Bizar he...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god zoenen... Hou ooooooooooooooop!! Wat ik echt van de mysteries van het leven vindt is dat je in principe met iedereen goed kan zoenen... Of je verder nou iets hebt met die persoon of niet... Als iemand skillz heeft heeft ie skillzz...
Het is heel gek maar ik vind dat raarder dan dat je in principe met iedereen kunt bumsen, ook zonder "klik"...
Sorry, hersenspinsel alert, never mind me
Zoenen met iemand waar ik niks mee heb?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bizar he...
Als je een goede "tegenpartij" hebt maakt het idd niet uit of je gevoelens hebt of niet, maar kan je toch prima genieten van zoenen
Passie![]()
![]()
![]()
Zonder gevoelens kan prima hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoenen met iemand waar ik niks mee heb?<--- dit effect meteen! Net als dat ik niet m'n lul in elke vrouw stop. Stop ik ook niet in elke vrouw mijn tong qua zoenen.
Ja dan kan ik prima sex hebben met haar ipv alleen zoenen. Zonder gevoel te hebben. Gewoon een lekker wijf uit elkaar trekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder gevoelens kan prima hoorJe moet iemand natuurlijk wel aantrekkelijk vinden..
Anders gezegd, als je lam bentquote:Soms is het ook het moment...
Snelle conclusie trekt u. Ik schat in dat een groot deel van de mannen hier wel "het moment" weten in te schatten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooh man... "Het moment" niet kennen
Maar jij hangt het direct onder "maw Lam zijn" Dan denk ik dat je "het moment" niet echt snapt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snelle conclusie trekt u. Ik schat in dat een groot deel van de mannen hier wel "het moment" weten in te schatten.
Van SC durf ik dat zeker wel te zeggen
Ik dacht dat hij op elke vrouw doelde, ook niet aantrekkelijke vrouwen. Gebeurd vaak dat mannen een vrouw zoenen en er late de drank schuld van geven. Ja het moment was dat ik wilde zoenen, lam en ze stond voor me. "Het moment" en dat is niet "het moment" wat wij nu bedoelen schat ik zo inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar jij hangt het direct onder "maw Lam zijn" Dan denk ik dat je "het moment" niet echt snapt.
Al falend leert menquote:
Die welbekende klik ontbrak gewoon. Dat gevoel van "neh, dit wordt hem niet". Dat, basically.quote:
quote:
Lelijke wenkbrauwen misschienquote:
Hmm ok, jammer. Dacht zij er t zelfde over?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef Detroit het volgende:
[..]
Die welbekende klik ontbrak gewoon. Dat gevoel van "neh, dit wordt hem niet". Dat, basically.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |