quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Silenus het volgende:
Ik haat het als vrouwen Jacqueline heten. Ik moet dan altijd op mijn toetsenbord kijken en denken 'euhhh ja en dan cq en ue...toch..euhhh'![]()
Heet gewoon Anne.
Tot zover mijn gezeur.
Het gaat nogal ten koste van het moment ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is mogelijk weer slowchat, maar ik vind datetechnisch gezien condooms eeeecht lastig hoor. In principe heeft het nul zin om het bijvoorbeeld eerst 3 keer met condoom te doen en dan te denken "dan maar zonder", maar tjeeeee wat gaat het gebruik er van je tegenstaan zeg
Nou! Dat vooral! Die dingen zijn altijd net niet waar jij ineens de geest krijgt... Of zelfs al liggen ze in een straal van 2 meter, dan moet je toch net altijd weer ergens af/op/onder/over rollen/kruipen/klimmen voordat je ze eindelijk in je grijpgrage klauwtjes hebt... En dan moeten ze ook nog OM..!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gaat nogal ten koste van het moment ook.
Gewoon onder je kussenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou! Dat vooral! Die dingen zijn altijd net niet waar jij ineens de geest krijgt... Of zelfs al liggen ze in een straal van 2 meter, dan moet je toch net altijd weer ergens af/op/onder/over rollen/kruipen/klimmen voordat je ze eindelijk in je grijpgrage klauwtjes hebt... En dan moeten ze ook nog OM..!
Verkapte Eefje krijg alleen in bed de geest post?quote:
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Silenus het volgende:
Ik haat het als vrouwen Jacqueline heten. Ik moet dan altijd op mijn toetsenbord kijken en denken 'euhhh ja en dan cq en ue...toch..euhhh'![]()
Heet gewoon Anne.
Tot zover mijn gezeur.
Of afgekorte namen, ook goedquote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.
Was al druk aan het editen:quote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Verkapte Eefje krijg alleen in bed de geest post?
Mijn FB gebruikt veelvuldig "meisje"quote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
En daarom gebruiken mannen bij sommige vrouwen heel snel koosnaampjes.
ha ha ha, zij kan toch ook het condoom omdoen? Overigens wel erg goed van vertrouwen dat je ervan uitgaat dat zij niks kan hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef habitue het volgende:
Ik had al jaren niet zo'n ding omgedaan. Het duurde echt 2 minuten ofzo.![]()
Weg momentum![]()
Nu als ze even over je heen klimt kun je haar zo vastpakken, opgeilen en hem erin schuiven
Het opgeilen is al aan de orde neem ik aan in dat stadium. Vastpakken en schuiven dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef habitue het volgende:
Ik had al jaren niet zo'n ding omgedaan. Het duurde echt 2 minuten ofzo.![]()
Weg momentum![]()
Nu als ze even over je heen klimt kun je haar zo vastpakken, opgeilen en hem erin schuiven
Ik blijf van condooms hoor. Ik trek 1 op de 2 panty's kapot bij het aantrekkenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha ha, zij kan toch ook het condoom omdoen? Overigens wel erg goed van vertrouwen dat je ervan uitgaat dat zij niks kan hebben
Oh mag ik die ?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben nu met een meid aan het chatten op paiq die Eiffeltoren als ijfeltoren spelt. Next.
Ze zijn ook niet allemaal even sterk ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik blijf van condooms hoor. Ik trek 1 op de 2 panty's kapot bij het aantrekken
3.5 maand nu, na 7 jaar relatie. True, we zullen zien wat het wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe ver ben je in dat gezworen jaar?
En joh, volg je gevoel. Je weet nooit wat er op je pad komt. Misschien is dit de uiteindelijke vrouw van je dromen, misschien ook helemaal niet. Only time can tell
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ook zo leuk is. Dat je date blijft slapen, jij middenin de nacht wakker schrikt vanwege je eigen scheet die je ontsnapte en je dan muisstil blijft liggen om te horen of zij wel echt slaapt en het niet gehoord heeft...
Ja of dat je naar de wc gaat, keihard knettert tijdens het doorspoelen en dan heel schijnheilig weer in bed gaan liggen. En dan maar denken dat ze het niet gehoord heeft terwijl je scheet verdomd veel weg had van de misthoorn van de Titanic.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ook zo leuk is. Dat je date blijft slapen, jij middenin de nacht wakker schrikt vanwege je eigen scheet die je ontsnapte en je dan muisstil blijft liggen om te horen of zij wel echt slaapt en het niet gehoord heeft...
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je bent een bange poepert?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 dagen mijn kak ingehouden, deed best zeer net
\SC
Zeer herkenbaar, kakken tijdens een date is uit den boze...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 dagen mijn kak ingehouden, deed best zeer net
\SC
Ik zet dan altijd in blinde paniek ALLE kranen op die ik maar kan vinden in de badkamer, mocht ik het echt niet kunnen houden...en dan maar hopen dat het wat overstemt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja of dat je naar de wc gaat, keihard knettert tijdens het doorspoelen en dan heel schijnheilig weer in bed gaan liggen. En dan maar denken dat ze het niet gehoord heeft terwijl je scheet verdomd veel weg had van de misthoorn van de Titanic.
TE. HERKENBAAR.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef Yuki het volgende:
Van mannen worden scheten etc een beetje verwacht, geloof ik. Althans, ik kijk er niet heel raar van op. Wil natuurlijk niet vergast worden, maar als er per ongeluk één wegglipt is dat heus geen drama.
Andersom, als vrouw zijnde (die natuurlijk nooit scheten laten en poepen, daarom volstrekt hypothetisch) voel ik me dus wel heel erg bezwaard en bewaar ik alles voor op het toilet. In de hoop dat er niets gehoord en/of geroken wordt.
[..]
TE. HERKENBAAR.
Peekquote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Beetje offtopic, maar spreken jullie paiq uit als "paaik" of "peejk"?
Ik vraag dat altijd aan mijn dates. Beetje een autisten tic van me. De meningen zijn wat verdeeld geloof ik. Zelf zeg ik peejk.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Paik.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:49 schreef Fascination het volgende:
Hangt ervan af hoe lang ik met hem samen ben.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?
En ditquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af hoeveel ik er al heb laten vliegen waar ik niet van wakker werd...
Ik trek mijn woorden terug. Best een leuke meid.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben nu met een meid aan het chatten op paiq die Eiffeltoren als ijfeltoren spelt. Next.
Lachen man.quote:Blowing hard ass wind under the covers several times and building up stench while your old lady is brushing her teeth and getting ready for bed, then when she gets into bed, pull the covers over her head and yell "Dutch Oven" and let her enjoy the stench of your ass gas for at least 30 seconds.
Dit jaquote:Op zondag 10 maart 2013 22:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af hoeveel ik er al heb laten vliegen waar ik niet van wakker werd...
Mits beide wakker.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
En toch. Even resumerend; áls je scheten gaat laten in elkaars bijzijn weet je wel dat het ijs definitief gebroken is.
Ben op 1 date afgeknapt omdat ze paik zeiquote:Op zondag 10 maart 2013 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar als jij dat zou horen bij een date, doe je dan net of je nog slaapt of juist niet?
Die afknapper was geheel wederzijds zeker?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef bizzle het volgende:
[..]
Ben op 1 date afgeknapt omdat ze paik zei
edit: verkeerde gequote ook nog eens
Ja dat kan echt niet hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die afknapper was geheel wederzijds zeker?
Kom op zeg
Dit.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
En toch. Even resumerend; áls je scheten gaat laten in elkaars bijzijn weet je wel dat het ijs definitief gebroken is.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik trek mijn woorden terug. Best een leuke meid.
Hmm dat is bij mij dan één op de vier ofzo, ik ben best tevredenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:21 schreef ArTiC het volgende:
Ik krijg op Paiq echt zo'n verschrikkelijke slechte matches dat het lachwekkend is.
Een paardenbek die niet zou misstaan in de Lasagne, vegetarisch maar wel van het formaat aangespoelde bultrug of zit het liefst 36 uur per dag binnen met de gordijnen dicht.
Voor als je geen grenzen meer hebt en het je écht allemaal niet meer uitmaakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ook maar eens Badoo proberen... wel een kermissite zeg pfff....
Tja weet ik veel, ik kan toch wel even kijken daarquote:Op zondag 10 maart 2013 23:30 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Voor als je geen grenzen meer hebt en het je écht allemaal niet meer uitmaakt.
Als je je écht het heertje wilt voelen moet je die ''in the spotlight'' balk, of whatever the fuck het heet in de gaten houden. Pareltjes daar qua teksten.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ook maar eens Badoo proberen... wel een kermissite zeg pfff....
Tja maar badoo toch wel het afvoerputje. De container aan de achtergevel van het abatoir,quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja weet ik veel, ik kan toch wel even kijken daar![]()
Al die andere sites vind ik ook maar niks.
Tot nu toe zie ik wel een hoop leuke dames, en zelfs in de buurt. Normaal wonen ze minstens op een half uur rijdenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Tja maar badoo toch wel het afvoerputje. De container aan de achtergevel van het abatoir,
Oh ik niet. Maar dat was wel duidelijk :p.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik wel een hoop leuke dames, en zelfs in de buurt. Normaal wonen ze minstens op een half uur rijden
Nouja correctie.... ik heb even rondgekeken nu, en het slettengehalte is wel heel erg hoog ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Oh ik niet. Maar dat was wel duidelijk :p.
Hehe, dat zou ik ook doenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:32 schreef ook_gek het volgende:
Maar heb ook een keer mee gemaakt dat ik naast me opeens een windje hoorde ontsnappen met de tekst, oh shit! Vervolgens hoor ik haar rommelen met het dekbed? En dan opeens een lucht ookKijk dan kan je 2 dingen doen, negeren uit naam der liefde... Of een beetje pesten.... Dat laatste past mij het beste dus express een beetje hoesten. Ik voelde haar gewoon naast me door de grond zakken
Not donequote:Maar wat dachten jullie van opeens een poepje moeten laten tijdens de sex
Ja maar soms heel soms.... Is het niet andersquote:Op maandag 11 maart 2013 00:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe, dat zou ik ook doen
[..]
Not done
Nooit bij de Mexicaan eten dus, tijdens de date....quote:Op maandag 11 maart 2013 00:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe, dat zou ik ook doen
[..]
Not done
Vind jij dat oke dan? Ik vind dat echt een afknapper, is me 1 keer overkomen.. Hij deed het per ongeluk, maar toch, zin was meteen wegquote:
Hoezo allerleukste, de knapste bedoel je.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef Sannne het volgende:
Vrouwen krijgen gewoon enorm veel aanspraak, zeker als je er een beetje goed uit ziet.. Dan filter je alleen de allerleukste mannen eruit natuurlijk
Ik ben geregistreerd op Pepper, sinds gisteren. Hopeloze site!
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijkenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijken
LMAO.
quote:Behalve dan van die figuren waar je je hond nog van af zou trappen.
Nu ik erover nadenk is zo'n enorme ruft best een turn on idd! Vooral zo'n nattequote:
Ik zoek iets wat lichamelijk bij mij past.quote:
Dat doet iedereen, ook jijquote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijken
LMAO.
Ja, maar mijn eisen wat betreft het uiterlijk houdt al een beetje op als ze slank is. Als ze dan nog wat extra's heeft is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik dan zeer coulant ben wat het uiterlijk betreft.quote:
Dit dus!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ah, de zoveelste sukkel die alle vrouwen lelijk en kut vindt omdat niemand op 'm reageert.
"Heb m'n salaris vermeld, en dan nog willen die sletjes niet."
Jij zoekt gewoon een gat om hem erin te hangen. Zo kom je over. Needy. Vrouwen ruiken dat miles away.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, maar mijn eisen wat betreft het uiterlijk houdt al een beetje op als ze slank is. Als ze dan nog wat extra's heeft is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik dan zeer coulant ben wat het uiterlijk betreft.
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ah, de zoveelste sukkel die alle vrouwen lelijk en kut vindt omdat niemand op 'm reageert.
Ik was even bang dat ik de enige zal zijn die wilde beginnen over het salaris vermelden stukjequote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ja, en intussen neukt de hele wereld behalve jij. Jij bent namelijk druk bezig met iedereen uitlachen. In de linkerhand je piemel en in de rechterhand je computermuis.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringen
Die vrouwen kunnen lekker door de grond zakken met hun eisenpakket. Kijk, als ze dan nog aantrekkelijk is begrijp ik het. Maar wat ik daar toch zie doet me in mijn broek schijten van het lachen. Een fucking 6'je die een perfecte man wil ofzo? hahahaha
Het zit wel diep hequote:Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringen
Die vrouwen kunnen lekker door de grond zakken met hun eisenpakket. Kijk, als ze dan nog aantrekkelijk is begrijp ik het. Maar wat ik daar toch zie doet me in mijn broek schijten van het lachen. Een fucking 6'je die een perfecte man wil ofzo? hahahaha
No way dat ik iets begin met een (lelijk) dik wijfquote:Op maandag 11 maart 2013 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en intussen neukt de hele wereld behalve jij. Jij bent namelijk druk bezig met iedereen uitlachen. In de linkerhand je piemel en in de rechterhand je computermuis.
Hou jezelf nou niet voor de gek.
Als ik mijzelf in de spiegel zie vind ik mij niet onderdoen voor wat ik op straat zie lopenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Het zit wel diep he![]()
En toch moeten al die 6jes je niet, tijd voor je om eens in de spiegel te kijken!
Ik heb het niet over je uiterlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik mijzelf in de spiegel zie vind ik mij niet onderdoen voor wat ik op straat zie lopen
Ja, met een hoer. Dat telt niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
No way dat ik iets begin met een (lelijk) dik wijfIk heb al zo weinig eisen, als ik dat al niet eens kan krijgen dan fuck it
Denk dat geen man mij daarin ongelijk geeft!
Ik neuk ondertussen ook lekker door hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Waarom vind jij het een hopeloze site dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef Sannne het volgende:
Ik ben geregistreerd op Pepper, sinds gisteren. Hopeloze site!
Ik ben nog steeds niet goedgekeurd, kan helemaal niks. Ik vind dat je vrij beperkt bent met de toegewezen matches, je kan niet gewoon even rondkijken.. Ik kan nergens vinden hoe druk het is op de site, wie er online is, etc. Allemaal functies die andere sites wel hebben toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom vind jij het een hopeloze site dan?
Ik zit ook op Badoo en ben het helemaal met je eens... Hoevaak ik geen geld aangeboden krijg voor een leuk avondje...quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Silenus het volgende:
Ik had ook maar weer eens op Badoo gekeken, maar potverdikkie wat word ik daar depressief van.
Ik krijg uberhaupt al een epileptische aanval van al die kleurtjes en foto's en zinnen, het overzicht is hier totaal kwijt. Vervolgens heb je dus een bult vrouwen die je word aangeboden...begrijp ik het goed dat je geen lid mag worden als je een opleiding hebt afgerond ofzo?
Ik zie alleen maar goedkope sloeries, fake-sletjes of anderszins afvalligen uit de maatschappij. En om uberhaupt wat te kunnen moet je 'superkrachten activeren' (hoe oud zijn we nou).
Ik snap echt niet waarom mensen daar op zitten.
Wat??!!!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hoevaak ik geen geld aangeboden krijg voor een leuk avondje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |