Maar was de auditie nou in Dansatoria of in een ander pand?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook zo logisch dat ze zomaar Dansatoria kan inlopen
They will always come back.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:22 schreef Kyubey het volgende:
De toiletjuffrouw is terug![]()
Maar ze heeft een ander hoofd.
Ander pand volgens mij, ze gingen in Dansatoria oefenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar was de auditie nou in Dansatoria of in een ander pand?
Waarom kon je Wiet dan horen zingen vanaf de plee?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ander pand volgens mij, ze gingen in Dansatoria oefenen.
^^ Dit!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef amaranta het volgende:
Oh Rik, je zou eens moeten weten, je schoonzus heeft je broer vermoord.
Exact wat ik dacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Rick en de moordenares van zijn broer.. zouden de schrijvers dat vergeten zijn of komt dat ooit nog uit?
Muziek van de scene, maar was wat wiet zong ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kon je Wiet dan horen zingen vanaf de plee?
Of was dat gewoon de muziek van de scene?
Dat was toch Rikki, die zat opgesloten..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom kon je Wiet dan horen zingen vanaf de plee?
Of was dat gewoon de muziek van de scene?
Ja het leek alsof je Wiet kon horen vanaf het toilet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Muziek van de scene, maar was wat wiet zong ja.
Das waar..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja het leek alsof je Wiet kon horen vanaf het toilet.
dat dus..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Word er trouwens wel echt naar van dat Lorena zodanig Rikki tegen Wiet probeert op te zetten, misselijkmakend, en dat Wiet nu juist Lucas verdenkt terwijl hij haar ongeacht alles had vergeven terwijl hij door haar in coma lag.
Dat vraag ik me dus elke keer af als ze daar binnenloopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Rick en de moordenares van zijn broer.. zouden de schrijvers dat vergeten zijn of komt dat ooit nog uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |