Dat weet ik wel zeker. Gewoon een Sil en Rikki herhaling.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Bram en Lana over een paar jaar een relatie met elkaar hebben, maar dat deze in een crisis komt omdat Bram of Lana verliefd wordt op het kind van Nina (wat dan dankzij een wondermiddel 'normaal' is geworden)
Dat dusquote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Gewoon een Sil en Rikki herhaling.
Ja, maar dat komt door het trauma dat hij/zij oploopt na het zien van zijn/haar moederquote:Nina's kind word gewoon een laatbloeiertje. Begint op z'n 7de ineens te praten ofzo.
Noud had het donderdag of vrijdag ook ineens over Sil. Dat doen ze meestal niet zomaar. Misschien komt hij binnenkort wel terug.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sill moet terug komen toffe gast was dat. Bovendien zit zijn straf er niet al op?
Net als toen Jef het onlangs ineens had over Karin, Sylvia, etc etc?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Noud had het donderdag of vrijdag ook ineens over Sil. Dat doen ze meestal niet zomaar. Misschien komt hij binnenkort wel terug.
Mwah Sylvia wordt lastig haha. Maar Noud was bij Sil op bezoek geweest in de gevangenis. Hoeft niks te betekenen natuurlijk. Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als toen Jef het onlangs ineens had over Karin, Sylvia, etc etc?
Ja dan wel graag gespeeld door een andere acteurquote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sill moet terug komen toffe gast was dat. Bovendien zit zijn straf er niet al op?
En dan weet Rikki straks natuurlijk weer niet wat ze wil.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Noud had het donderdag of vrijdag ook ineens over Sil. Dat doen ze meestal niet zomaar. Misschien komt hij binnenkort wel terug.
Kan ze weer d'r zure gezicht opzettenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En dan weet Rikki straks natuurlijk weer niet wat ze wil.
denk dat er wel betere acteurs te vinden zijn dan hem,, ik mis de types zoals '' Peter Kelder''quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom ? Die kerel met zijn grote neusgaten was helemaal niet zo slecht.
''HOU OP!''quote:Op maandag 11 maart 2013 09:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan ze weer d'r zure gezicht opzetten
... Oh wacht, dat doet ze de hele tijd al
Ze weten wel het perfecte shot uit te kiezenquote:
Dat was voor mij eerst de Aysen-smileyquote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze weten wel het perfecte shot uit te kiezen
Ze kijkt net zo:Maar da's eigenlijk een belediging voor die smiley
Zelfs Aysen kijkt nog minder zuur als ze d'r zin niet krijgtquote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat was voor mij eerst de Aysen-smiley
Is zo. Op deze foto zie je gewoon het vagevuur in d'r ogen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs Aysen kijkt nog minder zuur als ze d'r zin niet krijgt
Maar die eerste vond ik als kind heel lelijk. Nu ziet ze er idd beter uit.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
Het verschil tussen Rikki #1 en #2:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Conclusie: Amber Brantjes moet terug als Rikki
Heel lelijk vond ik 'r niet, maar ze is inderdaad wel goed opgedroogdquote:Op maandag 11 maart 2013 17:24 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Maar die eerste vond ik als kind heel lelijk. Nu ziet ze er idd beter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |