SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potentie omdat Katheryn Winnick![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:11 schreef Aldo-MC het volgende:
pic doet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potentie omdat Katheryn Winnick![]()
nee maar geen enkele serie kan tippen aan game of thrones,quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Heeft potentie, maar het is geen game of thrones zullen we maar zeggen.
VICTORY!quote:
Dat blijf je toch houden, ze spreken ook Engels terwijl ze niet weten of Engeland bestaat.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:18 schreef drakin het volgende:
1 aflevering gezien, ziet er wel aardig uit, maar zie ook wel teveel niet histerisch kloppende feitjes.
Wel aardig dat er net vorige week ook in het nieuws iets was over de zonnesteen die de Vikingen gebruikten.
9 afleveringen volgens IMDB.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:02 schreef SkeereBanaan het volgende:
Het is mij niet helemaal duidelijk wat de opzet van de serie is omdat dit seizoen maar 5 afleveringen telt. Is het de bedoeling dat er meerdere seizoenen gaan komen of moeten we dit zien als een soort documentaire in de vorm van een kleine serie ?
IMDB is een baggerbron voor tv series en aflevering 3 is al sinds 12 maart online te vinden. Dus voor je iemand gaat beschuldigen...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef drakin het volgende:
afl. 3 is nog niet uitgezonden, dus dat je die al half gezien hebt kan niet kloppen.
Ik check meestal imdb voor ik afleveringen download. vandaag komt afl. 3 uit
Ik heb 3 allang gezien.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef drakin het volgende:
afl. 3 is nog niet uitgezonden, dus dat je die al half gezien hebt kan niet kloppen.
Ooit gehoord van usenetquote:Op zondag 17 maart 2013 22:05 schreef drakin het volgende:
troll
http://www.history.com/shows/vikings/episodes
Vikings S01E03 720p HDTV x264-2HDquote:Op zondag 17 maart 2013 22:05 schreef drakin het volgende:
troll
http://www.history.com/shows/vikings/episodes
Haha.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:37 schreef drakin het volgende:
Nee is een screenshot van m'n telefoon.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:50 schreef drakin het volgende:
via t-mobile? Maar serieus, ik heb dus geen idee dat er zoiets is als een week voor releasedatum de afl. al zien.
Dit was eigenlijk voor mij een van de belangrijkste redenen om er wel naar te kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
lol?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:24 schreef drakin het volgende:
Ik hou het toch nog maar gewoon "ouderwets" via downloads, ben ook nog niet bekend met smarttelefoons(neem aan dat dat een smartfoon is)..
en hee nu is afl. 4 daar ook te krijgen? (de ouderwetse manier)
Morgen maar kijken naar afl. 3 en 4 dan.
Maandag volgens mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:38 schreef over_hedge het volgende:
Net 1 t/m 4 gekeken. Leuke serieGa het zeker blijven volgen. Op welke dag komen de nieuwe episodes?
walking dead is toch nog maar 1 aflevering.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, en ook Game of Thrones en the Walking Dead.
Je zit net een paar eeuwtjes te laat.. De eerste overzeese viking raids zijn van achtste en negende eeuw.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:33 schreef Discombobulate het volgende:
Trouwens wel win voor de tijdsperiode ( y 1000 - 1250 )
Je leest echt niks in de geschiedenisboeken over die tijdsperiode.
Haha wat een eindbaas was dat zegquote:
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef AchJa het volgende:
Ik moet steeds aan Jax Teller denken als ik die Ragnar zie...
quote:History renews 'Vikings'
History has ordered another season of Vikings, its first scripted drama series.
The cable net ordered another 10 episodes for its second year. Four episodes remain in its current season, with the season finale set for April 28.
Over the last five weeks, the drama has averaged 5 million viewers, 2.2 million adutls 25-54 and 1.9 million adults 18-49 on Sundays at 10. The period show focuses on (duh?) Viking society.
“Vikings is a win-win for us, said Dirk Hoogstra, EVP, Development and Programming, in a statement. “As our first scripted series, Vikings has paid off in a big way with critical acclaim, strong ratings and a passionate, loyal fan base. It came out of the gate strong and has stayed on top, solidifying History as a major player in the scripted genre, just as we are in reality.”
Production for season two will begin this summer. The series will return in 2014.
Bron
Het is wat rustiger dan GoT of Spartacus, maar daardoor komen de karakters wat beter uit de verf.quote:Op donderdag 4 april 2013 02:44 schreef Jellereppe het volgende:
Ik had er ook al wat over opgevangen. Met welke serie is het vergelijkbaar? Lijkt mij wel vet om te volgen.
Ik wilde vandaag gaan beginnen met de eerste aflevering (22.00). Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Het is wat rustiger dan GoT of Spartacus, maar daardoor komen de karakters wat beter uit de verf.Iets minder gewelddadige actie en heftige plotveranderingen dus, maar daarom misschien wel wat realistischer.. of althans een poging daartoe. Het is tenslotte een History Channel productie
Ik vind game of thrones een erg goede serie maar Vikings bevalt mij nu toch beter. Het heeft meer tempo maar misschien is het ook een beetje dat GoT alweer aan het 3e seizoen bezig is en Vikings nieuw is..quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ja ik ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:02 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
Ik vind het best wel saai, te kleinschalig, voorspelbaar en cliché verhaallijn.
ach jah, kleinschaling hoeft geen probleem zijn, maar vaak wordt het dan een huiselijk dramaverhaal... en dat is saaiquote:Op maandag 15 april 2013 09:45 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja ik ook.
kleinschalig is niet zo'n probleem en begrijpbaar wel.
maar tis idd erg voorspelbaar en cliche.
ik hoop dat t nog wat beter wordt want t is een interessant onderwerp
de neuk 21 trackers op die website? Kun je beter meteen je pronmachien in de stront gooien. Wat een aidsquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:20 schreef Aldo-MC het volgende:
verdomme![]()
http://images4.fanpop.com(...)22308259-655-876.jpg
Nou inderdaad, die baby zal gemist worden. Prima acteur.quote:Op maandag 15 april 2013 19:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Na deze nieuwe episode vind ik het nog altijd wel een toffe serie! Leuk hoe de verhaallijn zich nu aanpast!
Wel jammer dat ze haar baby verloren is!
Dat is bij elke serie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik vind het best een lekkere serie. Hier en daar is het helaas wel voorspelbaar. De serie draait natuurlijk voornamelijk om de familie van Ragnar en daarnaast wat rollen als Floki en Rollo. Ik heb geen één keer het gevoel gehad dat één van deze personages in gevaar is geweest. Bijvoorbeeld dat gevecht tussen Ragnar en de vorige Earl. Je weet van tevoren al dat Ragnar het zal winnen, omdat de serie om hem draait. Desondanks vind ik het wel vermakelijk.
[..]
Nou inderdaad, die baby zal gemist worden. Prima acteur.
Hehe, ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is bij elke serie?Bijvoorbeeld spartacus. Wist je ook al dat hij niet dood zal gaan de eerste 2 seizoenen. Bij rome wist je ook dat ceasar dood gaat etc etc. Is bij zoveel series
Kan ook haast niet anders aangezien het een serie is die de geschiedenis als grootste lijndraad neemt.
Neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:54 schreef drakin het volgende:
Jup, maar wel raar dat de 1 weet van het bestaan van Engeland en de ander zegt dat daar niks is (Engeland was idd al wel bekend oa dankzij de Friezen)
Hier had ik ook een wtf momentje en had ik eigenlijk verwacht dat de monk al bezweet wakker zou worden van een '''nachtmerrie''.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
WTF Ep 3 die monk uitnodigen. Right...
Maar daarna wel weer meesjouwen aan een touw.![]()
Ja wtf. Oh ik neem een slaaf mee... Oh hey slaaf, wil je m'n chick ballen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hier had ik ook een wtf momentje en had ik eigenlijk verwacht dat de monk al bezweet wakker zou worden van een '''nachtmerrie''.
Ga er maar vanuit. Vrij imposant figuur geweest in zijn tijd dus kunnen ze nog wel een handvol afleveringen over schrijven.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
Gister toch maar aan begonnen en de pilot was toch even wennen met het gevoel waar het nou heenging qua kwaliteit en verhaal maar ik ben nu bij aflevering 4 en ik vind het een erg goede serie eigenlijk!
Hoe zit het met de toekomst? Komt er een vervolg?
ha, ik ben ook tot vierquote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef kurk_droog het volgende:
Gister toch maar aan begonnen en de pilot was toch even wennen met het gevoel waar het nou heenging qua kwaliteit en verhaal maar ik ben nu bij aflevering 4 en ik vind het een erg goede serie eigenlijk!
Hoe zit het met de toekomst? Komt er een vervolg?
Hoezo? Dit was toch vrij voorspelbaar allemaal? Had alleen niet aan zien komen dat uitgerekend hij zichzelf zou opofferen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Zo... en was hier nog iemand die beweerde dat Vikings voorspelbaar was ?!?
Die zijn voorgoed nu de mond gesnoerd.
Ja wtf, ik vreesde het ergste voor de priestquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit was een.....euhm........ aparte aflevering. Ja, dat omschrijft het wel zo'n beetje!![]()
Heb je een linkje waar dat staat ? Heb de imdb pagina erop nageslagen maar kan 't niet vinden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:29 schreef nelisb het volgende:
10 oktober 2013 staat er op imdb voor seizoen 2.
Dat heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef AchJa het volgende:
Dikke spoiler wel in de trailer. Wel minder.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:18 schreef drakin het volgende:
Mooi nummer, 1 van mijn favoriete bands maakt er ook muziek voor, Wardruna.
Ik zag de trailer voor seizoen 2 vanmorgen ook voorbijkomen:
Dikke aanrader idd. Gaat steeds meer richting intriges, en daar heeft deze serie in S1 zich echt al wel in bewezen. Fantastisch om te zien dat zowat iedereen een bepaalde manie over zich heeft, erg knap van iedere acteur/actrice.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat deze serie al lang was begonnen: vanmiddag de eerste aflevering gekeken. Ga het wel blijven volgen.
Kan net zo goed een visioen of droom zijn hequote:Op maandag 22 juli 2013 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dikke spoiler wel in de trailer. Wel minder.
Mja, duurt te lang. Zo geweldig is het nu ook weer nietquote:
Waarschijnlijk over land richting Denemarken geweest waar ze ook een noord-germaanse taal sprekenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
k begreep niet helemaal hoe de jonge priester gereisd kon hebben en zo de taal van de "Vikingen" had geleerd. Waren er in het "Westen" dan WEL schepen die naar het "Oosten" gingen? Of hoe zit dat, iemand een idee?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Mja, duurt te lang. Zo geweldig is het nu ook weer niet
Klopt, heb ik ook nooit gesuggereerd druiloorquote:
Ik bevestig het alleen maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook nooit gesuggereerd druiloor![]()
Ik heb net een appel op, en zo snel hapte ik niet.quote:
Dat klinkt wel logischer dan met een boot, txquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over land richting Denemarken geweest waar ze ook een noord-germaanse taal spreken
Godver dooie musquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:45 schreef editoor het volgende:
Morgen begint S2 weer als het goed is.
Edit: Niet dus. Ik heb op de pagina van history.com gekeken en daar staat dat S2 in 2014 uitkomt. Nog zeker 3 tot 6 maanden wachten![]()
Haha mooi is dat, zulke spoilers in documentaires.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Godver dooie mus
En vorige week was er toevallig een documentaire over Ragnar Lothbrok op TV.
Dat was echt ronduit vol met Spoilers![]()
![]()
Maar als ze die verhaallijn blijven volgen hebben ze er aan mij een vaste volger aan (als dat al niet zo was).
Ik ben dus niet de enige.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef AchJa het volgende:
Jammer. Nou ja, genoeg te kijken gelukkigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:45 schreef editoor het volgende:
Morgen begint S2 weer als het goed is.
Edit: Niet dus. Ik heb op de pagina van history.com gekeken en daar staat dat S2 in 2014 uitkomt. Nog zeker 3 tot 6 maanden wachten![]()
Nu danquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatjes doen het niet. Maar ik heb er wel weer zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |