Dat vind ik ook eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:50 schreef Kyubey het volgende:
Niets mis met de actrice van Rikki, meer met haar script.
Denk het niet, in ieder geval niet op dit momentquote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vind ik ook eigenlijk.
Als Amber Brantjes de rol was blijven spelen.
Hadden we hier waarschijnlijk ook wel, over haar zitten klagen!
Moet wel toegeven, dat Amber Brantjes erg mooi aan het worden is!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Denk het niet, in ieder geval niet op dit moment
Ik zie nog eerder gebeuren dat Ludo als nieuwe Paus gekozen wordtquote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef Koosnaam het volgende:
Hopelijk, is het nu eens helemaal klaar tussen Bing en Sjors!![]()
Al was het maar voor een paar maanden.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder gebeuren dat Ludo als nieuwe Paus gekozen wordt
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder gebeuren dat Ludo als nieuwe Paus gekozen wordt
Zomercliff!!!:quote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Al was het maar voor een paar maanden.![]()
Maarja, zijn relatie met Aysen zal nu ook wel snel voorbij zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo die wraak neemt op de bloemist als die niet tijdig de bloemen voor het jaarlijkse bloemenmoment levertquote:Op maandag 11 maart 2013 20:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]Dat zou geweldige mogelijkheden bieden op nieuwe verhaallijnen!
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zomercliff!!!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zomercliff!!!:Weet je, ik zie het bijna nog echt gebeuren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervang fiets door motor.
Helemaal super.
Uit een interview met Rohan:quote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Weet je, ik zie het bijna nog echt gebeuren ook
Spectaculair... Hm...quote:Waar ben je momenteel voornamelijk mee bezig en wat heb je in het vooruitzicht?
Momenteel werken we naar de zomercliff toe. Deze belooft spectaculair te worden, maar daarvoor moet nog een hoop bedacht en geregeld worden.
In het kader van dat het spectaculair belooft te worden, denk ik dat het toch een driewieler wordt. Maar die moet nog geregeld wordenquote:Vervang fiets door motor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zomercliff!!!:Matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Doe mij maar alle twee graag om half vier op de kamer.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
Het verschil tussen Rikki #1 en #2:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Conclusie: Amber Brantjes moet terug als Rikki
Tis net half vijf geweestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe mij maar alle twee graag om half vier op de kamer.
Kamer 360 in de rozenboom.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis net half vijf geweestEn op welke kamer trouwens?
Vond ze leuk, heb helaas niet alles gezien, was al begonnen, maar wat ik gezin heb vond ik leuk.quote:
ooh hou op ik wil het zien!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb Soaptalent inmiddels afgekeken en herkende al meerdere mensen:
- Herald Adolfs, (tegenwoordig) de partner van presentator Carlo Boszhard die het presenteerde
- Arlette Adriani, één van de laatste 6 die later bij Domino Day en andere programma's belspelletjes deed op SBS6
- Aukje van Ginneken, ook een van de laatste 6 die op weg was de gastol in GTST (óf ONM!) te pakken
- Winston Post, exactly the same
- Wilbert Gieske! De deelnemers namen in de GTST-decors scènes op, waaronder huize Jef, hotel Dendermonde (Dacht ik, achter de computer) en in de oude huize Alberts
Wie er wint...? Ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |