Heb je een linkje waar dat staat ? Heb de imdb pagina erop nageslagen maar kan 't niet vinden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:29 schreef nelisb het volgende:
10 oktober 2013 staat er op imdb voor seizoen 2.
Dat heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef AchJa het volgende:
Ik moet steeds aan Jax Teller denken als ik die Ragnar zie...
Dikke spoiler wel in de trailer. Wel minder.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:18 schreef drakin het volgende:
Mooi nummer, 1 van mijn favoriete bands maakt er ook muziek voor, Wardruna.
Ik zag de trailer voor seizoen 2 vanmorgen ook voorbijkomen:
Dikke aanrader idd. Gaat steeds meer richting intriges, en daar heeft deze serie in S1 zich echt al wel in bewezen. Fantastisch om te zien dat zowat iedereen een bepaalde manie over zich heeft, erg knap van iedere acteur/actrice.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat deze serie al lang was begonnen: vanmiddag de eerste aflevering gekeken. Ga het wel blijven volgen.
Kan net zo goed een visioen of droom zijn hequote:Op maandag 22 juli 2013 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dikke spoiler wel in de trailer. Wel minder.
Mja, duurt te lang. Zo geweldig is het nu ook weer nietquote:
Waarschijnlijk over land richting Denemarken geweest waar ze ook een noord-germaanse taal sprekenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
k begreep niet helemaal hoe de jonge priester gereisd kon hebben en zo de taal van de "Vikingen" had geleerd. Waren er in het "Westen" dan WEL schepen die naar het "Oosten" gingen? Of hoe zit dat, iemand een idee?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Mja, duurt te lang. Zo geweldig is het nu ook weer niet
Klopt, heb ik ook nooit gesuggereerd druiloorquote:
Ik bevestig het alleen maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook nooit gesuggereerd druiloor![]()
Ik heb net een appel op, en zo snel hapte ik niet.quote:
Dat klinkt wel logischer dan met een boot, txquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over land richting Denemarken geweest waar ze ook een noord-germaanse taal spreken
Godver dooie musquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:45 schreef editoor het volgende:
Morgen begint S2 weer als het goed is.
Edit: Niet dus. Ik heb op de pagina van history.com gekeken en daar staat dat S2 in 2014 uitkomt. Nog zeker 3 tot 6 maanden wachten![]()
Haha mooi is dat, zulke spoilers in documentaires.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Godver dooie mus
En vorige week was er toevallig een documentaire over Ragnar Lothbrok op TV.
Dat was echt ronduit vol met Spoilers![]()
![]()
Maar als ze die verhaallijn blijven volgen hebben ze er aan mij een vaste volger aan (als dat al niet zo was).
Ik ben dus niet de enige.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef AchJa het volgende:
Ik moet steeds aan Jax Teller denken als ik die Ragnar zie...
Jammer. Nou ja, genoeg te kijken gelukkigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:45 schreef editoor het volgende:
Morgen begint S2 weer als het goed is.
Edit: Niet dus. Ik heb op de pagina van history.com gekeken en daar staat dat S2 in 2014 uitkomt. Nog zeker 3 tot 6 maanden wachten![]()
Nu danquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatjes doen het niet. Maar ik heb er wel weer zin in!
Een van de Nederlandse zenders gaat de serie "Rome" weer herhalen, mocht je die gemist hebben is dat een uitstekende opvuller tot die tijd!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:04 schreef Funzel het volgende:
Hmm eind februari dus. Dat is nog wel vol te houden.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Hele seizoen ook gezien, best vermakelijk tot nu toe.
Thanksquote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef sjeppert het volgende:
Terugblik seizoen 1
27 feb gaat het weer verder
quote:
Maar ook dat die vrouwen elkaar lopen af te blaffen en hij er rustig tussen zit, zijn mond houdt (je ziet hem gewoon inwendig fluiten) en rustig kijkt hoe het verloopt. Om daarna idd rustig een trio voor te stellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
Hij had het BIJNA goed voor elkaar, twee vrouwenMaar helaas ging niet door.
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:41 schreef Beach het volgende:
Dan paszolang wachten nog op baas Floki.
Volgens de legendes krijgt hij er nog een paar, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
Hij had het BIJNA goed voor elkaar, twee vrouwenMaar helaas ging niet door.
Veel stammenstrijden. Ze maakten elkaar meer af dan anderen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:19 schreef over_hedge het volgende:
Wat een raar volkje die vikingsEerst elkaar afslachten, veel doden en daarna afspreken om samen te gaan raiden
Eerst praten had misschien handiger geweest
Wordt het toch nog spannendquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens de legendes krijgt hij er nog een paar, maak je geen zorgen.
Voor ons niet, want geen naaktquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt het toch nog spannendVooral voor hem dan.
Ja, alleen nu was het elkaar afmaken om 5 min later met elkaar te gaan raiden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel stammenstrijden. Ze maakten elkaar meer af dan anderen.
Beetje tempo erin houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, alleen nu was het elkaar afmaken om 5 min later met elkaar te gaan raiden.
Ik ook. Ik had alleen verwacht dat het verhaal tussen de broers wat langer zou duren dan 1 aflevering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tempo is mooi, vind ik.
[ Bericht 16% gewijzigd door bork op 07-03-2014 11:23:08 ]I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Kunnen dit soort dingen volgende keer even in een spoiler? Ik wil nog helemaal niet weten wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef bork het volgende:
Je had kunnen weten dat Ragnat verder ging zonder Lagertha zie -> http://en.wikipedia.org/wiki/Ragnar_Lodbrok er moet nog een derde vrouw komen dus tempo is mooi, vind ik.
check, ik had nog nooit een spoiler gebruikt, moest het even uitzoeken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kunnen dit soort dingen volgende keer even in een spoiler? Ik wil nog helemaal niet weten wat er allemaal gaat gebeuren.
Nu staat dat van zijn vrouwen er nogquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef bork het volgende:
[..]
check, ik had nog nooit een spoler gebruikt, moest het even uitzoeken
Ligt er aan, doet niks van de serie af, vind ik. Ik vind geschiedenis/historie super interessant dus wil het graag allemaal weten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu staat dat van zijn vrouwen er nogMaar tnxs. Bij spartacus kende ik heel de gs al voordat ik de serie keek. Haalt toch soms de spanning weg
edit: nu is het goed aangepast ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |