quote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik trek mijn woorden terug. Best een leuke meid.
Hmm dat is bij mij dan één op de vier ofzo, ik ben best tevredenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik krijg op Paiq echt zo'n verschrikkelijke slechte matches dat het lachwekkend is.
Een paardenbek die niet zou misstaan in de Lasagne, vegetarisch maar wel van het formaat aangespoelde bultrug of zit het liefst 36 uur per dag binnen met de gordijnen dicht.
Voor als je geen grenzen meer hebt en het je écht allemaal niet meer uitmaakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ook maar eens Badoo proberen... wel een kermissite zeg pfff....
Tja weet ik veel, ik kan toch wel even kijken daarquote:Op zondag 10 maart 2013 23:30 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Voor als je geen grenzen meer hebt en het je écht allemaal niet meer uitmaakt.
Als je je écht het heertje wilt voelen moet je die ''in the spotlight'' balk, of whatever the fuck het heet in de gaten houden. Pareltjes daar qua teksten.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ook maar eens Badoo proberen... wel een kermissite zeg pfff....
Tja maar badoo toch wel het afvoerputje. De container aan de achtergevel van het abatoir,quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja weet ik veel, ik kan toch wel even kijken daar![]()
Al die andere sites vind ik ook maar niks.
Tot nu toe zie ik wel een hoop leuke dames, en zelfs in de buurt. Normaal wonen ze minstens op een half uur rijdenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Tja maar badoo toch wel het afvoerputje. De container aan de achtergevel van het abatoir,
Oh ik niet. Maar dat was wel duidelijk :p.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik wel een hoop leuke dames, en zelfs in de buurt. Normaal wonen ze minstens op een half uur rijden
Nouja correctie.... ik heb even rondgekeken nu, en het slettengehalte is wel heel erg hoog ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Oh ik niet. Maar dat was wel duidelijk :p.
Hehe, dat zou ik ook doenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:32 schreef ook_gek het volgende:
Maar heb ook een keer mee gemaakt dat ik naast me opeens een windje hoorde ontsnappen met de tekst, oh shit! Vervolgens hoor ik haar rommelen met het dekbed? En dan opeens een lucht ookKijk dan kan je 2 dingen doen, negeren uit naam der liefde... Of een beetje pesten.... Dat laatste past mij het beste dus express een beetje hoesten. Ik voelde haar gewoon naast me door de grond zakken
Not donequote:Maar wat dachten jullie van opeens een poepje moeten laten tijdens de sex
Ja maar soms heel soms.... Is het niet andersquote:Op maandag 11 maart 2013 00:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe, dat zou ik ook doen
[..]
Not done
Nooit bij de Mexicaan eten dus, tijdens de date....quote:Op maandag 11 maart 2013 00:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe, dat zou ik ook doen
[..]
Not done
Vind jij dat oke dan? Ik vind dat echt een afknapper, is me 1 keer overkomen.. Hij deed het per ongeluk, maar toch, zin was meteen wegquote:
Hoezo allerleukste, de knapste bedoel je.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef Sannne het volgende:
Vrouwen krijgen gewoon enorm veel aanspraak, zeker als je er een beetje goed uit ziet.. Dan filter je alleen de allerleukste mannen eruit natuurlijk
Ik ben geregistreerd op Pepper, sinds gisteren. Hopeloze site!
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijkenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijken
LMAO.
quote:Behalve dan van die figuren waar je je hond nog van af zou trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |