook wel, over haar zitten klagen!
Moet wel toegeven, dat Amber Brantjes erg mooi aan het worden is!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Denk het niet, in ieder geval niet op dit moment
Ik zie nog eerder gebeuren dat Ludo als nieuwe Paus gekozen wordtquote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef Koosnaam het volgende:
Hopelijk, is het nu eens helemaal klaar tussen Bing en Sjors!![]()
Al was het maar voor een paar maanden.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder gebeuren dat Ludo als nieuwe Paus gekozen wordt
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder gebeuren dat Ludo als nieuwe Paus gekozen wordt
Zomercliff!!!:quote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Al was het maar voor een paar maanden.![]()
Maarja, zijn relatie met Aysen zal nu ook wel snel voorbij zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo die wraak neemt op de bloemist als die niet tijdig de bloemen voor het jaarlijkse bloemenmoment levertquote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]Dat zou geweldige mogelijkheden bieden op nieuwe verhaallijnen!
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zomercliff!!!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zomercliff!!!:Weet je, ik zie het bijna nog echt gebeuren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervang fiets door motor.
Helemaal super.
Uit een interview met Rohan:quote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Weet je, ik zie het bijna nog echt gebeuren ook
Spectaculair... Hm...quote:Waar ben je momenteel voornamelijk mee bezig en wat heb je in het vooruitzicht?
Momenteel werken we naar de zomercliff toe. Deze belooft spectaculair te worden, maar daarvoor moet nog een hoop bedacht en geregeld worden.
In het kader van dat het spectaculair belooft te worden, denk ik dat het toch een driewieler wordt. Maar die moet nog geregeld wordenquote:Vervang fiets door motor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zomercliff!!!:Matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Doe mij maar alle twee graag om half vier op de kamer.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
Het verschil tussen Rikki #1 en #2:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Conclusie: Amber Brantjes moet terug als Rikki
Tis net half vijf geweestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe mij maar alle twee graag om half vier op de kamer.
Kamer 360 in de rozenboom.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis net half vijf geweestEn op welke kamer trouwens?
Vond ze leuk, heb helaas niet alles gezien, was al begonnen, maar wat ik gezin heb vond ik leuk.quote:
ooh hou op ik wil het zien!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb Soaptalent inmiddels afgekeken en herkende al meerdere mensen:
- Herald Adolfs, (tegenwoordig) de partner van presentator Carlo Boszhard die het presenteerde
- Arlette Adriani, één van de laatste 6 die later bij Domino Day en andere programma's belspelletjes deed op SBS6
- Aukje van Ginneken, ook een van de laatste 6 die op weg was de gastol in GTST (óf ONM!) te pakken
- Winston Post, exactly the same
- Wilbert Gieske! De deelnemers namen in de GTST-decors scènes op, waaronder huize Jef, hotel Dendermonde (Dacht ik, achter de computer) en in de oude huize Alberts
Wie er wint...? Ja...
Maar was de auditie nou in Dansatoria of in een ander pand?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook zo logisch dat ze zomaar Dansatoria kan inlopen
They will always come back.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:22 schreef Kyubey het volgende:
De toiletjuffrouw is terug![]()
Maar ze heeft een ander hoofd.
Ander pand volgens mij, ze gingen in Dansatoria oefenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar was de auditie nou in Dansatoria of in een ander pand?
Waarom kon je Wiet dan horen zingen vanaf de plee?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ander pand volgens mij, ze gingen in Dansatoria oefenen.
^^ Dit!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef amaranta het volgende:
Oh Rik, je zou eens moeten weten, je schoonzus heeft je broer vermoord.
Exact wat ik dacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Rick en de moordenares van zijn broer.. zouden de schrijvers dat vergeten zijn of komt dat ooit nog uit?
Muziek van de scene, maar was wat wiet zong ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kon je Wiet dan horen zingen vanaf de plee?
Of was dat gewoon de muziek van de scene?
Dat was toch Rikki, die zat opgesloten..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kon je Wiet dan horen zingen vanaf de plee?
Of was dat gewoon de muziek van de scene?
Ja het leek alsof je Wiet kon horen vanaf het toilet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Muziek van de scene, maar was wat wiet zong ja.
Das waar..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja het leek alsof je Wiet kon horen vanaf het toilet.
dat dus..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Word er trouwens wel echt naar van dat Lorena zodanig Rikki tegen Wiet probeert op te zetten, misselijkmakend, en dat Wiet nu juist Lucas verdenkt terwijl hij haar ongeacht alles had vergeven terwijl hij door haar in coma lag.
Dat vraag ik me dus elke keer af als ze daar binnenloopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Rick en de moordenares van zijn broer.. zouden de schrijvers dat vergeten zijn of komt dat ooit nog uit?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef majahoi het volgende:
Volgens mij denken de schrijvers echt dat ze fantastische verhaallijnen bedenken enzo. -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Frey het volgende:
Morgen:Zo vader zo zoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Frey het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Dotteke het volgende:
Het is zover!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit nou een serieuze vraag? Ik hoop toch van nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:31 schreef amaranta het volgende:
Maar dacht Lorena soms dat ze Wiet opsloot ofzo?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]Maxime zal haar dan wel opvangen. Ik weet niet precies waarom de schrijvers willen dat we een tergende hekel aan Maxime krijgen, maar je weet dat het gaat gebeuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Bing is voorspelbaar maar idd Lorena.. WTFquote:
Ook weer heel voorspelbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maxime zal haar dan wel opvangen. Ik weet niet precies waarom de schrijvers willen dat we een tergende hekel aan Maxime krijgen, maar je weet dat het gaat gebeuren!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Koosnaam op 13-03-2013 00:58:54 ]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:01 schreef ChilllayD het volgende:
Hahahahha ik heb me kapot gelachen om die shortie van morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef roos85 het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Wat een kwal, weer...quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef roos85 het volgende:
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |