Kan net zo goed een visioen of droom zijn hequote:Op maandag 22 juli 2013 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dikke spoiler wel in de trailer. Wel minder.
Mja, duurt te lang. Zo geweldig is het nu ook weer nietquote:
Waarschijnlijk over land richting Denemarken geweest waar ze ook een noord-germaanse taal sprekenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
k begreep niet helemaal hoe de jonge priester gereisd kon hebben en zo de taal van de "Vikingen" had geleerd. Waren er in het "Westen" dan WEL schepen die naar het "Oosten" gingen? Of hoe zit dat, iemand een idee?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Mja, duurt te lang. Zo geweldig is het nu ook weer niet
Klopt, heb ik ook nooit gesuggereerd druiloorquote:
Ik bevestig het alleen maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook nooit gesuggereerd druiloor![]()
Ik heb net een appel op, en zo snel hapte ik niet.quote:
Dat klinkt wel logischer dan met een boot, txquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over land richting Denemarken geweest waar ze ook een noord-germaanse taal spreken
Godver dooie musquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:45 schreef editoor het volgende:
Morgen begint S2 weer als het goed is.
Edit: Niet dus. Ik heb op de pagina van history.com gekeken en daar staat dat S2 in 2014 uitkomt. Nog zeker 3 tot 6 maanden wachten![]()
Haha mooi is dat, zulke spoilers in documentaires.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Godver dooie mus
En vorige week was er toevallig een documentaire over Ragnar Lothbrok op TV.
Dat was echt ronduit vol met Spoilers![]()
![]()
Maar als ze die verhaallijn blijven volgen hebben ze er aan mij een vaste volger aan (als dat al niet zo was).
Ik ben dus niet de enige.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:45 schreef AchJa het volgende:
Ik moet steeds aan Jax Teller denken als ik die Ragnar zie...
Jammer. Nou ja, genoeg te kijken gelukkigquote:Op woensdag 9 oktober 2013 01:45 schreef editoor het volgende:
Morgen begint S2 weer als het goed is.
Edit: Niet dus. Ik heb op de pagina van history.com gekeken en daar staat dat S2 in 2014 uitkomt. Nog zeker 3 tot 6 maanden wachten![]()
Nu danquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Plaatjes doen het niet. Maar ik heb er wel weer zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |