Nu pas thuis?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef habitue het volgende:
Mijn date van vrijdag is behoorlijk uitgelopen![]()
Ik merk dat ik haar echt heel leuk begin te vinden![]()
Net nadat ik een eurotrip met 2 maten door Oost Europa heb gepland
Gewoon rapporteren, flikkeren ze meestal binnen het uur erafquote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef Izzit het volgende:
Ik ruik bedrog hier. Vanochtend een bericht gehad via relatieklik. Die gaat als volgt:
Hallo, hoop alles goede? Ik ben a niew member here, ik got a mail from the site telling me je are a match to mij, which is why ik decided to send this mail to je en say "Hello" to see what will happen next. Ik ben ****** by naam, ik ben born in Holland, but grew up outside the country, which is why mij dutch is niet that goede. Ik zoek voor a serious relatie op this site. Ik zoek voor a man after mij heart en feeling en niet a man that wil only be focused op mij body. Ik do believe time tells better about a person. If je wish, je can add mij to jouw msn chat as: *********@msn.com ik ben be free to connect to the chat now. Je can also send mij a mail op mij hotmail en tell more of jouw self en ik wil also do the same en we can exchange fotos. Ik wil stop nu en wish je a goede dag.
Greetings,
Om te zien hoe ver deze naaierij zal gaan heb ik haar toegevoegd en dat ook bericht. Eens kijken of ik überhaupt nog een reactie kreeg. Krijg ik zojuist een mailtje van haar met 4 foto's (een schone dame met dito voorgevel) en dat ze vanavond om 21.00 uur online komt om te chatten..... Right!
Goed idee! Jij was toch wel van de relatieklik?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon rapporteren, flikkeren ze meestal binnen het uur eraf
Ik neig zo langzamerhand wel naar het eerste. En toch twijfel ik wel heel erg, gaat wel een beetje erg snel zo. Zijn maar 3 dates, maar wel 7 dagen bij elkaar geweest nu, en toch best al veel gevoelens over en weer.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nice!
Relatiemateriaal of meer een scharrel?
Volg je gevoel, zou ik zeggen. Na 3 dates hoef je nog geen labels te plakken, maar het is wel fijn dat je nu al voelt dat het serieus kan worden, toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik neig zo langzamerhand wel naar het eerste. En toch twijfel ik wel heel erg, gaat wel een beetje erg snel zo. Zijn maar 3 dates, maar wel 7 dagen bij elkaar geweest nu, en toch best al veel gevoelens over en weer.
En nu ga ik werk inhalen, ben nog wel tot 3 uur bezig, moet er om 7 uur weer uit.![]()
O ja, condooms zijn kut
Zeker, heb ik wel de leukste dates getroffen altijd. Matchsysteem is best betrouwbaar, niet voor verrassingen gestaanquote:Op zondag 10 maart 2013 21:33 schreef Izzit het volgende:
[..]
Goed idee! Jij was toch wel van de relatieklik?
Een soa of een kind (in dit stadium) is veeeeeel ergerquote:
Goed te horen. Dat geeft de burger moedquote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeker, heb ik wel de leukste dates getroffen altijd. Matchsysteem is best betrouwbaar, niet voor verrassingen gestaan
Dat dacht ik ook eens, maar bleek een enorme eikel/leugenaar te zijn (zonder dat ik hem echt heb ontmoet, dus waarschijnlijk een aandachtsgeile man o.i.d). Ben hem onlangs weer onder een iets andere naam tegengekomen, dus aan het bedenken of ik daar nog iets grappigs mee uit kan halenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zeker, heb ik wel de leukste dates getroffen altijd. Matchsysteem is best betrouwbaar, niet voor verrassingen gestaan
Zoals?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Valt me de laatste echt op dat er echt een stortvloed aan debiele namen voorbij komt zeilen op paiq... Dan denk ik "of hij heet echt zo en dan krijg ik dat met goed fatsoen niet over mijn lippen of dit is het beste wat hij kan verzinnen..."
quote:
melden is al grappig genoeg want ook zijn ipadres wordt dan geblocktquote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eens, maar bleek een enorme eikel/leugenaar te zijn (zonder dat ik hem echt heb ontmoet, dus waarschijnlijk een aandachtsgeile man o.i.d). Ben hem onlangs weer onder een iets andere naam tegengekomen, dus aan het bedenken of ik daar nog iets grappigs mee uit kan halen.
[..]
Zoals?
Hmm ja inderdaad. Gewoon je eigen voornaam, dat kan toch niet zoveel kwaad?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Valt me de laatste echt op dat er echt een stortvloed aan debiele namen voorbij komt zeilen op paiq... Dan denk ik "of hij heet echt zo en dan krijg ik dat met goed fatsoen niet over mijn lippen of dit is het beste wat hij kan verzinnen..."
Nou ja, sommige mensen..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad. Gewoon je eigen voornaam, dat kan toch niet zoveel kwaad?
Ik laat het rustig op zijn beloop gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volg je gevoel, zou ik zeggen. Na 3 dates hoef je nog geen labels te plakken, maar het is wel fijn dat je nu al voelt dat het serieus kan worden, toch?
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een soa of een kind (in dit stadium) is veeeeeel erger
Maar verder leuk! Zeker als het wat meer lijkt te gaan worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Een jaar!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik laat het rustig op zijn beloop gaan.Ik had na mijn ex gezworen om minimaal een jaar vrijgezel te blijven, gaat toch misschien anders uitpakken.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik laat het rustig op zijn beloop gaan.Ik had na mijn ex gezworen om minimaal een jaar vrijgezel te blijven, gaat toch misschien anders uitpakken.
[..]
True that. Condooms zuigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jaar vrijgezel, dat betekent fladderen en geen vaste relatie. Zou iedereen ooit eens moeten doen.quote:Overal verstand van.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Hoe ver ben je in dat gezworen jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En joh, volg je gevoel. Je weet nooit wat er op je pad komt. Misschien is dit de uiteindelijke vrouw van je dromen, misschien ook helemaal niet. Only time can tell
♥ || Baby catcher in training || ♥
Helemaal niet herkenbaar eigenlijk, is lekkerder zonder natuurlijk maar als je er handig in bent zit dat ding er toch zo om? Mag de pret niet drukken hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is mogelijk weer slowchat, maar ik vind datetechnisch gezien condooms eeeecht lastig hoor. In principe heeft het nul zin om het bijvoorbeeld eerst 3 keer met condoom te doen en dan te denken "dan maar zonder", maar tjeeeee wat gaat het gebruik er van je tegenstaan zeg
"Hou je van RPG? Mag ik je Marianne noemen?"quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef Silenus het volgende:
Ik haat het als vrouwen Jacqueline heten. Ik moet dan altijd op mijn toetsenbord kijken en denken 'euhhh ja en dan cq en ue...toch..euhhh'![]()
Heet gewoon Anne.
Tot zover mijn gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |