Enlighten usquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef Craptacular het volgende:
Ik lees trouwens best veel negatieve dingen over Badoo op internet.
Het is zo onoverzichtelijk, waardeloze navigatiequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:21 schreef Craptacular het volgende:
Ik lees trouwens best veel negatieve dingen over Badoo op internet.
it's not me, it's you?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef DaFan het volgende:
Als iemand ineens niet meer reageert op berichtjes mag je dan vragen wat je fout hebt gedaan als feedback?
Je hebt toch al "verloren" dus misschien leer je er nog iets van voor de volgende keer.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:46 schreef DaFan het volgende:
Als iemand ineens niet meer reageert op berichtjes mag je dan vragen wat je fout hebt gedaan als feedback?
Dat sowiesoquote:
Hehe zit wel wat in. Maar ik had gewoon gereageerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt toch al "verloren" dus misschien leer je er nog iets van voor de volgende keer.
het zou mijn eer te na zijn, maar goed, das ieder voor zich natuurlijk.
Moet kunnen wat mij betreft.quote:Jij bent best veel online. Al wat gezien of ben je enorm kieskeurig?
Speeddaten want als je op matches moet wachten...die ook nog s online zijn af en toe. Kan je lang wachten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:00 schreef _nick91 het volgende:
is paiq een leuke site? en hebben jullie nog tips voor mij op paiq net een account aangemaakt.
vind ie niet veel bij mij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Speeddaten want als je op matches moet wachten...die ook nog s online zijn af en toe. Kan je lang wachten.
Dan zijn er gewoon niet zoveel mensen vrouwen online. Die zin hebben in een speeddate. Of je moet wachten tot je links een 'aanbieding' krijgt om te speeddaten met iemand. Dat is dan iemand die op zoek is dus sowieso raak.quote:
oke alvast bedankt voor deze tipquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan zijn er gewoon niet zoveel mensen vrouwen online. Die zin hebben in een speeddate. Of je moet wachten tot je links een 'aanbieding' krijgt om te speeddaten met iemand. Dat is dan iemand die op zoek is dus sowieso raak.
It could happen....quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Swaytje het volgende:
Ik had een speeddate 2 uur geleden op paiq, leuke meid, toen ging ze 1 minuut voor het einde weg, ging sporten..
Kan ik nu gewoon geen nieuwe speeddate doen totdat zij terugkomt en me accepteert
Daar ga je toch niet op wachten? Klik haar gewoon weg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Swaytje het volgende:
Ik had een speeddate 2 uur geleden op paiq, leuke meid, toen ging ze 1 minuut voor het einde weg, ging sporten..
Kan ik nu gewoon geen nieuwe speeddate doen totdat zij terugkomt en me accepteert
Het zou wel s de liefde van zn leven kunnen zijn, niet zo agressiefquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet op wachten? Klik haar gewoon weg.
Keuzes keuzes! Lastig!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het zou wel s de liefde van zn leven kunnen zijn, niet zo agressief
Haha, die valt om gek!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:13 schreef Detroit het volgende:
Morgen op een date met een meisje om whisky te gaan proeven. Dat had ze nog nooit gedronken, maar wilde ze wel proberen te leren drinken. Ben benieuwd..
Kan weer leuke verhalen geven naderhand, toch?quote:
Haha hou dr maar in de gaten, voor je het weet sta je morgen in de krantquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:16 schreef Detroit het volgende:
[..]
Kan weer leuke verhalen geven naderhand, toch?.
En roept heel Fok! er schande over!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha hou dr maar in de gaten, voor je het weet sta je morgen in de krant
Ik zal op d'r letten. Maar van de andere kant, hoe eerder dat haar grenzen vervagen hoe beter misschien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha hou dr maar in de gaten, voor je het weet sta je morgen in de krant
Oooh dat kan echt niet hoor!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:21 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik zal op d'r letten. Maar van de andere kant, hoe eerder dat haar grenzen vervagen hoe beter misschien..
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oooh dat kan echt niet hoor!!
boks ouwe
Gelukkig hield ze ook van Belgisch bier. En dat verkopen ze daar ook!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
De kans is natuurlijk net zo groot dat ze het ranzig vindt. En dan? Heb je een backup plan?
Discutabel..quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen en drank is altijd een topcombinatie
QFT Zonder alcohol had ik wss de helft minder one night standsquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet
Half NL was vrijgezel bedoel jequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef habitue het volgende:
[..]
QFT Zonder alcohol had ik wss de helft minder one night stands
Ja andersom net zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet
* DancingPhoebe houdt dr ogen op het speeddatebalkjequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit deel gaat dan weer wat minder lang mee gok ik zo. Zal ik dan maar vermelden dat ik nu in ga loggen op Paiq?
Je hebt een gratis oneliner per dag. Gebruik die. Of plemp gewoon wat goede foto's zodat je zelf een en ander aan oneliners binnen hengelt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Toch wel een groot nadeel van Paiq. Je bent afhankelijk van hun matching systeem, wat uiteindelijk nergens op slaat.
Het is weinig interactief, maar wel gratis. Je bent genoodzaakt te wachten tenzij je gaat betalen...
Ben ook wel klaar met de chats van groep 2 juffies. Heb me uitgeschreven en kijk uit naar de lente...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hebt een gratis oneliner per dag. Gebruik die. Of plemp gewoon wat goede foto's zodat je zelf een en ander aan oneliners binnen hengelt.
Ze zullen je missen, maar hou ons op de hoogte, okay?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met de chats van groep 2 juffies. Heb me uitgeschreven en kijk uit naar de lente...
Het kost gewoon veel tijd. Heb voorheen via Paiq gedate, daarmee ook echt leuke ervaringen gehad. Lees: mooie leuke vrouwen ontmoet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze zullen je missen, maar hou ons op de hoogte, okay?
Keep it up!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef DaFan het volgende:
Zit al leuk 1,5 uur te chatten op Lexa
En kreeg ernaast ineens een berichtje van iemand andersGekkenhuis dit.
Thnx btwquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je hebt een gratis oneliner per dag. Gebruik die. Of plemp gewoon wat goede foto's zodat je zelf een en ander aan oneliners binnen hengelt.
Oke, oke, hij doet z'n best door in te gaan op de do's, maar jeeeez... Let's dive right into that interview!quote:<hij> houdt van kroegje pakken, feyenoord, vriendschap
(verklapt over jou: café, koffie, uit eten).
<hij>: hey yuki van welk soort eten hou je het liefst?
Sorryquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:08 schreef Yuki het volgende:
Afgelopen weekend niet meer toegekomen aan het verwijderen van m'n Paiq account. Daar werd ik vandaag aan herinnerd door zo'n mailtje met x nieuwe matches, fotobewonderaars, etc.
Ik houd Paiq toch maar ff aan. Wat een pareltje kwam er net langs.
[..]
Oke, oke, hij doet z'n best door in te gaan op de do's, maar jeeeez... Let's dive right into that interview!
Wat een baas ben je toch ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:53 schreef habitue het volgende:
[..]
QFT Zonder alcohol had ik wss de helft minder one night stands
Wel eens, maar ik kom maar sporadisch in een kroeg...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:49 schreef mr-green het volgende:
Ik vind het online daten ook maar wat minder. Heb mij paar weken geleden ingeschreven op Paiq maar het duurt gewoon te lang. Steeds beetje chatten wat uiteindelijk veel te lang duurt
Ik dacht dat deze manier juist effectief was ten opzichte van real life als je weinig tijd hebt maar die mening neem ik terug. In principe is real life precies hetzelfde maar effectiever. Je staat in een kroeg of dergelijke spreekt een meisje aan en binnen een minuut weet je van elkaar of het een beetje klikt. Klikt het niet dan houdt het op (zelfde als chat stoppen of verwijderen op Paiq), klikt het wel dan praat je verder en heb je eigenlijk een soort van date
Ach, ieder zn date methodequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Wel eens, maar ik kom maar sporadisch in een kroeg...
Ik heb niks gekregen ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, ieder zn date methode![]()
Ondanks dat het internationale vrouwendag is, toch een van mijn eerste oneliners gestuurd. Moet toegeven, lijkt me niet fijn om genegeerd te worden.. Arme mannen die het normaal 'moeten' doen.
Speeddaten (IRL) is dan misschien de volgende effectievere stap (misschien wel de meest effectieve omdat je er allemaal met dezelfde reden bent, in tegenstelling tot in de kroeg).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Wel eens, maar ik kom maar sporadisch in een kroeg...
Ach, wat is "normaal"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ach, ieder zn date methode![]()
Ondanks dat het internationale vrouwendag is, toch een van mijn eerste oneliners gestuurd. Moet toegeven, lijkt me niet fijn om genegeerd te worden.. Arme mannen die het normaal 'moeten' doen.
Ken een vriendin die dat een paar keer heeft geprobeerd maar ze zei dat er echt veel sociaal incapabele mensen waren daar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Speeddaten (IRL) is dan misschien de volgende effectievere stap (misschien wel de meest effectieve omdat je er allemaal met dezelfde reden bent, in tegenstelling tot in de kroeg).
Tja dat risico heb je, maar dat heb je net zo goed onlinequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef habitue het volgende:
Probleem met kroeg vind ik altijd dat je meestal beide al meteen aangeschoten bent. En de eerstvolgende keer dat je elkaar ziet best wel awkward kan zijn.
Beste voorbeeld was een keer op een feest dat ik superleuke middag/avond/nacht met een meisje op een festival had gehad. We hadden echter beide xtc op, paar weken later toen we elkaar nuchter zagen was er echt totaal geen klik.
Sociaal incapabele mannen mag ik hopen? en wel leuke vrouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ken een vriendin die dat een paar keer heeft geprobeerd maar ze zei dat er echt veel sociaal incapabele mensen waren daar.
Kan ook toeval zijn
Ze had het over de mannen idd,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sociaal incapabele mannen mag ik hopen? en wel leuke vrouwen
Dan steek ik er tenminste met kop en schouder boven uit
LOLquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef mr-green het volgende:
Hahaha je hebt tegenwoordig deze app
Bangwithfriendseen app waar je anoniem kan aangeven met wie jij van je vrienden sex wil hebben. Als de ander ook gebruik maakt van de app en jou ook kiest dan krijgen beide een mail en kan de meet worden gepland
Ghehe, dit is niks voor mij denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef mr-green het volgende:
Bangwithfriendseen app waar je anoniem kan aangeven met wie jij van je vrienden sex wil hebben. Als de ander ook gebruik maakt van de app en jou ook kiest dan krijgen beide een mail en kan de meet worden gepland
Haha, en werkt het ook een beetjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:08 schreef mr-green het volgende:
Oh echt?!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:16 schreef SpCore88 het volgende:
[..]
Haha, en werkt het ook een beetjeIk denk dat het werkt met je eigen vriendenlijst in Facebook? In that case: laat maar
Ik weet het toch al van jequote:
Tof!!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Linguine het volgende:
Waaaah date gister was zo leuk! Naar de bios geweest, iets gedronken en daarna tot 3u bij hem thuis gezeten en langgg gezoend (verder niks). Zulke leuke gesprekken/discussies gehad ook! Het was echt heel erg leuk. En nu heb ik kriebels haha nog nooit eerder zo snel (date 2) op deze manier gehad. Maar goed we'll see
Je zal aan een collega gematcht worden... Dat je ineens een mail krijgt van "Jantje wil met je ketsen"quote:
"Is de 'l' van je toetsenbord stuk?" moet je dan vragenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zal aan een collega gematcht worden... Dat je ineens een mail krijgt van "Jantje wil met je ketsen"
Alsof dat irl niet gebeurtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zal aan een collega gematcht worden... Dat je ineens een mail krijgt van "Jantje wil met je ketsen"
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Is de 'l' van je toetsenbord stuk?" moet je dan vragen
Daar moet ik ook niet aan denken, collega's zijn om mee te werkenquote:
Nou ik heb wel collega's gehad op m'n vorige werk waarvan ik dacht, nouquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:26 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Al ben ik redelijk van de social media en online contacten, dit sla ik mooi over
[..]
Daar moet ik ook niet aan denken, collega's zijn om mee te werken![]()
Ik zou me rot schrikken
Nu al?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef habitue het volgende:
3e date vanavond. Beetje inspiratieloos over wat te doen....
Topperquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Linguine het volgende:
Waaaah date gister was zo leuk! Naar de bios geweest, iets gedronken en daarna tot 3u bij hem thuis gezeten en langgg gezoend (verder niks). Zulke leuke gesprekken/discussies gehad ook! Het was echt heel erg leuk. En nu heb ik kriebels haha nog nooit eerder zo snel (date 2) op deze manier gehad. Maar goed we'll see
Hoezo al? 1 keer per week valt wel mee toch? Vorige date was vorige week donderdag.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Linguine het volgende:
Nee pipo dat je nu al niet meer weet wat te doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoezo al? 1 keer per week valt wel mee toch? Vorige date was vorige week donderdag.
Ik ben daar ook heel slecht in hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee pipo dat je nu al niet meer weet wat te doen.
Ahh zoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee pipo dat je nu al niet meer weet wat te doen.
Thuis uitnodigen en flink aanduwen in elke hoek van je huisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ahh zoEr is nou eenmaal niet zo veel te doen in de stad. Ik kan zat bedneken om te doen maar het is allemaal zo standaard.... Beetje wat SilentChaos zegt idd.
Uiteindelijk maakt het ook weinig uit wat je precies doet.
Heeft ze zelf geen ideeën?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ahh zoEr is nou eenmaal niet zo veel te doen in de stad. Ik kan zat bedneken om te doen maar het is allemaal zo standaard.... Beetje wat SilentChaos zegt idd.
Weinig te doen in de stad?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Mooi man, enjoy!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:03 schreef tcr het volgende:
Paiq kan de deur uit, vanochtend al begonnen met matches uit te zetten, oude matches te verwijderen en als ik zo doorga kan zondag de stekker eruit.
Gisteravond weer een superdate gehad met de dame die ik tijd geleden had ontmoet 'offline'. Loopt erg lekker allemaal...
sauna.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef habitue het volgende:
3e date vanavond. Beetje inspiratieloos over wat te doen....
Lelystadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weinig te doen in de stad?
Probeer eens een kutgat in het zuidwesten. Daar is niks te doen
Aahwquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook een romanticus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |