Nu ik erover nadenk is zo'n enorme ruft best een turn on idd! Vooral zo'n nattequote:
Ik zoek iets wat lichamelijk bij mij past.quote:
Dat doet iedereen, ook jijquote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En ze blijven maar zeggen dat mannen vooral naar het uiterlijk kijken
LMAO.
Ja, maar mijn eisen wat betreft het uiterlijk houdt al een beetje op als ze slank is. Als ze dan nog wat extra's heeft is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik dan zeer coulant ben wat het uiterlijk betreft.quote:
Dit dus!quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ah, de zoveelste sukkel die alle vrouwen lelijk en kut vindt omdat niemand op 'm reageert.
"Heb m'n salaris vermeld, en dan nog willen die sletjes niet."
Jij zoekt gewoon een gat om hem erin te hangen. Zo kom je over. Needy. Vrouwen ruiken dat miles away.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, maar mijn eisen wat betreft het uiterlijk houdt al een beetje op als ze slank is. Als ze dan nog wat extra's heeft is dat mooi meegenomen. Ik denk dat ik dan zeer coulant ben wat het uiterlijk betreft.
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ah, de zoveelste sukkel die alle vrouwen lelijk en kut vindt omdat niemand op 'm reageert.
Ik was even bang dat ik de enige zal zijn die wilde beginnen over het salaris vermelden stukjequote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ja, en intussen neukt de hele wereld behalve jij. Jij bent namelijk druk bezig met iedereen uitlachen. In de linkerhand je piemel en in de rechterhand je computermuis.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringen
Die vrouwen kunnen lekker door de grond zakken met hun eisenpakket. Kijk, als ze dan nog aantrekkelijk is begrijp ik het. Maar wat ik daar toch zie doet me in mijn broek schijten van het lachen. Een fucking 6'je die een perfecte man wil ofzo? hahahaha
Het zit wel diep hequote:Op maandag 11 maart 2013 13:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik voelde mij eigenlijk een beetje treurig omdat ik naar de prostituees ging altijd. Maar gelukkig kan ik het weer een stuk beter relativeren door dit soort ervaringen
Die vrouwen kunnen lekker door de grond zakken met hun eisenpakket. Kijk, als ze dan nog aantrekkelijk is begrijp ik het. Maar wat ik daar toch zie doet me in mijn broek schijten van het lachen. Een fucking 6'je die een perfecte man wil ofzo? hahahaha
No way dat ik iets begin met een (lelijk) dik wijfquote:Op maandag 11 maart 2013 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en intussen neukt de hele wereld behalve jij. Jij bent namelijk druk bezig met iedereen uitlachen. In de linkerhand je piemel en in de rechterhand je computermuis.
Hou jezelf nou niet voor de gek.
Als ik mijzelf in de spiegel zie vind ik mij niet onderdoen voor wat ik op straat zie lopenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Het zit wel diep he![]()
En toch moeten al die 6jes je niet, tijd voor je om eens in de spiegel te kijken!
Ik heb het niet over je uiterlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik mijzelf in de spiegel zie vind ik mij niet onderdoen voor wat ik op straat zie lopen
Ja, met een hoer. Dat telt niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
No way dat ik iets begin met een (lelijk) dik wijfIk heb al zo weinig eisen, als ik dat al niet eens kan krijgen dan fuck it
Denk dat geen man mij daarin ongelijk geeft!
Ik neuk ondertussen ook lekker door hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Waarom vind jij het een hopeloze site dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:36 schreef Sannne het volgende:
Ik ben geregistreerd op Pepper, sinds gisteren. Hopeloze site!
Ik ben nog steeds niet goedgekeurd, kan helemaal niks. Ik vind dat je vrij beperkt bent met de toegewezen matches, je kan niet gewoon even rondkijken.. Ik kan nergens vinden hoe druk het is op de site, wie er online is, etc. Allemaal functies die andere sites wel hebben toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom vind jij het een hopeloze site dan?
Ik zit ook op Badoo en ben het helemaal met je eens... Hoevaak ik geen geld aangeboden krijg voor een leuk avondje...quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Silenus het volgende:
Ik had ook maar weer eens op Badoo gekeken, maar potverdikkie wat word ik daar depressief van.
Ik krijg uberhaupt al een epileptische aanval van al die kleurtjes en foto's en zinnen, het overzicht is hier totaal kwijt. Vervolgens heb je dus een bult vrouwen die je word aangeboden...begrijp ik het goed dat je geen lid mag worden als je een opleiding hebt afgerond ofzo?
Ik zie alleen maar goedkope sloeries, fake-sletjes of anderszins afvalligen uit de maatschappij. En om uberhaupt wat te kunnen moet je 'superkrachten activeren' (hoe oud zijn we nou).
Ik snap echt niet waarom mensen daar op zitten.
Wat??!!!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hoevaak ik geen geld aangeboden krijg voor een leuk avondje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |