Blijkbaar is overmorgen een aflevering die de eerste twee seizoenen samenvat en een vooruitblik op het nieuwe seizoen geeftquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:11 schreef Kyubey het volgende:
Volgens die counter komt de volgende ep morgen
Moet ik ook echt doen voor het nieuwe seizoen begintquote:
Hmm. Zal waarschijnlijk de eerste keer worden dat ze op tv komt en niet uit haar kleren gaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef Khaleesi het volgende:
5 april komt Carice trouwens bij College Tour op tv. Zal vast nog wel iets over schaduwbaby's gezegd worden.
Blu rays (met commentaar tracks) deze week gekeken. Echt het beste beeld en de beste geluidskwaliteit die ik ooit van een blu ray heb gezien.quote:
Confidence, a girl needs.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:36 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga deze maand ook nog eens seizoen 2 kijken! Even een plekje tijd vinden, want examens
Wie zegt datquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Zal waarschijnlijk de eerste keer worden dat ze op tv komt en niet uit haar kleren gaat
Waar zouden we die zaterdag/zondag online kunnen vinden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:12 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Blijkbaar is overmorgen een aflevering die de eerste twee seizoenen samenvat en een vooruitblik op het nieuwe seizoen geeft
Geen idee, ik heb gewoon wat doorgeklikt op de site van die counterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:15 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Waar zouden we die zaterdag/zondag online kunnen vinden?
Tis Publieke Omroep en voor 10 uur, toch? Wel balen, want haar lichaam is niet verkeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2013 17:28:27 ]
Niet Arya plz.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef VeX- het volgende:
Hopelijk gaat er binnenkort weer een Stark dood. Heb het gehad met die brave hendrikjes.
Lannisters daarentegen
Boeiend, hij doet het met een fiery redhead, dat is al meer dan genoegquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die Jon Snow vindt ik ook wel een beetje een kneus aan het worden hoor. Vond hem in seizoen 1 nog één van de vetste personages maar nu lijkt het nergens meer op.
Van de Facebook van Game Of Thrones...quote:Westeros will come alive for fans in an immersive, not-to-be-missed touring exhibition that will transport viewers into the breathtaking and enchanted world of the 7 Kingdoms. The traveling exhibit, the first of its kind by HBO, will stop in five international cities - Toronto (3/9-3/16), New York City (3/28-4/3), Sao Paolo (4/25-4/30), Amsterdam (5/18-5/27) and Belfast (6/8-6/17).
Cersei vind ik wat minder, maar Tyrion en Jaime zijn geweldig inderdaad.quote:
Volgend jaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tis Publieke Omroep en voor 10 uur, toch? Wel balen, want haar lichaam is niet verkeerd
Jij trouwens ook examens, of volgend jaar pas?
Ik ga sowieso!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van de Facebook van Game Of Thrones...
Wow! Ga ik heen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
In de trein leren ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:23 schreef Snowbells het volgende:
O shit zie nu pas dat het een aantal dagen voor mijn examens zijn!
. Maar ik doe mijn best om te gaan.
Iets zegt mij dat dit helemaal niet zo indrukwekkend gaat zijn als het klinkt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dit helemaal niet zo indrukwekkend gaat zijn als het klinkt...
Wordt sowieso een nerdfest...
Enigste boeiende aan die foto's is Rose Leslie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt welAllemaal kostuums uit de seizoenen, zelfs van seizoen 3 al. Hier een link naar het album met een aantal foto's.
Daarnaast is het volgens mij ook gratis wat ik eruit begrijp, alleen kan ik nog niet vinden waar het in Amsterdam gaat zijn.
Ooh ik hou gewoon ervan hoe die kostuums en accessoires met zoveel detail zijn gemaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Enigste boeiende aan die foto's is Rose Leslie.![]()
Nee maar serieus ik ben hier niet zo van onder de indruk...![]()
Kostuums zijn leuk maar ik zie vooral veel wanden met wat GoT foto's erop.
Ik denk dat je de serie echt moet verafgoden wil je hier een stijfje van krijgen.
Maar als het gratis is, is het okee.
Op die troon zou ik wel eens willen zitten.![]()
Yupquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:38 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou Ygritte of niet? Kan het door het licht niet zo goed zien.
verdomme nee dat ben ik op vakantie...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je vakantie hiervoor niet afzeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
verdomme nee dat ben ik op vakantie...
Ik zou het bijna doen, fuck die bounty stranden van st.maartenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je vakantie hiervoor niet afzeggen...
Cersei gaat zo geniaal wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Cersei vind ik wat minder, maar Tyrion en Jaime zijn geweldig inderdaad.
[..]
Volgend jaar.
Dit. Had nog zo'n soort bon over uit het kerstpakket, precies genoeg voor seizoen 2 op blu ray.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Blu rays (met commentaar tracks) deze week gekeken. Echt het beste beeld en de beste geluidskwaliteit die ik ooit van een blu ray heb gezien.
Mooi, dat had ik even nodigquote:
GRRR... FUUUU!!1!quote:21 | 3-01 | 31/Mar/13 | Valar Dohaeris
Vandaag was er ook iets nieuws uit. Een korte samenvatting van seizoen twee. Maar je wist toch al lang dat pas de 31e het echte nieuwe seizoen begint?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:19 schreef shiznuts het volgende:
Kudtje pik.
tvcountdown maakt me enthousiast dat er een nieuwe epi uit is, kan ik 'em niet vinden zie ik op epguides het volgende:
[..]
GRRR... FUUUU!!1!
Nee, wisk nie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:36 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vandaag was er ook iets nieuws uit. Een korte samenvatting van seizoen twee. Maar je wist toch al lang dat pas de 31e het echte nieuwe seizoen begint?
Mooie samenvatting trouwens!
Ik sta er van te kijken dat Geenstijlers uberhaupt weten wat GoT is...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef MAHL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nder_joffrey_ba.html
Natuurlijk wel. Iedereen weet wat GoT isquote:Op zondag 10 maart 2013 17:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat Geenstijlers uberhaupt weten wat GoT is...
Gathering of Tweakers, toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat Geenstijlers uberhaupt weten wat GoT is...
quote:
Meh.quote:
Wat een geweldig seizoen was het weer. Nog minder dan drie wekenquote:
Verwacht je nou echt dat er bijna een jaar niks over de serie gepraat gaat worden?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef GGMM het volgende:
Door al jullie sc is het natuurlijk onmogelijk voor mij om de reacties op de laatste ep op te zoeken.
Schaam jullie diep.
Graag.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Verwacht je nou echt dat er bijna een jaar niks over de serie gepraat gaat worden?
Je kwam ook heel serieus uit de hoekquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een grapje joh.
Sinds ik mod ben word ik wat te serieus genomen.
Je miste "met chronisch testosteron overschot" achter "zus"quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Seizoen 2 nog maar eens aan het kijken. Godsklere wat haat ik die pleurisbakkes van Theon Greyjoy.
Beetje je zus vingeren tijdens een romantische strandrit te paard om vervolgens je ware broeders te verraden aan dat stuk wandelend ongesteldheid, je vader. Val dood, Theon.
/ragemode
Ware broeders.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Seizoen 2 nog maar eens aan het kijken. Godsklere wat haat ik die pleurisbakkes van Theon Greyjoy.
Beetje je zus vingeren tijdens een romantische strandrit te paard om vervolgens je ware broeders te verraden aan dat stuk wandelend ongesteldheid, je vader. Val dood, Theon.
/ragemode
Sorry, maar hier moest ik wel om lachen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
/ragemode
Jij weet.quote:
oepsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:57 schreef DO2 het volgende:
Die hadden we nog niet gezien, Stommie.
Vooral niet naar boven scrollen,.
Nee want wij doen niet aan illegaal downloaden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Tim86 het volgende:
Game.of.Thrones.A.Gathering.Storm.720p.HDTV.x264-NoGRP
A look back at the events from Season 2 of the hit HBO series ‘Game of Thrones.’
Zal hier vast al wel gepost zijn though
Mooie beelden. Ben benieuwd.quote:
Is van een reclame over een "misbruikhulplijn." Dat was haar enige gig voor Game of Thrones.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee want wij doen niet aan illegaal downloaden.![]()
Ik vond deze opmerkelijke foto van Emilia Clarke op inet, weet iemand welke shoot dit is???
Ze is zonder make-up ook echt superknap!![]()
[ afbeelding ]
Mooi idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee want wij doen niet aan illegaal downloaden.![]()
Ik vond deze opmerkelijke foto van Emilia Clarke op inet, weet iemand welke shoot dit is???
Ze is zonder make-up ook echt superknap!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |