Enlighten usquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef Craptacular het volgende:
Ik lees trouwens best veel negatieve dingen over Badoo op internet.
Het is zo onoverzichtelijk, waardeloze navigatiequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef Craptacular het volgende:
Ik lees trouwens best veel negatieve dingen over Badoo op internet.
it's not me, it's you?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef DaFan het volgende:
Als iemand ineens niet meer reageert op berichtjes mag je dan vragen wat je fout hebt gedaan als feedback?
Je hebt toch al "verloren" dus misschien leer je er nog iets van voor de volgende keer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef DaFan het volgende:
Als iemand ineens niet meer reageert op berichtjes mag je dan vragen wat je fout hebt gedaan als feedback?
Dat sowiesoquote:
Hehe zit wel wat in. Maar ik had gewoon gereageerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt toch al "verloren" dus misschien leer je er nog iets van voor de volgende keer.
het zou mijn eer te na zijn, maar goed, das ieder voor zich natuurlijk.
Moet kunnen wat mij betreft.quote:Jij bent best veel online. Al wat gezien of ben je enorm kieskeurig?
Speeddaten want als je op matches moet wachten...die ook nog s online zijn af en toe. Kan je lang wachten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:00 schreef _nick91 het volgende:
is paiq een leuke site? en hebben jullie nog tips voor mij op paiq net een account aangemaakt.
vind ie niet veel bij mij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Speeddaten want als je op matches moet wachten...die ook nog s online zijn af en toe. Kan je lang wachten.
Dan zijn er gewoon niet zoveel mensen vrouwen online. Die zin hebben in een speeddate. Of je moet wachten tot je links een 'aanbieding' krijgt om te speeddaten met iemand. Dat is dan iemand die op zoek is dus sowieso raak.quote:
oke alvast bedankt voor deze tipquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan zijn er gewoon niet zoveel mensen vrouwen online. Die zin hebben in een speeddate. Of je moet wachten tot je links een 'aanbieding' krijgt om te speeddaten met iemand. Dat is dan iemand die op zoek is dus sowieso raak.
It could happen....quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Swaytje het volgende:
Ik had een speeddate 2 uur geleden op paiq, leuke meid, toen ging ze 1 minuut voor het einde weg, ging sporten..
Kan ik nu gewoon geen nieuwe speeddate doen totdat zij terugkomt en me accepteert
Daar ga je toch niet op wachten? Klik haar gewoon weg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Swaytje het volgende:
Ik had een speeddate 2 uur geleden op paiq, leuke meid, toen ging ze 1 minuut voor het einde weg, ging sporten..
Kan ik nu gewoon geen nieuwe speeddate doen totdat zij terugkomt en me accepteert
Het zou wel s de liefde van zn leven kunnen zijn, niet zo agressiefquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet op wachten? Klik haar gewoon weg.
Keuzes keuzes! Lastig!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het zou wel s de liefde van zn leven kunnen zijn, niet zo agressief
Haha, die valt om gek!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Detroit het volgende:
Morgen op een date met een meisje om whisky te gaan proeven. Dat had ze nog nooit gedronken, maar wilde ze wel proberen te leren drinken. Ben benieuwd..
Kan weer leuke verhalen geven naderhand, toch?quote:
Haha hou dr maar in de gaten, voor je het weet sta je morgen in de krantquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Detroit het volgende:
[..]
Kan weer leuke verhalen geven naderhand, toch?.
En roept heel Fok! er schande over!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha hou dr maar in de gaten, voor je het weet sta je morgen in de krant
Ik zal op d'r letten. Maar van de andere kant, hoe eerder dat haar grenzen vervagen hoe beter misschien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha hou dr maar in de gaten, voor je het weet sta je morgen in de krant
Oooh dat kan echt niet hoor!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:21 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zal op d'r letten. Maar van de andere kant, hoe eerder dat haar grenzen vervagen hoe beter misschien..
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oooh dat kan echt niet hoor!!
boks ouwe
Gelukkig hield ze ook van Belgisch bier. En dat verkopen ze daar ook!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
De kans is natuurlijk net zo groot dat ze het ranzig vindt. En dan? Heb je een backup plan?
Discutabel..quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen en drank is altijd een topcombinatie
QFT Zonder alcohol had ik wss de helft minder one night standsquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet
Half NL was vrijgezel bedoel jequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef habitue het volgende:
[..]
QFT Zonder alcohol had ik wss de helft minder one night stands
Ja andersom net zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet
* DancingPhoebe houdt dr ogen op het speeddatebalkjequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit deel gaat dan weer wat minder lang mee gok ik zo. Zal ik dan maar vermelden dat ik nu in ga loggen op Paiq?
Je hebt een gratis oneliner per dag. Gebruik die. Of plemp gewoon wat goede foto's zodat je zelf een en ander aan oneliners binnen hengelt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Toch wel een groot nadeel van Paiq. Je bent afhankelijk van hun matching systeem, wat uiteindelijk nergens op slaat.
Het is weinig interactief, maar wel gratis. Je bent genoodzaakt te wachten tenzij je gaat betalen...
Ben ook wel klaar met de chats van groep 2 juffies. Heb me uitgeschreven en kijk uit naar de lente...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hebt een gratis oneliner per dag. Gebruik die. Of plemp gewoon wat goede foto's zodat je zelf een en ander aan oneliners binnen hengelt.
Ze zullen je missen, maar hou ons op de hoogte, okay?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met de chats van groep 2 juffies. Heb me uitgeschreven en kijk uit naar de lente...
Het kost gewoon veel tijd. Heb voorheen via Paiq gedate, daarmee ook echt leuke ervaringen gehad. Lees: mooie leuke vrouwen ontmoet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze zullen je missen, maar hou ons op de hoogte, okay?
Keep it up!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef DaFan het volgende:
Zit al leuk 1,5 uur te chatten op Lexa
En kreeg ernaast ineens een berichtje van iemand andersGekkenhuis dit.
Thnx btwquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hebt een gratis oneliner per dag. Gebruik die. Of plemp gewoon wat goede foto's zodat je zelf een en ander aan oneliners binnen hengelt.
Oke, oke, hij doet z'n best door in te gaan op de do's, maar jeeeez... Let's dive right into that interview!quote:<hij> houdt van kroegje pakken, feyenoord, vriendschap
(verklapt over jou: café, koffie, uit eten).
<hij>: hey yuki van welk soort eten hou je het liefst?
Sorryquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef Yuki het volgende:
Afgelopen weekend niet meer toegekomen aan het verwijderen van m'n Paiq account. Daar werd ik vandaag aan herinnerd door zo'n mailtje met x nieuwe matches, fotobewonderaars, etc.
Ik houd Paiq toch maar ff aan. Wat een pareltje kwam er net langs.
[..]
Oke, oke, hij doet z'n best door in te gaan op de do's, maar jeeeez... Let's dive right into that interview!
Wat een baas ben je toch ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef habitue het volgende:
[..]
QFT Zonder alcohol had ik wss de helft minder one night stands
Wel eens, maar ik kom maar sporadisch in een kroeg...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:49 schreef mr-green het volgende:
Ik vind het online daten ook maar wat minder. Heb mij paar weken geleden ingeschreven op Paiq maar het duurt gewoon te lang. Steeds beetje chatten wat uiteindelijk veel te lang duurt
Ik dacht dat deze manier juist effectief was ten opzichte van real life als je weinig tijd hebt maar die mening neem ik terug. In principe is real life precies hetzelfde maar effectiever. Je staat in een kroeg of dergelijke spreekt een meisje aan en binnen een minuut weet je van elkaar of het een beetje klikt. Klikt het niet dan houdt het op (zelfde als chat stoppen of verwijderen op Paiq), klikt het wel dan praat je verder en heb je eigenlijk een soort van date
Ach, ieder zn date methodequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Wel eens, maar ik kom maar sporadisch in een kroeg...
Ik heb niks gekregen ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, ieder zn date methode![]()
Ondanks dat het internationale vrouwendag is, toch een van mijn eerste oneliners gestuurd. Moet toegeven, lijkt me niet fijn om genegeerd te worden.. Arme mannen die het normaal 'moeten' doen.
Speeddaten (IRL) is dan misschien de volgende effectievere stap (misschien wel de meest effectieve omdat je er allemaal met dezelfde reden bent, in tegenstelling tot in de kroeg).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Wel eens, maar ik kom maar sporadisch in een kroeg...
Ach, wat is "normaal"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, ieder zn date methode![]()
Ondanks dat het internationale vrouwendag is, toch een van mijn eerste oneliners gestuurd. Moet toegeven, lijkt me niet fijn om genegeerd te worden.. Arme mannen die het normaal 'moeten' doen.
Ken een vriendin die dat een paar keer heeft geprobeerd maar ze zei dat er echt veel sociaal incapabele mensen waren daar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Speeddaten (IRL) is dan misschien de volgende effectievere stap (misschien wel de meest effectieve omdat je er allemaal met dezelfde reden bent, in tegenstelling tot in de kroeg).
Tja dat risico heb je, maar dat heb je net zo goed onlinequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef habitue het volgende:
Probleem met kroeg vind ik altijd dat je meestal beide al meteen aangeschoten bent. En de eerstvolgende keer dat je elkaar ziet best wel awkward kan zijn.
Beste voorbeeld was een keer op een feest dat ik superleuke middag/avond/nacht met een meisje op een festival had gehad. We hadden echter beide xtc op, paar weken later toen we elkaar nuchter zagen was er echt totaal geen klik.
Sociaal incapabele mannen mag ik hopen? en wel leuke vrouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ken een vriendin die dat een paar keer heeft geprobeerd maar ze zei dat er echt veel sociaal incapabele mensen waren daar.
Kan ook toeval zijn
Ze had het over de mannen idd,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sociaal incapabele mannen mag ik hopen? en wel leuke vrouwen
Dan steek ik er tenminste met kop en schouder boven uit
LOLquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef mr-green het volgende:
Hahaha je hebt tegenwoordig deze app
Bangwithfriendseen app waar je anoniem kan aangeven met wie jij van je vrienden sex wil hebben. Als de ander ook gebruik maakt van de app en jou ook kiest dan krijgen beide een mail en kan de meet worden gepland
Ghehe, dit is niks voor mij denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef mr-green het volgende:
Bangwithfriendseen app waar je anoniem kan aangeven met wie jij van je vrienden sex wil hebben. Als de ander ook gebruik maakt van de app en jou ook kiest dan krijgen beide een mail en kan de meet worden gepland
Haha, en werkt het ook een beetjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef mr-green het volgende:
Oh echt?!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:16 schreef SpCore88 het volgende:
[..]
Haha, en werkt het ook een beetjeIk denk dat het werkt met je eigen vriendenlijst in Facebook? In that case: laat maar
Ik weet het toch al van jequote:
Tof!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Linguine het volgende:
Waaaah date gister was zo leuk! Naar de bios geweest, iets gedronken en daarna tot 3u bij hem thuis gezeten en langgg gezoend (verder niks). Zulke leuke gesprekken/discussies gehad ook! Het was echt heel erg leuk. En nu heb ik kriebels haha nog nooit eerder zo snel (date 2) op deze manier gehad. Maar goed we'll see
Je zal aan een collega gematcht worden... Dat je ineens een mail krijgt van "Jantje wil met je ketsen"quote:
"Is de 'l' van je toetsenbord stuk?" moet je dan vragenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zal aan een collega gematcht worden... Dat je ineens een mail krijgt van "Jantje wil met je ketsen"
Alsof dat irl niet gebeurtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zal aan een collega gematcht worden... Dat je ineens een mail krijgt van "Jantje wil met je ketsen"
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Is de 'l' van je toetsenbord stuk?" moet je dan vragen
Daar moet ik ook niet aan denken, collega's zijn om mee te werkenquote:
Nou ik heb wel collega's gehad op m'n vorige werk waarvan ik dacht, nouquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:26 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Al ben ik redelijk van de social media en online contacten, dit sla ik mooi over
[..]
Daar moet ik ook niet aan denken, collega's zijn om mee te werken![]()
Ik zou me rot schrikken
Nu al?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef habitue het volgende:
3e date vanavond. Beetje inspiratieloos over wat te doen....
Topperquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Linguine het volgende:
Waaaah date gister was zo leuk! Naar de bios geweest, iets gedronken en daarna tot 3u bij hem thuis gezeten en langgg gezoend (verder niks). Zulke leuke gesprekken/discussies gehad ook! Het was echt heel erg leuk. En nu heb ik kriebels haha nog nooit eerder zo snel (date 2) op deze manier gehad. Maar goed we'll see
Hoezo al? 1 keer per week valt wel mee toch? Vorige date was vorige week donderdag.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Linguine het volgende:
Nee pipo dat je nu al niet meer weet wat te doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoezo al? 1 keer per week valt wel mee toch? Vorige date was vorige week donderdag.
Ik ben daar ook heel slecht in hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee pipo dat je nu al niet meer weet wat te doen.
Ahh zoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee pipo dat je nu al niet meer weet wat te doen.
Thuis uitnodigen en flink aanduwen in elke hoek van je huisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ahh zoEr is nou eenmaal niet zo veel te doen in de stad. Ik kan zat bedneken om te doen maar het is allemaal zo standaard.... Beetje wat SilentChaos zegt idd.
Uiteindelijk maakt het ook weinig uit wat je precies doet.
Heeft ze zelf geen ideeën?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ahh zoEr is nou eenmaal niet zo veel te doen in de stad. Ik kan zat bedneken om te doen maar het is allemaal zo standaard.... Beetje wat SilentChaos zegt idd.
Weinig te doen in de stad?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Mooi man, enjoy!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:03 schreef tcr het volgende:
Paiq kan de deur uit, vanochtend al begonnen met matches uit te zetten, oude matches te verwijderen en als ik zo doorga kan zondag de stekker eruit.
Gisteravond weer een superdate gehad met de dame die ik tijd geleden had ontmoet 'offline'. Loopt erg lekker allemaal...
sauna.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef habitue het volgende:
3e date vanavond. Beetje inspiratieloos over wat te doen....
Lelystadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weinig te doen in de stad?
Probeer eens een kutgat in het zuidwesten. Daar is niks te doen
Aahwquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook een romanticus
Dus jij bent elke werkdag in mijn gehucht?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Present! (Op werk dan, ik woon in Alm...zeg ik niet)
As we speak!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij bent elke werkdag in mijn gehucht?
Afhankelijk van mijn keelpijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef habitue het volgende:
kookles is een goede, die ga ik onthouden.
Als het nou wat warmer was nam ik haar mee middagje zeilen![]()
Ze wil thuisblijven met flesje wijn ook niks mis mee![]()
Nog meer mensen met date dit weekend?
Geen geldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:16 schreef habitue het volgende:
kookles is een goede, die ga ik onthouden.
Als het nou wat warmer was nam ik haar mee middagje zeilen![]()
Ze wil thuisblijven met flesje wijn ook niks mis mee![]()
Nog meer mensen met date dit weekend?
Dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen geld
Maar eigenlijk de belangrijkere reden: Geen vrouw die wil(en ook geen nieuwe vrouwen ontmoet afgelopen week
)
Persoonlijk vind ik Lexa helemaal niks, dan zou ik eerder voor relatieplanet gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:10 schreef SpCore88 het volgende:
Vinden jullie lexa het geld wel waard dan? Want je kan niet zien of iemand wel full member is. Er staan namelijk een hoop leuke mensen op maar dat zijn ook grotendeels gratis profielen die niet terug kunnen reageren.
Tot nu toe heb ik het geluk gehad dat de meesten waar ik contact mee legde het bericht wel konden lezen. Ik ben dus wel enigszins positief.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:10 schreef SpCore88 het volgende:
Vinden jullie lexa het geld wel waard dan? Want je kan niet zien of iemand wel full member is. Er staan namelijk een hoop leuke mensen op maar dat zijn ook grotendeels gratis profielen die niet terug kunnen reageren.
ik wil ook naar Utrecht, eigenlijk vind ik dat leuker dan Amsterdam en ik voel me er meer thuis, maar ja, dan ben ik de zo veelste vrouw daarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
As we speak!!
Zoek geen dates hier trouwens, alleen Almere/Randstad want ga dit jaar verhuizen naar Utrecht - vrouwenoverschot ftw
zo denken is echt foutquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik wil ook naar Utrecht, eigenlijk vind ik dat leuker dan Amsterdam en ik voel me er meer thuis, maar ja, dan ben ik de zo veelste vrouw daareerst maar eens een baan vinden en dan woonruimte in meest relevante plaats regelen
Yep, soms kan een zoen echt heel veel doen, om Michael Jackson maar te quoten "knock you off of your feet"quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:25 schreef Linguine het volgende:
Aaaah ik heb zoveel zin in mn date! We gaan samen koken haha. Weet alleen nog niet wanneer.. Misschien zondag- of maandagavond.
Ik moet telkens aan m denken. Hij zoende zo lekker <3
No please, tell me more!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god zoenen... Hou ooooooooooooooop!! Wat ik echt van de mysteries van het leven vindt is dat je in principe met iedereen goed kan zoenen... Of je verder nou iets hebt met die persoon of niet... Als iemand skillz heeft heeft ie skillzz...
Het is heel gek maar ik vind dat raarder dan dat je in principe met iedereen kunt bumsen, ook zonder "klik"...
Sorry, hersenspinsel alert, never mind me
Bizar he...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god zoenen... Hou ooooooooooooooop!! Wat ik echt van de mysteries van het leven vindt is dat je in principe met iedereen goed kan zoenen... Of je verder nou iets hebt met die persoon of niet... Als iemand skillz heeft heeft ie skillzz...
Het is heel gek maar ik vind dat raarder dan dat je in principe met iedereen kunt bumsen, ook zonder "klik"...
Sorry, hersenspinsel alert, never mind me
Zoenen met iemand waar ik niks mee heb?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bizar he...
Als je een goede "tegenpartij" hebt maakt het idd niet uit of je gevoelens hebt of niet, maar kan je toch prima genieten van zoenen
Passie![]()
![]()
![]()
Zonder gevoelens kan prima hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoenen met iemand waar ik niks mee heb?<--- dit effect meteen! Net als dat ik niet m'n lul in elke vrouw stop. Stop ik ook niet in elke vrouw mijn tong qua zoenen.
Ja dan kan ik prima sex hebben met haar ipv alleen zoenen. Zonder gevoel te hebben. Gewoon een lekker wijf uit elkaar trekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder gevoelens kan prima hoorJe moet iemand natuurlijk wel aantrekkelijk vinden..
Anders gezegd, als je lam bentquote:Soms is het ook het moment...
Snelle conclusie trekt u. Ik schat in dat een groot deel van de mannen hier wel "het moment" weten in te schatten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooh man... "Het moment" niet kennen
Maar jij hangt het direct onder "maw Lam zijn" Dan denk ik dat je "het moment" niet echt snapt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snelle conclusie trekt u. Ik schat in dat een groot deel van de mannen hier wel "het moment" weten in te schatten.
Van SC durf ik dat zeker wel te zeggen
Ik dacht dat hij op elke vrouw doelde, ook niet aantrekkelijke vrouwen. Gebeurd vaak dat mannen een vrouw zoenen en er late de drank schuld van geven. Ja het moment was dat ik wilde zoenen, lam en ze stond voor me. "Het moment" en dat is niet "het moment" wat wij nu bedoelen schat ik zo inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar jij hangt het direct onder "maw Lam zijn" Dan denk ik dat je "het moment" niet echt snapt.
Al falend leert menquote:
Die welbekende klik ontbrak gewoon. Dat gevoel van "neh, dit wordt hem niet". Dat, basically.quote:
quote:
Lelijke wenkbrauwen misschienquote:
Hmm ok, jammer. Dacht zij er t zelfde over?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef Detroit het volgende:
[..]
Die welbekende klik ontbrak gewoon. Dat gevoel van "neh, dit wordt hem niet". Dat, basically.
quote:
Leukquote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
Binnenkort een date waar ik zowaar ontzettend veel zin in heb ipv dat ik er tegenaan zie, leuk!
Ontzettend leuk contact en oprechte interesse
Soms hebben ze gewoon geen tijd of even geen zin. Kwam ik achterquote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat ik vermoed is dat ze me heeft weggehaald omdat ik online kwam maar niet tegen haar ging praten, beetje onzeker type geloof ik.. Ik heb zo'n gevoel dat al die vrouwen dat daar een beetje zijn maar goed.
Ik heb het haar niet gevraagd.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:24 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hmm ok, jammer. Dacht zij er t zelfde over?
Wel goed maar kost veel tijd. Relatieplanet of Badoo is sneller.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:24 schreef stoeltafel het volgende:
K hoor van veel mense dat paiq de besten is. Wat vinden jullie?
Nice! Je gaat dus geproofed worden door de vriendinnetjesquote:Op zondag 10 maart 2013 17:05 schreef barocci het volgende:
Ik zal hier ook maar weer eens de stand van zaken doorgeven, afgelopen dinsdag de derde date gehad en het was weer haast vanzelfsprekend gezelligWe hebben een drankje gedaan en weer gezellig kunnen praten. Ik vind het altijd een beetje lastig om sociaal contact om te zetten naar wat meer fysiek contact maar dit heb ik goed weten te maken, lekker wat geflirt en de avond is zoenend afgesloten
![]()
Ik was al uitgenodigd voor haar verjaardag komende donderdag maar we vinden het zo gezellig dat we dinsdag nog naar de bioscoop gaan. Hebben jullie overigens nog tips voor een eventueel cadeau? Ik dacht eraan om haar mee te nemen naar een pretpark om zo elkaar nog wat beter te leren kennen en een gezellige dag te hebben. Maar ik vind het een beetje lastig, we zitten nu toch nog in de date-fase maar wel met een grote kans dat het een relatie wordt.
Waarom besteed je hier zoveel aandacht aan?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef Izzit het volgende:
Ik ruik bedrog hier. Vanochtend een bericht gehad via relatieklik. Die gaat als volgt:
Hallo, hoop alles goede? Ik ben a niew member here, ik got a mail from the site telling me je are a match to mij, which is why ik decided to send this mail to je en say "Hello" to see what will happen next. Ik ben ****** by naam, ik ben born in Holland, but grew up outside the country, which is why mij dutch is niet that goede. Ik zoek voor a serious relatie op this site. Ik zoek voor a man after mij heart en feeling en niet a man that wil only be focused op mij body. Ik do believe time tells better about a person. If je wish, je can add mij to jouw msn chat as: *********@msn.com ik ben be free to connect to the chat now. Je can also send mij a mail op mij hotmail en tell more of jouw self en ik wil also do the same en we can exchange fotos. Ik wil stop nu en wish je a goede dag.
Greetings,
Om te zien hoe ver deze naaierij zal gaan heb ik haar toegevoegd en dat ook bericht. Eens kijken of ik überhaupt nog een reactie kreeg. Krijg ik zojuist een mailtje van haar met 4 foto's (een schone dame met dito voorgevel) en dat ze vanavond om 21.00 uur online komt om te chatten..... Right!
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die info is niet echt gepast in dit topic. ook om herkenbaarheid enzo.
We zijn allemaal nieuwsgierig, maar jij snapt vast ook wel dat daar véél voorzichtiger mee omgegaan wordt bij fokdates of anderszins herkenbare datesquote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Je snapt nu natuurlijk wel dat ik/we helemáál informatie willen!
![]()
Duh, tuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef Yuki het volgende:
We zijn allemaal nieuwsgierig, maar jij snapt vast ook wel dat daar véél voorzichtiger mee omgegaan wordt bij fokdates of anderszins herkenbare dates
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
We zijn allemaal nieuwsgierig, maar jij snapt vast ook wel dat daar véél voorzichtiger mee omgegaan wordt bij fokdates of anderszins herkenbare dates
Jep ik ben benieuwd, alleen bedenken wat een goed cadeau voor haar kan zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 17:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nice! Je gaat dus geproofed worden door de vriendinnetjes
Niks over the topquote:Op zondag 10 maart 2013 20:42 schreef barocci het volgende:
[..]
Jep ik ben benieuwd, alleen bedenken wat een goed cadeau voor haar kan zijn
Ok, klinkt verstandig haha.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:43 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet gevraagd.. We hebben allebei geconcludeerd dat we het gezellig vonden en niet van het evalueren achteraf waren.
Laat ik het er maar op houden dat ik, pas als ik zo lyrisch over een date ben als jij dat bent, het als relatiemateriaal zou zien..
En, heb jij al een volgende date gepland?
Nu pas thuis?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef habitue het volgende:
Mijn date van vrijdag is behoorlijk uitgelopen![]()
Ik merk dat ik haar echt heel leuk begin te vinden![]()
Net nadat ik een eurotrip met 2 maten door Oost Europa heb gepland
Gewoon rapporteren, flikkeren ze meestal binnen het uur erafquote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef Izzit het volgende:
Ik ruik bedrog hier. Vanochtend een bericht gehad via relatieklik. Die gaat als volgt:
Hallo, hoop alles goede? Ik ben a niew member here, ik got a mail from the site telling me je are a match to mij, which is why ik decided to send this mail to je en say "Hello" to see what will happen next. Ik ben ****** by naam, ik ben born in Holland, but grew up outside the country, which is why mij dutch is niet that goede. Ik zoek voor a serious relatie op this site. Ik zoek voor a man after mij heart en feeling en niet a man that wil only be focused op mij body. Ik do believe time tells better about a person. If je wish, je can add mij to jouw msn chat as: *********@msn.com ik ben be free to connect to the chat now. Je can also send mij a mail op mij hotmail en tell more of jouw self en ik wil also do the same en we can exchange fotos. Ik wil stop nu en wish je a goede dag.
Greetings,
Om te zien hoe ver deze naaierij zal gaan heb ik haar toegevoegd en dat ook bericht. Eens kijken of ik überhaupt nog een reactie kreeg. Krijg ik zojuist een mailtje van haar met 4 foto's (een schone dame met dito voorgevel) en dat ze vanavond om 21.00 uur online komt om te chatten..... Right!
Goed idee! Jij was toch wel van de relatieklik?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon rapporteren, flikkeren ze meestal binnen het uur eraf
Ik neig zo langzamerhand wel naar het eerste. En toch twijfel ik wel heel erg, gaat wel een beetje erg snel zo. Zijn maar 3 dates, maar wel 7 dagen bij elkaar geweest nu, en toch best al veel gevoelens over en weer.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nice!
Relatiemateriaal of meer een scharrel?
Volg je gevoel, zou ik zeggen. Na 3 dates hoef je nog geen labels te plakken, maar het is wel fijn dat je nu al voelt dat het serieus kan worden, toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik neig zo langzamerhand wel naar het eerste. En toch twijfel ik wel heel erg, gaat wel een beetje erg snel zo. Zijn maar 3 dates, maar wel 7 dagen bij elkaar geweest nu, en toch best al veel gevoelens over en weer.
En nu ga ik werk inhalen, ben nog wel tot 3 uur bezig, moet er om 7 uur weer uit.![]()
O ja, condooms zijn kut
Zeker, heb ik wel de leukste dates getroffen altijd. Matchsysteem is best betrouwbaar, niet voor verrassingen gestaanquote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef Izzit het volgende:
[..]
Goed idee! Jij was toch wel van de relatieklik?
Een soa of een kind (in dit stadium) is veeeeeel ergerquote:
Goed te horen. Dat geeft de burger moedquote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeker, heb ik wel de leukste dates getroffen altijd. Matchsysteem is best betrouwbaar, niet voor verrassingen gestaan
Dat dacht ik ook eens, maar bleek een enorme eikel/leugenaar te zijn (zonder dat ik hem echt heb ontmoet, dus waarschijnlijk een aandachtsgeile man o.i.d). Ben hem onlangs weer onder een iets andere naam tegengekomen, dus aan het bedenken of ik daar nog iets grappigs mee uit kan halenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeker, heb ik wel de leukste dates getroffen altijd. Matchsysteem is best betrouwbaar, niet voor verrassingen gestaan
Zoals?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Valt me de laatste echt op dat er echt een stortvloed aan debiele namen voorbij komt zeilen op paiq... Dan denk ik "of hij heet echt zo en dan krijg ik dat met goed fatsoen niet over mijn lippen of dit is het beste wat hij kan verzinnen..."
quote:
melden is al grappig genoeg want ook zijn ipadres wordt dan geblocktquote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eens, maar bleek een enorme eikel/leugenaar te zijn (zonder dat ik hem echt heb ontmoet, dus waarschijnlijk een aandachtsgeile man o.i.d). Ben hem onlangs weer onder een iets andere naam tegengekomen, dus aan het bedenken of ik daar nog iets grappigs mee uit kan halen.
[..]
Zoals?
Hmm ja inderdaad. Gewoon je eigen voornaam, dat kan toch niet zoveel kwaad?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Valt me de laatste echt op dat er echt een stortvloed aan debiele namen voorbij komt zeilen op paiq... Dan denk ik "of hij heet echt zo en dan krijg ik dat met goed fatsoen niet over mijn lippen of dit is het beste wat hij kan verzinnen..."
Nou ja, sommige mensen..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad. Gewoon je eigen voornaam, dat kan toch niet zoveel kwaad?
Ik laat het rustig op zijn beloop gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volg je gevoel, zou ik zeggen. Na 3 dates hoef je nog geen labels te plakken, maar het is wel fijn dat je nu al voelt dat het serieus kan worden, toch?
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een soa of een kind (in dit stadium) is veeeeeel erger
Maar verder leuk! Zeker als het wat meer lijkt te gaan worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Een jaar!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik laat het rustig op zijn beloop gaan.Ik had na mijn ex gezworen om minimaal een jaar vrijgezel te blijven, gaat toch misschien anders uitpakken.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik laat het rustig op zijn beloop gaan.Ik had na mijn ex gezworen om minimaal een jaar vrijgezel te blijven, gaat toch misschien anders uitpakken.
[..]
True that. Condooms zuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jaar vrijgezel, dat betekent fladderen en geen vaste relatie. Zou iedereen ooit eens moeten doen.quote:Overal verstand van.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Hoe ver ben je in dat gezworen jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En joh, volg je gevoel. Je weet nooit wat er op je pad komt. Misschien is dit de uiteindelijke vrouw van je dromen, misschien ook helemaal niet. Only time can tell
♥ || Baby catcher in training || ♥
Helemaal niet herkenbaar eigenlijk, is lekkerder zonder natuurlijk maar als je er handig in bent zit dat ding er toch zo om? Mag de pret niet drukken hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is mogelijk weer slowchat, maar ik vind datetechnisch gezien condooms eeeecht lastig hoor. In principe heeft het nul zin om het bijvoorbeeld eerst 3 keer met condoom te doen en dan te denken "dan maar zonder", maar tjeeeee wat gaat het gebruik er van je tegenstaan zeg
"Hou je van RPG? Mag ik je Marianne noemen?"quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Silenus het volgende:
Ik haat het als vrouwen Jacqueline heten. Ik moet dan altijd op mijn toetsenbord kijken en denken 'euhhh ja en dan cq en ue...toch..euhhh'![]()
Heet gewoon Anne.
Tot zover mijn gezeur.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Silenus het volgende:
Ik haat het als vrouwen Jacqueline heten. Ik moet dan altijd op mijn toetsenbord kijken en denken 'euhhh ja en dan cq en ue...toch..euhhh'![]()
Heet gewoon Anne.
Tot zover mijn gezeur.
Het gaat nogal ten koste van het moment ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is mogelijk weer slowchat, maar ik vind datetechnisch gezien condooms eeeecht lastig hoor. In principe heeft het nul zin om het bijvoorbeeld eerst 3 keer met condoom te doen en dan te denken "dan maar zonder", maar tjeeeee wat gaat het gebruik er van je tegenstaan zeg
Nou! Dat vooral! Die dingen zijn altijd net niet waar jij ineens de geest krijgt... Of zelfs al liggen ze in een straal van 2 meter, dan moet je toch net altijd weer ergens af/op/onder/over rollen/kruipen/klimmen voordat je ze eindelijk in je grijpgrage klauwtjes hebt... En dan moeten ze ook nog OM..!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gaat nogal ten koste van het moment ook.
Gewoon onder je kussenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou! Dat vooral! Die dingen zijn altijd net niet waar jij ineens de geest krijgt... Of zelfs al liggen ze in een straal van 2 meter, dan moet je toch net altijd weer ergens af/op/onder/over rollen/kruipen/klimmen voordat je ze eindelijk in je grijpgrage klauwtjes hebt... En dan moeten ze ook nog OM..!
Verkapte Eefje krijg alleen in bed de geest post?quote:
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Silenus het volgende:
Heet gewoon Anne.
Tot zover mijn gezeur.
Of afgekorte namen, ook goedquote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.
Was al druk aan het editen:quote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Verkapte Eefje krijg alleen in bed de geest post?
Mijn FB gebruikt veelvuldig "meisje"quote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.
ha ha ha, zij kan toch ook het condoom omdoen? Overigens wel erg goed van vertrouwen dat je ervan uitgaat dat zij niks kan hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef habitue het volgende:
Ik had al jaren niet zo'n ding omgedaan. Het duurde echt 2 minuten ofzo.![]()
Weg momentum![]()
Nu als ze even over je heen klimt kun je haar zo vastpakken, opgeilen en hem erin schuiven
Het opgeilen is al aan de orde neem ik aan in dat stadium. Vastpakken en schuiven dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef habitue het volgende:
Ik had al jaren niet zo'n ding omgedaan. Het duurde echt 2 minuten ofzo.![]()
Weg momentum![]()
Nu als ze even over je heen klimt kun je haar zo vastpakken, opgeilen en hem erin schuiven
Ik blijf van condooms hoor. Ik trek 1 op de 2 panty's kapot bij het aantrekkenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha ha, zij kan toch ook het condoom omdoen? Overigens wel erg goed van vertrouwen dat je ervan uitgaat dat zij niks kan hebben
Oh mag ik die ?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben nu met een meid aan het chatten op paiq die Eiffeltoren als ijfeltoren spelt. Next.
Ze zijn ook niet allemaal even sterk ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik blijf van condooms hoor. Ik trek 1 op de 2 panty's kapot bij het aantrekken
3.5 maand nu, na 7 jaar relatie. True, we zullen zien wat het wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in dat gezworen jaar?
En joh, volg je gevoel. Je weet nooit wat er op je pad komt. Misschien is dit de uiteindelijke vrouw van je dromen, misschien ook helemaal niet. Only time can tell
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ook zo leuk is. Dat je date blijft slapen, jij middenin de nacht wakker schrikt vanwege je eigen scheet die je ontsnapte en je dan muisstil blijft liggen om te horen of zij wel echt slaapt en het niet gehoord heeft...
Ja of dat je naar de wc gaat, keihard knettert tijdens het doorspoelen en dan heel schijnheilig weer in bed gaan liggen. En dan maar denken dat ze het niet gehoord heeft terwijl je scheet verdomd veel weg had van de misthoorn van de Titanic.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ook zo leuk is. Dat je date blijft slapen, jij middenin de nacht wakker schrikt vanwege je eigen scheet die je ontsnapte en je dan muisstil blijft liggen om te horen of zij wel echt slaapt en het niet gehoord heeft...
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je bent een bange poepert?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 dagen mijn kak ingehouden, deed best zeer net
\SC
Zeer herkenbaar, kakken tijdens een date is uit den boze...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 dagen mijn kak ingehouden, deed best zeer net
\SC
Ik zet dan altijd in blinde paniek ALLE kranen op die ik maar kan vinden in de badkamer, mocht ik het echt niet kunnen houden...en dan maar hopen dat het wat overstemt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja of dat je naar de wc gaat, keihard knettert tijdens het doorspoelen en dan heel schijnheilig weer in bed gaan liggen. En dan maar denken dat ze het niet gehoord heeft terwijl je scheet verdomd veel weg had van de misthoorn van de Titanic.
TE. HERKENBAAR.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef Yuki het volgende:
Van mannen worden scheten etc een beetje verwacht, geloof ik. Althans, ik kijk er niet heel raar van op. Wil natuurlijk niet vergast worden, maar als er per ongeluk één wegglipt is dat heus geen drama.
Andersom, als vrouw zijnde (die natuurlijk nooit scheten laten en poepen, daarom volstrekt hypothetisch) voel ik me dus wel heel erg bezwaard en bewaar ik alles voor op het toilet. In de hoop dat er niets gehoord en/of geroken wordt.
[..]
TE. HERKENBAAR.
Peekquote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Beetje offtopic, maar spreken jullie paiq uit als "paaik" of "peejk"?
Ik vraag dat altijd aan mijn dates. Beetje een autisten tic van me. De meningen zijn wat verdeeld geloof ik. Zelf zeg ik peejk.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Paik.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Hangt ervan af hoe lang ik met hem samen ben.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?
En ditquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af hoeveel ik er al heb laten vliegen waar ik niet van wakker werd...
Ik trek mijn woorden terug. Best een leuke meid.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben nu met een meid aan het chatten op paiq die Eiffeltoren als ijfeltoren spelt. Next.
Lachen man.quote:Blowing hard ass wind under the covers several times and building up stench while your old lady is brushing her teeth and getting ready for bed, then when she gets into bed, pull the covers over her head and yell "Dutch Oven" and let her enjoy the stench of your ass gas for at least 30 seconds.
Dit jaquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af hoeveel ik er al heb laten vliegen waar ik niet van wakker werd...
Mits beide wakker.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
En toch. Even resumerend; áls je scheten gaat laten in elkaars bijzijn weet je wel dat het ijs definitief gebroken is.
Ben op 1 date afgeknapt omdat ze paik zeiquote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?
Die afknapper was geheel wederzijds zeker?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef bizzle het volgende:
[..]
Ben op 1 date afgeknapt omdat ze paik zei
edit: verkeerde gequote ook nog eens
Ja dat kan echt niet hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die afknapper was geheel wederzijds zeker?
Kom op zeg
Dit.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
En toch. Even resumerend; áls je scheten gaat laten in elkaars bijzijn weet je wel dat het ijs definitief gebroken is.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik trek mijn woorden terug. Best een leuke meid.
Hmm dat is bij mij dan één op de vier ofzo, ik ben best tevredenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik krijg op Paiq echt zo'n verschrikkelijke slechte matches dat het lachwekkend is.
Een paardenbek die niet zou misstaan in de Lasagne, vegetarisch maar wel van het formaat aangespoelde bultrug of zit het liefst 36 uur per dag binnen met de gordijnen dicht.
Voor als je geen grenzen meer hebt en het je écht allemaal niet meer uitmaakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ook maar eens Badoo proberen... wel een kermissite zeg pfff....
Tja weet ik veel, ik kan toch wel even kijken daarquote:Op zondag 10 maart 2013 23:30 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Voor als je geen grenzen meer hebt en het je écht allemaal niet meer uitmaakt.
Als je je écht het heertje wilt voelen moet je die ''in the spotlight'' balk, of whatever the fuck het heet in de gaten houden. Pareltjes daar qua teksten.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ook maar eens Badoo proberen... wel een kermissite zeg pfff....
Tja maar badoo toch wel het afvoerputje. De container aan de achtergevel van het abatoir,quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja weet ik veel, ik kan toch wel even kijken daar![]()
Al die andere sites vind ik ook maar niks.
Tot nu toe zie ik wel een hoop leuke dames, en zelfs in de buurt. Normaal wonen ze minstens op een half uur rijdenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Tja maar badoo toch wel het afvoerputje. De container aan de achtergevel van het abatoir,
Oh ik niet. Maar dat was wel duidelijk :p.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik wel een hoop leuke dames, en zelfs in de buurt. Normaal wonen ze minstens op een half uur rijden
Nouja correctie.... ik heb even rondgekeken nu, en het slettengehalte is wel heel erg hoog ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Oh ik niet. Maar dat was wel duidelijk :p.
Hehe, dat zou ik ook doenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:32 schreef ook_gek het volgende:
Maar heb ook een keer mee gemaakt dat ik naast me opeens een windje hoorde ontsnappen met de tekst, oh shit! Vervolgens hoor ik haar rommelen met het dekbed? En dan opeens een lucht ookKijk dan kan je 2 dingen doen, negeren uit naam der liefde... Of een beetje pesten.... Dat laatste past mij het beste dus express een beetje hoesten. Ik voelde haar gewoon naast me door de grond zakken
Not donequote:Maar wat dachten jullie van opeens een poepje moeten laten tijdens de sex
Ja maar soms heel soms.... Is het niet andersquote:Op maandag 11 maart 2013 00:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe, dat zou ik ook doen
[..]
Not done
Nooit bij de Mexicaan eten dus, tijdens de date....quote:Op maandag 11 maart 2013 00:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe, dat zou ik ook doen
[..]
Not done
Vind jij dat oke dan? Ik vind dat echt een afknapper, is me 1 keer overkomen.. Hij deed het per ongeluk, maar toch, zin was meteen wegquote:
Hoezo allerleukste, de knapste bedoel je.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef Sannne het volgende:
Vrouwen krijgen gewoon enorm veel aanspraak, zeker als je er een beetje goed uit ziet.. Dan filter je alleen de allerleukste mannen eruit natuurlijk
Ik ben geregistreerd op Pepper, sinds gisteren. Hopeloze site!
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijkenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijken
LMAO.
quote:Behalve dan van die figuren waar je je hond nog van af zou trappen.
Nu ik erover nadenk is zo'n enorme ruft best een turn on idd! Vooral zo'n nattequote:
Ik zoek iets wat lichamelijk bij mij past.quote:
Dat doet iedereen, ook jijquote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijken
LMAO.
Ja, maar mijn eisen wat betreft het uiterlijk houdt al een beetje op als ze slank is. Als ze dan nog wat extra's heeft is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik dan zeer coulant ben wat het uiterlijk betreft.quote:
Dit dus!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ah, de zoveelste sukkel die alle vrouwen lelijk en kut vindt omdat niemand op 'm reageert.
"Heb m'n salaris vermeld, en dan nog willen die sletjes niet."
Jij zoekt gewoon een gat om hem erin te hangen. Zo kom je over. Needy. Vrouwen ruiken dat miles away.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, maar mijn eisen wat betreft het uiterlijk houdt al een beetje op als ze slank is. Als ze dan nog wat extra's heeft is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik dan zeer coulant ben wat het uiterlijk betreft.
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ah, de zoveelste sukkel die alle vrouwen lelijk en kut vindt omdat niemand op 'm reageert.
Ik was even bang dat ik de enige zal zijn die wilde beginnen over het salaris vermelden stukjequote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ja, en intussen neukt de hele wereld behalve jij. Jij bent namelijk druk bezig met iedereen uitlachen. In de linkerhand je piemel en in de rechterhand je computermuis.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringen
Die vrouwen kunnen lekker door de grond zakken met hun eisenpakket. Kijk, als ze dan nog aantrekkelijk is begrijp ik het. Maar wat ik daar toch zie doet me in mijn broek schijten van het lachen. Een fucking 6'je die een perfecte man wil ofzo? hahahaha
Het zit wel diep hequote:Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringen
Die vrouwen kunnen lekker door de grond zakken met hun eisenpakket. Kijk, als ze dan nog aantrekkelijk is begrijp ik het. Maar wat ik daar toch zie doet me in mijn broek schijten van het lachen. Een fucking 6'je die een perfecte man wil ofzo? hahahaha
No way dat ik iets begin met een (lelijk) dik wijfquote:Op maandag 11 maart 2013 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en intussen neukt de hele wereld behalve jij. Jij bent namelijk druk bezig met iedereen uitlachen. In de linkerhand je piemel en in de rechterhand je computermuis.
Hou jezelf nou niet voor de gek.
Als ik mijzelf in de spiegel zie vind ik mij niet onderdoen voor wat ik op straat zie lopenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Het zit wel diep he![]()
En toch moeten al die 6jes je niet, tijd voor je om eens in de spiegel te kijken!
Ik heb het niet over je uiterlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik mijzelf in de spiegel zie vind ik mij niet onderdoen voor wat ik op straat zie lopen
Ja, met een hoer. Dat telt niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
No way dat ik iets begin met een (lelijk) dik wijfIk heb al zo weinig eisen, als ik dat al niet eens kan krijgen dan fuck it
Denk dat geen man mij daarin ongelijk geeft!
Ik neuk ondertussen ook lekker door hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Waarom vind jij het een hopeloze site dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef Sannne het volgende:
Ik ben geregistreerd op Pepper, sinds gisteren. Hopeloze site!
Ik ben nog steeds niet goedgekeurd, kan helemaal niks. Ik vind dat je vrij beperkt bent met de toegewezen matches, je kan niet gewoon even rondkijken.. Ik kan nergens vinden hoe druk het is op de site, wie er online is, etc. Allemaal functies die andere sites wel hebben toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom vind jij het een hopeloze site dan?
Ik zit ook op Badoo en ben het helemaal met je eens... Hoevaak ik geen geld aangeboden krijg voor een leuk avondje...quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Silenus het volgende:
Ik had ook maar weer eens op Badoo gekeken, maar potverdikkie wat word ik daar depressief van.
Ik krijg uberhaupt al een epileptische aanval van al die kleurtjes en foto's en zinnen, het overzicht is hier totaal kwijt. Vervolgens heb je dus een bult vrouwen die je word aangeboden...begrijp ik het goed dat je geen lid mag worden als je een opleiding hebt afgerond ofzo?
Ik zie alleen maar goedkope sloeries, fake-sletjes of anderszins afvalligen uit de maatschappij. En om uberhaupt wat te kunnen moet je 'superkrachten activeren' (hoe oud zijn we nou).
Ik snap echt niet waarom mensen daar op zitten.
Wat??!!!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hoevaak ik geen geld aangeboden krijg voor een leuk avondje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |