Blijkbaar is overmorgen een aflevering die de eerste twee seizoenen samenvat en een vooruitblik op het nieuwe seizoen geeftquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef Kyubey het volgende:
Volgens die counter komt de volgende ep morgen
Moet ik ook echt doen voor het nieuwe seizoen begintquote:
Hmm. Zal waarschijnlijk de eerste keer worden dat ze op tv komt en niet uit haar kleren gaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef Khaleesi het volgende:
5 april komt Carice trouwens bij College Tour op tv. Zal vast nog wel iets over schaduwbaby's gezegd worden.
Blu rays (met commentaar tracks) deze week gekeken. Echt het beste beeld en de beste geluidskwaliteit die ik ooit van een blu ray heb gezien.quote:
Confidence, a girl needs.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga deze maand ook nog eens seizoen 2 kijken! Even een plekje tijd vinden, want examens
Wie zegt datquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Zal waarschijnlijk de eerste keer worden dat ze op tv komt en niet uit haar kleren gaat
Waar zouden we die zaterdag/zondag online kunnen vinden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:12 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Blijkbaar is overmorgen een aflevering die de eerste twee seizoenen samenvat en een vooruitblik op het nieuwe seizoen geeft
Geen idee, ik heb gewoon wat doorgeklikt op de site van die counterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:15 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Waar zouden we die zaterdag/zondag online kunnen vinden?
Tis Publieke Omroep en voor 10 uur, toch? Wel balen, want haar lichaam is niet verkeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2013 17:28:27 ]
Niet Arya plz.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef VeX- het volgende:
Hopelijk gaat er binnenkort weer een Stark dood. Heb het gehad met die brave hendrikjes.
Lannisters daarentegen
Boeiend, hij doet het met een fiery redhead, dat is al meer dan genoegquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Jon Snow vindt ik ook wel een beetje een kneus aan het worden hoor. Vond hem in seizoen 1 nog één van de vetste personages maar nu lijkt het nergens meer op.
Van de Facebook van Game Of Thrones...quote:Westeros will come alive for fans in an immersive, not-to-be-missed touring exhibition that will transport viewers into the breathtaking and enchanted world of the 7 Kingdoms. The traveling exhibit, the first of its kind by HBO, will stop in five international cities - Toronto (3/9-3/16), New York City (3/28-4/3), Sao Paolo (4/25-4/30), Amsterdam (5/18-5/27) and Belfast (6/8-6/17).
Cersei vind ik wat minder, maar Tyrion en Jaime zijn geweldig inderdaad.quote:
Volgend jaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tis Publieke Omroep en voor 10 uur, toch? Wel balen, want haar lichaam is niet verkeerd
Jij trouwens ook examens, of volgend jaar pas?
Ik ga sowieso!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van de Facebook van Game Of Thrones...
Wow! Ga ik heen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
In de trein leren ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:23 schreef Snowbells het volgende:
O shit zie nu pas dat het een aantal dagen voor mijn examens zijn!
. Maar ik doe mijn best om te gaan.
Iets zegt mij dat dit helemaal niet zo indrukwekkend gaat zijn als het klinkt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dit helemaal niet zo indrukwekkend gaat zijn als het klinkt...
Wordt sowieso een nerdfest...
Enigste boeiende aan die foto's is Rose Leslie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt welAllemaal kostuums uit de seizoenen, zelfs van seizoen 3 al. Hier een link naar het album met een aantal foto's.
Daarnaast is het volgens mij ook gratis wat ik eruit begrijp, alleen kan ik nog niet vinden waar het in Amsterdam gaat zijn.
Ooh ik hou gewoon ervan hoe die kostuums en accessoires met zoveel detail zijn gemaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Enigste boeiende aan die foto's is Rose Leslie.![]()
Nee maar serieus ik ben hier niet zo van onder de indruk...![]()
Kostuums zijn leuk maar ik zie vooral veel wanden met wat GoT foto's erop.
Ik denk dat je de serie echt moet verafgoden wil je hier een stijfje van krijgen.
Maar als het gratis is, is het okee.
Op die troon zou ik wel eens willen zitten.![]()
Yupquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:38 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou Ygritte of niet? Kan het door het licht niet zo goed zien.
verdomme nee dat ben ik op vakantie...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je vakantie hiervoor niet afzeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
verdomme nee dat ben ik op vakantie...
Ik zou het bijna doen, fuck die bounty stranden van st.maartenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je vakantie hiervoor niet afzeggen...
Cersei gaat zo geniaal wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Cersei vind ik wat minder, maar Tyrion en Jaime zijn geweldig inderdaad.
[..]
Volgend jaar.
Dit. Had nog zo'n soort bon over uit het kerstpakket, precies genoeg voor seizoen 2 op blu ray.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Blu rays (met commentaar tracks) deze week gekeken. Echt het beste beeld en de beste geluidskwaliteit die ik ooit van een blu ray heb gezien.
Mooi, dat had ik even nodigquote:
GRRR... FUUUU!!1!quote:21 | 3-01 | 31/Mar/13 | Valar Dohaeris
Vandaag was er ook iets nieuws uit. Een korte samenvatting van seizoen twee. Maar je wist toch al lang dat pas de 31e het echte nieuwe seizoen begint?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:19 schreef shiznuts het volgende:
Kudtje pik.
tvcountdown maakt me enthousiast dat er een nieuwe epi uit is, kan ik 'em niet vinden zie ik op epguides het volgende:
[..]
GRRR... FUUUU!!1!
Nee, wisk nie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vandaag was er ook iets nieuws uit. Een korte samenvatting van seizoen twee. Maar je wist toch al lang dat pas de 31e het echte nieuwe seizoen begint?
Mooie samenvatting trouwens!
Ik sta er van te kijken dat Geenstijlers uberhaupt weten wat GoT is...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef MAHL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nder_joffrey_ba.html
Natuurlijk wel. Iedereen weet wat GoT isquote:Op zondag 10 maart 2013 17:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat Geenstijlers uberhaupt weten wat GoT is...
Gathering of Tweakers, toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat Geenstijlers uberhaupt weten wat GoT is...
quote:
Meh.quote:
Wat een geweldig seizoen was het weer. Nog minder dan drie wekenquote:
Verwacht je nou echt dat er bijna een jaar niks over de serie gepraat gaat worden?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
Door al jullie sc is het natuurlijk onmogelijk voor mij om de reacties op de laatste ep op te zoeken.
Schaam jullie diep.
Graag.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat er bijna een jaar niks over de serie gepraat gaat worden?
Je kwam ook heel serieus uit de hoekquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje joh.
Sinds ik mod ben word ik wat te serieus genomen.
Je miste "met chronisch testosteron overschot" achter "zus"quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Seizoen 2 nog maar eens aan het kijken. Godsklere wat haat ik die pleurisbakkes van Theon Greyjoy.
Beetje je zus vingeren tijdens een romantische strandrit te paard om vervolgens je ware broeders te verraden aan dat stuk wandelend ongesteldheid, je vader. Val dood, Theon.
/ragemode
Ware broeders.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Seizoen 2 nog maar eens aan het kijken. Godsklere wat haat ik die pleurisbakkes van Theon Greyjoy.
Beetje je zus vingeren tijdens een romantische strandrit te paard om vervolgens je ware broeders te verraden aan dat stuk wandelend ongesteldheid, je vader. Val dood, Theon.
/ragemode
Sorry, maar hier moest ik wel om lachen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
/ragemode
Jij weet.quote:
oepsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:57 schreef DO2 het volgende:
Die hadden we nog niet gezien, Stommie.
Vooral niet naar boven scrollen,.
Nee want wij doen niet aan illegaal downloaden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Tim86 het volgende:
Game.of.Thrones.A.Gathering.Storm.720p.HDTV.x264-NoGRP
A look back at the events from Season 2 of the hit HBO series ‘Game of Thrones.’
Zal hier vast al wel gepost zijn though
Mooie beelden. Ben benieuwd.quote:
Is van een reclame over een "misbruikhulplijn." Dat was haar enige gig voor Game of Thrones.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee want wij doen niet aan illegaal downloaden.![]()
Ik vond deze opmerkelijke foto van Emilia Clarke op inet, weet iemand welke shoot dit is???
Ze is zonder make-up ook echt superknap!![]()
[ afbeelding ]
Mooi idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee want wij doen niet aan illegaal downloaden.![]()
Ik vond deze opmerkelijke foto van Emilia Clarke op inet, weet iemand welke shoot dit is???
Ze is zonder make-up ook echt superknap!![]()
[ afbeelding ]
Minder glamourous dan ik dacht, maar thanks!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:25 schreef Nagil het volgende:
[..]
Is van een reclame over een "misbruikhulplijn." Dat was haar enige gig voor Game of Thrones.
Edit:
Verdomme zeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:20 schreef VeX- het volgende:
Emilia Clarke date dus met Seth MacFarlane (van Family Guy en Oscars).
Al keilang jongen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:20 schreef VeX- het volgende:
Misselijk ongetalenteerd stuk vreten, die Seth.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:20 schreef VeX- het volgende:
Hmm. Keurt de Khaleesi het goed?quote:
Ik stond er van te kijken dat ze nog samen zijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Keurt de Khaleesi het goed?
Vind Family Guy wel grappig, mits in juiste bui, dus ik gun het Seth wel
Jaloezie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef Schalks. het volgende:
Wat een haat op Seth zeg, ik vind het wel een komisch figuur.
Ik ook. Een uur geleden boek 5 uitgelezen en ik kan niet meer wachtenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb bij god geen idee wat ze hier bedoelt maar vind dit zo'n gaaf shot.![]()
![]()
![]()
Was het al maar 31 maart...![]()
[ afbeelding ]
Dat stuk wordt awesomeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 17 maart 2013 01:54 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb bij god geen idee wat ze hier bedoelt maar vind dit zo'n gaaf shot.![]()
![]()
![]()
Was het al maar 31 maart...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet mij denken aan een stukje pirate metal:quote:Op zondag 17 maart 2013 10:42 schreef Khaleesi het volgende:
Kijk die vlaggetjes, het is een party boot![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Party boat, partyboat yarrr![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een stukje pirate metal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die zanger lijkt wel een beetje op George RR martinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Party boat, partyboat yarrr
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een stukje pirate metal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, dat je dit paraat hebt man.. _______SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Party boat, partyboat yarrr![]()
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Godver, dat je dit paraat hebt man.. _______
Fixedquote:Op zondag 17 maart 2013 11:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Godver, dat je dit piraat hebt man.. _______
Godzijdank heb ik die fase nooit gehadquote:Op zondag 17 maart 2013 11:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Achja metalheadfase what can I say
My puberty was dark and full of terrors
quote:
quote:
quote:If Sansa married George, she would be Sansa Costanza
quote:
Stond hierboven al.quote:
Melisandrequote:
Godverdomme wat een epische trailer weerquote:
Is dat een harembroek?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Funzel het volgende:
Arya en Bran zijn ook flink ouder geworden zeg;
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij kan lopen!quote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Funzel het volgende:
Check dit danquote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Funzel het volgende:
Nu je het zegt, ik schrok al.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Er bestaat een fenomeen, genaamd 'schaduw.'
Hij heeft al de baard in zijn keelquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Er bestaat een fenomeen, genaamd 'schaduw.'
Heb eerst seizoen 1 en 2 gekeken en ben daarna met de boeken begonnen. Vond boek 1 vooral erg saai, terwijl 2 wel weer leuk om te lezen was.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Zhero het volgende:
Vast al eens gevraagd, maar wil door spoilers niet door het topic lezen. Is het leuker om eerst de boeken te lezen, en vervolgens de serie te kijken of juist andersom? Helemaal nieuw met deze serie maar veel goeds over gehoord
.
Ik vond 1 ook heel saai nadat ik beide seizoenen had gekekenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb eerst seizoen 1 en 2 gekeken en ben daarna met de boeken begonnen. Vond boek 1 vooral erg saai, terwijl 2 wel weer leuk om te lezen was.
Nu ben ik verder gaan lezen, maar denk wel dat het leuker was geweest om sommige momenten in de serie te zien.
Alsof je lopend de seksscenes in Game of Thrones gaat kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Grayfoxhound het volgende:
Nieuw ad met Drogon in de hoofdrol:
Deze reclame heeft nog meer en betere CGI dan de serie....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Grayfoxhound het volgende:
Die is tofquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Grayfoxhound het volgende:
De Greyjoy's, die hebben nog een King of the Iron Islands titel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:24 schreef planethugo het volgende:
ben bezig met de re-watch en daar zegt tywinn tegen arya dat iedereen het heeft over de oorlog met 5 koningen. Robb Stark, Joffrey, Stannis, Renly... maar wie is die 5de? De Khaleesi weet bijna niemand het bestaan van. Blijft over de Mance Rayder, waar ze ook nauwelijks van weten dat hij wil aanvallen, en Theon met zijn verrotte familie?
Gvdme, wat lame.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:57 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik vind en blijf het nog steeds raar vinden om ze in real life te zien.quote:
Awwwwwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:15 schreef Franknfurter het volgende:
Ik wil ook wel naar Khaleesi kijken terwijl ik koffie drink
Als je een beetje een lezer bent en het je toch niet uit maakt zou ik voor de boeken gaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef Zhero het volgende:
Vast al eens gevraagd, maar wil door spoilers niet door het topic lezen. Is het leuker om eerst de boeken te lezen, en vervolgens de serie te kijken of juist andersom? Helemaal nieuw met deze serie maar veel goeds over gehoord
.
wel een beetje vreemd dan aangezien ze pas net de starks aangevallen hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De Greyjoy's, die hebben nog een King of the Iron Islands titel.
Ja, hij heeft zichzelf tijdens de rebellion tegen de Mad King ook al eens uitgeroepen tot King. Maar goed, Renly is al dood voordat hij dat voor de tweede keer deed dus er waren sowieso nooit 5 koningen tegelijk. Het is meer gewoon een aanduiding voor die oorlog. Beetje als onze wereld oorlogen waar ook niet de hele wereld aan meedeedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
wel een beetje vreemd dan aangezien ze pas net de starks aangevallen hebben
Half 5, dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor de geïntereseerde onder ons!
TONIGHT AT 7:30 PT/10:30 ET: Watch an "Evening with Game of Thrones," a live discussion with David Benioff, D.B. Weiss, George R.R. Martin, Peter Dinklage and more of the cast/producers of the show.
(PETER DINKLAGE Tyrion Lannister
NIKOLAJ COSTER-WALDAU Jaime Lannister
LENA HEADEY Cersei Lannister
KIT HARINGTON Jon Snow
MICHELLE FAIRLEY Catelyn Stark
SOPHIE TURNER Sansa Stark
MAISIE WILLIAMS Arya Stark)
WEBCAST LINK: http://itsh.bo/WD30CU
Beetje jammer dat het waarschijnlijk pas ergens laat in de nacht in onze tijdszone is!Als ik het zo goed zie.
Mooi, was niet van plan om op te blijven terwijl ik om 7 uur op moet staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Hopelijk wordt het ergens opgenomen en kunnen we het morgen gewoon op ons gemak terugkijken
Edit: Kan het waarschijnlijk op de site zelf terugkijken zag ik net, dus tvp voor morgen![]()
Je kunt ook vroeger naar bed en eerder opstaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mooi, was niet van plan om op te blijven terwijl ik om 7 uur op moet staan.
Wauw goed ideequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je kunt ook vroeger naar bed en eerder opstaan.
Lekkah!quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:28 schreef Funzel het volgende:
Er zijn twee korte scenes uitgelekt.
Voor de liefhebbers:
Ik kijk ze nog niet, wacht liever nog even op de daadwerkelijke afleveringen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:21 schreef Khaleesi het volgende:
Wauw, nog geen reacties op die filmpjes sinds half drie vannacht??
Unieke beelden mensen!
Ik ben toch gvd veel te lui om te moeten klikkenquote:
lol, Mac van It's always sunny presenteert.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Half 5, dat gaat hem niet worden
stiekem heb ik dus een foutje ontdektquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zichzelf tijdens de rebellion tegen de Mad King ook al eens uitgeroepen tot King. Maar goed, Renly is al dood voordat hij dat voor de tweede keer deed dus er waren sowieso nooit 5 koningen tegelijk. Het is meer gewoon een aanduiding voor die oorlog. Beetje als onze wereld oorlogen waar ook niet de hele wereld aan meedeed
Dat is meteen de enige keer dat die draken in beeld komen denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 02:28 schreef Funzel het volgende:
Er zijn twee korte scenes uitgelekt.
Voor de liefhebbers:
Kan zijn dat ze te weinig geld hebben om er net zoveel te laten zien als in het boekquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:54 schreef Funzel het volgende:
Ik kan je gerust stellen dat dat wel mee gaat vallen.
Mja dat natuurlijk wel, dat is altijd maar afwachten. Al boden de trailers mij hoop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze te weinig geld hebben om er net zoveel te laten zien als in het boek
Daar zijn trailers voorquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Funzel het volgende:
[..]
Mja dat natuurlijk wel, dat is altijd maar afwachten. Al boden de trailers mij hoop.
moah ik denk dat een serie als game of thrones geen gebrek heeft aan geld, in ieder geval niet voor de special effects.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze te weinig geld hebben om er net zoveel te laten zien als in het boek
Vorig jaar hadden ze dat anders wel jammergenoegquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:46 schreef kirsten. het volgende:
[..]
moah ik denk dat een serie als game of thrones geen gebrek heeft aan geld, in ieder geval niet voor de special effects.
stukje gekeken, begon wel aardig met Martin en de makers, maar toen de interviewer daarna vragen aan Dinklage stelde als 'ben je in het echt ook zo berekenend als Tyrion' had ik er weinig zin meer in. Dinklage maakte die vraag ook belachelijk met een grapje dus weet niet of het daarna interessanter werd. Iemand die meer gezien heeft?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor de geïntereseerde onder ons!
TONIGHT AT 7:30 PT/10:30 ET: Watch an "Evening with Game of Thrones," a live discussion with David Benioff, D.B. Weiss, George R.R. Martin, Peter Dinklage and more of the cast/producers of the show.
(PETER DINKLAGE Tyrion Lannister
NIKOLAJ COSTER-WALDAU Jaime Lannister
LENA HEADEY Cersei Lannister
KIT HARINGTON Jon Snow
MICHELLE FAIRLEY Catelyn Stark
SOPHIE TURNER Sansa Stark
MAISIE WILLIAMS Arya Stark)
WEBCAST LINK: http://itsh.bo/WD30CU
Beetje jammer dat het waarschijnlijk pas ergens laat in de nacht in onze tijdszone is!Als ik het zo goed zie.
Heb ik ook gezien ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:34 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik er eentje met Carice.
Een nieuwe quote van Cersei en voor de rest allemaal oud materiaal...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:16 schreef Funzel het volgende:
In dat gat hiero helaas niks van te zien.
Weeral een kleine promo trouwens;
Huh is dat nou Melisandre/Carice op 0:20quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Khaleesi het volgende:
Hoppakee, alsof het niks kost: weer een nieuwe trailer:
Volgens mij wel ja, aan t chupachuppen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:03 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Huh is dat nou Melisandre/Carice op 0:20![]()
Ik woon ik Leeuwarden. Ze betalen hier met aardappels en communiceren door te grommen en met vuistgevechten. Billboards snappen ze hier niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:34 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het wel geinig dat ik overal in de stad billboards tegenkom met Daenerys of Tyrion.
Bij jullie ook?
Dat wat ze in Friesland communiceren noemen lijkt inderdaad nergens op.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik woon ik Leeuwarden. Ze betalen hier met aardappels en communiceren door te grommen en met vuistgevechten. Billboards snappen ze hier niet.
Dat is alsnog moderner dan hier.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik woon ik Leeuwarden. Ze betalen hier met aardappels en communiceren door te grommen en met vuistgevechten. Billboards snappen ze hier niet.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef maurisioo het volgende:
Waarom heeft iedereen hier een GoT ui
Waarom hebben de meeste mensen in het Ajax topic en Ajax UI?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef maurisioo het volgende:
Omdat ze misleid en een beetje achterlijk zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom hebben de meeste mensen in het Ajax topic en Ajax UI?
Daar gaat mn tentamenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:08 schreef Gwywen het volgende:
HBO zendt a.s. maandag heel seizoen 2 in één keer uit, vanaf half 9 's avonds.
Hmm, wie zijn alle Seven Houses dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef Franknfurter het volgende:
Dat tentamen zou ik wel acen trouwens. Historie van Westeros en haar adellijke huizen.
Nee ik heb pas een week later tentamen, maar ik ken mezelf, als ik 1 seizoen kijk wil ik het andere ook en dan BAM, is het opeens 2 april. En mijn tentamen gaat over internationale verhoudingen vanaf 1945. Heel interessant maar ik kan niet zo goed concentrerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, wie zijn alle Seven Houses dan?
En waar gaat je tentamen wel over? Ik heb dinsdag ook een tentamen. Het zal toch niet...?
ADHD. Of ADD, als je niet echt continue hyperactief bentquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:13 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee ik heb pas een week later tentamen, maar ik ken mezelf, als ik 1 seizoen kijk wil ik het andere ook en dan BAM, is het opeens 2 april. En mijn tentamen gaat over internationale verhoudingen vanaf 1945. Heel interessant maar ik kan niet zo goed concentreren
Mensen die geen GoT username hebben...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef maurisioo het volgende:
Mensen die geen draken hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mensen die geen GoT username hebben...
Maurisioo, maurison, maurion, mauion, maion, majon, mjon, eddard starkquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mensen die geen GoT username hebben...
Maurisioo, mairisioo, maisisioo, maisie, maisie williams, arya.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maurisioo, maurison, maurion, mauion, maion, majon, mjon, eddard stark
Wat, geen GoT username?
Denk het. Wie is Rahl?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:53 schreef MAHL het volgende:
Mahl, Rahl. Zo, die was makkelijk
Of was dat een andere serie.
De naam is nog afkomstig uit de de tijd voor Aegon de Veroveraar. Toen warenquote:Hmm, maar wie waren de Seven Kingdoms dan eigenlijk? Je had Stark, Lannister, Baratheon, Tyrell, Tully, Martell, Arryn, en Greyjoy, maar dat zijn er 8, geen 7...
Dat snap ik, maar was dus benieuwd welke zeven dat warenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De naam is nog afkomstig uit de de tijd voor Aegon de Veroveraar. Toen waren
er zeven onafhankelijke koninkrijken
Met de situatie zoals beschreven in de boeken/ de serie heeft het niet zoveel te maken.
The Kingdom of the North - ruled from Winterfell by House Stark.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar was dus benieuwd welke zeven dat waren
Mahl > Stahl > Stann > Stannis, trouwens. Doe ik toch nog mee.
Doe dan Richard Rahl vriend, die is toch wel even wat meer badassquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Darken Rahl. Van de Sword of Truth boeken.
(haters gaan haten)
GoT is één beetje overhyped.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb er niet zoveel moeite mee dat een goede serie wat te veel gehyped wordt. Verkleint de kans dat hij gecancelled wordt.quote:
JaqenHghar -> JaqenHghar -> JaqenHghar -> JaqenHgharquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef Funzel het volgende:
Funzel > Funzelle > Punzelle > Pycelle
Wat een heer om naar die ouwe vernoemd te zijn.
Okee nou weten we het wel heur.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
JaqenHghar -> JaqenHghar -> JaqenHghar -> JaqenHghar![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:01 schreef DoomCow het volgende:
'Game Of Thrones' could get HBO prequel series
It would be set 100 years before events in the main show, says the author of the 'Thrones' books
http://www.nme.com/filman(...)requel-series/298489
Lijkt me ook een voorzorgsmaatregel. De serie wordt een stuk sneller en makkelijk uitgepoept dan een boek en met dit tempo lopen ze op een gegeven moment tegen een muur aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:01 schreef DoomCow het volgende:
It would be set 100 years before events in the main show, says the author of the 'Thrones' books
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
(haters gaan haten)
Of de mad king! Of Ned terug! Of Drogo op een pony!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nice![]()
Al zou ik Robert ook wel in zijn prime schedels willen zien inbeuken.
\) bro hoofquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:38 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Of de mad king! Of Ned terug! Of Drogo op een pony!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
\) bro hoofGodver en dat bestaat ook gewoon he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Godver en dat bestaat ook gewoon he....JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ponychan?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
(haters gaan haten)
Is dat dan met Duncan de Lange ofzo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:01 schreef DoomCow het volgende:
Ik wil Vikings zelf ook nog checken, er is wel een topic van:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:39 schreef Khaleesi het volgende:
Weet er hier iemand toevallig of dat Vikings iets is? Hoe verhoudt het zich tot GoT?
[ afbeelding ]
Hmm, klinkt wel tof. De eerste 4 eps aangeslingerd, benieuwd of het wat is. Ben sowieso wel fan van historische actiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:39 schreef Khaleesi het volgende:
Weet er hier iemand toevallig of dat Vikings iets is? Hoe verhoudt het zich tot GoT?
[ afbeelding ]
Nou ken ik Vikings niet maar ik weet nog goed dat ik bijna mijn eerste ep. van GoT halverwege uitzette... Misschien moet het groeien?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:28 schreef ems. het volgende:
Ik heb de eerste 20 minuten van de eerste aflevering net gekeken maar toch maar weer weggeklikt. Kan me echt totaal niet boeien.
Ze hebben naar verluid Martin ook al een einde laten schrijven aangezien die al redelijk aan de oudere kant isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Lijkt me ook een voorzorgsmaatregel. De serie wordt een stuk sneller en makkelijk uitgepoept dan een boek en met dit tempo lopen ze op een gegeven moment tegen een muur aan.
Wat me trouwens niets uitmaakt. Als fan vind ik het een prachtige oplossing
ik denk met de hedge knight. Kort verhaal.quote:
Hij zal toch vast al wel het grootste gedeelte van de verhaallijn op papier hebben staan? Zeker aangezien het nu zo groots is geworden. Hetzelfde gebeurde met Robert Jordan. Die heeft zijn boek ook niet kunnen afronden, maar er stond wel genoeg op papier zodat een andere schrijver het verhaal heeft af kunnen maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:37 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ze hebben naar verluid Martin ook al een einde laten schrijven aangezien die al redelijk aan de oudere kant is
"Ze hebben" Martin niets laten doen. Hij heeft Benioff en Weiss (showrunners van GoT) wel verteld waar hij naartoe gaat, inderdaad met het idee dat als de serie verder moet zonder hem (om welke reden dan ook) dat mogelijk is volgens de door hem uitgezette lijnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:37 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ze hebben naar verluid Martin ook al een einde laten schrijven aangezien die al redelijk aan de oudere kant is
Creativiteit kun je niet pushen. En zeker met zo'n ingewikkelde verhaallijn en zoveel hoofd karakters. Zou het hem niet na doen hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:34 schreef HiZ het volgende:
Die Martin moet gewoon eens ophouden met uit- en afstel. Hij moet gaan schrijven.
Ik ook niet. Ik zou mijn verhaal afmakenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Creativiteit kun je niet pushen. En zeker met zo'n ingewikkelde verhaallijn en zoveel hoofd karakters. Zou het hem niet na doen hoor.
Nou dan doe je dat toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou mijn verhaal afmaken
Ugh ik vind die Catelyn hoofdstukken zo tergend saaaaaaiiiiiiii, mommy struggles every page.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik vond GoT tof vanaf de eerste episodeheb het nooit echt saai gevonden. Alleen soms met Dany of Jon
![]()
Ik ben 2 seizoenen GoT aan het terugkijken, ik heb moeite met de Jon scenes, ik vind die Sam zo kut...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ugh ik vind die Catelyn hoofdstukken zo tergend saaaaaaiiiiiiii, mommy struggles every page.
Aemonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ben 2 seizoenen GoT aan het terugkijken, ik heb moeite met de Jon scenes, ik vind die Sam zo kut...Kom er amper doorheen. Aemon daarentegen...
![]()
Nja nja zij maakt tenminste wat actie meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ugh ik vind die Catelyn hoofdstukken zo tergend saaaaaaiiiiiiii, mommy struggles every page.
Samquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ben 2 seizoenen GoT aan het terugkijken, ik heb moeite met de Jon scenes, ik vind die Sam zo kut...Kom er amper doorheen. Aemon daarentegen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |